Vind deze van de afgelopen 4 voorlopig nog wel de minste. Ligt voor mij vooral aan dat ik parels (persoonlijkheden) mis. En goede humor. En een paar écht slimme mensen (qua IQ, waar ik trouwens absoluut niet mee wil zeggen dat dit domme mensen zijn). Vind de casting okee, maar vorige jaren zaten er echte toppers tussen en nu geen één van dát kaliber imo. Vergeleek het eerder al een beetje met de subtop Eredivisie, zonder de top Ajax, PSV en Feyenoord. Die waren er vorige seizoenen wel.
Maar goed, wie weet groeit dat nog. Naar mijn ervaring begint het echte proces pas na een maand dus zijn we net pas écht begonnen. Vanaf dit punt beginnen mensen zich echt thuis te voelen, ontstaan diepere vriendschappen, bloeien mensen langzaam open, raken ze steeds meer ontgift van de maatschappij en kunnen mensen zich dus echt diep gaan ontwikkelen tot wellicht toch nog een parel. Ook de momenten van gemis en dankbaarheid enz vind ik altijd erg mooi, die vaak pas na langere tijd ontstaan.
Als ik cijfers moet geven uit de losse pols, allemaal om verschillende redenen;
2021: 9
2022: 9
2023: 8,7
2024: 7 tot nu toe? Nog steeds okee dus, maar hopelijk gaat dat nog flink stijgen.
Ligt misschien trouwens ook een beetje aan de spelopzet. Vond die toch wat leuker afgelopen jaren, al is dit niet helemaal kut ofzo. Maar het kan zich allemaal nog ontwikkelen.
En meer zaterdagfeestjes aub! En freezes, die waren vorig jaar ook leuk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Willewa op 15-02-2024 23:43:36 ]
Leh-kùr