quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:15 schreef vrijgevochten het volgende:
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler is weer dood op!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Jjja want Danny is een held (altijd handig als je eerst iets kapot maakt en het dan zelf weer maakt. Maar ok)
wie ben jijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:34 schreef Mickytjuh het volgende:
I love you all
Zo ken ik jullie weer
Melk is voor babiesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:31 schreef aTypisch het volgende:
verse melk zonder pasteurisatie crap
Lekker maat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net de gym al gemurderd vriend
Nu naar kantoor gereden worden genot
Ik ookquote:
Hier ook maat. Mokerharde legday vandaag. Met trillende beentjes de trap afquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net de gym al gemurderd vriend
Nu naar kantoor gereden worden genot
Voor mij (vanavond) Biceps/Triceps/Schouders (Front/Side/Rear) en Abs.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ook maat. Mokerharde legday vandaag. Met trillende beentjes de trap af
Er is maar een select clubje dat zijn of haar lichaam als een tempel beschouwt. Het overgrote merendeel hier ziet zijn of haar lichaam als een ordinaire vuilnisbak die wekelijks volgegooid gegooid wordt met saucijzenbroodjes, subwaybroodjes of plakjes kaas (quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Al die sportiviteit, en ik maar denken dat iedereen hier #ViesDik was.
Moet af en toe kunnenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is maar een select clubje dat zijn of haar lichaam als een tempel beschouwt. Het overgrote merendeel hier ziet zijn of haar lichaam als een ordinaire vuilnisbak die wekelijks volgegooid gegooid wordt met saucijzenbroodjes, subwaybroodjes of plakjes kaas () op spaghetti.
Woordle 972 6/6quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:36 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 972 3/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 768 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Minderwaardig mens.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer vrijdag.
Dat wordt weer een heerlijk Subway broodje
Geniet er lekker van dikkiequote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer vrijdag.
Niemand zal verbaasd zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer vrijdag.
It's Friday againquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal ontzettend onaardig.
Dan emigreer je toch lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dit kan ik beamen.
Orientexpressed.quote:
Arme katgodquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Orientexpressed.
Honderddertig gram proteïne in 3 uur is waarschijnlijk ook zo ongeveer mijn record.![]()
Mijn kat is trouwens ook al een aantal dagen aan de diarree. Komt wel dichtbij zo.
Nee, ik ben gewoon toe aan weekend.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat gedraag jij je opstandig.
Heb je een schouderblessure ofzo
Omdat jij het bent bulkgod.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Omdat jij het bent bulkgod.Wat een knapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zielig zeghoe oud is ze? Dierenarts geweest?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Omdat jij het bent bulkgod.Wat een mooi beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte
Yep, vorige week woensdag met spoed naar dierenarts geweest 's avonds. Plaste niet meer. Medicijnen gekregen, week lang. Binnen een dag waren de blaasproblemen voorbij. Nu diarree, wellicht omdat ik de medicijnen met natvoer geef. Ben nu ook maar gestopt met natvoer. Wel een kloteweek al met al, veel opruimen en schoonmaken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een knapperd
Wel zielig zeghoe oud is ze? Dierenarts geweest?
Dat is wel oud, wij hadden er eentje die 19 is geworden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Yep, vorige week woensdag met spoed naar dierenarts geweest 's avonds. Plaste niet meer. Medicijnen gekregen, week lang. Binnen een dag waren de blaasproblemen voorbij. Nu diarree, wellicht omdat ik de medicijnen met natvoer geef. Ben nu ook maar gestopt met natvoer. Wel een kloteweek al met al, veel opruimen en schoonmaken.![]()
17 jaar is kadgot.
Pff, ellende zeg voor dat beestje. Fijn dat ze zo'n zorgzaam en goed baasje heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Yep, vorige week woensdag met spoed naar dierenarts geweest 's avonds. Plaste niet meer. Medicijnen gekregen, week lang. Binnen een dag waren de blaasproblemen voorbij. Nu diarree, wellicht omdat ik de medicijnen met natvoer geef. Ben nu ook maar gestopt met natvoer. Wel een kloteweek al met al, veel opruimen en schoonmaken.![]()
17 jaar is kadgot.
Hallo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Al die sportiviteit, en ik maar denken dat iedereen hier #ViesDik was.
pics van je schoonmoeder.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:51 schreef Oriente het volgende:
Sinds ik geen abo meer heb zie ik weer advertenties.
Komt er een advertentie in beeld met mijn schoonmoeder vol in beeld.
Wat
Waarom eigenlijk met een tquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ergerlijke gewoonte van die vent om 'doot' te typen
Ik heb echt geen idee. Misschien vindt hij dat grappig, of ziet hij zichzelf als groots woordkunstenaar.quote:
het hetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Misschien vindt hij dat grappig, of ziet hij zichzelf als groots woordkunstenaar.
Eigenlijk interesseert het me niet, ik vind het het vooral achterlijk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Zodirect opgebakken pasta als lunch
Jongens, dat wordt GENIETEN
Hallo. Gewoon.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar, eerwaarde @:de_boswachter in de SC vandaag. Wat een weelde.
Waar hebben we dit bezoek aan te danken makker?
Maar vast wel voor iemand.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Navalny is overleden. Wéér geen punten voor @:onlogisch
Heb die oorvijg geliked.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Terug uit NWS nadat ik een ongelooflijke oorvijg kreeg van @:Nielsch
Even op adem komen.
Dat was inderdaad een beste vijg zeg, sodeju.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Terug uit NWS nadat ik een ongelooflijke oorvijg kreeg van @:Nielsch
@NWS doet dat met je.quote:Even op adem komen.
Inmiddels een 4e.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:55 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een beste vijg zeg, sodeju.
Maar troost je: je hebt toch drie likes binnengehengeld.
[..]
@:NWS doet dat met je.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb die oorvijg geliked.
Ze zouden je modrechten af moeten nemen.
Niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels een 4e.
@:maily stelt nooit teleur.
Vetzakquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik consumeer een stukje puur chocolade met hazelnoten.
Geniet er lekker van ouwe reus.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik consumeer een stukje puur chocolade met hazelnoten.
Wowquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moest je naar de voordeur waggelen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels heeft mijn NWS post al 5 likes
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Enkel teleurstellingen met die onloquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Gekeken en teleurgesteld weer teruggekeerd. Geen like uitgedeeld.
Ik zou er je beroep van makenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Makkelijkste punten ooit.quote:
Ik hoop dat Remco van Velzen met z'n blote voet in een punaise gaat staan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Remco van Velzen is uit @:Caland
Kom net binnen. Was bij tandarts. Werd onwel en hij heeft afspraak bij huisarts geregeld. Daarna bloedprikken in Den Bosch etc. Voel me nu echt beroerd. Vandaag ook geen briljante column op de Frontpage. Ben dan ook weg voor vandaag. Tot merrege.quote:
Da's kut maatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net binnen. Was bij tandarts. Werd onwel en hij heeft afspraak bij huisarts geregeld. Daarna bloedprikken in Den Bosch etc. Voel me nu echt beroerd. Vandaag ook geen briljante column op de Frontpage. Ben dan ook weg voor vandaag. Tot merrege.
Ik voelde me al slechter dan eerder. Laatste dagen al paar keer sterretjes. Meer hoofdpijn dan anders en meer dingetjes. Wilde afspraak dan ook afzeggen. Maar dacht taxi haalt en brengt me thuis. Maar toen hij me binnen riep begon ik te wankelen en moest snel gaan zitten. Toen ff gecheckt medische gegevens doorgenomen en hij arts gebeld. Dus van tandarts met taxi niet naar huis gebracht maar naar arts. Daarna Jeroen Bosch. Daar vriend gebeld die me daarna weer thuis bracht. Zoiets. Trustenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Da's kut maatwat bedoel je met onwel, viel je flauw of?
Sterkte maatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net binnen. Was bij tandarts. Werd onwel en hij heeft afspraak bij huisarts geregeld. Daarna bloedprikken in Den Bosch etc. Voel me nu echt beroerd. Vandaag ook geen briljante column op de Frontpage. Ben dan ook weg voor vandaag. Tot merrege.
Pff, gedoe zeg. Sterkte maar weer. Trustenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voelde me al slechter dan eerder. Laatste dagen al paar keer sterretjes. Meer hoofdpijn dan anders en meer dingetjes. Wilde afspraak dan ook afzeggen. Maar dacht taxi haalt en brengt me thuis. Maar toen hij me binnen riep begon ik te wankelen en moest snel gaan zitten. Toen ff gecheckt medische gegevens doorgenomen en hij arts gebeld. Dus van tandarts met taxi niet naar huis gebracht maar naar arts. Daarna Jeroen Bosch. Daar vriend gebeld die me daarna weer thuis bracht. Zoiets. Trusten
Nee, dat wordt niks meer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:39 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM Wat is jouw mening over die Sutalo inmiddels? Money well spend of gewoon een grote miskoop?
Die keeper is nog wel redelijk ok toch, nog vrij jong en niet super beroerd? Ramajquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat wordt niks meer.
Ik had aan het begin voor hem aan voor die linksback nog wel even hoop, maar het blijken echt allemaal miskopen te zijn gewoon.
Oh ja, klopt. Dat is de enigequote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die keeper is nog wel redelijk ok toch, nog vrij jong en niet super beroerd? Ramaj
14:14:15quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:14 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch @:ggmm een taalfout in het Feyenoord topic, snel pak hem!!1
Ja verder is het niet veel, komt uiteindelijk wel weer goed met Ajax maar dat kan rustig een paar jaar gaan durenquote:
Klote makker brother. Sterkte en hopelijk zijn ze er snel achter wat dit veroorzaakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voelde me al slechter dan eerder. Laatste dagen al paar keer sterretjes. Meer hoofdpijn dan anders en meer dingetjes. Wilde afspraak dan ook afzeggen. Maar dacht taxi haalt en brengt me thuis. Maar toen hij me binnen riep begon ik te wankelen en moest snel gaan zitten. Toen ff gecheckt medische gegevens doorgenomen en hij arts gebeld. Dus van tandarts met taxi niet naar huis gebracht maar naar arts. Daarna Jeroen Bosch. Daar vriend gebeld die me daarna weer thuis bracht. Zoiets. Trusten
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
14:14:15
Man man man.
@:Kukelecucktsju10 wat doen we hiermee?
'Mensen' die klikken op links van msn.com zijn een verspilling van zuurstof.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:50 schreef Oriente het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)2a7ec1f119fd42&ei=14
@:onlogisch graag jouw ongezouten mening
:squote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Mensen' die klikken op links van msn.com zijn een verspilling van zuurstof.
Haal je toch de politie d'r bij?!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel mij een beetje onzeker.
Geniet ervan, lekker verwijfd kereltje dat je daar in je string rondhuppelt.quote:
Ik hoor gewoon Waardenberg en De Jongquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geniet ervan, lekker verwijfd kereltje dat je daar in je string rondhuppelt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon Waardenberg en De Jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hé schijnheilige achterbakse spoiler poster. Net Frénk in Wilde Ganzen, voordat m'n held Frank van der Lenden bij Sophie aanschuift. Neem ik een andere held Marcel van Roosmalen op de koop toe,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel iets voor jou.....
https://www.facebook.com/(...)on_generic&ref=notif
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Het lijkt wel alsof jij helemaal niet boeiend bent voor zequote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:32 schreef tong80 het volgende:
Kut een half uur verder en Kuckeleku heeft nog niet gereageerd en Frank z'n muil nog niet open getrokken.
Lijkt me eerder dat cucklecuck zijn vriendin en haar vriend zijn thuisgekomen. Hij moet weer in de hoek staan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof jij helemaal niet boeiend bent voor ze
Kukluk noemt me vaker per dag dan ik zelf. Frank stelt me eerder teleur. Heeft het nog niet over tong80 gehad in de uitzending.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof jij helemaal niet boeiend bent voor ze
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
21:30-22:30
Ik ga nu richting stardom, boys.
tonny mediaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
21:30-22:30
Ik ga nu richting stardom, boys.
Vakantie maat. Geen wedstrijd vandaagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vandaag uitwedstrijd tegen de Bleskensgraafse Boys D4?
Dan neem ik aan dat je even een duurloopje hebt staan voor die jongen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vakantie maat. Geen wedstrijd vandaag
Zwart gat.
Het is deze morgen Fortnite wat de toon slaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je even een duurloopje hebt staan voor die jongen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:34 schreef Mickytjuh het volgende:
I love you all
Zo ken ik jullie weer
Doet hij ook zo'n leuk dansje als hij een goal maakt?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is deze morgen Fortnite wat de toon slaat.
Iedere vrijdagavond voor het slapen gaan bespreken we welke celebration hij zal doen mocht hij scorenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet hij ook zo'n leuk dansje als hij een goal maakt?
De belangrijkste wedstrijd in de geschiedenis van Barca. Misschien wel van de hele voetbalgeschiedenisquote:
Zeker. Wat is je vraag?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo Scrummie. Jij hebt Appletv toch?
Een klassieke Jurrie Koolhof zal er niet inzitten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedere vrijdagavond voor het slapen gaan bespreken we welke celebration hij zal doen mocht hij scoren
En ja, daar zitten soms ook Fortnite dansjes tussen.
Ze hebben een mooie vacature openstaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 07:54 schreef alpeko het volgende:
Slot gaat weg denk ik. Feyenoord is op zoek naar mij.
[ afbeelding ]
Ik moest googlen op wie het was. Kwam ik dit mooie filmpje tegenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een klassieke Jurrie Koolhof zal er niet inzitten waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moest googlen op wie het was. Kwam ik dit mooie filmpje tegen
https://www.facebook.com/watch/?v=212204807254225
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moest googlen op wie het was. Kwam ik dit mooie filmpje tegen
https://www.facebook.com/watch/?v=212204807254225
Ah nee, nog niet gezien. Volgens mij wel positief als ik her en der zo lees.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag een review van Masters of air, indien gezien.
Dat is wel een stap terugquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben een mooie vacature openstaan.
https://vacatures.feyenoord.nl/medewerker-spoelkeuken-sf00064/
KLB heeft vacature: https://forum.fok.nl/pages/jointhecrewquote:Op zaterdag 17 februari 2024 07:54 schreef alpeko het volgende:
Slot gaat weg denk ik. Feyenoord is op zoek naar mij.
[ afbeelding ]
Krijg ik dan ook de dark ui?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:17 schreef Paul het volgende:
[..]
KLB heeft vacature: https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Wat lekker zegquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:02 schreef KingRoland het volgende:
net een sinaasappel gegeten @:ggmm
avgquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Vleesch van de smokerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik douche koudquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
vanwege het klimaat en mijn aandacht voor duurzaamheid heb ik de temperatuur thuis op 14 staan.
Allemaal het land uitquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:13 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Tis echt goed mis
@:caland @:zipportal
Heeeey skatjequote:
Ik heb vanavond een haringkje gehaptquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga nú een uitsmijter naar binnen werken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat om 22:22:23quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ga nú een uitsmijter naar binnen werken.
Had een hoop te doen.
Ik wil alleen in VBL of ONZ mod worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:17 schreef Paul het volgende:
[..]
KLB heeft vacature: https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Mooi nummerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:21 schreef KingRoland het volgende:
vanwege het klimaat en mijn aandacht voor duurzaamheid heb ik de temperatuur thuis op 14 staan.
quote:Op zondag 18 februari 2024 10:16 schreef onlogisch het volgende:
Hmm, niemand hier.
Ik kom later wel terug
De bus was te laat !!quote:
verminkingquote:Op zondag 18 februari 2024 10:57 schreef tong80 het volgende:
M'n coole nichtje van 19 heeft een tattoo genomen......
[ afbeelding ]
Tot morgen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ben benieuwd of deze SC later deze zondag nog tot leven komt.
Lijkt me sterk. Er is nu live voetbal.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ben benieuwd of deze SC later deze zondag nog tot leven komt.
Laters maat vriend smiend.quote:
Dankjewel, jij ook een goede nachtquote:Op zondag 18 februari 2024 23:26 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen jongens. ik wens mijn vrienden een fijne nachtrust.
Voor de haters (jullie weten wie jullie zijn) hoop ik dat jullie morgen kinkhoest krijgen.
Welterusten
Slaap lekker mooie man.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:26 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen jongens. ik wens mijn vrienden een fijne nachtrust.
Voor de haters (jullie weten wie jullie zijn) hoop ik dat jullie morgen kinkhoest krijgen.
Welterusten
Woordle 975 6/6quote:Op maandag 19 februari 2024 08:02 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 975 6/6
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟨🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 771 5/6
⬛⬛⬛🟨🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨 ⬜🟨🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜⬜🟨🟨 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟨⬜⬜🟩⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨🟩🟩🟩🟨 ⬜⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟩🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordly.com?challenge=c3RpamYsbG9iYnkscmVnZWwsYnJ1aW46bmw
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 975 6/6
â¬â¬â¬â¬â¬
â¬ð¨â¬ð©â¬
ð¨ð©ð©ð©â¬
â¬ð©ð©ð©â¬
â¬ð©ð©ð©ð©
ð©ð©ð©ð©ð©
Woordle6 771 4/6
ð¨â¬â¬â¬ð¨â¬
â¬â¬â¬ð¨ð¨â¬
â¬ð¨â¬ð©ð©ð©
ð©ð©ð©ð©ð©ð©
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
ð¨â¬â¬â¬â¬ â¬ð¨â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬ð¨ â¬â¬ð¨â¬â¬
ð©â¬â¬ð¨â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
ð©ð©ð©ð©ð© â¬â¬â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ ð¨â¬â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ ð©ð©ð©ð©ð©
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
â¬ð¨â¬â¬â¬ â¬â¬â¬ð¨â¬
ð¨ð¨â¬ð©â¬ â¬ð©â¬â¬ð¨
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬ð©â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬ð¨â¬â¬
â¬ð¨â¬â¬â¬ â¬ð©ð©ð©â¬
â¬ð¨â¬â¬â¬ ð©ð©ð©ð©ð©
ð¨â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
ð©ð©ð©ð©ð© â¬â¬â¬â¬â¬
Het lijkt erop alsof hier iets mis gaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 975 6/6
â¬â¬â¬â¬â¬
â¬ð¨â¬ð©â¬
ð¨ð©ð©ð©â¬
â¬ð©ð©ð©â¬
â¬ð©ð©ð©ð©
ð©ð©ð©ð©ð©
Woordle6 771 4/6
ð¨â¬â¬â¬ð¨â¬
â¬â¬â¬ð¨ð¨â¬
â¬ð¨â¬ð©ð©ð©
ð©ð©ð©ð©ð©ð©
ð¨â¬â¬â¬â¬ â¬ð¨â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬ð¨ â¬â¬ð¨â¬â¬
ð©â¬â¬ð¨â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
ð©ð©ð©ð©ð© â¬â¬â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ ð¨â¬â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ ð©ð©ð©ð©ð©
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
â¬ð¨â¬â¬â¬ â¬â¬â¬ð¨â¬
ð¨ð¨â¬ð©â¬ â¬ð©â¬â¬ð¨
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬ð©â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬ð¨â¬â¬
â¬ð¨â¬â¬â¬ â¬ð©ð©ð©â¬
â¬ð¨â¬â¬â¬ ð©ð©ð©ð©ð©
ð¨â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
ð©ð©ð©ð©ð© â¬â¬â¬â¬â¬
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof hier iets mis gaat.
wat is dit voor waardeloze redding, je kan wel zien dat een vrouw een wig tussen jullie heeft gedrevenquote:Op maandag 19 februari 2024 09:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:danny help Woordle (het belangrijkste onderdeel van m'n persoonlijkheid) doet het niet in de nieuwe lay-out
Bijna.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 975 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 771 4/6
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟨 ⬜⬜🟨⬜⬜
🟩⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨⬜
🟨🟨⬜🟩⬜ ⬜🟩⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩🟩🟩⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
Je ziet toch op de screenshot dat hij het bij mij wel doetquote:Op maandag 19 februari 2024 09:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
wat is dit voor waardeloze redding, je kan wel zien dat een vrouw een wig tussen jullie heeft gedreven
Ja, ik zie dit:quote:Op maandag 19 februari 2024 09:16 schreef GGMM het volgende:
Of juist wel in de nieuwe lay-out maar niet in de oude
Praat niet zo verschrikkelijk dom.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
wat is dit voor waardeloze redding, je kan wel zien dat een vrouw een wig tussen jullie heeft gedreven
Ja, dat is dus niet goed!quote:Op maandag 19 februari 2024 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik zie dit:
[ afbeelding ]
Nieuwe layout vs oude layout.
Ik wil FB wel modereren.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet goed!
Tijd om crew te worden
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 975 6/6
â¬â¬â¬â¬â¬
â¬ð¨â¬ð©â¬
ð¨ð©ð©ð©â¬
â¬ð©ð©ð©â¬
â¬ð©ð©ð©ð©
ð©ð©ð©ð©ð©
Woordle6 771 4/6
ð¨â¬â¬â¬ð¨â¬
â¬â¬â¬ð¨ð¨â¬
â¬ð¨â¬ð©ð©ð©
ð©ð©ð©ð©ð©ð©
ð¨â¬â¬â¬â¬ â¬ð¨â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬ð¨ â¬â¬ð¨â¬â¬
ð©â¬â¬ð¨â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
ð©ð©ð©ð©ð© â¬â¬â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ ð¨â¬â¬â¬â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ ð©ð©ð©ð©ð©
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
â¬ð¨â¬â¬â¬ â¬â¬â¬ð¨â¬
ð¨ð¨â¬ð©â¬ â¬ð©â¬â¬ð¨
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬ð©â¬
â¬â¬â¬â¬â¬ â¬â¬ð¨â¬â¬
â¬ð¨â¬â¬â¬ â¬ð©ð©ð©â¬
â¬ð¨â¬â¬â¬ ð©ð©ð©ð©ð©
ð¨â¬â¬â¬â¬ â¬â¬â¬â¬â¬
ð©ð©ð©ð©ð© â¬â¬â¬â¬â¬
Waarheen?quote:Op maandag 19 februari 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Vakantie geboekt boys. Niemand maakt me wat.
Ga je echt het land in op avontuur, ga je met je dikke reet naar een all-in of ga je juist iets aan je reet doen daar?quote:
O, al besproken.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso. Ik ga met de kleine man. Waterpark dit dat alles.
Ik huur denk ik nog wel een autootje. Maar ik zit er met onlo jr. Dus dat wordt vooral veel waterpret.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga je echt het land in op avontuur, ga je met je dikke reet naar een all-in of ga je juist iets aan je reet doen daar?
En hebben een zeer kleine penis. (wel moddertjevet @AFCNiels @Wereldgozer @Littlerabbit)quote:Op maandag 19 februari 2024 09:51 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die all-inclusive vakanties boeken naar Turkije behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Japan staat ook nog op de planning maat. Maar dan moet jr. wat ouder zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:52 schreef KingRoland het volgende:
Liever japan dan turkije in alle opzichten
quote:Op maandag 19 februari 2024 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook al besproken dus.
Godverdomme ik ben iedere keer te laat
Tepelring voor je zoontje. Marlboro, Captain Morgan & Chersonissos zodra jij met hem naar Japan wilt.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:16 schreef onlogisch het volgende:
Paar likes binnen van forumgebruiker @:Kukelecucktsju10
daar lijkt het meer op idd. De nieuwe layout gebruikt UTF-8, de oude gebruikt ISO-8859-15quote:Op maandag 19 februari 2024 09:16 schreef GGMM het volgende:
Of juist wel in de nieuwe lay-out maar niet in de oude
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef Danny het volgende:
[..]
daar lijkt het meer op idd. De nieuwe layout gebruikt UTF-8, de oude gebruikt ISO-8859-15
daar zal het ws niet correct in werken
Hier zit een lugubere grap in.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Even met wat likes gestrooid.
Zal ik op lettenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet te veel cafeine binnenkrijgt
SALINE'd uiteraard.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:34 schreef Salina het volgende:
Maandagmorgenkoffieblues.
[ afbeelding ]
Erg kut eigenlijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
SALINE'd uiteraard.
Hoe is het met kadgod?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op maandag 19 februari 2024 11:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Erg kut eigenlijk.
Ach gosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat superkut man, arm beestje... klinkt echt niet best allemaal. Heel veel sterkte, voor jou en je katje
ik duim dat het toch allemaal goed komt
[..]
Erg kut eigenlijk.
Ik zal biddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
[..]
Erg kut eigenlijk.
AchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte
[..]
Erg kut eigenlijk.
Sterkte ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eet smakelijk allemaal.
[..]
Erg kut eigenlijk.
Germ, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
[..]
Erg kut eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte
2 Surinaamse broodjes met pittige kipquote:Op maandag 19 februari 2024 12:13 schreef tong80 het volgende:
2 muesli bollen met oude kaas. Trek in, nog niks mogen eten vanwege bloedprikken net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |