Sommige rechtse mensen zijn blijven steken in het sixties-idee van miljeuzorg=links=fout.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Linkse mensen denken wel een normaal natuurverschijnsel als klimaatverandering te kunnen tegengaan of beperken met verregaande maatregelen, maar iets wat door de mens zelf in gang gezet wordt (migratiestromen) kunnen we helemaal niets aan doen of kunnen we helemaal niet tegenhouden of beperken, onmogelijk! Over sprookjes gesproken
Waarom? Omdat je het met de uitkomst oneens bent?quote:Op maandag 12 februari 2024 13:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is het mijn inziens niet meer.
Het is een hybride democratie.
Neuh, die is al wat langer bezig:quote:Op maandag 12 februari 2024 13:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Vanuit de eigen regio is migratie inderdaad van alle tijden geweest. Dat waren/zijn mensen die daadwerkelijk iets toevoegen aan de samenleving en economie en enigzins bekend zijn met de Nederlandse cultuur en normen en waarden. De migratie vanuit compleet andere werelddelen die sinds een aantal decennia bezig is met analfabete mensen die helemaal niets toevoegen aan de samenleving is iets wat niet normaal is en in zijn geheel een negatief effect op Nederland heeft.
Dat is wel de tijd van vóór de verzorgingsstaat.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Neuh, die is al wat langer bezig:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/formati(...)-pvv-vvd-en-bbb.htmlquote:"Beste collega's, we hebben besloten om aan Plasterk te vragen het verslag voor de formatie af te ronden, waarover we volgende week het debat kunnen voeren. Na publiciteit gisteren en de ernstig vertraagde, maar zeer relevante financiële informatie vandaag, is dit de meest logische weg. Dank voor een aantal goede gesprekken. Wij zullen de samenwerking blijven opzoeken. Vriendelijke groet, Pieter."
Wederom een creatieve valse frame.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Linkse mensen denken wel een normaal natuurverschijnsel als klimaatverandering te kunnen tegengaan of beperken met verregaande maatregelen, maar iets wat door de mens zelf in gang gezet wordt (migratiestromen) kunnen we helemaal niets aan doen of kunnen we helemaal niet tegenhouden of beperken, onmogelijk! Over sprookjes gesproken
Nee, ze houden de situatie aan beide zijden in de gaten, maar er zijn geen straf klachten. Ook het ICJ heeft op geen enkele manier bevestigd dat er een genocide plaatsvindt. Typisch gevalletje van linkse bestuursrechters die zich niet bij hun leest houden.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar zijn die oorlogsmisdaden al bewezen voor een Internationaal Strafhof ?
Een dwingende weigeringsgrond moet zich wel eerst hebben voorgedaan. Het enkele feit dat één onbetrouwbare zijde claimt dat hij zich heeft voorgedaan is daarvoor niet voldoende. Tenzij je een linkse bestuursrechter bent natuurlijk want dan ga je lekker activisch doen alsof Hamas slogans feiten scheppen.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
“Het Hof is het daar niet mee eens, en stelt dat mogelijke schendingen van het humanitair oorlogsrecht een „dwingende weigeringsgrond” opleveren.” Niets, daarom hebben ze het toch ook over mogelijke schendingen?
In denial over de massamoorden te Gaza ?quote:Op maandag 12 februari 2024 15:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een dwingende weigeringsgrond moet zich wel eerst hebben voorgedaan. Het enkele feit dat één onbetrouwbare zijde claimt dat hij zich heeft voorgedaan is daarvoor niet voldoende. Tenzij je een linkse bestuursrechter bent natuurlijk want dan ga je lekker activisch doen alsof Hamas slogans feiten scheppen.
Ze gaan dus echt veel te ver. Ze zetten zich op de stoel van twee internationale Hoven die in het ene geval genocide een risico hebben genoemd, maar géén reden zagen voor het vermoeden van genocide en het andere dat nog geen aanleiding heeft gezien voor strafklachten in verband met het oorlogsrecht en stelt vast er met betrekking tot beide rechtsvragen uitsluitsel is. Nog afgezien van de materiële kwestie van de beleidsvrijheid van de regering in de internationale arena.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah okay. Thanks.
Het gaat dus om mogelijke schendingen.
Ik vind dat best bijzonder.
"Mogelijke schendingen" = de weigeringsgrond.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een dwingende weigeringsgrond moet zich wel eerst hebben voorgedaan. Het enkele feit dat één onbetrouwbare zijde claimt dat hij zich heeft voorgedaan is daarvoor niet voldoende. Tenzij je een linkse bestuursrechter bent natuurlijk want dan ga je lekker activisch doen alsof Hamas slogans feiten scheppen.
Says you. En ik gok dat je geen raadsheer in een relevante rechtbank bent.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In denial over de massamoorden te Gaza ?
30.000 mensen vermoord door zionistische terreur.
Nee, dat doen ze niet. Lees de uitspraak eerst eens voor je onzinnig gaat blaten.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze gaan dus echt veel te ver. Ze zetten zich op de stoel van twee internationale Hoven die in het ene geval genocide een risico hebben genoemd, maar géén reden zagen voor het vermoeden van genocide en het andere dat nog geen aanleiding heeft gezien voor strafklachten in verband met het oorlogsrecht en stelt vast er met betrekking tot beide rechtsvragen uitsluitsel is. Nog afgezien van de materiële kwestie van de beleidsvrijheid van de regering in de internationale arena.
Deze rechters leggen de bijl aan de wortels van het systeem dat ze moeten handhaven.
Het hof in Den Haag kan dat helemaal niet vaststellen. Overigens, die lui links noemen heeft niks te maken met deze zaak. Hun incompetentie kende ik al lang.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Mogelijke schendingen" = de weigeringsgrond.
Verder is alles wat je niet bevalt "links" noemen n0gal een zwaktebod.
je gokt maar ... met een kans dat je 99,9... % gelijk hebt Geen kunst zo gokken.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Says you. En ik gok dat je geen raadsheer in een relevante rechtbank bent.
Kan wat niet vaststellen?quote:Op maandag 12 februari 2024 15:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het hof in Den Haag kan dat helemaal niet vaststellen. Overigens, die lui links noemen heeft niks te maken met deze zaak. Hun incompetentie kende ik al lang.
In denial .. er zijn genoeg berichten geweest om vast te stellen dat Israel terroristisch tekeer gaat nu in de Gazaquote:Op maandag 12 februari 2024 15:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het hof in Den Haag kan dat helemaal niet vaststellen. Overigens, die lui links noemen heeft niks te maken met deze zaak. Hun incompetentie kende ik al lang.
Hoe denk je eigenlijk te weten wat de politieke voorkeur van deze rechter(s) is en hoe denk je te weten je dat deze voorkeur heeft meegespeeld in hun uitspraak?quote:Op maandag 12 februari 2024 15:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het internationaal gerechtshof heeft natuurlijk ook al een uitspraak gedaan richting mogelijke schendingen van het oorlogsrecht, net als de VN. Het Hof in Den Haag kan zulke uitspraken best meenemen.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Bijzonder is nogal een understatement.quote:Op maandag 12 februari 2024 13:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah okay. Thanks.
Het gaat dus om mogelijke schendingen.
Ik vind dat best bijzonder.
Dat is in het geheel NIET bijzonder.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:56 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Bijzonder is nogal een understatement.
Zoals ik het lees heeft het Hof bepaald dat een mogelijke schending genoeg is.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een dwingende weigeringsgrond moet zich wel eerst hebben voorgedaan.
Hier ga ik niet over oordelen, dat laat ik aan het Internationaal Strafhof. Maar ik heb wel het idee dat het voor jou gezond zou zijn om iets meer te twijfelen en zelf iets minder “zeker” te zijn.quote:Het enkele feit dat één onbetrouwbare zijde claimt dat hij zich heeft voorgedaan is daarvoor niet voldoende. Tenzij je een linkse bestuursrechter bent natuurlijk want dan ga je lekker activisch doen alsof Hamas slogans feiten scheppen.
Ja stel je voor dat iemand een andere mening heeft na het lezen van hetzelfde stuk.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is in het geheel NIET bijzonder.
Leest dan niemand de uitspraak zelf even alvorens dit soort uitlatingen te doen?
Dat heeft het Hof niet bepaald. Dat staat in de wetgeving waarop het Hof zich baseert in diens uitspraak.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zoals ik het lees heeft het Hof bepaald dat een mogelijke schending genoeg is.
[..]
Hier ga ik niet over oordelen, dat laat ik aan het Internationaal Strafhof. Maar ik heb wel het idee dat het voor jou gezond zou zijn om iets meer te twijfelen en zelf iets minder “zeker” te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |