SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
met nog een kleine anderhalf uur te gaan geef ik het manipulatiecijfer van vandaag een 8,9
Het was tijdens de afwezigheid van de toppers best druk dus al met al veel kans om onschuldig te lijken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2024 21:37:59 ]![]()
Mooi cijferquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:37 schreef Harrie het volgende:
met nog een kleine anderhalf uur te gaan geef ik het manipulatiecijfer van vandaag een 8,9
Het was tijdens de afwezigheid van de toppers best druk dus al met al veel kans om onschuldig te lijken![]()
![]()
Vandaag vind ik t wel gezellig (sinds ik er ben, rest vd dag weet ik niet)quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:37 schreef Harrie het volgende:
Het was tijdens de afwezigheid van de toppers best druk dus al met al veel kans om onschuldig te lijken
Al vind ik manipulatiecijfer n mooi woordTrust nobody![]()
Hij is een klein beetje te droog van binnenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dopen in waterquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Hij is een klein beetje te droog van binnenTrust nobody![]()
En nu wil ik slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
beter doorsmerenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Hij is een klein beetje te droog van binnen![]()
![]()
In Amerika heb je een wet genaamd HIPAA (H voor Health). Dat gaat gedeeltelijk over hoe met medische data om gesprongen moet worden. Aangezien wij onderzoekers helpen met dat soort data (bv van een fMRI scanner) en het in theory makkelijker is om dat te bewaren/bewerken in the cloud, werken we met Azure. "in theory makkelijker" want het blijft een ramp.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: