Yep.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
Jimmy wordt steeds zuurder trouwens.
Maar ze hebben het wel naar hun zin.quote:
Dat is weer waar.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ze hebben het wel naar hun zin.
Zij wél.
Maar de Hypocrisie Bokaal gaat vandaag toch naar Dilano, die het bestaat om in een halve minuut te draaien als een windvaan.quote:
denk je dat je Tyron bedoelt? die had dat gezegd over de nieuwen er z.s.m. uitbeuken en als daar over wordt gesproken door z'n bro Randy en Dilano, doen alsof ie van niets weetquote:Op maandag 12 februari 2024 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar de Hypocrisie Bokaal gaat vandaag toch naar Dilano, die het bestaat om in een halve minuut te draaien als een windvaan.
Eerst tegen Randy zeggen dat hij het "vies" vindt dat er mensen zijn die de nieuwen er als eerste uit stemmen en als de de persoon in kwestie langsloopt heel schijnheilig zeggen dat hij het wel begrijpt en de nieuwelingen ook minder kansen geeft.
ja en?quote:Op maandag 12 februari 2024 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Valse slang die met gespleten tong praat.
[ afbeelding ]
Ashley heeft heel goed door dat ze een adder aan haar borst koestert.
[ afbeelding ]
En de blikken van Alice spreken ook boekdelen.
[ afbeelding ]
Dilano zei tegen Randy dat hij het vies vond dat er mensen waren die de nieuwen er het eerst uit wilden gooien. Op dat zelfde moment loopt Tyron langs en die vraagt waar het over gaat. Randy vertelt het hem en Dilano begint direct te draaien, dat hij het wel begrijpelijk vindt en zelf ook in die geest handelt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
denk je dat je Tyron bedoelt? die had dat gezegd over de nieuwen er z.s.m. uitbeuken en als daar over wordt gesproken door z'n bro Randy en Dilano, doen alsof ie van niets weet
Iedereen hoort daar primair voor het spel te zitten, daar gaat het per slot van rekening om.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja en?
dat is ook gewoon de reden waarom Ashley zo vaak genomineerd wordt, ze is een sterke speler, de complete package, en ze was gewoon dom om dat vanaf dag 1 gelijk toe te geven dat ze alleen voor het spel erin zit, dan kun je dit verwachten zovaak op die bank te komen (en nog wel enkele keren denk ik)
Zo is het beter.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou knettergek worden van al die hysterisch krijsende vrouwen met zo'n feestje.
hij kent dat kind net een weekquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:47 schreef Gert het volgende:
Wat een mooi ik-wil-kinderenverhaal Dilano.
Das geen red flag..... das de hele beddenreus qua textielquote:
Echt.quote:
Hij zegt wel vaker dingen die nergens op slaanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:11 schreef odie22 het volgende:
sloeg echt nergens op van basiri, dat hij met alice een te sterk koppel zou worden
Ashley staat echt niet bovenaan mijn lijstje, maar zonder haar nukken en buien wordt het volgens mij best wel een ingeslapen groepje...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:14 schreef odie22 het volgende:
de hele groep wil ashlie eruit hebben, ik ben team groep![]()
![]()
heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar ik vind haar echt zo niet leuk, dus vanuit dat punt gezien mag ze opzoutenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley staat echt niet bovenaan mijn lijstje, maar zonder haar nukken en buien wordt het volgens mij best wel een ingeslapen groepje...
Prima joh, alle smaakmakers naar huis sturen. Dan krijgen we een finale met Doriana, Glenn en Jimmyquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:14 schreef odie22 het volgende:
de hele groep wil ashlie eruit hebben, ik ben team groep![]()
![]()
Is wmb de gok wel waard.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley staat echt niet bovenaan mijn lijstje, maar zonder haar nukken en buien wordt het volgens mij best wel een ingeslapen groepje...
nou zeker weten, hopen dat Ro zo ook goed in beeld komtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
Wat een naar groepje is dat groepje Doriani ook.
En helaas zijn die lang niet de enigen.quote:
True True!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En helaas zijn die lang niet de enigen.
Bij mij is het do en ro op een gedeelde 1e plek. Dan komt Randy wel zo'n beetje...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:39 schreef livelink het volgende:
Het maakt me niet uit, maar ik wil Randy er echt uit hebben. Ik switch de hele tijd tussen hem en Doriana als het gaat wie ik het liefst weg wil hebben, maar Randy staat nu weer op nummer 1 van mijn lijstje.
Het waren de bewegingen die ze maakte ze stak hem de gek aanquote:Op woensdag 14 februari 2024 03:12 schreef Clemanyana het volgende:
Wat gebeurde er nou eigenlijk aan die tafel? Tom ging gewoon zitten. Ro schrok daar om de een of andere vage reden van. Zegt dat en begint meteen erna te pieten dat ze beter kan zwijgen en vervolgens is Tom kwaad (waarom?) En zij geïrriteerd (ook waarom?)
Kan er geen touw aan vastknopen.
Maar even quoten vanwege toepasselijkheidquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:52 schreef Jockari het volgende:
Ik begin Jimmy ook wel een leuteraar vinden intussen. Zakt in mijn waardering.
Nope, dít was wél echt.quote:
nou had de streams aan maar erna jankte ze zonder tranen en het hikken was ook gespeeld het is echt een Miss-jequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geleerd uit een of ander tactisch boek
Weet ik, maar het was gewoon wel grappig gedaan. Ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:21 schreef PinkLow het volgende:
Duurt te lang.. Het fanmail stukje.
Brieven van thuis waren wel lief ♡
Uitzending van gisteren vond ik ook langdradig bedenk ik mij nu.
En inderdaad net werd het even weergegeven alsof Dilano jaloers gedrag zou vertonen tegenover Glenn met Sabeau. Maar is echt niet zo hoor..
Alles op tv is maakbaar he!
Ik denk niet dat BB zo gek is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:31 schreef superniger het volgende:
Slim idee van Ashley.
Onderhandelen met BB.
Er zit niet echt een aansprekend iemand bij. Vorig jaar had je Jason, het jaar daarvoor Salar. Dat waren dan toch wel echt leuke kandidaten, ieder op zijn eigen manier. Dat heb je dit jaar niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kom er dit seizoen maar moeilijk in, het is een beetje te lief allemaal. Weinig echte reuring in de tent.
Ja dat was wel overdreven jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
Jimmy ziet spoken. Het was juist lief gezegd van Alice dat Jimmy haar kwam halen.
Het was 500 euro voor twee kratjes. 500x7=3500 euroquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind dit de minste thema week, en ik was er al bang voor dat dit hem ook zou gaan worden. Hoe verzin je het love & suprise week. Love of eigenlijk Valentijn is per definitie al een suprise. Weinig suprises gezien tot op heden. Die vreselijke pathetische Sabeau krijg ik een slappe van. Deze deug/wokie snotneus moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen, die spoort niet helemaal.
Ik vind overigens het bod van de groep om voor 3.500 euro die kratjes kaarten te kopen wel wat te veel omdat ze die kratjes voor 500 euro hadden kunnen binnen hengelen. BB scammed ze de moeder als hij hier mee akkoord gaat....
Seizoen 2 (vanaf de “reboot”) vond ik tot nu toe het leukst , dat was een goeie groepquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit niet echt een aansprekend iemand bij. Vorig jaar had je Jason, het jaar daarvoor Salar. Dat waren dan toch wel echt leuke kandidaten, ieder op zijn eigen manier. Dat heb je dit jaar niet.
En nu gaan ze voor max 4000???quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:04 schreef marky het volgende:
[..]
Het was 500 euro voor twee kratjes. 500x7=3500 euro
Komen hele mooie gespreksmomenten met Tom en Jimmy daaroquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:39 schreef odie22 het volgende:
nou dat verkleedfeestje sla ik even over
die 5 uren dat ze daar zaten zullen ze vast niet uitzendenquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komen hele mooie gespreksmomenten met Tom en Jimmy daaro
Nog geen 5 minutenquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
die 5 uren dat ze daar zaten zullen ze vast niet uitzenden
Hij was iig niet zo clownesk als vele andere drags...quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:44 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie ook een ongemakkelijke stijve?
Nee dat ligt echt aan jou! Wil je er over praten??quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:44 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie ook een ongemakkelijke stijve?
En de hele tijd in beeld met die plofkop. En in geluid met dat nare accent.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:47 schreef odie22 het volgende:
de slang al weer lekker de boel aan het opstoken
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En de hele tijd in beeld met die plofkop. En in geluid met dat nare accent.
Ja, ik had ook 'erger' verwacht, maar hij is wel oké (vind ik).quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:08 schreef MatthijsDJ het volgende:
Jimmy valt me 100% mee, was even bang voor een herhaling van die relnicht van een vorig seizoen...
En da's een héél groot team.quote:
Heul niet.. team van RoDoTyRa is groter denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En da's een héél groot team.
Helaas.
Ja, maar als een ander het spel speelt is de wereld te klein .. Er zit meer George Orwell in dit seizoen dan enkel de titel van het programma..quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:33 schreef Gert het volgende:
Walgelijk gewoon, dat gekonkel.![]()
'Weet je wat jij moet doen? Je moet net doen of je heel erg aan hun kant staat."
Heb je wel gekeken? Dus zij mogen zich door de andere naar de slachtbank laten dragen want dat was toch duidelijk in de uitzending maar mogen niet terugvechten? Rapunzel spint net zo hard als de slang sist.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:33 schreef PinkLow het volgende:
Doriana, Rohani, Randy, Tyron... bah bah bah stelletje slangen
En dan boos zijn op die andere 4 die werkelijk niets verkeerd doen. Zoals Ty zegt Rapunzel sleept ze steeds mee. Hij ziet dat heel goed.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:33 schreef Gert het volgende:
Walgelijk gewoon, dat gekonkel.![]()
'Weet je wat jij moet doen? Je moet net doen of je heel erg aan hun kant staat."
Nou, nou, niks verkeerd doen vind ik ook niet echt passend. Maar het gekonkel aan beide kanten is tenenkrommend. En zoals elk jaar begint mijn sympathie steeds meer naar degenen te gaan die zich er min of meer buiten weten te houden. Dilano en Glenn zijn mijn favoriete bewoners voor nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:32 schreef marky het volgende:
[..]
En dan boos zijn op die andere 4 die werkelijk niets verkeerd doen. Zoals Ty zegt Rapunzel sleept ze steeds mee. Hij ziet dat heel goed.
Volgens mij zijn de 4 in de verdediging gegaan op de aanval van de rest. Ty en Ro stonden al op de lijst bij Ashley nog voordat Randy zijn keuze voor de pon had gemaakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 05:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nou, niks verkeerd doen vind ik ook niet echt passend. Maar het gekonkel aan beide kanten is tenenkrommend. En zoals elk jaar begint mijn sympathie steeds meer naar degenen te gaan die zich er min of meer buiten weten te houden. Dilano en Glenn zijn mijn favoriete bewoners voor nu.
De dubbele standaard is inderdaad weer walgelijk in internetlandquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, maar als een ander het spel speelt is de wereld te klein .. Er zit meer George Orwell in dit seizoen dan enkel de titel van het programma..
Animal Farm:
All animals are equal, but some are more equal than others
BB Versie:
Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meer dan de ander
Echt, was Sonja maar 2/3 dagen langer gebleven ofzo en we hadden denk ik een leukere BB gehad zonder een aanstichter van een hoop giftigheid die lijdt aan het main character syndrome.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:07 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de 4 in de verdediging gegaan op de aanval van de rest. Ty en Ro stonden al op de lijst bij Ashley nog voordat Randy zijn keuze voor de pon had gemaakt.
Beterschap!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:21 schreef PinkLow het volgende:
Vandaag kijk ik even niet mee.
Duik weer mijn bed in (zoals de rest van dag) #ziek.
Fijne avond.
Beterschap!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:21 schreef PinkLow het volgende:
Vandaag kijk ik even niet mee.
Duik weer mijn bed in (zoals de rest van dag) #ziek.
Fijne avond.
Ja, ik moet de hele tijd denken aan die huilende Doriana toen ze genomineerd dreigde te worden in haar eerste week en bewoners smeekte om haar een kans te geven. Helaas heeft ze die ook toen gekregen en meteen geleerd dat huilen effectief is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:41 schreef KraideN het volgende:
Ik vind die Belgische vrouwtjes maar vieze schijnheilige typetjes. Zeer zwak mentaal ook. Huilen bij het minste of geringste. Wat moet Ashley dan wel niet doen? Die heeft nog nooit iets gegund gekregen. Wat als die Belgische vrouwtjes dit zou overkomen?
niet met rennenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:58 schreef superniger het volgende:
Alice is toch veel fitter dan Karen?
ja bakken vullen voor Ty en Ro en die andere 2quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo .. Dilano laat Jimmy echt even zakken
ja snap het ook niet zo maar ja dit komt allemaal door die gasten die dicht bij hem staan keek alleen va n Dilan en Saboo op die kozen ook hunquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:07 schreef livelink het volgende:
Waarom wordt Randy zoveel gegund? Ik vind dat onbegrijpelijk, maar ach.
Ja, Jimmy is wel ok.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:18 schreef Gert het volgende:
Jimmy vind ik echt wel schattig. Met z'n groene jack, mutsje en emo issues.![]()
![]()
Ouwehoeren en roddelen kan hij goed, maar vals is-ie niet vind ik. Oordeel: OK.
nee basiri gaat helaasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Gert het volgende:
Alice gaat niet exit morgen.![]()
Ashley helaas ook niet.
Je haat op Doriana omdat ze zich steeds aangevallen voelt, maar bent oke met Ashley die tig keer erger is. Ashley wil het spel spelen zegt ze, maar zodra mensen het spel spelen met haar als slachtoffer is het janken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef KraideN het volgende:
Ik stem zeker op Ashley. Dat dit domme "truukje" wat ze proberen maar keihard backfired.
Ik denk dat er twee exit gaan. En dan denk ik toch Ashley en Basiri.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Gert het volgende:
Alice gaat niet exit morgen.![]()
Ashley helaas ook niet.
Dit dus. Ik meen me te herinneren dat Ali vorig jaar om dat slachtoffergedrag afgefakkeld werd, terwijl Ashley nu op een voetstuk gezet wordt. Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je haat op Doriana omdat ze zich steeds aangevallen voelt, maar bent oke met Ashley die tig keer erger is. Ashley wil het spel spelen zegt ze, maar zodra mensen het spel spelen met haar als slachtoffer is het janken.
Eigenlijk zit er elk jaar wel minstens één in die roept heel tactisch het spel te spelen, dat ook van anderen verwachte, en dat accepteert.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Had nog wat in te halen, aflevering van gisteren zat leuk in elkaar met de show van Jimmy
Tom bevalt me wel steeds beter ondanks zijn nukken hier en daar. Mooi dat Ashley als mevrouw de regelaar nul op d'r rekest kreeg.
En zo mooi dat Ashley zelf het spel tactisch speelt en dan boos wordt als ze zelf aan de beurt komt.
Ja dat hele duo ding mag er van mij ook wel af. Was even leuk en best iets wat er even mag zijn maar ga nu maar weer terug naar solo. Zo voel ik dat ook. Blijf verder wel kijken, daar niet van ;pquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat er twee exit gaan. En dan denk ik toch Ashley en Basiri.
En of ik volgende week nog ga kijken, ik weet het niet. Als het weer een week wordt zoals afgelopen week niet.
Het duo-concept ligt me echt totaal niet; ik hou juist van de eenlingen in zo'n huis. Ik heb nu het gevoel dat ik naar een online cursus groepsdynamica aan het kijken ben. Niet mijn ding.
Baseer je dit op dat hele kleine stukje gemonteerd aan het einde van de aflevering van gister? Ashley was weer als vanouds aan het konkelen en vissen en zeker wel in een aanval. Het is Doriana’s goed recht om dat gedrag te pareren en dat heeft ze imo goed gedaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:32 schreef KraideN het volgende:
Doriana voelt zich weer eens aangevallen. Wat is dat voor mietje, echt wat een wrak is dat zeg. Ga toch gewoon eens een gesprek aan ipv altijd zo zielig te doen bij elk serieus gesprek.
Het moet maar je vriendin zijn, die zal bij elke serieuze situatie het slachtoffer spelen hoe zielig ze wel niet is.
Ze maakt sowieso alleen maar meer vijanden door Alice erop te zetten.
Ja Basiri heeft een domme keuze gemaakt en zichzelf daarmee tot vrij voorspelbare collateral damage gemaakt. Wel jammer want vind hem leuker worden en zie hem groeien.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:21 schreef Paul het volgende:
Wel grappig dat ze zo tactisch hebben genomineerd om Ashley eruit te krijgen, maar denk dat Basiri gaat
Ik weet niet of het dat is of dat het gewoon een enorm zweverig onzeker meisje isquote:
Ja ik ook, al wil ik degene eruit die denk ik niet eens bij de laatste twee zit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik wacht met stemmen tot de eerste twee eruit zijn.
Ja, ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat iemand zo is, maar misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dat is of dat het gewoon een enorm zweverig onzeker meisje is
En nu is ze populair. Wat misschien ook wel iets zegt over de heersende moraal in onze maatschappij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Een grote dominante mond Ashley, dat is jouw probleem
En je lag er de eerste week gewoon uit, het is dat Sonja bezweek onder de druk.
Ik ga even voor Glenn als de eenlingquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:15 schreef Mazikeen het volgende:
Ik denk dat ik mijn favoriet heb gevonden.
Jimmy
Die is ook wel leuk ja. Goede tweedequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga even voor Glenn als de eenling
Ja tochquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:18 schreef Gert het volgende:
Nah... gewoon mee eens!![]()
Jimmy en Glenn zijn oké.
Ja die is koekoekquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:20 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Sabeau heeft ook wel een paar pannetjes los. Wat mij betreft.
Ik zag dat net met die fanmail.
Ze durft niet alles te delenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:25 schreef Gert het volgende:
Dat je een vies en vals wijf bent.
Maar dat zegt ze niet helaas.
Ik ben Jimmy wel een beetje kwijt nu hij zo bozig is op Dilano die zijn pik achterna loopt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:15 schreef Mazikeen het volgende:
Ik denk dat ik mijn favoriet heb gevonden.
Jimmy
Is ook best eng. Maar het zou wel enorm opluchten.quote:
Ja, maar dat is Doriana ook. Twee dominante trutten bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ashley is wel echt een troela hoor, je bent gewoon genomineerd omdat je een dominante trut bent
Dit! Die gaat nu helemaal onuitstaanbaar wordenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:44 schreef BelgianMagic het volgende:
Ash is net dezelfde als Doriana/Ronahi .. Maar Ash is een "topper" en Doriana een "slang"
Begon net al die uitspraak .. Vind echt een stom mensquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit! Die gaat nu helemaal onuitstaanbaar worden
Dat gaat zich ook wel tegen haar keren, die gaat haar hand juist nu overspelenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:52 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Begon net al die uitspraak .. Vind echt een stom mens
Nee hoor, echt niet. Al die schapen (Tom, Karen, Glenn, Danny) gaan haar blijven volgen en het grootste schaap (Jimmy) komt er ook nog bij. Ze speelt sowieso finale en wss wint zequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat zich ook wel tegen haar keren, die gaat haar hand juist nu overspelen
Gaan we hier ook al over schapen praten?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet. Al die schapen (Tom, Karen, Glenn, Danny) gaan haar blijven volgen en het grootste schaap (Jimmy) komt er ook nog bij. Ze speelt sowieso finale en wss wint ze
Schapen zijn kuddedieren. Hun volgen Ashley. Is toch net hetzelfde?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaan we hier ook al over schapen praten?
Daar is echt een hoekje af.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:20 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Sabeau heeft ook wel een paar pannetjes los. Wat mij betreft.
Ik zag dat net met die fanmail.
Hear hear.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:44 schreef BelgianMagic het volgende:
Ash is net dezelfde als Doriana/Ronahi .. Maar Ash is een "topper" en Doriana een "slang"
Ik vind haar nu al onuitstaanbaar, maar ze heeft veel fans. Eh kijkers die haar momenteel tof vinden zulleh niet snel vinden dat ze haar hand overspeelt vrees ik. Eerder integendeel: hoe 'assertiever' (eigenlijk: valser en dominanter) hoe beter.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat zich ook wel tegen haar keren, die gaat haar hand juist nu overspelen
Ik denk het ook. Al kan Alice ook nog ver komen. Maar die is misschien iets te rationeel, iets te koel en beheerst om de meeste finalestemmen te scoren.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet. Al die schapen (Tom, Karen, Glenn, Danny) gaan haar blijven volgen en het grootste schaap (Jimmy) komt er ook nog bij. Ze speelt sowieso finale en wss wint ze
Ik heb nog nooit om haar gelachen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moest een beetje lachen om Doriana, is dat flauw?
Ik heb nog geen idee wie er eventueel ver kan komen. Ik denk dat Doriana eruit vliegt de eerst volgende keer dat ze op de nominatiebank komt te staan, maar veel verder dan dat kom ik niet qua voorspellingen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Al kan Alice ook nog ver komen. Maar die is misschien iets te rationeel, iets te koel en beheerst om de meeste finalestemmen te scoren.
Was beter geweest als haar schaduw eruit was gestemd i.p.v. Basiri.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind haar nu al onuitstaanbaar, maar ze heeft veel fans. Eh kijkers die haar momenteel tof vinden zulleh niet snel vinden dat ze haar hand overspeelt vrees ik. Eerder integendeel: hoe 'assertiever' (eigenlijk: valser en dominanter) hoe beter.
Ik vond het vorige weken vooral de one-man-Randy-show.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was beter geweest als haar schaduw eruit was gestemd i.p.v. Basiri.
Als BB vanaf nu nog erger een one woman show wordt hou ik het voor gezien.
Niet zo vreemd als hij de opdracht heeft waarbij hij e.e.a. moet regelen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het vorige weken vooral de one-man-Randy-show.
Ja, en: begrijpelijk. Ze heeft vanavond het signaal gekregen dat haar houding blijkbaar gewaardeerd wordt en zal daarom vermoedelijk nog een tandje bijschakelen. Zoiets suggereerde ze zelf ook al in de uitzending vanavond.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was beter geweest als haar schaduw eruit was gestemd i.p.v. Basiri.
Als BB vanaf nu nog erger een one woman show wordt hou ik het voor gezien.
Vieze tegenvaller hoor...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en: begrijpelijk. Ze heeft vanavond het signaal gekregen dat haar houding blijkbaar gewaardeerd wordt en zal daarom vermoedelijk nog een tandje bijschakelen. Zoiets suggereerde ze zelf ook al in de uitzending vanavond.
Ik heb Elke keer Ashley gestemd als ze erop stond. Bijna elke week dus. Ze is transparant. Doriana en Ronahi zijn gewoon schijnheilig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:53 schreef livelink het volgende:
Ik had het echt niet verwacht. Ik dacht dat Ashley sowieso bij de laatste twee zou komen. Toen ik haar leuk vond, vond niemand haar leuk en nu ik haar niet meer leuk vind, vindt iedereen haar ineens leuk?
Haar gedrag heeft haar ook al een paar keer over en op de rand gebracht van eliminatie. Het gaat er ook om wie er naast staat op de bank. Daarnaast denk ik dat zij ook weer 'fans' verliest als ze echt negatief blijft. Het zou dan ook wel helpen als "de andere groep" zich iets anders opstelt en minder weerstand gaat oproepen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en: begrijpelijk. Ze heeft vanavond het signaal gekregen dat haar houding blijkbaar gewaardeerd wordt en zal daarom vermoedelijk nog een tandje bijschakelen. Zoiets suggereerde ze zelf ook al in de uitzending vanavond.
Nee, 1 van de mooiste momenten van dit seizoen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moest een beetje lachen om Doriana, is dat flauw?
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:39 schreef KraideN het volgende:
[..]
Bijna elke week dus. Ze is transparant. Doriana en Ronahi zijn gewoon schijnheilig.
Ik totaal niet...quote:Op maandag 19 februari 2024 20:36 schreef livelink het volgende:
Ergens is het toch een naar spel ook.ik heb nu zelfs medelijden met Doriana. Niet met Randy, dat gaat me te ver.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, kan het kind absoluut niet volgen qua gesprekkenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
Sabeau kan niet eens manipuleren. Daar verdenk ik haar nou absoluut niet van.
Ja, dat viel me ook al op.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef superniger het volgende:
Wat gaan we doen?
Zelf nadenken Rohani.
Misschien knapt ze er wel enorm van op nu ze weet dat ze zo veel bewonderaars heeft.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Oh die Ashley wordt echt onuitstaanbaar deze week
Lijkt nog de slimste/wijste te zijn van allemaal. Al is Tyron ook niet de domme jongen die ik dacht dat hij was.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan ook niet precies volgen hoeveel petten Jimmy nu op heeft, die lult aan alle kanten mee
Om naar huis te gaan met zijn in vriendjes.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:16 schreef livelink het volgende:
Wow, Tyron! Die scoort ineens punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |