Nee. Dit is echt heel dom wat je nu zegt. Je doet nu net alsof ieder antwoord een links/rechts sociaal/conservatief antwoord heeft dat altijd van elkaar verwijderd is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het algoritme van Kieskompas is fundamenteel verkeerd. Elke vraag/antwoord-combinatie wordt vertaald naar een positie op het kompas. De uiteindelijke plaats die je op het kompas krijgt is het gemiddelde van de antwoorden op alle stellingen. Omdat NSC blijkbaar even vaak linkse als rechtse antwoorden geeft, komt deze partij in het midden te staan.
Maar als je als bezoeker bij elke stelling het tegenovergestelde antwoord van NSC geeft (en dus maximaal verwijderd bent van hun standpunten) dan kom je ook in het midden uit. En heb je volgens het Kieskompas een 100% match met NSC
PVDA en GL extreemlinkse standpunten?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
PVDA/GL heeft ook bepaalde extreemlinkse standpunten dat maakt PVDA/GL nog niet meteen een extreemlinkse partij. VVD heeft ook bepaalde extreemrechtse standpunten, dat maakt VVD nog niet extreemrechts.
Dus BBB en FDF die hand in hand gaan maakt BBB nog niet geen middenpartij.
VPB-technisch waren ze bij de laatste verkiezingen extreemlinks, linkser dan de programma's van de SP en PvdD, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
PVDA en GL extreemlinkse standpunten?
Dat is dus precies hoe het Kieskompas werkt. Dat dat niet met de realiteit overeenkomt ben ik met je eens. De Stemwijzer doet dit wel goed. Die berekent daadwerkelijk de afstand van je antwoorden tot de standpunten van de partijen. Het Kieskompas doet dat echter niet, die telt gewoon alles op en pakt het gemiddelde, waarbij ze elk antwoord mappen naar een links/rechts/conversatief/progressief-score.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee. Dit is echt heel dom wat je nu zegt. Je doet nu net alsof ieder antwoord een links/rechts sociaal/conservatief antwoord heeft dat altijd van elkaar verwijderd is.
Ze willen de toeslagen afschaffen (en dat na hun rol in de toeslagenaffaire). Ze willen het minimumloon naar 16 euro per uur verhogen, in stappen, met de AOW en andere uitkeringen erbij (indexatie).quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
VPB-technisch waren ze bij de laatste verkiezingen extreemlinks, linkser dan de programma's van de SP en PvdD, om maar een voorbeeld te noemen.
Extreemlinks is ook aan wat inflatie onderhevig merk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
VPB-technisch waren ze bij de laatste verkiezingen extreemlinks, linkser dan de programma's van de SP en PvdD, om maar een voorbeeld te noemen.
Dat zeg ik niet, lees nog even terug wat mijn punt was. Ik zeg juist dat enkel omdat je op een bepaald standpunt een extreemlinks of extreemrechts standpunt hebt dat je als partij nog niet extreemlinks of extreemrechts maakt. Dus dan kan je met maatregelen komen die niet extreemlinks zijn, maar dat is juist mijn hele punt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ze willen de toeslagen afschaffen (en dat na hun rol in de toeslagenaffaire). Ze willen het minimumloon naar 16 euro per uur verhogen, in stappen, met de AOW en andere uitkeringen erbij (indexatie).
En dat is extreem links?
Mannetjesputters benodigd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:21 schreef Raw85 het volgende:
Gemiste kans in de TT om er (kim)formeren van te maken
Dat moet ook helemaal niet. Je past je aan aan de omstandigheden en getuigt van verantwoordelijkheid nemen. Omtzigt wil alleen voorkomen dat hij daarvoor de electorale rekening gepresenteerd krijgt als ie zijn handtekening zet. Het is makkelijker schoppen tegen bezuinigingen als je zelf niet verantwoordelijk bent.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar waarom moet je uit de (in)formatie stappen als er miljardentegenvallers komen?
Daarnaast worden ze ook in het geheim geïnformeerd over veel van de tegenvallers die nu in die brieven stonden (ook sommige van de weggelakte). Omtzigt doet zich onwetender door dan dat die daadwerkelijk is/had kunnen zijn over de tegenvallers en dat is kwalijk en ook waarom Jetten terecht boos is over het framen wat Omtzigt doet, juist ook omdat Omtzigt als een betrouwbare man wordt gezien door een deel van het volk (zeker op economisch gebied) en dat nu misbruikt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Kamer wordt ook over dit soort dingen geïnformeerd bij de voorjaarsnota. Zelfs BBB snapt dat
Misschien was Omtzigt toen aan het wandelen in het bos om tot rust te komenquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarnaast worden ze ook in het geheim geïnformeerd over veel van de tegenvallers die nu in die brieven stonden (ook sommige van de weggelakte). Omtzigt doet zich onwetender door dan dat die daadwerkelijk is/had kunnen zijn over de tegenvallers en dat is kwalijk en ook waarom Jetten terecht boos is over het framen wat Omtzigt doet, juist ook omdat Omtzigt als een betrouwbare man wordt gezien door een deel van het volk (zeker op economisch gebied) en dat nu misbruikt.
heb je een voorbeeld?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, lees nog even terug wat mijn punt was. Ik zeg juist dat enkel omdat je op een bepaald standpunt een extreemlinks of extreemrechts standpunt hebt dat je als partij nog niet extreemlinks of extreemrechts maakt. Dus dan kan je met maatregelen komen die niet extreemlinks zijn, maar dat is juist mijn hele punt.
Misschien gewoon even lezen waar je op reageert voordat je reageert...
Er staat in het echt natuurlijk mijn voornaam.quote:
Had je username niet gezien, dacht dat het een algemene aanhef was van Yesilgozquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Er staat in het echt natuurlijk mijn voornaam.
Nee, dat doen we met amice.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Had je username niet gezien, dacht dat het een algemene aanhef was van YesilgozEen of ander kakkersmanier voor beste mensen ofzo.
zetels in de peilingen politiekquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Omtzigt gaat straks zeggen wat hij eerder gezegd heeft
hij gaat niet meedoen en hij gaat wachten waar de andere 3 op uitkomen
zijn deze gasten infantiel ofzo of een beetje doof??????????????????????????????????????????????
Regeren met PVV, VVD, vriendje Plasterk van Wilders die een week wacht met belangrijke dossiers voordragen, harde bezuinigen. Mwahhhh ik zou ook bedanken. Zeker als je meer bezig bent met tweeten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verhaal van Omtzigt blijft kut en nergens op slaan. Mogelijke miljardentegenvallers, dus hadden we er geen zin in meer. Wat een verantwoordelijkheidsgevoel![]()
Dank voor deze opheldering.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Er staat in het echt natuurlijk mijn voornaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |