Jij noemt iedere klant mevrouw Agnesquote:
En ook als ze meteen opneemt: "bedankt voor het wachten!"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij noemt iedere klant mevrouw Agnes
Leuk! Ik ben nu iets te aangeschoten om er goed op te reageren maar morgen probeer ik het weerquote:
Ik pak zeker een stukje Moldavië mee, verder zie ik het welquote:
Waarom moeten al die shows met meestal zo’n 1/3 van het aantal deelnemers bijna net zo lang duren als een echt ESF?quote:
Ik had begrepen dat @Cyan9 extra uitkijkt naar Denemarken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik pak zeker een stukje Moldavië mee, verder zie ik het wel
Zit er een knappe artiest bij?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat @:Cyan9 extra uitkijkt naar Denemarken.
Ik vind hier iets van. Waarmee de 'hier' datgene is waar Bill op reageert.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:Luctor.et.emergo Hoezo weet je niet hoe hij heet?
Blame @ijs_beerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind hier iets van. Waarmee de 'hier' datgene is waar Bill op reageert.
Misschien heeft hij nog last van een soort after-carnaval-brain-fog. Heb jij nog carnaval gevierd? Doen ze dat bij jullie?quote:
Dat doen ze hier niet. Waar ik werk wel, maar ik doe er niet aan mee. Lijkt me echt totaal niks voor mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog last van een soort after-carnaval-brain-fog. Heb jij nog carnaval gevierd? Doen ze dat bij jullie?
Dan kan het lokale talent extra shinenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom moeten al die shows met meestal zo’n 1/3 van het aantal deelnemers bijna net zo lang duren als een echt ESF?
Ik zou zeggen dat het in een minuut of vijf kan. Eerst James Cameron in beeld die in 20 seconden kan vertellen dat die boot gezonken is en hoeveel mensen er dood zijn, de overige tijd is dan precies genoeg voor Céline om My Heart Will Go On te zingen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan kan het lokale talent extra shinen. En het gaat niet altijd om efficiëntie natuurlijk. De film Titanic zou ook een stuk korter kunnen
6 voorrondes maar nergens echt enthousiast overquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar zit iedereen vanavond? Het is mij namelijk om het even
In de stadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar zit iedereen vanavond? Het is mij namelijk om het even
Zie ik nu goed dat de finale van Kroatie op een zondag valt?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien ook nog wat Moldavië. Maar het wordt elke week minder inderdaad. Volgende week hebben we zelfs alleen San Marino.
Ja, San Marino en Dora als enige finales volgend weekendquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zie ik nu goed dat de finale van Kroatie op een zondag valt?
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |