SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dit ook wel goed van ashleyquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
Waarom wordt Alice geprezen
Als ze het gesprek aangaat
En Ashley niet ??
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef Jockari het volgende:
Voila. Mijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volg je hart, want dat klopt....
verstandigquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley snapt niet dat zij steeds het doelwit is.
Randy gaat er niet op in
omdat Alice het meentquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
En Ashley niet ??
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
omdat Alice het meent
Ashley doet alleen maar nep voor de camera
dus dat inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
En Ashley niet ??
Dat mag van mij ook gebeuren, Ashley en Karen als eerste gesaved, daarna bassie en Alice in de deur en dan bassie terug....quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
PotjanDori is er 100% van overtuigd dat Alice blijft...
Ze hebben haar dus gewoon ingezet als middel om Ashley weg te krijgen..
Ik wil Alice absoluut niet kwijt, maar wat zullen die koppen zuur zijn als ze dan wel weg zou moeten
dit dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
omdat Alice het meent
Ashley doet alleen maar nep voor de camera
Omdat Ashley Ashley isquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
En Ashley niet ??
Als jij 12 collegae kunt vinden die naar BB kijken, moet je wel bij Endemol werken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee we willen allemaal Ashley eruit
Of er gaan er 2quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook gebeuren, Ashley en Karen als eerste gesaved, daarna bassie en Alice in de deur en dan bassie terug....
Ashley tettert de hele week dat het er niet boeit en dat ze toch al weet dat ze erop staat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Ashley vraagt gewoon ergens naar is geen verantwoording afleggen dan is dat wat Dorianna nu bij Alice ook verantwoording afleggen.
ze willden de reden weten en mogen dat ook vragen en waar ashley een gesprek kan voeren kunnen de andere dat niet
whaha Doriana: we willen Ashley eruit en dat mag niet verteld worden uhmmm Do heb klein vermoeden dat ze dat al weet
Omdat er heel veel verschil is in hoe de een het doet en hoe de ander.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
En Ashley niet ??
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Doriana met Alice in gesprek is een hele tactische keuze ze vind Alice zo lief en aardig. En wil graag met haar blijven. Ze geloven heel erg dat Alice blijft. Ze willen echt Alice eruit gooien. Doriana vraagt of het.tussen hun kan blijven. Alice zegt wat ze haar beloofd heeft. En dat ze nooit een iets door verteld wordt. Alice zegt wie Je nomineert je altijd kwetst. Alice zegt ik had dit niet zien aankomen je had zat andere keuzes. Dit komt wel binnen bij doriana. Ze zegt voel je niet kut je hebt die keuze gemaakt en je moet er achter staan. Als ik er uit ben is jullie plan mislukt.
Dat mag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley tettert de hele week dat het er niet boeit en dat ze toch al weet dat ze erop staat.
En dan staat ze erop en dan gaat ze overal vissen waarom en wie.
uh nee. IK heb 5 collega;s die bb kijken en ik. dat zijn 12 stemmen (nl en BE)quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als jij 12 collegae kunt vinden die naar BB kijken, moet je wel bij Endemol werken.
ze gaat niet overal vissen ze is nog nergens wezen vragen en ze vraagt het aan juiste stel Randy want die had de PONquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley tettert de hele week dat het er niet boeit en dat ze toch al weet dat ze erop staat.
inderdaad hopen dat ze er dit keer dan ook echt uitgaatquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef Jockari het volgende:
Voila. Mijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo hoop ik het ook bijna, maar dan Alice terug. Stemmen doe ik niet op haar, want volgens haar volgers hier heeft stemmen geen zin. Dus doe ik dat zaterdag bij de tussenstand, op wie mij dan de beste lijkt. Tja ik heb slechts 1 stemquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook gebeuren, Ashley en Karen als eerste gesaved, daarna bassie en Alice in de deur en dan bassie terug....
kan ik me wel voorstellen wat Ashley heeft gedaan is niet fatsoenlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens hem voelde Ariana en nu doriana zich onveilig bij Ashley……. 😂
preciesquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat er heel veel verschil is in hoe de een het doet en hoe de ander.
Misschien de turkse gemeenschap.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:30 schreef ben34567 het volgende:
Waarom denkt iedereen daar dat Basiri zo populair is en niet weggaat ? Ik kan me buiten zijn eerdere discussie met Karen en het feit dat hij in de mirror room zat over hem niets herinneren. Komt ook bijna nooit op de streams.
Als dat soort primaten zich onveilig bij je voelt, dan weet je dat je iets goed hebt gedaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens hem voelde Ariana en nu doriana zich onveilig bij Ashley……. 😂
Voor Ashley is het allemaal een spel, maar waarbij ze wel pissig wordt als haar eigen hoofd op het hakblok komt te liggenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley vraagt naar de visie van Doriana op karen en ashley.
Doriana had iets gezegd van dat jij (ashley) de leidende factor bent in de groep
zo voelde ze zich erbij en een stukje onveilig voor haar positie
ashley hmm ja oke
en bij K?
Randy: ja dat was het dus en toen gaan kijken wie nog erop en dat was een lastigere keuze.
Ashely: niet verbaasd dat ik erop sta. Wel verbaasd dat ze iemand die ze hoog heeft zitten (Basiri)ook erop zet
Randy; heb ik haar eigenlijk niet eens gevraagd. vond het sowieso kut om bas uhm erop te zetten heb ik eigenlijk met veel mensen. Ik voel het.
Deze hele week met dat stukje kwetsen ik voel het.
Ashley: maar het is geen kwetsen het is een spel.
Bij haar is het een derdegraads verhoring....Bij haar is het niet even goede vrienden als ik terug ben. Dan is het ze zullen wat beleven....met andere woorden de messen worden geslepen....quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze gaat niet overal vissen ze is nog nergens wezen vragen en ze vraagt het aan juiste stel Randy want die had de PON
Alice doet hetzelfde als Ashley
\. en omdat ze het roept mag ze dus niet de reden weten waarom
omdat ze denken dat alice en basiri heel goed liggen bij het publiek en daarom zeker weten ook blijvenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Doriana vond het heel erg om Alice erop te zetten, maar ze deed het om Ashley weg te krijgen. Die snap ik niet. ALice zit met Karen in een duo, dom gelul dus
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
Ze houden van elkaar![]()
sorry meid echt sorry zegt doriana
Zegt Doriana op het eind ook nog No hard feelingsquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Doriana vond het heel erg om Alice erop te zetten, maar ze deed het om Ashley weg te krijgen. Die snap ik niet. ALice zit met Karen in een duo, dom gelul dus
Alice was ooit als eerste gesaved boven Ashley en Sonja. Ze denken dat dat nu nog steeds zo zal zijn..quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Boring iddquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:36 schreef WatchYou het volgende:
Alice voegt niks toe imo aardig meisje dat wel
Er moesten toch vier gekozen worden..En dan heb je Basiri en Ashley..quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan goed, denk dat die SL instructie was even nieuwe liedjes te zingen, BB radio wordt oudquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hebben ze in de hut net ook SL gehad
Das toch de grootste onzin.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alice was ooit als eerste gesaved boven Ashley en Sonja. Ze denken dat dat nu nog steeds zo zal zijn..
Ik kijk sowieso ff niet meerquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zolang er geen 2 gaan
Is plan mislukt
Ja, dan hoef je niet te stemmen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:45 schreef Lillfex het volgende:
Hoe dom zijn mensen soms. Gaan ze stemmen delen tussen Karen en Ashley. Hebben ze dan niet in de gaten dat ze in the end minder stemmen krijgen.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ze lopen me straal voorbij, zo kijken dwars door me heen"
Karen: "Tegen mij zeggen ze echt niks he"
Ashley: "Ik hoop echt als ik volgende week er nog ben, dat ik naast haar zit, wip ik ze er 1 voor 1 uit. Kom maar naast mij op de bank, en wegwezen. Jij ook? Kom maar zitten, week erop? Wegwezen!"
Grote woorden voor iemand die er al tijdens week 1 had moeten uitliggen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ze lopen me straal voorbij, zo kijken dwars door me heen"
Karen: "Tegen mij zeggen ze echt niks he"
Ashley: "Ik hoop echt als ik volgende week er nog ben, dat ik naast haar zit, wip ik ze er 1 voor 1 uit. Kom maar naast mij op de bank, en wegwezen. Jij ook? Kom maar zitten, week erop? Wegwezen!"
Het was toch anders om Alice heeft Doriana gesaved die kon nog kiezen tussen Lenie ?? en die had toen gezegd dat ze Alice dankbaar was en nooit zou vergeten.quote:
ja wees dan ook gewoon eerlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:59 schreef Ireth het volgende:
"Ik wee nie wie er zal gaan, ik vin ut ech heel moeiluk..."
Dat komt in haar woordenboek niet voorquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja wees dan ook gewoon eerlijk
het zal je buurvrouw maar zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:00 schreef Jockari het volgende:
Stel dat je Ron in de buitenwereld zou kennen... Je schaamt je toch kapot.
Die moet toch echt is van de koude kermis thuis komen....ben benieuwd wanneer de kijkers hun ogen open gaanquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Grote woorden voor iemand die er al tijdens week 1 had moeten uitzitten.
Haar man is nu bezig met een aanvraag voor een nieuwe identiteit en verhuizing naar het noordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:00 schreef Jockari het volgende:
Stel dat je Ron in de buitenwereld zou kennen... Je schaamt je toch kapot.
De ogen van de kijkers zijn wel open, daarom komt Ashley elke week terugquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die moet toch echt is van de koude kermis thuis komen....ben benieuwd wanneer de kijkers hun ogen open gaan
Doe even normaal. Ik woon in het noorden en we zitten echt niet op haar te wachten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Haar man is nu bezig met een aanvraag voor een nieuwe identiteit en verhuizing naar het noorden
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Doe even normaal. Ik woon in het noorden en we zitten echt niet op haar te wachten.
Ze moet eruit. Ze heeft de zelfde negatieve invloed op de club als Lenie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De ogen van de kijkers zijn wel open, daarom komt Ashley elke week terug
Ik gok dat ze haar top bereikt heeft en steeds meer kijkers zich aan haar zullen ergeren en richting de underdogs kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die moet toch echt is van de koude kermis thuis komen....ben benieuwd wanneer de kijkers hun ogen open gaan
Totaal niet zelfs.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ze moet eruit. Ze heeft de zelfde negatieve invloed op de club als Lenie.
Ze is 3 keer terug gekomen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs, wat ik zeg...quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:05 schreef marky het volgende:
[..]
Echt wel tis een dominante dame die bepalend is.
ze staat boven aan op dit moment bij de polls van de genomineerdenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze haar top bereikt heeft en steeds meer kijkers zich aan haar zullen ergeren en richting de underdogs kijken
Hem...quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:03 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Doe even normaal. Ik woon in het noorden en we zitten echt niet op haar te wachten.
we zullen zien,,,,in begin was het mijn favoriet he.....en er is niks meer van over....dacht bij haar wat je ziet is niet wat je krijgt, Maar ze heeft dat lieve aardige niet volgehouden.....en dat was bij de aanval naar Ariana eigenlijk al begonnen maar zag het niet zo want Ariana vond ik verschrikkelijk, En nu vind ik haar zo laag het spel spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:09 schreef -river- het volgende:
Ik hoop deze week Ashley eruit en volgende week die twee roddeltantes dan krijg je misschien wel een leuk seizoen.
Die gaat nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:09 schreef -river- het volgende:
Ik hoop deze week Ashley eruit en volgende week die twee roddeltantes dan krijg je misschien wel een leuk seizoen.
Ik zie liever een groep en spellen dan dat gekat op elkaar, maar iedereen ziet graag iets anders. Dat gegun werkt ook niet meer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat niet
gelukkig niet zeg , nog saaier zou niet te doen zijn
Ashley, Karen, Basiri en Alice zijn genomineerd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:04 schreef schizolientje het volgende:
Heel af en toe kijk ik maar ben snel weer weg. Ashley zie ik alleen maar liggend op de bank en een onderkin kweken en met haar lippen bezig zijn Bijgelezen maar kan eigenlijk niet vinden wie er nou genomineerd zijn . Kijken wordt m niet maar lezen is wel fijn,
En dat komt volgens jou allemaal door Ashley? Of is zij gewoon makkelijke target voor de schaapjes?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie liever ene groep en spellen dan dat gekat op elkaar, maar iedereen ziet graag iets anders. Dat gegun werkt ook niet meer.
Nou dan kan je wel stoppen met kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie liever een groep en spellen dan dat gekat op elkaar, maar iedereen ziet graag iets anders. Dat gegun werkt ook niet meer.
idd - zij had de mzzl wij (ik en menig ander) de pech dat Sonja heeft opgegevenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Grote woorden voor iemand die er al tijdens week 1 had moeten uitliggen.
Zonder Ashley is er geen bal meer aan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat niet
gelukkig niet zeg , nog saaier zou niet te doen zijn
Daarom gaat zij ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:15 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zonder Ashley is er geen bal meer aan.
Dat is in mijn ogen de schuld van drie dames en Ashley is de minst vervelende maar de andere twee zijn nu eenmaal niet genomineerd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat komt volgens jou allemaal door Ashley? Of is zij gewoon makkelijke target voor de schaapjes?
Nee dat hangen in het groene kamertje is leuk.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:15 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zonder Ashley is er geen bal meer aan.
Dat mag, ik kan die lach niet horen en dat dweperige van Karenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:18 schreef Roxiebb het volgende:
Van alle vrouwen zijn Karen en Ashley de leukste om naar te kijken en te luisteren. Stel je voor dat er alleen nog Sabo Dodo en Roro in zitten…. En Alice is ook geen sfeermaker.
Daar zijn al de beste gesprekken geweestquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee dat hangen in het groene kamertje is leuk.....
hij moest eerst een was lijst afwerken die Ro hem heeft opgedragenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Haar man is nu bezig met een aanvraag voor een nieuwe identiteit en verhuizing naar het noorden
Dit is dus de vierde keer,,,,,,,,hoe kan je dan een ander iets verwijten wat jezelf ook doet....quote:
Weer niet genomineerd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
Zo. Waarom is Danny zo vrolijk.![]()
Hij ziet er meteen heel anders uit.
Wat ik zeg... heel erg zelfs. Jimmy voelt het ook zo.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Totaal niet zelfs, wat ik zeg...
Och nee he.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:31 schreef ledn81 het volgende:
BB postduif BV is onderweg
[ afbeelding ]
Die blik van haar.....gaat zo nu op die tour tot zaterdagquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:30 schreef spapaars het volgende:
Met badjas de hot tub in, maar vergeet dat er overal camera's meekijken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
wat is de tekst?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Tom?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:32 schreef Jockari het volgende:
Volgende week is het carnaval zegt Danny. En hij hoopt dat ze zich mogen verkleden.Carnaval is al geweest heb ik op FB gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is carnaval net als pasen altijd op een andere datum?No mercy for animal abusers
Oh, die heb je snel gevonden !quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week is het carnaval zegt Danny. En hij hoopt dat ze zich mogen verkleden.Carnaval is Al geweest. Ben er nog van aan het bijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit altijd 40 dagen tussen om te vasten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Carnaval is al geweest heb ik op FB gezien.
Is carnaval net als pasen altijd op een andere datum?
Volgende week is het carnaval zegt Danny. En hij hoopt dat ze zich mogen verkleden.Is toch al voorbij ...tis nu 40 dagen vastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhh !
Welke radar is dat, kan hem hier niet vinden als in de lucht....quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=4849abquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welke radar is dat, kan hem hier niet vinden als in de lucht....
Karen naar huis zou ook heel fijn zijn. Dan is Eslie haar soldaatje kwijt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:34 schreef BB-King het volgende:
Ok zoals verwacht Ashley/Basiri en Alice/Karen genomineerd.
Ik wil echt niet dat Karen gaat.Ze is het zonnetje in huis!
![]()
Hoop dat Ashley het ook haalt maar Karen is mijn eerste prioriteit.
Alice staat sowieso heel sterk en mijn hoop is dat Basiri zal vertrekken.
Zou ook leuke TV opleveren aangezien dit Do/Ro/Ty/Randy's worst scenario is.![]()
En laat aub volgende week iedereen gelijke kansen hebben met spellen en nomineren.
Ook spannender omdat het dan niet zo voor de hand ligt wie op de bank komt te zitten.
Mm, weer van de radar af inmiddels. Update: oh ja zie hem weer. Zit boven de veluwe nu.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=4849ab
neehoor even zonder directe link dan wellichtquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mm, weer van de radar af inmiddels. Update: oh ja zie hem weer
hoe weet je precies dat het die is, ik vind dat echt topquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:31 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
ohhh lekkerquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:32 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik heb ondertussen de airfryer aangeslingerd, zin in patatjes
Volgende week is het carnaval zegt Danny. En hij hoopt dat ze zich mogen verkleden.is al afgelopen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
omdat dat ding nog net niet elke week rondjes boven die hut vliegt vertrekt altijd vanaf Teuge en hij zou er rond 14:30 moeten zijn en is uurtje vliegenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weet je precies dat het die is, ik vind dat echt top
ja was eergisteren klaarquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Carnaval is al geweest heb ik op FB gezien.
Is carnaval net als pasen altijd op een andere datum?
Identificatienummer of vluchtnummer en vliegtuigspotters die bergen foto's online smijten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weet je precies dat het die is, ik vind dat echt top
muh sfeermakersquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:18 schreef Roxiebb het volgende:
Van alle vrouwen zijn Karen en Ashley de leukste om naar te kijken en te luisteren. Stel je voor dat er alleen nog Sabo Dodo en Roro in zitten…. En Alice is ook geen sfeermaker.
ok ja moet je ook allemaal maar weten te vindenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Identificatienummer of vluchtnummer en vliegtuigspotters die bergen foto's online smijten.
Sorbo is uw hulp in huisquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
OMG Do krijgt een lesje psychologie van de huispsycholoog Sorbo
zeg : ik mag er zijn hahaquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Adviespapegaaiquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
Sabeau praat wat mensen zeggen na
en bevestigd wat ze zeggen
jeetje wat vermoeiend
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:46 schreef Snoozey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft eindelijk gepoept dus er is weer ruimte voor gebakken lucht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgende week is het carnaval zegt Danny. En hij hoopt dat ze zich mogen verkleden.Carnaval is al afgelopen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
1 persoon maakt het voor jou.? Alle volgelingen bij haar groene kamer. De mannen en Karen. En dan....??quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Jullie willen Ashley naar huis maar enig idee hoe saai het gaat worden dan??\
nee ashley is leuk en moet echt blijven
dat zooitje moet eruit
Het wordt niet saai. Het spel gaat echt gewoon door hoor. Ik kijk liever naar echte lol dan naar nep hard lachen en gekonkel tussen haar en het clubje angsthazen om haar heen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Jullie willen Ashley naar huis maar enig idee hoe saai het gaat worden dan??\
nee ashley is leuk en moet echt blijven
dat zooitje moet eruit
nee hoor vind er nog wel meer leuk alleen ro en do der groepje nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
1 persoon maakt het voor jou.? Alle volgelingen bij haar groene kamer. De mannen en Karen. En dan....??
nou die andere zijn net zo nepquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:50 schreef marky het volgende:
[..]
Het wordt niet saai. Het spel gaat echt gewoon door hoor. Ik kijk liever naar echte lol dan naar nep hard lachen en gekonkel tussen haar en het clubje angsthazen om haar heen.
Je kan al stemmen dus denk het nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:49 schreef OmaJacky het volgende:
Toch apart 4 genomineerden, maar de pinnen zijn er nog niet.
Zou er dan alvast 1 afvallen?
Ja afgelopen dinsdag avond was het afgelopenquote:
Nog een vliegtuigje dan ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:46 schreef Joyce-43 het volgende:
oh dat mormel is morgen jarig.... wat gezellig
Dus volgende week vasten weekquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja afgelopen dinsdag avond was het afgelopen
Is toch ook smerigquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:53 schreef zodeju het volgende:
Oh pas op Doriana dat Ashley niet ziet dat je er met je vieze handen aan het eten zit. Dat vindt ze walgelijk...Dan maakt ze ze nog liever zelf.....of toch niet.
Niet gluren. Ze delen witte chocola en Randy maakt een pannenkoek er mee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:52 schreef engine het volgende:
Doriana staat weer te gluren in de keuken
Nee die kunnen heel smakelijk lachen om de situatie waar ze in zitten. Het boeit ze geen moer. Alleen al als je tactisch gaat bespreken Eslie Rapunzel noemt dan lig ik al dubbel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die andere zijn net zo nep
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:55 schreef Jockari het volgende:
De vlucht voor Ronahi is ook opgestegen !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
De vlucht voor Ronahi is ook opgestegen !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duhh !
Nee, dat eten in de hottub dat is pas smerig.quote:
De vlucht voor Ronahi is ook opgestegen !!!Is dat niet de heks van Rapunzel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://globe.adsbexchange.com/?icao=4849abquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:00 schreef bpi het volgende:
Welke site is het om het vliegtuigje te volgen?
Omdat we het niet met elkaar eens zijn? Moeten we allemaal de zelfde leuk vinden? Moeten we er allemaal het zelfde over denken?quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De sfeer hier is soms nog erger dan in het BB huis
Die gaat er toch voor 3 uur zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=4849ab
wow 1 duo naar huis.quote:
Had ze ook gezien: drie F-16's van belgie, en een nederlandsequote:Op donderdag 15 februari 2024 14:06 schreef ledn81 het volgende:
oh noes![]()
postduif BV onder vuur![]()
[ afbeelding ]
een heuse flyover straks voor den Tom van het Belgische legerquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had ze ook gezien: drie F-16's van belgie
Zwakke titel. Het is nogal wiedus dat de fans van Tom achter hem staan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
"'Tom, uw fans staan achter u!'"
Beter een spandoek achter zo een ding gehangen. Dan was die er al.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had ze ook gezien: drie F-16's van belgie
Lijkt mij logisch dat een fan achter de idool staatquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
"'Tom, uw fans staan achter u!'"
Zijn schuimpjes denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Zwakke titel. Het is nogal wiedus dat de fans van Tom achter hem staan.
En met de rest bespreek je het welquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:10 schreef Harry het volgende:
Ashley: waarom heb je mij erop gezet?
Doriana: dat zeg ik alleen privé
Met de naverbrander aanquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:09 schreef bpi het volgende:
[..]
Beter een spandoek achter zo een ding gehangen. Dan was die er al.
als er 1 als een grijze muis in BB zit is dat den Danny welquote:
OK....quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee hoor vind er nog wel meer leuk alleen ro en do der groepje niet
Volgende week is het carnaval zegt Danny. En hij hoopt dat ze zich mogen verkleden.uh... doen de belgen dat 2 weken later dan in NL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
Ik zou mij ook niet laten uithoren to een groepje die je aan staren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef OmaJacky het volgende:
Geen Asley fan maar dit is wel weer heel goed van haar , gewoon vragen aan Do waarom ze haar op de bank heeft gezet.
Hoppa waar iedereen bij zit.
Ik hou ervan.
Do weet ff niet waar ze het zoeken moet, wil het alleen privé zeggen.
Ik zat me dus echt af te vragen wat een navel-brander wasquote:
Wat heeft dat met lef te maken,,,,,quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef Ireth het volgende:
Toch best wel lef van Ashley dat ze Dori in de groep vraagt naar haar redenatie![]()
Alleen Dori wil nog ff bedenktijd
Je kan moeilijk op 1 dag in dezelfde steden carnaval optochten. Daarom is het hier verspreid.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
uh... doen de belgen dat 2 weken later dan in NL?
Gewoon open en bloot, zodat de rest ook het antwoord kan horen. Kan ook een zwaar negatief antwoord zijn wat de rest dan ook hoort. Ik vind dat best wel lefquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat heeft dat met lef te maken,,,,,
Als brutaal hetzelfde is als lef ...quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat heeft dat met lef te maken,,,,,
Waarom niet? Ik zie het probleem niet en je weet dat Ashley recht voor de raap is. Ze heeft het toch ook met haar groep besproken, dan nu ook zeggen waarom.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zou mij ook niet laten uithoren to een groepje die je aan staren.
Gewoon ff met z'n 2en.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat me dus echt af te vragen wat een navel-brander was
Nou ik hou hier helemaal niet van, proviceren is dit Do heeft goed geantwoord. Bassie met zn grote mond wordt er nu uitgestuurd denk ik maar zoquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef OmaJacky het volgende:
Geen Asley fan maar dit is wel weer heel goed van haar , gewoon vragen aan Do waarom ze haar op de bank heeft gezet.
Hoppa waar iedereen bij zit.
Ik hou ervan.
Do weet ff niet waar ze het zoeken moet, wil het alleen privé zeggen.
Wat mij betreft in deze situatie niet hetzelfde.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als brutaal hetzelfde is als lef ...
Nee dat hoeft niet ieder zijn favoriet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:01 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat we het niet met elkaar eens zijn? Moeten we allemaal de zelfde leuk vinden? Moeten we er allemaal het zelfde over denken?
Nee, Alice heeft het toch ook gedaan, en met de hele groep vind ik het eerder zwak.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon open en bloot, zodat de rest ook het antwoord kan horen. Kan ook een zwaar negatief antwoord zijn wat de rest dan ook hoort. Ik vind dat best wel lef![]()
Iemand anders misschien weer niet
Dat dacht ik sowieso alquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:15 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Nou ik hou hier helemaal niet van, proviceren is dit Do heeft goed geantwoord. Bassie met zn grote mond wordt er nu uitgestuurd denk ik maar zo
En dat vraagt u waar iedereen bij zit? Allee dat wil ik wel zeggen maar dan onder vier ogen hè..quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef Ireth het volgende:
Toch best wel lef van Ashley dat ze Dori in de groep vraagt naar haar redenatie![]()
Dus?? Ik vind dit lef hebben. Das mijn persoonlijke meningquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Alice heeft het toch ook gedaan, en met de hele groep vindt ik het eerder zwak.
Hoever zijn de bitterballen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is voor pluisjes in de navelquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
kop van Do binnen net naast Randy staat op janken en nog steeds hahahquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef Ireth het volgende:
Patat, is al opquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoever zijn de bitterballen?![]()
[ afbeelding ]
helaas niet gehoord, ik zt binnen om te kijken wat Do zou zeggen maar dat was niet veel want Randy was te druk bezigquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat Bassie en Tom wel redelijk goed zitten met hun Dori-uitleg imitatie
Is dat het vliegtuigje voor Tom?quote:
je zit me hier gewoon lekker te maken... maar ik kan me nog beheersenquote:
Lang verhaal kort: sterke speler.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
helaas niet gehoord, ik zt binnen om te kijken wat Do zou zeggen maar dat was niet veel want Randy was te druk bezig
En hierom wil Doriana prive met Ashley praten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:12 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat Bassie en Tom wel redelijk goed zitten met hun Dori-uitleg imitatie
Ik hoop dat Ashley jou betaald amaiamaiquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:23 schreef Ireth het volgende:
Wat een vrouw, iedereen zit lui te eten en alleen Ashley is met de afwas bezig!!![]()
Dat is niet helemaal hoe het gebeurde. Ashley sprak terecht de groep aan dat de gele vaatdoek in de keuken wordt gebruikt om de wc's schoon te maken en dat dat smerig is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:23 schreef engine het volgende:
Ashley staat weer wat te tetteren maar het maakt weinig indruk. Karen ruimt maar op voor the queen.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:25 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ashley jou betaald amaiamai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |