SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
met nog een kleine anderhalf uur te gaan geef ik het manipulatiecijfer van vandaag een 8,9
Het was tijdens de afwezigheid van de toppers best druk dus al met al veel kans om onschuldig te lijken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2024 21:37:59 ]![]()
Mooi cijferquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:37 schreef Harrie het volgende:
met nog een kleine anderhalf uur te gaan geef ik het manipulatiecijfer van vandaag een 8,9
Het was tijdens de afwezigheid van de toppers best druk dus al met al veel kans om onschuldig te lijken![]()
![]()
Vandaag vind ik t wel gezellig (sinds ik er ben, rest vd dag weet ik niet)quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:37 schreef Harrie het volgende:
Het was tijdens de afwezigheid van de toppers best druk dus al met al veel kans om onschuldig te lijken
Al vind ik manipulatiecijfer n mooi woordTrust nobody![]()
Hij is een klein beetje te droog van binnenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dopen in waterquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Hij is een klein beetje te droog van binnenTrust nobody![]()
En nu wil ik slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
beter doorsmerenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Hij is een klein beetje te droog van binnen![]()
![]()
In Amerika heb je een wet genaamd HIPAA (H voor Health). Dat gaat gedeeltelijk over hoe met medische data om gesprongen moet worden. Aangezien wij onderzoekers helpen met dat soort data (bv van een fMRI scanner) en het in theory makkelijker is om dat te bewaren/bewerken in the cloud, werken we met Azure. "in theory makkelijker" want het blijft een ramp.quote:![]()
Ik heb het al goedgekeurdquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
zal ik mijn aanvraag maar meteen indienen![]()
Er trilt hier wel meerquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij hier zomaar of met een reden?
Bolken is het enige wat hier trlt toch?![]()
![]()
Ik ben hier met n reden, gezellig kletsen en bolkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben jij hier zomaar of met een reden?
Bolken is het enige wat hier trlt toch?
Maar jij bent hier bijna nooit en blauw..
Dus op zich geen onlogische vraag toch?Trust nobody![]()
Veel te vroeg eigenlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Slaap lekker! (niet een beetje vroeg?)
Dus ik blijf naar even op de bank.Ja precies. Je werkt dus al met Azurequote:Op donderdag 15 februari 2024 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
In Amerika heb je een wet genaamd HIPAA (H voor Health). Dat gaat gedeeltelijk over hoe met medische data om gesprongen moet worden. Aangezien wij onderzoekers helpen met dat soort data (bv van een fMRI scanner) en het in theory makkelijker is om dat te bewaren/bewerken in the cloud, werken we met Azure. "in theory makkelijker" want het blijft een ramp.
Microsoft staat op zich wel bekend om het feit dat ze zich zo snel mogelijk aan nieuwe wet en regelgeving willen houden.
Maar de eindgebruiker is het probleem.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Meer een achterdochtige vraag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben hier met n reden, gezellig kletsen en bolken
Maar jij bent hier bijna nooit en blauw..
Dus op zich geen onlogische vraag toch?
Kom hier al jaren, alleen de laatste tijd wat minder wegens drukte elders.![]()
Het is een term die ik vrijwel dagelijks bezig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind eindgebruiker een grappig woordOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat voor manipulatiecijfer geeft de eindgebruiker?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind eindgebruiker een grappig woord
Mooie zin wel![]()
Het was goedbedoeldquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Meer een achterdochtige vraag.
Kom hier al jaren, alleen de laatste tijd wat minder wegens drukte elders.![]()
![]()
Ik vind het altijd fijner om ook achterdochtige vragen gewoon te stellen, dan geeft de ander antwoord en is het helder.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Meer een achterdochtige vraag.
Kom hier al jaren, alleen de laatste tijd wat minder wegens drukte elders.
Ik kom hier vaak en zie je zelden. That's all.
Bedoel er niks onaardigs mee.Trust nobody![]()
de strijd om koste wat kost alles naar die kansloze kut cloud te brengen is een veel groter probleemquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Veel te vroeg eigenlijk
Dus ik blijf naar even op de bank.
[..]
Ja precies. Je werkt dus al met Azure
Microsoft staat op zich wel bekend om het feit dat ze zich zo snel mogelijk aan nieuwe wet en regelgeving willen houden.
Maar de eindgebruiker is het probleem.
ze hebben allemaal wel wat dingen die goed zijn maar kunnen geen van alle alles bieden
maar het gaat gebeuren hoe dan ook![]()
Whut?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:45 schreef Jippie het volgende:
Maarre de nieuwe layout is in aantocht jongens
Neetoch.. geen veranderingen![]()
Per wanneer?Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:45 schreef Jippie het volgende:
Maarre de nieuwe layout is in aantocht jongens![]()
![]()
denk niet dat ik er van ga genietenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:45 schreef Jippie het volgende:
Maarre de nieuwe layout is in aantocht jongens![]()
![]()
Ja wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
De oude blijft gewoon beschikbaar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Whut?
Neetoch.. geen veranderingen![]()
Per wanneer?![]()
Oh gelukkigquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
De oude blijft gewoon beschikbaar.
Poh.. even stressTrust nobody![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
denk niet dat ik er van ga genieten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: