quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:15 schreef vrijgevochten het volgende:
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler is weer dood op!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Jjja want Danny is een held (altijd handig als je eerst iets kapot maakt en het dan zelf weer maakt. Maar ok)
wie ben jijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:34 schreef Mickytjuh het volgende:
I love you all
Zo ken ik jullie weer
Melk is voor babiesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:31 schreef aTypisch het volgende:
verse melk zonder pasteurisatie crap
Lekker maat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net de gym al gemurderd vriend
Nu naar kantoor gereden worden genot
Ik ookquote:
Hier ook maat. Mokerharde legday vandaag. Met trillende beentjes de trap afquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net de gym al gemurderd vriend
Nu naar kantoor gereden worden genot
Voor mij (vanavond) Biceps/Triceps/Schouders (Front/Side/Rear) en Abs.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ook maat. Mokerharde legday vandaag. Met trillende beentjes de trap af
Er is maar een select clubje dat zijn of haar lichaam als een tempel beschouwt. Het overgrote merendeel hier ziet zijn of haar lichaam als een ordinaire vuilnisbak die wekelijks volgegooid gegooid wordt met saucijzenbroodjes, subwaybroodjes of plakjes kaas (quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Al die sportiviteit, en ik maar denken dat iedereen hier #ViesDik was.
Moet af en toe kunnenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is maar een select clubje dat zijn of haar lichaam als een tempel beschouwt. Het overgrote merendeel hier ziet zijn of haar lichaam als een ordinaire vuilnisbak die wekelijks volgegooid gegooid wordt met saucijzenbroodjes, subwaybroodjes of plakjes kaas () op spaghetti.
Woordle 972 6/6quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:36 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 972 3/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 768 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Minderwaardig mens.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer vrijdag.
Dat wordt weer een heerlijk Subway broodje
Geniet er lekker van dikkiequote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer vrijdag.
Niemand zal verbaasd zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer vrijdag.
It's Friday againquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal ontzettend onaardig.
Dan emigreer je toch lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dit kan ik beamen.
Orientexpressed.quote:
Arme katgodquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Orientexpressed.
Honderddertig gram proteïne in 3 uur is waarschijnlijk ook zo ongeveer mijn record.![]()
Mijn kat is trouwens ook al een aantal dagen aan de diarree. Komt wel dichtbij zo.
Nee, ik ben gewoon toe aan weekend.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat gedraag jij je opstandig.
Heb je een schouderblessure ofzo
Omdat jij het bent bulkgod.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Omdat jij het bent bulkgod.Wat een knapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zielig zeghoe oud is ze? Dierenarts geweest?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Omdat jij het bent bulkgod.Wat een mooi beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte
Yep, vorige week woensdag met spoed naar dierenarts geweest 's avonds. Plaste niet meer. Medicijnen gekregen, week lang. Binnen een dag waren de blaasproblemen voorbij. Nu diarree, wellicht omdat ik de medicijnen met natvoer geef. Ben nu ook maar gestopt met natvoer. Wel een kloteweek al met al, veel opruimen en schoonmaken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een knapperd
Wel zielig zeghoe oud is ze? Dierenarts geweest?
Dat is wel oud, wij hadden er eentje die 19 is geworden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Yep, vorige week woensdag met spoed naar dierenarts geweest 's avonds. Plaste niet meer. Medicijnen gekregen, week lang. Binnen een dag waren de blaasproblemen voorbij. Nu diarree, wellicht omdat ik de medicijnen met natvoer geef. Ben nu ook maar gestopt met natvoer. Wel een kloteweek al met al, veel opruimen en schoonmaken.![]()
17 jaar is kadgot.
Pff, ellende zeg voor dat beestje. Fijn dat ze zo'n zorgzaam en goed baasje heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Yep, vorige week woensdag met spoed naar dierenarts geweest 's avonds. Plaste niet meer. Medicijnen gekregen, week lang. Binnen een dag waren de blaasproblemen voorbij. Nu diarree, wellicht omdat ik de medicijnen met natvoer geef. Ben nu ook maar gestopt met natvoer. Wel een kloteweek al met al, veel opruimen en schoonmaken.![]()
17 jaar is kadgot.
Hallo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Al die sportiviteit, en ik maar denken dat iedereen hier #ViesDik was.
pics van je schoonmoeder.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:51 schreef Oriente het volgende:
Sinds ik geen abo meer heb zie ik weer advertenties.
Komt er een advertentie in beeld met mijn schoonmoeder vol in beeld.
Wat
Waarom eigenlijk met een tquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ergerlijke gewoonte van die vent om 'doot' te typen
Ik heb echt geen idee. Misschien vindt hij dat grappig, of ziet hij zichzelf als groots woordkunstenaar.quote:
het hetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Misschien vindt hij dat grappig, of ziet hij zichzelf als groots woordkunstenaar.
Eigenlijk interesseert het me niet, ik vind het het vooral achterlijk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Zodirect opgebakken pasta als lunch
Jongens, dat wordt GENIETEN
Hallo. Gewoon.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar, eerwaarde @:de_boswachter in de SC vandaag. Wat een weelde.
Waar hebben we dit bezoek aan te danken makker?
Maar vast wel voor iemand.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Navalny is overleden. Wéér geen punten voor @:onlogisch
Heb die oorvijg geliked.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Terug uit NWS nadat ik een ongelooflijke oorvijg kreeg van @:Nielsch
Even op adem komen.
Dat was inderdaad een beste vijg zeg, sodeju.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Terug uit NWS nadat ik een ongelooflijke oorvijg kreeg van @:Nielsch
@NWS doet dat met je.quote:Even op adem komen.
Inmiddels een 4e.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:55 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een beste vijg zeg, sodeju.
Maar troost je: je hebt toch drie likes binnengehengeld.
[..]
@:NWS doet dat met je.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb die oorvijg geliked.
Ze zouden je modrechten af moeten nemen.
Niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels een 4e.
@:maily stelt nooit teleur.
Vetzakquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik consumeer een stukje puur chocolade met hazelnoten.
Geniet er lekker van ouwe reus.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik consumeer een stukje puur chocolade met hazelnoten.
Wowquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moest je naar de voordeur waggelen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |