quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:15 schreef vrijgevochten het volgende:
Je dikke hoerenmoeder op een driewieler is weer dood op!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Jjja want Danny is een held (altijd handig als je eerst iets kapot maakt en het dan zelf weer maakt. Maar ok)
wie ben jijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:34 schreef Mickytjuh het volgende:
I love you all
Zo ken ik jullie weer
Melk is voor babiesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:31 schreef aTypisch het volgende:
verse melk zonder pasteurisatie crap
Lekker maat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net de gym al gemurderd vriend
Nu naar kantoor gereden worden genot
Ik ookquote:
Hier ook maat. Mokerharde legday vandaag. Met trillende beentjes de trap afquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net de gym al gemurderd vriend
Nu naar kantoor gereden worden genot
Voor mij (vanavond) Biceps/Triceps/Schouders (Front/Side/Rear) en Abs.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier ook maat. Mokerharde legday vandaag. Met trillende beentjes de trap af
Er is maar een select clubje dat zijn of haar lichaam als een tempel beschouwt. Het overgrote merendeel hier ziet zijn of haar lichaam als een ordinaire vuilnisbak die wekelijks volgegooid gegooid wordt met saucijzenbroodjes, subwaybroodjes of plakjes kaas (quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Al die sportiviteit, en ik maar denken dat iedereen hier #ViesDik was.
Moet af en toe kunnenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is maar een select clubje dat zijn of haar lichaam als een tempel beschouwt. Het overgrote merendeel hier ziet zijn of haar lichaam als een ordinaire vuilnisbak die wekelijks volgegooid gegooid wordt met saucijzenbroodjes, subwaybroodjes of plakjes kaas () op spaghetti.
Woordle 972 6/6quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:36 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 972 3/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 768 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨🟨⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Minderwaardig mens.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer vrijdag.
Dat wordt weer een heerlijk Subway broodje
Geniet er lekker van dikkiequote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer vrijdag.
Niemand zal verbaasd zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is weer vrijdag.
It's Friday againquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal ontzettend onaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |