quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Doe nog steeds uurfilmpjes, vandaag komt stream 1 zo online ....
Ja maar dat is dus niet 'online'. Online is voor mij eigenlijk voor iedereen beschikbaar. Blubberman doet het ook en zet ook beelden online achter een beperkt toegankelijke link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het leuk voor iedereen die beelden online te zetten en werd goed bekeken.
BB moet het gewoon zelf gaan doen ook voor fans om terug te zien als ze dit niet willen toe staan.
Daarmee is het zonde dat bepaalde beelden gewoon verloren zijn gegaan. Maargoed het is hun goed recht.
Het account op YT van Big Brother Media post de hele dag filmpjes. Of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet 'online'. Online is voor mij eigenlijk voor iedereen beschikbaar. Blubberman doet het ook en zet ook beelden online achter een beperkt toegankelijke link.
Ik vond het leuk voor iedereen die beelden online te zetten en werd goed bekeken.
BB moet het gewoon zelf gaan doen ook voor fans om terug te zien als ze dit niet willen toe staan.
Daarmee is het zonde dat bepaalde beelden gewoon verloren zijn gegaan. Maargoed het is hun goed recht.
Dat is Hoempahquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het account op YT van Big Brother Media post de hele dag filmpjes. Of bedoel je dat niet?
Nee want dametje van 20quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Sabeau.... Je laat je beïnvloeden door Ronahi... Heb je dat echt niet door??
Hij doet het nu ook best goed volgens mij. Doriana loopt maar wat te klotenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:49 schreef engine het volgende:
Basiri is echt aan het werk![]()
Wel leuk dit.
Bingeau!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:50 schreef MacDeMarco het volgende:
sabeau bingo: heel mooi, eerlijk, oprecht
Een echte Miss waardig..politiek correct lullen en niks zeggenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:50 schreef MacDeMarco het volgende:
sabeau bingo: heel mooi, eerlijk, oprecht
Vind je, die is net zo bezig als de andere twee....de een doet dit en de ander dat....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij doet het nu ook best goed volgens mij. Doriana loopt maar wat te kloten
Klopt, die van jou kon ik delen , en werkten meteen, die van Tegengas moet je x aanklikken daarna duurt heel lang dat het opent, en zijn niet speciefieke dingen, met titels, je weet nooit wat je gaat kijken zeg maar, omdat het uur filmpjes zijn zonder titelquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet 'online'. Online is voor mij eigenlijk voor iedereen beschikbaar. Blubberman doet het ook en zet ook beelden online achter een beperkt toegankelijke link.
Mensen die in elke zin 'oprecht en eerlijk' tijdens een gesprek gebruiken vertrouw ik niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:51 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Een echte Miss waardig..politiek correct lullen en niks zeggen
Dit is niet helemaal wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:52 schreef marky het volgende:
Ashley krijgt nu voor de derde keer te horen dat haar manier van spelen niet voor iedereen werkt. Ze kan die kritiek niet zo goed aan.
ik vind geen account ''big brother media post'' heb je een link?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het account op YT van Big Brother Media post de hele dag filmpjes. Of bedoel je dat niet?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal wat er gebeurt.
Sabeau zegt A
Ashley zegt, je zegt A, ik kan me daar niet goed in vinden leg eens uit
Sabeau zegt, ik heb A niet gezegd
Dat is ontzettend irritant
Ja!!! Dat is het!!!!quote:
quote:
kijk in filmpjes topic. Hoempah is Big Brother Mediaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind geen account ''big brother media post'' heb je een link?
NLP shizzlequote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:54 schreef Snoozey het volgende:
hahaha dit gesprek, spelletje, lukt niet op ash
En die staat dus waarschijnlijk hetzelfde te wachten, zal nooit lang meer durenquote:
NLP?quote:
Ik zou toch een keer wat gaan uitkijken met dat kanaal overal postenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
kijk in filmpjes topic. Hoempah is Big Brother Media
https://youtube.com/@BigBrother-Media?feature=sharedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind geen account ''big brother media post'' heb je een link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |