SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dit ook wel goed van ashleyquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
Waarom wordt Alice geprezen
Als ze het gesprek aangaat
En Ashley niet ??
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef Jockari het volgende:
Voila. Mijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volg je hart, want dat klopt....
verstandigquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley snapt niet dat zij steeds het doelwit is.
Randy gaat er niet op in
omdat Alice het meentquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
En Ashley niet ??
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
omdat Alice het meent
Ashley doet alleen maar nep voor de camera
dus dat inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
En Ashley niet ??
Dat mag van mij ook gebeuren, Ashley en Karen als eerste gesaved, daarna bassie en Alice in de deur en dan bassie terug....quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef Ireth het volgende:
PotjanDori is er 100% van overtuigd dat Alice blijft...
Ze hebben haar dus gewoon ingezet als middel om Ashley weg te krijgen..
Ik wil Alice absoluut niet kwijt, maar wat zullen die koppen zuur zijn als ze dan wel weg zou moeten
dit dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
omdat Alice het meent
Ashley doet alleen maar nep voor de camera
Omdat Ashley Ashley isquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
En Ashley niet ??
Als jij 12 collegae kunt vinden die naar BB kijken, moet je wel bij Endemol werken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee we willen allemaal Ashley eruit
Of er gaan er 2quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook gebeuren, Ashley en Karen als eerste gesaved, daarna bassie en Alice in de deur en dan bassie terug....
Ashley tettert de hele week dat het er niet boeit en dat ze toch al weet dat ze erop staat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Ashley vraagt gewoon ergens naar is geen verantwoording afleggen dan is dat wat Dorianna nu bij Alice ook verantwoording afleggen.
ze willden de reden weten en mogen dat ook vragen en waar ashley een gesprek kan voeren kunnen de andere dat niet
whaha Doriana: we willen Ashley eruit en dat mag niet verteld worden uhmmm Do heb klein vermoeden dat ze dat al weet
Omdat er heel veel verschil is in hoe de een het doet en hoe de ander.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
En Ashley niet ??
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Doriana met Alice in gesprek is een hele tactische keuze ze vind Alice zo lief en aardig. En wil graag met haar blijven. Ze geloven heel erg dat Alice blijft. Ze willen echt Alice eruit gooien. Doriana vraagt of het.tussen hun kan blijven. Alice zegt wat ze haar beloofd heeft. En dat ze nooit een iets door verteld wordt. Alice zegt wie Je nomineert je altijd kwetst. Alice zegt ik had dit niet zien aankomen je had zat andere keuzes. Dit komt wel binnen bij doriana. Ze zegt voel je niet kut je hebt die keuze gemaakt en je moet er achter staan. Als ik er uit ben is jullie plan mislukt.
Dat mag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley tettert de hele week dat het er niet boeit en dat ze toch al weet dat ze erop staat.
En dan staat ze erop en dan gaat ze overal vissen waarom en wie.
uh nee. IK heb 5 collega;s die bb kijken en ik. dat zijn 12 stemmen (nl en BE)quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als jij 12 collegae kunt vinden die naar BB kijken, moet je wel bij Endemol werken.
ze gaat niet overal vissen ze is nog nergens wezen vragen en ze vraagt het aan juiste stel Randy want die had de PONquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ashley tettert de hele week dat het er niet boeit en dat ze toch al weet dat ze erop staat.
inderdaad hopen dat ze er dit keer dan ook echt uitgaatquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef Jockari het volgende:
Voila. Mijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo hoop ik het ook bijna, maar dan Alice terug. Stemmen doe ik niet op haar, want volgens haar volgers hier heeft stemmen geen zin. Dus doe ik dat zaterdag bij de tussenstand, op wie mij dan de beste lijkt. Tja ik heb slechts 1 stemquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook gebeuren, Ashley en Karen als eerste gesaved, daarna bassie en Alice in de deur en dan bassie terug....
kan ik me wel voorstellen wat Ashley heeft gedaan is niet fatsoenlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens hem voelde Ariana en nu doriana zich onveilig bij Ashley……. 😂
preciesquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat er heel veel verschil is in hoe de een het doet en hoe de ander.
Misschien de turkse gemeenschap.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:30 schreef ben34567 het volgende:
Waarom denkt iedereen daar dat Basiri zo populair is en niet weggaat ? Ik kan me buiten zijn eerdere discussie met Karen en het feit dat hij in de mirror room zat over hem niets herinneren. Komt ook bijna nooit op de streams.
Als dat soort primaten zich onveilig bij je voelt, dan weet je dat je iets goed hebt gedaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgens hem voelde Ariana en nu doriana zich onveilig bij Ashley……. 😂
Voor Ashley is het allemaal een spel, maar waarbij ze wel pissig wordt als haar eigen hoofd op het hakblok komt te liggenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley vraagt naar de visie van Doriana op karen en ashley.
Doriana had iets gezegd van dat jij (ashley) de leidende factor bent in de groep
zo voelde ze zich erbij en een stukje onveilig voor haar positie
ashley hmm ja oke
en bij K?
Randy: ja dat was het dus en toen gaan kijken wie nog erop en dat was een lastigere keuze.
Ashely: niet verbaasd dat ik erop sta. Wel verbaasd dat ze iemand die ze hoog heeft zitten (Basiri)ook erop zet
Randy; heb ik haar eigenlijk niet eens gevraagd. vond het sowieso kut om bas uhm erop te zetten heb ik eigenlijk met veel mensen. Ik voel het.
Deze hele week met dat stukje kwetsen ik voel het.
Ashley: maar het is geen kwetsen het is een spel.
Bij haar is het een derdegraads verhoring....Bij haar is het niet even goede vrienden als ik terug ben. Dan is het ze zullen wat beleven....met andere woorden de messen worden geslepen....quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze gaat niet overal vissen ze is nog nergens wezen vragen en ze vraagt het aan juiste stel Randy want die had de PON
Alice doet hetzelfde als Ashley
\. en omdat ze het roept mag ze dus niet de reden weten waarom
omdat ze denken dat alice en basiri heel goed liggen bij het publiek en daarom zeker weten ook blijvenquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Doriana vond het heel erg om Alice erop te zetten, maar ze deed het om Ashley weg te krijgen. Die snap ik niet. ALice zit met Karen in een duo, dom gelul dus
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
Ze houden van elkaar![]()
sorry meid echt sorry zegt doriana
Zegt Doriana op het eind ook nog No hard feelingsquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Doriana vond het heel erg om Alice erop te zetten, maar ze deed het om Ashley weg te krijgen. Die snap ik niet. ALice zit met Karen in een duo, dom gelul dus
Alice was ooit als eerste gesaved boven Ashley en Sonja. Ze denken dat dat nu nog steeds zo zal zijn..quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Boring iddquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:36 schreef WatchYou het volgende:
Alice voegt niks toe imo aardig meisje dat wel
Er moesten toch vier gekozen worden..En dan heb je Basiri en Ashley..quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan goed, denk dat die SL instructie was even nieuwe liedjes te zingen, BB radio wordt oudquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hebben ze in de hut net ook SL gehad
Das toch de grootste onzin.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alice was ooit als eerste gesaved boven Ashley en Sonja. Ze denken dat dat nu nog steeds zo zal zijn..
Ik kijk sowieso ff niet meerquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zolang er geen 2 gaan
Is plan mislukt
Ja, dan hoef je niet te stemmen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:45 schreef Lillfex het volgende:
Hoe dom zijn mensen soms. Gaan ze stemmen delen tussen Karen en Ashley. Hebben ze dan niet in de gaten dat ze in the end minder stemmen krijgen.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ze lopen me straal voorbij, zo kijken dwars door me heen"
Karen: "Tegen mij zeggen ze echt niks he"
Ashley: "Ik hoop echt als ik volgende week er nog ben, dat ik naast haar zit, wip ik ze er 1 voor 1 uit. Kom maar naast mij op de bank, en wegwezen. Jij ook? Kom maar zitten, week erop? Wegwezen!"
Grote woorden voor iemand die er al tijdens week 1 had moeten uitliggen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ze lopen me straal voorbij, zo kijken dwars door me heen"
Karen: "Tegen mij zeggen ze echt niks he"
Ashley: "Ik hoop echt als ik volgende week er nog ben, dat ik naast haar zit, wip ik ze er 1 voor 1 uit. Kom maar naast mij op de bank, en wegwezen. Jij ook? Kom maar zitten, week erop? Wegwezen!"
Het was toch anders om Alice heeft Doriana gesaved die kon nog kiezen tussen Lenie ?? en die had toen gezegd dat ze Alice dankbaar was en nooit zou vergeten.quote:
ja wees dan ook gewoon eerlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:59 schreef Ireth het volgende:
"Ik wee nie wie er zal gaan, ik vin ut ech heel moeiluk..."
Dat komt in haar woordenboek niet voorquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja wees dan ook gewoon eerlijk
het zal je buurvrouw maar zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:00 schreef Jockari het volgende:
Stel dat je Ron in de buitenwereld zou kennen... Je schaamt je toch kapot.
Die moet toch echt is van de koude kermis thuis komen....ben benieuwd wanneer de kijkers hun ogen open gaanquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Grote woorden voor iemand die er al tijdens week 1 had moeten uitzitten.
Haar man is nu bezig met een aanvraag voor een nieuwe identiteit en verhuizing naar het noordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 13:00 schreef Jockari het volgende:
Stel dat je Ron in de buitenwereld zou kennen... Je schaamt je toch kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |