Yep.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
Jimmy wordt steeds zuurder trouwens.
Maar ze hebben het wel naar hun zin.quote:
Dat is weer waar.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ze hebben het wel naar hun zin.
Zij wél.
Maar de Hypocrisie Bokaal gaat vandaag toch naar Dilano, die het bestaat om in een halve minuut te draaien als een windvaan.quote:
denk je dat je Tyron bedoelt? die had dat gezegd over de nieuwen er z.s.m. uitbeuken en als daar over wordt gesproken door z'n bro Randy en Dilano, doen alsof ie van niets weetquote:Op maandag 12 februari 2024 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar de Hypocrisie Bokaal gaat vandaag toch naar Dilano, die het bestaat om in een halve minuut te draaien als een windvaan.
Eerst tegen Randy zeggen dat hij het "vies" vindt dat er mensen zijn die de nieuwen er als eerste uit stemmen en als de de persoon in kwestie langsloopt heel schijnheilig zeggen dat hij het wel begrijpt en de nieuwelingen ook minder kansen geeft.
ja en?quote:Op maandag 12 februari 2024 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Valse slang die met gespleten tong praat.
[ afbeelding ]
Ashley heeft heel goed door dat ze een adder aan haar borst koestert.
[ afbeelding ]
En de blikken van Alice spreken ook boekdelen.
[ afbeelding ]
Dilano zei tegen Randy dat hij het vies vond dat er mensen waren die de nieuwen er het eerst uit wilden gooien. Op dat zelfde moment loopt Tyron langs en die vraagt waar het over gaat. Randy vertelt het hem en Dilano begint direct te draaien, dat hij het wel begrijpelijk vindt en zelf ook in die geest handelt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
denk je dat je Tyron bedoelt? die had dat gezegd over de nieuwen er z.s.m. uitbeuken en als daar over wordt gesproken door z'n bro Randy en Dilano, doen alsof ie van niets weet
Iedereen hoort daar primair voor het spel te zitten, daar gaat het per slot van rekening om.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja en?
dat is ook gewoon de reden waarom Ashley zo vaak genomineerd wordt, ze is een sterke speler, de complete package, en ze was gewoon dom om dat vanaf dag 1 gelijk toe te geven dat ze alleen voor het spel erin zit, dan kun je dit verwachten zovaak op die bank te komen (en nog wel enkele keren denk ik)
Zo is het beter.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou knettergek worden van al die hysterisch krijsende vrouwen met zo'n feestje.
hij kent dat kind net een weekquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:47 schreef Gert het volgende:
Wat een mooi ik-wil-kinderenverhaal Dilano.
Das geen red flag..... das de hele beddenreus qua textielquote:
Echt.quote:
Hij zegt wel vaker dingen die nergens op slaanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:11 schreef odie22 het volgende:
sloeg echt nergens op van basiri, dat hij met alice een te sterk koppel zou worden
Ashley staat echt niet bovenaan mijn lijstje, maar zonder haar nukken en buien wordt het volgens mij best wel een ingeslapen groepje...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:14 schreef odie22 het volgende:
de hele groep wil ashlie eruit hebben, ik ben team groep![]()
![]()
heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar ik vind haar echt zo niet leuk, dus vanuit dat punt gezien mag ze opzoutenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley staat echt niet bovenaan mijn lijstje, maar zonder haar nukken en buien wordt het volgens mij best wel een ingeslapen groepje...
Prima joh, alle smaakmakers naar huis sturen. Dan krijgen we een finale met Doriana, Glenn en Jimmyquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:14 schreef odie22 het volgende:
de hele groep wil ashlie eruit hebben, ik ben team groep![]()
![]()
Is wmb de gok wel waard.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ashley staat echt niet bovenaan mijn lijstje, maar zonder haar nukken en buien wordt het volgens mij best wel een ingeslapen groepje...
nou zeker weten, hopen dat Ro zo ook goed in beeld komtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
Wat een naar groepje is dat groepje Doriani ook.
En helaas zijn die lang niet de enigen.quote:
True True!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En helaas zijn die lang niet de enigen.
Bij mij is het do en ro op een gedeelde 1e plek. Dan komt Randy wel zo'n beetje...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:39 schreef livelink het volgende:
Het maakt me niet uit, maar ik wil Randy er echt uit hebben. Ik switch de hele tijd tussen hem en Doriana als het gaat wie ik het liefst weg wil hebben, maar Randy staat nu weer op nummer 1 van mijn lijstje.
Het waren de bewegingen die ze maakte ze stak hem de gek aanquote:Op woensdag 14 februari 2024 03:12 schreef Clemanyana het volgende:
Wat gebeurde er nou eigenlijk aan die tafel? Tom ging gewoon zitten. Ro schrok daar om de een of andere vage reden van. Zegt dat en begint meteen erna te pieten dat ze beter kan zwijgen en vervolgens is Tom kwaad (waarom?) En zij geïrriteerd (ook waarom?)
Kan er geen touw aan vastknopen.
Maar even quoten vanwege toepasselijkheidquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:52 schreef Jockari het volgende:
Ik begin Jimmy ook wel een leuteraar vinden intussen. Zakt in mijn waardering.
Nope, dít was wél echt.quote:
nou had de streams aan maar erna jankte ze zonder tranen en het hikken was ook gespeeld het is echt een Miss-jequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geleerd uit een of ander tactisch boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |