Schuld van de nieuwe lay-outquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man die door het slotje heen post
Je hebt geen recht van spreken meer.
Ik heb een chocomel staan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dombo heeft een drankprobleem.
Ben je 12 ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een chocomel staan.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een chocomel staan.
Rare Dilanquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Straks even Fortnite spelen.
Heb je daar geen vrienden voor nodig?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar blijft de TT change?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je daar geen vrienden voor nodig?
Doe je dan ook die dansjes?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je daar geen vrienden voor nodig?
Ik heb jou de laatste tijd gedoogd maar dit is een messteek in m'n rug.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
User Oriente is in elk geval geen vriend van mij zie ik.
Oei, dan haalt moderator Onlo je vol in.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet boven m'n hoofd needan is 60 kilo de max
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb jou de laatste tijd gedoogd maar dit is een messteek in m'n rug.
Ik til je op.
quote:
Die scheurt dan wel weer zijn schouder afquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, dan haalt moderator Onlo je vol in.
Je naait mij gewoon.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM zei toch dat post #7 de nieuwe TT werd
dom varken
Dat vind je lekker he.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je naait mij gewoon.
Duidelijk ongeschikt voor het booreiland.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die scheurt dan wel weer zijn schouder af
Je mist wel vaker wat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog wel een dingetje in de nieuwe lay-out.
Ik mis @:jr-style-93 die had dit kunnen oplossen
Die is te druk met zijn harem aan BBW'squote:Op donderdag 15 februari 2024 13:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog wel een dingetje in de nieuwe lay-out.
Ik mis @:jr-style-93 die had dit kunnen oplossen
Jij boort hem weer een kans door de neus.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duidelijk ongeschikt voor het booreiland.
Meestal zijn fitnessblessures gewoon omdat je het zelf verkeerd doetquote:
Komt omdat onlogisch als oudere man high rep doetquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal zijn fitnessblessures gewoon omdat je het zelf verkeerd doet
Dat verklaart waarom je om de haverklap een blessure hebt
Ik ga nooit hoger dan 12-15 op iso's en 8-10 op compoundsquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Komt omdat onlogisch als oudere man high rep doet
Kan je gewoon Nederlands pratenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ga nooit hoger dan 12-15 op iso's en 8-10 op compounds
Elke dag een uurtje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Sport jij eigenlijk nog @:GGMM ???
Ja, ik ben weer vrij fanatiek bezigquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Sport jij eigenlijk nog @:GGMM ???
De gym puilt uit met kantoorklerken die op hun 55e zijn versleten omdat de "oefeningen" helemaal mis gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal zijn fitnessblessures gewoon omdat je het zelf verkeerd doet
Dat verklaart waarom je om de haverklap een blessure hebt
Lekker maat, geniet ervan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:59 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een banaantje
@:afcniels @:wereldgozer
Ik eet zo wat framboosjesquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:59 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een banaantje
@:afcniels @:wereldgozer
Dat gaat mij nooit lukken met IF (en dan lig ik ook gewoon nog te slapen)quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat, geniet ervan.
Mijn dagelijkse banaan eet ik (op werkdagen) steevast al om 07:00.
Lekker maat, geniet er lekker vanquote:
Lui varken!quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gaat mij nooit lukken met IF (en dan lig ik ook gewoon nog te slapen)
[..]
Lekker maat, geniet er lekker van
16:8 of 20:4?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gaat mij nooit lukken met IF (en dan lig ik ook gewoon nog te slapen)
[..]
Lekker maat, geniet er lekker van
wakkerquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Lui varken!
Hoe laat gaat jouw wakker?
Of 30 jaar lang een pak wijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo voor een appel
Wat fijn dat we in deze SC goed begrijpen hoe belangrijk fruit voor je is. Stel je toch eens voor als er hier mensen zouden zijn die saucijzenbroodjes of subwaybroodjes naar binnen werken.
04:30 en de jouwe?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Lui varken!
Hoe laat gaat jouw wekker?
Begrijp nog steeds niet hoe jij om 05:00 (productief) traint.quote:
Hoelaat eet jij jouw banaan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:04 schreef Bezsen het volgende:
Dan ga ik een shake drinken
Dan ga ik 30 minuten cardio
Dan ga ik de krant lezen
Dan worden de kinderen wakker
Heb jij nog beperkingen qua cardio of liften of mag je alles doenquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:04 schreef Bezsen het volgende:
Dan ga ik een shake drinken
Dan ga ik 30 minuten cardio
Dan ga ik de krant lezen
Dan worden de kinderen wakker
Ik mag de sauna niet in (rip zyzz)quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb jij nog beperkingen qua cardio of liften of mag je alles doen
Forever mirin'quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik mag de sauna niet in (rip zyzz)
Verder mag ik in principe alles als ik fit ben.
Al moet ik geen marathon gaan rennen
Maar 30 minuten cardio erg goed voor het hart
Ik wel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet hoe jij om 05:00 (productief) traint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschil van een ochtend- en avondmens misschien?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet hoe jij om 05:00 (productief) traint.
Heb een tijdje rond 07:00 getraind (ivm die lockdown troep toen) en ik was echt aanzienlijk zwakker in de ochtend
Bestaat nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschil van een ochtend- en avondmens misschien?
Geen idee hoe of wat, maar ben oprecht 5-10% zwakker in de ochtend t.o.v. de middag of beter nog de avond.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verschil van een ochtend- en avondmens misschien?
Dat zit tussen je oren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen idee hoe of wat, maar ben oprecht 5-10% zwakker in de ochtend t.o.v. de middag of beter nog de avond.
Misschien ook omdat ik dan veel meer gegeten heb.
Dat mag natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik blijf lekker in de middag/avond trainen.
Ik moet nog lunchen eerlijk gezegd het was gisteravond vrij laat. Ik ga zo even een eitje met spek bakken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo Maxi. Wat heb je gegeten?
Het werd pas echt gezellig toen jij stopte met postenquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat de TT en dit topic aanslaat.
Houd toch eens op met die zelfverheerlijking, je bent de droeftoeter van de userfamfarequote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heb je gedaan gisteravond?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog lunchen eerlijk gezegd het was gisteravond vrij laat. Ik ga zo even een eitje met spek bakken.
Lekker. Eet smakelijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog lunchen eerlijk gezegd het was gisteravond vrij laat. Ik ga zo even een eitje met spek bakken.
Sodeju zeg.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het werd pas echt gezellig toen jij stopte met posten
Maar ik ben helemaal nooit gestopt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het werd pas echt gezellig toen jij stopte met posten
Bij de stukjes CUL lopen de mannen hier warm.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WOWquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Houd toch eens op met die zelfverheerlijking, je bent de droeftoeter van de userfamfare
quote:
Voetbal gekeken met een maat ja, en we hebben nog even gedart. Het was zomaar laat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij ging de CL kijken toch? Geen cadeautje meer gekocht voor je vriendin @:maxi-mus?
Ik wacht nog altijd op jouw lengte.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de stukjes CUL lopen de mannen hier warm.
En omvangquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op jouw lengte.
wat kan jou dat schelenquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op jouw lengte.
Oh, nou ja. Ik raad je aan dit in ieder geval beter op de radar te krijgen. Dat voorkomt stomzinnige posts van je.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben niet elke dag met de planning van maxi-mus bezig.
Wij schelden elkaar verrot!quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM geeft forumgebruiker @:aTypisch een pak rammel van jewelste.
zit niet in mexicoquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoe voelt het om de gemiddelde lengte te hebben in Mexico
Ik ben er de hele dag al lapzwans.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Zomaar forumgebruiker @:Scrummie in ons midden. Wat een leuke middag wordt dit zo jongens!
onjuistquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand kan jouw bitcointroep wat schelen maar daar blijf je ook steevast over doorposten
Ik ga direct kijken! (nee)quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
onjuist
zie bijvoorbeeld het BTC forum waar ik jouw collega weer even uitleg hoe het zit
Die was er vanmiddag ook alquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Zomaar forumgebruiker @:Scrummie in ons midden. Wat een leuke middag wordt dit zo jongens!
Dan gaat user Scrummie onbeschadigd op weg naar de dood.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was er vanmiddag ook al
Hij zei nog dat hij geen krasjes had
Ik zie Scrummie niet als euthanasieplegerquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaat user Scrummie onbeschadigd op weg naar de dood.
Ik gelukkig ook niet!quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zie Scrummie niet als euthanasiepleger
Ik ook niet, hij is nu dolgelukkig met zijn vriendin.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zie Scrummie niet als euthanasiepleger
Ik vind het één grote verzameling van zielepoten die de boot hebben gemist en nu wanhopig rijk proberen te worden met iets dat al 10 jaar niet meer relevant is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou toch even kijken ouwe reus, het is echt leuk.
Oh is die weer terug?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij is nu dolgelukkig met zijn vriendin.
Zeker. Maar dat gaat nog erg lang duren!quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaat user Scrummie onbeschadigd op weg naar de dood.
Hoe gaat het met het stoppen met roken?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat gaat nog erg lang duren!
Matig. Maar niet slecht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het stoppen met roken?
Is jouw vriendin zo'n Amerikaanse hypocriete betweter over roken. Dat ze je laat stoppen met rokenquote:
Nee, ze werd er ziek van. Dus dan stop ik wel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is jouw vriendin zo'n Amerikaanse hypocriete betweter over roken. Dat ze je laat stoppen met roken
Hoe dan? astma?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ze werd er ziek van. Dus dan stop ik wel.
Ze is nu toch weer weg.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof je vrijwillig in de stank wil zitten.quote:
je wordt er zelf ook ziek vanquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof je vrijwillig in de stank wil zitten.
Hij woont boven een patatzaak.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof je vrijwillig in de stank wil zitten.
Die komt echt niet meer terug hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dan moet hij weer opnieuw stoppen als ze terug is
Beter gewoon gestopt blijven
Welke nieuwe lay-out?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:34 schreef GGMM het volgende:
Met de nieuwe lay-out kan je mensen ook een boze smiley geven ipv een like
Dus dat je niet denkt dat ik je opmerking leuk vond @:maxi-mus
Tuurlijk welquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt echt niet meer terug hoor.
En Geert > Trumpquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
De ziektekostenverzekering hier is zoveel beter dan daar
auto's verbiedenquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn opa rookte z'n hele leven en overleed voor z'n 40e aan een auto ongeluk!!!
Omdat hij z'n aansteker zocht zekerquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn opa rookte z'n hele leven en overleed voor z'n 40e aan een auto ongeluk!!!
wtf.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt echt niet meer terug hoor.
Gewoon paspoort weggooien dan krijgt ze gratis opvangquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf.
Ik ga in april of mei daar naar toe (maar moet centjes sparen eerst). Daarna komt ze hier weer terug en ga ik vergunning aanvragen.
Waar in Amerika ga je heen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wtf.
Ik ga in april of mei daar naar toe (maar moet centjes sparen eerst). Daarna komt ze hier weer terug en ga ik vergunning aanvragen.
daarom moeten er meer mensen rokenquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
1 op de 4 rokers haalt zijn pensioen niet, en 81% sterft voor zijn 75e aan een of andere ranzige vorm van kanker met dito lijdensweg.
Echt een leuk vooruitzicht.
De bruiloft wordt verdeeld in vier (fictieve) zonesquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ben ik uitgenodigd op jullie bruiloft @:scrummie? (ik neem aan dat je haar alles over je goede vrienden op het FOK!-forum hebt verteld)
FOK! uitleggen is erg grappigquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ben ik uitgenodigd op jullie bruiloft @:scrummie? (ik neem aan dat je haar alles over je goede vrienden op het FOK!-forum hebt verteld)
Ik wacht het geduldig af.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zitten nog in de TESTFASE
komt goed.
Ik test er lustig op los
wat leukquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dorpje bij Washington in de buurt. Maryland.
Nee, als we trouwen gaan we zonder gasten trouwen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ja een forum en daar praten we over voetbal en soms hebben we leuke memes en noemen we elkaar dik varkenquote:
Nee, misschien ooit maar eerst in NL.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat leuk
geen optie om daar wat langer te blijven?
terug kan altijd nog
wtfquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, als we trouwen gaan we zonder gasten trouwen.
Precies.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daarom moeten er meer mensen roken
dan blijft er nog wat over voor de jongere generaties
boomers en hun kinderen die alles opvreten en een 'na mij de zondvloed' mentaliteit hebben
sigaretten weer goedkoperquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies.
Tabaksfabrikanten zouden verplicht moeten worden gesteld naast de 100 kankerverwekkende stoffen die er al in een sigaret zitten. Nog 300 kankerverwekkende stoffen toe te voegen. Beetje vaart maken met die bevolkingskrimp.
ik heb er geleerd dat ik rijk moet trouwenquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja een forum en daar praten we over voetbal en soms hebben we leuke memes en noemen we elkaar dik varken
je hebt er ook veel alcoholisten
kloptquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb er geleerd dat ik rijk moet trouwen
mijn vriendin heeft een baan afgewezen in dubaiquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:44 schreef Bezsen het volgende:
Kom in maart/april een keer langs in dubai voor de fijne kneepjes van het vak @:atypisch
Tafelindeling.quote:
uitnodigdquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tafelindeling.
@:tong80 kan niet naast @:ggmm dan wordt het ruzie
@:onlogisch kan niet naast @:pisces29 anders vergrijpt hij zich
@:charz kan sowieso niet komen anders krijg awkward anekdotes over verstuurde rituals pakketjes
@:oriente neemt twee stoelen in beslag
@:bezsen en @:atypisch mogen niet naast elkaar anders gaat het de hele avond over bitcoin
groot gelijk dat je geen gasten uitnodigd.
uitnodigdquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tafelindeling.
@:charz kan sowieso niet komen anders krijg awkward anekdotes over verstuurde rituals pakketjes
@:bezsen en @:atypisch mogen niet naast elkaar anders gaat het de hele avond over bitcoin
[..]
Tafelindeling.
Akkoort.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:48 schreef Oriente het volgende:
Ik zou @:Rambodirk de uitnodigingskaartjes maar niet laten schrijven
Komquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft een baan afgewezen in dubai
kom daar voorlopig niet
dat kan ook in EL SALVADORGODquote:
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:39 schreef Bezsen het volgende:
Ik ga over 3 weken en 2 dagen lange tijd weg uit Europa
Denk dan ook minder fok
Maar wel betalen met de bitcoinquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kan ook in EL SALVADORGOD
bukele jaaa
van hoogste murder rate, naar hoogste percentage gevangenen
LAW & ORDERGENOT
Sorry hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dubai
Zegt hij toch net joh analfabeet
valt tegen daar hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar wel betalen met de bitcoin
Genot. De kinderen naar een internationale school?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Naar een plek waar de zon altijd schijnt
De belasting laag is
panamaquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Naar een plek waar de zon altijd schijnt
De belasting laag is
kan onlo jr al progammerenquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genot. De kinderen naar een internationale school?
Chatgpt godquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar gebruikt hij chat gpt voor.
Afhankelijkheid: Kinderen kunnen afhankelijk worden van ChatGPT voor het oplossen van programmeerproblemen, zonder zelf de logica of het probleemoplossend vermogen te ontwikkelen. Dit kan leiden tot een oppervlakkig begrip van programmeren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar gebruikt hij chat gpt voor.
niet gelezenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Afhankelijkheid: Kinderen kunnen afhankelijk worden van ChatGPT voor het oplossen van programmeerproblemen, zonder zelf de logica of het probleemoplossend vermogen te ontwikkelen. Dit kan leiden tot een oppervlakkig begrip van programmeren.
Beperkt Begrip: Hoewel ChatGPT kan helpen bij het vinden van oplossingen voor programmeerproblemen, kan het gebruik ervan zonder diepgaande analyse ertoe leiden dat kinderen de onderliggende concepten niet volledig begrijpen. Ze leren misschien hoe iets moet worden gedaan, maar niet waarom het op die manier moet worden gedaan.
Creativiteit en Innovatie: Te veel vertrouwen op ChatGPT kan de ontwikkeling van creativiteit en innovatie belemmeren. Programmeren vereist vaak unieke oplossingen voor complexe problemen, en het zelfstandig bedenken van oplossingen is cruciaal voor de ontwikkeling van deze vaardigheden.
Kritisch Denken: Het gebruik van ChatGPT kan ertoe leiden dat kinderen minder geneigd zijn om kritisch na te denken over problemen en mogelijke oplossingen. Kritisch denken is een essentiële vaardigheid in programmeren en in het leven in het algemeen.
Fouten en Misverstanden: ChatGPT kan onnauwkeurige of onvolledige informatie geven, wat kan leiden tot misverstanden of fouten in het leerproces. Kinderen moeten leren hoe ze informatie kritisch kunnen beoordelen en bevestigen.
Sociale Vaardigheden: Overmatig gebruik van technologie, waaronder ChatGPT, kan ten koste gaan van de tijd die besteed wordt aan het ontwikkelen van sociale vaardigheden door interactie met leeftijdsgenoten en leraren in een leeromgeving.
Om deze nadelen te vermijden, is het belangrijk om ChatGPT als een hulpmiddel te gebruiken in combinatie met andere leermethoden. Dit omvat praktische ervaring met programmeren, begeleiding van een leraar of mentor, en het aanmoedigen van zelfstudie en kritisch denken. Het balanceren van technologiegebruik met hands-on leren en sociale interactie kan helpen om een meer holistische leerervaring voor kinderen te creëren.
Leuke informatie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Afhankelijkheid: Kinderen kunnen afhankelijk worden van ChatGPT voor het oplossen van programmeerproblemen, zonder zelf de logica of het probleemoplossend vermogen te ontwikkelen. Dit kan leiden tot een oppervlakkig begrip van programmeren.
Beperkt Begrip: Hoewel ChatGPT kan helpen bij het vinden van oplossingen voor programmeerproblemen, kan het gebruik ervan zonder diepgaande analyse ertoe leiden dat kinderen de onderliggende concepten niet volledig begrijpen. Ze leren misschien hoe iets moet worden gedaan, maar niet waarom het op die manier moet worden gedaan.
Creativiteit en Innovatie: Te veel vertrouwen op ChatGPT kan de ontwikkeling van creativiteit en innovatie belemmeren. Programmeren vereist vaak unieke oplossingen voor complexe problemen, en het zelfstandig bedenken van oplossingen is cruciaal voor de ontwikkeling van deze vaardigheden.
Kritisch Denken: Het gebruik van ChatGPT kan ertoe leiden dat kinderen minder geneigd zijn om kritisch na te denken over problemen en mogelijke oplossingen. Kritisch denken is een essentiële vaardigheid in programmeren en in het leven in het algemeen.
Fouten en Misverstanden: ChatGPT kan onnauwkeurige of onvolledige informatie geven, wat kan leiden tot misverstanden of fouten in het leerproces. Kinderen moeten leren hoe ze informatie kritisch kunnen beoordelen en bevestigen.
Sociale Vaardigheden: Overmatig gebruik van technologie, waaronder ChatGPT, kan ten koste gaan van de tijd die besteed wordt aan het ontwikkelen van sociale vaardigheden door interactie met leeftijdsgenoten en leraren in een leeromgeving.
Om deze nadelen te vermijden, is het belangrijk om ChatGPT als een hulpmiddel te gebruiken in combinatie met andere leermethoden. Dit omvat praktische ervaring met programmeren, begeleiding van een leraar of mentor, en het aanmoedigen van zelfstudie en kritisch denken. Het balanceren van technologiegebruik met hands-on leren en sociale interactie kan helpen om een meer holistische leerervaring voor kinderen te creëren.
Ik wil graag bij het hoekje met @Sked @Littlerabbit @Caland en @AFCNielsquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tafelindeling.
It Giet Oan!quote:. De winters worden 10 tot 15 graden kouder. Het zee-ijs van de Noordpool komt tot aan Nederland, waardoor het hier nóg sneller afkoelt”, vertelt Van Westen.
Hopelijk warmt het dan niet maar 2 tot 3 graden op maar 10 tot 15 graden. Dan komen we gewoon weer op 3 graden en regen uit voor de gehele winter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bewoonbaar~ae504544/
[..]
It Giet Oan!
doorgesnoven hoekjequote:Op donderdag 15 februari 2024 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil graag bij het hoekje met @:sked @:littlerabbit @:caland en @:afcniels
Maar bij nader inzien, ik kom nooit buiten de randstad.
Gelukkig heb ik net mijn gastarieven voor 3 jaar vast gezet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:29 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)bewoonbaar~ae504544/
[..]
It Giet Oan!
https://www.energievergel(...)e-niveau-sinds-jarenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net mijn gastarieven voor 3 jaar vast gezet.
Cool. Apart......quote:
Prima timing dus (of niet).quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://www.energievergel(...)e-niveau-sinds-jaren
(lol)
Ja dat zou kun je wel kunnen doen van pure ellende. Bruiloften.quote:
Binnenkort jij ex-big4?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Wel grappig mensen op linkedin die ex-google, ex-deloitte, ex-uber of dat soort bedrijven als ondertitel hebben lol
ik heb ex-FOK! ERquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Wel grappig mensen op linkedin die ex-google, ex-deloitte, ex-uber of dat soort bedrijven als ondertitel hebben lol
Sushi.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Pastaatje met gehakt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijstschotel met mango, boontjes en kip.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aanvullend verzekerd voor 2x verwarmd eten per dag via tafeltje dekje?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijstschotel met mango, boontjes en kip.
Tot morgen.
Wat flauw.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Aanvullend verzekerd voor 2x verwarmd eten per dag via tafeltje dekje?
Beetje wokken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerlijk.quote:
Koetjes.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:38 schreef ashardalan het volgende:
Op verzoek van @:onlogisch
[ afbeelding ]
Deugerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sta tenminste wel aan de goede kant als de Russen binnenvallen.
Bedankt maat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch vragen om actie.
User Oriente heeft wel humor.
Goed haar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is forum moderator @:Coco ook kaal?
Meer mensen dit probleem?quote:De action 'user' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar. Kijk eens op de forumindex van FOK!forum voor een goed startpunt.
Wow,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo stel ik mij moderator @:coco voor
[ afbeelding ]
@tong80 vindt hier iets van.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Yep. Fok! is overleden.
Rust zacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |