OMGquote:Op zondag 11 februari 2024 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo noemen sommige vrienden haar, vertelt ze net tegen randy
Ashley?quote:Op zondag 11 februari 2024 23:27 schreef Snoozey het volgende:
die wil nog in gesprek met glenn. maar die ging eerst douchen begreep ik
Ik ben het helemaal eensquote:Op zondag 11 februari 2024 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind Ashley verreweg de leukste daar. Ze snapt waarom ze daar zit en wat ze aan het doen is.
Ze zei de eerste dag al "Ik zit hier niet om vrienden te maken, maar voor het spel".
Daar was ze net ook volop mee bezig, maar BB zal het teveel tactische info hebben gevonden en ze werd weggeschakeld.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind Ashley verreweg de leukste daar. Ze snapt waarom ze daar zit en wat ze aan het doen is.
Ze zei de eerste dag al "Ik zit hier niet om vrienden te maken, maar voor het spel".
Maar wij hebben net wel weer meer info gekregen aan de hand van wat Karen en Ashley met elkaar besproken en ik hoop dat ze nu ook sterker staanquote:Op zondag 11 februari 2024 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar was ze net ook volop mee bezig, maar BB zal het teveel tactische info hebben gevonden en ze werd weggeschakeld.
die groep met Ashley vind ik zeker stuk leuker dan Ronahi en haar vriendjesquote:Op zondag 11 februari 2024 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee hij is nu groterquote:Op zondag 11 februari 2024 23:37 schreef Thorelf het volgende:
maar Ashley groep is stuk kleiner dan groep ronahi......ik denk maar 4 pers.
Ja ik ookquote:Op zondag 11 februari 2024 23:37 schreef PunkieePie het volgende:
Ik vind die vriendschap tussen Ashley en Karen ook wel lief!
febo regelt wel dat de exits wat symmetrisch blijven. Was vorig jaar ook zo tussen de blauwe en rode kamer.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:37 schreef Thorelf het volgende:
maar Ashley groep is stuk kleiner dan groep ronahi......ik denk maar 4 pers.
Maar niet meer nodig , de groep is al aan het uitbreidenquote:Op zondag 11 februari 2024 23:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
febo regelt wel dat de exits wat symmetrisch blijven. Was vorig jaar ook zo tussen de blauwe en rode kamer.
echt? had weer late dienst,,,,,dus niet veel kunnen volgen,maar zou top zijn. Wie zijn het die Ronahi en co doorkrijgen?quote:
had niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar +1 voor basiriquote:Op zondag 11 februari 2024 23:40 schreef Puzzie het volgende:
Door de keuze van basi is het hele plan van Randy in het water gevallen
In het laatste stuk van het vorige topic kan je teruglezen waar het een beetje over ging en er komen vast ook nog wel filmpjes overquote:Op zondag 11 februari 2024 23:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
echt? had weer late dienst,,,,,dus niet veel kunnen volgen,maar zou top zijn. Wie zijn het die Ronahi en co doorkrijgen?
Ja dat was een masterzetquote:Op zondag 11 februari 2024 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar +1 voor basiri
quote:Op zondag 11 februari 2024 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Sabeau raadt het hoek " Getting things big" aan?
Lang en dat dagelijksquote:Op zondag 11 februari 2024 23:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoelang is zij nu al aan het smeren? Ik ken echt niemand die zo'n uitgebreide skincare routine heeft!
Of is ze het naar bed gaan en naast Dilano neerploffen zolang mogelijk aan het uitstellen?
nee nee, de blauwe kamer is weer op 2....quote:Op zondag 11 februari 2024 23:59 schreef Puzzie het volgende:
Op die andere gewoon een SL dus verplicht kijken naar het gesmeer van Sabo
Owwquote:Op maandag 12 februari 2024 00:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee nee, de blauwe kamer is weer op 2....
Jaquote:Op maandag 12 februari 2024 00:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En dan morgenochtend weer opnieuw
wat een gedoe manquote:Op maandag 12 februari 2024 00:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En dan morgenochtend weer opnieuw
Moet ze niet met Dilano aanpappen.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Sabeau raadt het hoek " Getting things big" aan?of "The Magic of Big Things?"
![]()
Geen idee , die zou nog met Glenn gaan praten en die is ook nog wegquote:Op maandag 12 februari 2024 00:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nog steeds groene kamer denk ik.....wat zou de reden zijn dat we die niet te zien krijgen?
ze zeggen vaak te dom om te poepen! zal dat ook zo met sobo zijn ?quote:Op maandag 12 februari 2024 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even over de poep strugles.
rohani kan ook niet lekker poepen
Zodat we niet meekrijgen wat er geroddeld wordt.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nog steeds groene kamer denk ik.....wat zou de reden zijn dat we die niet te zien krijgen?
roddelen doen ze allemaal......wat logisch daarquote:Op maandag 12 februari 2024 00:12 schreef marky het volgende:
[..]
Zodat we niet meekrijgen wat er geroddeld wordt.
Ze moeten die mensen volkorenmeel geven. Zitten veel vezels in en daar kun je lekker van poepen. Of koffie;)quote:Op maandag 12 februari 2024 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even over de poep strugles.
rohani kan ook niet lekker poepen
quote:Op maandag 12 februari 2024 00:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley pleurt deur dicht, maar de deurklink ligt eraf. dus lichte paniek
misschien komen de meisjes al dequote:Op maandag 12 februari 2024 00:16 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ze moeten die mensen volkorenmeel geven. Zitten veel vezels in en daar kun je lekker van poepen. Of koffie;)
Die liggen in de kamer die wij niet mogen zienquote:Op maandag 12 februari 2024 00:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Dus alleen Tom, Karen en Sabeau zijn nog "ergens" samen? Die liggen iig niet in bed lijkt 't?
quote:Op maandag 12 februari 2024 00:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley pleurt deur dicht, maar de deurklink ligt eraf. dus lichte paniek
mooi, ik hoef geen streams te kijken zoquote:
Ik ga de video teugkijken van Ash en Kaquote:Op maandag 12 februari 2024 00:23 schreef Snoozey het volgende:
[..]
[..]
mooi, ik hoef geen streams te kijken zo
Snorre? Volgens mij nem je in de war met Wickie de Viking.quote:
Jimmy lijkt op Wickie de Viking. Of dat probeert Mario ons al weken te vertellenquote:Op maandag 12 februari 2024 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snorre? Volgens mij nem je in de war met Wickie de Viking.
ja kloptquote:Op maandag 12 februari 2024 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Snorre? Volgens mij nem je in de war met Wickie de Viking.
All about Ronie...quote:
Smeren is goed, zeker als je ouder word ontrekt je huid van vetten en vochten waardoor de rimpels pntstaan...quote:Op maandag 12 februari 2024 00:01 schreef Cupfighter het volgende:
Dat kind ziet er over 10 jaar niet meer uit door al die rotzooi die ze er op smeert
Toen ze net terug was zaterdag zei karen al dat ze nu tijd hadden om de extensions weer opnieuw/hoger te zetten.. als je haar groeit gaan die dingen ook zakkenquote:Op maandag 12 februari 2024 00:25 schreef Puzzie het volgende:
Je ziet die matten wel heel erg goed van Ash nu in het donker , ziet er niet uit
Ze heeft echt het idee dat zij de enige is die het spel correct speelt. Het groeit haar inmiddels boven het hoofd. Ze kan niets met een Randy en een Ty die vooral lol willen maken en wel zien waar het schip stranden gaat. Je ziet bij Randy en Ty dan ook veel meer relaxedheid. Bij de koppies van het groepje van Eslie zie je steeds meer spanning. Karen wordt steeds bleker en giebelt inmiddels na ieder woord dat ze uitspreekt. Eslie jankt bij het minst of geringste. Die had bijna een zenuwinzinking bij de gedachte dat ze naar huis moest. Ik lach me rot om de Limburgse dames die vanuit een verloren positie steeds toch verder komen.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:13 schreef Frummelie het volgende:
Ooh en Ashley met haar bluf gisteren in het gesprek met Randy... ze denkt een ware strateeg te zijn... was wel geinig om te zien en Randy zo koel en relaxed doet z'n eigen ding...
Helemaal eens... ik hoef er verder niks aan toe te voegen..quote:Op maandag 12 februari 2024 07:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft echt het idee dat zij de enige is die het spel correct speelt. Het groeit haar inmiddels boven het hoofd. Ze kan niets met een Randy en een Ty die vooral lol willen maken en wel zien waar het schip stranden gaat. Je ziet bij Randy en Ty dan ook veel meer relaxedheid. Bij de koppies van het groepje van Eslie zie je steeds meer spanning. Karen wordt steeds bleker en giebelt inmiddels na ieder woord dat ze uitspreekt. Eslie jankt bij het minst of geringste. Die had bijna een zenuwinzinking bij de gedachte dat ze naar huis moest. Ik lach me rot om de Limburgse dames die vanuit een verloren positie steeds toch verder komen.
Ooh dan slingeren we snel de streams aan..quote:Op maandag 12 februari 2024 07:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
Danny is wakker en beetje aan het rommelen in de keuken
Die 1.300¤ was alvast heel snel opgehaald via crowdfunding.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:40 schreef humpty het volgende:
Lees hier en daar dat er een vliegtuigje voor Tom is geregeld
wil die kop van Ronahi dan wel eens zien
Oke dan zullen er daar een paar heel zuur zijnquote:Op maandag 12 februari 2024 07:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Die 1.300¤ was alvast heel snel opgehaald via crowdfunding.
Ik wou even die crowdfunding terugzoeken en merkte dat blijkbaar iemand het idee had om zelfde te doen voor Ashley
https://steunactie.be/act(...)-brother-2024/-31693
Op de vliegtuigen zit inmiddels behoorlijk de erosie. Was het vorig jaar voor Jason die er echt compleet doorheen zat inmiddels vliegt er een voor het minst of geringste een vliegtuig over. Tom is niet zielig en zit er ook niet doorheen.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Die 1.300¤ was alvast heel snel opgehaald via crowdfunding.
Ik wou even die crowdfunding terugzoeken en merkte dat blijkbaar iemand het idee had om zelfde te doen voor Ashley
https://steunactie.be/act(...)-brother-2024/-31693
Ali had er toch ook eentje?quote:Op maandag 12 februari 2024 07:52 schreef marky het volgende:
[..]
Op de vliegtuigen zit inmiddels behoorlijk de erosie. Was het vorig jaar voor Jason die er echt compleet doorheen zat inmiddels vliegt er een voor het minst of geringste een vliegtuig over. Tom is niet zielig en zit er ook niet doorheen.
Tom is gewoon leuk en verdient een hart onder de riem.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:52 schreef marky het volgende:
[..]
Op de vliegtuigen zit inmiddels behoorlijk de erosie. Was het vorig jaar voor Jason die er echt compleet doorheen zat inmiddels vliegt er een voor het minst of geringste een vliegtuig over. Tom is niet zielig en zit er ook niet doorheen.
Ach degene voor wie het is zal het heel bijzonder zijnquote:Op maandag 12 februari 2024 07:52 schreef marky het volgende:
[..]
Dat weet hij toch niet dus heeft er geen last van.quote:Op maandag 12 februari 2024 07:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom is gewoon leuk en verdient een hart onder de riem.roddelani doet niets anders dan hem bij iedereen zwart maken.
Dat is toch wat hij gisteren zelf heeft verteld en wat we zagenquote:Op maandag 12 februari 2024 08:01 schreef marky het volgende:
[..]
Dat weet hij toch niet dus heeft er geen last van.
Is ook gevaarlijk om te doen want dan kom je op de schopstoelquote:Op maandag 12 februari 2024 07:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ja klopt en in het weekend vloog hij eruit.
Die is 3 stappen dichter bij de wc?quote:Op maandag 12 februari 2024 08:08 schreef marky het volgende:
Tom ligt in de barbiekamer te slapen. Vermoedelijk vanwege zijn darmprobleem?
Precies!quote:Op maandag 12 februari 2024 07:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom is gewoon leuk en verdient een hart onder de riem.roddelani doet niets anders dan hem bij iedereen zwart maken.
Het was een klein kaartje...maar wel iets wat Alice heeeeel graag wilde hebben en zeer emotioneel over deed. En toen stopte ze het in haar kast. Het is iets wat ze heeeel hard nodig heeft.quote:
Thnx... wat spannend...quote:Op maandag 12 februari 2024 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het was een klein kaartje...maar wel iets wat Alice heeeeel graag wilde hebben en zeer emotioneel over deed. En toen stopte ze het in haar kast. Het is iets wat ze heeeel hard nodig heeft.
Maar ze kijkt er verder niet in.
Er lijkt inderdaad 1 van de 3 kaartjes weg uit de wall. Ze spreken enkel over "brief van thuis" dus dat is waar Alice dan 1 van genomen heeft?quote:Op maandag 12 februari 2024 08:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het was een klein kaartje...maar wel iets wat Alice heeeeel graag wilde hebben en zeer emotioneel over deed. En toen stopte ze het in haar kast. Het is iets wat ze heeeel hard nodig heeft.
Maar ze kijkt er verder niet in.
Karen zei wel terecht dat Tom daar zelf mee begonnen is.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:27 schreef humpty het volgende:
Tom zijn bed was vol gegooid en Jimmie is daar zat van want
daardoor moest Tom in de barbie kamer gaan slapen
Hij is wel mijn duopartner he zegt Jimmie en straks komt er
een spel en kan hij het niet goed spelen door dit gedoe
quote:
Zagen.quote:
In ieder geval sinaasappels hoorde ikquote:Op maandag 12 februari 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Ik mis even wat ze bij Tom in z'n bed gelegd hebben en welke rotzakjes hebben dat gedaan?
Alice heeft overlegd met karen en die Zei pak hem gewoon.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
Alice is de enige die meteen het kaartje pakte, ze had het zelfs gedaan als Karen nee had gezegd en die zit nu te janken terwijl ze nog geen brief heeft gehad.
Dat is de Alice die zich steeds terug trekt. Stoïcijns zich in de groep beweegt?
Thnx maar die gooi je er toch zo uit, dan hoef je toch niet te verkassen..quote:Op maandag 12 februari 2024 08:38 schreef humpty het volgende:
[..]
In ieder geval sinaasappels hoorde ik
Ook nog andere dingen waarop Ashley zei dat meen je niet dat is toch goorquote:Op maandag 12 februari 2024 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx maar die gooi je er toch zo uit, dan hoef je toch niet te verkassen..
Ja, ze ging Karen uit bed halen maar ook al had Karen nee gezegd had ze het toch gedaan. Had ze voor zichzelf gekozen. Ik heb het haar horen zeggen tegen Jimmy en nog een keer in de badkamer tegen de meiden.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice heeft overlegd met karen en die Zei pak hem gewoon.
Dat zijn toch grappen uit het jaar kruik...beetje triest..quote:Op maandag 12 februari 2024 08:40 schreef humpty het volgende:
[..]
Ook nog andere dingen waarop Ashley zei dat meen je niet dat is toch goor
En is haar goed recht ze.had 16 coins en zaterdag niets uit de wall gekocht en anderen wel.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, ze ging Karen uit bed halen maar ook al had Karen nee gezegd had ze het toch gedaan. Had ze voor zichzelf gekozen. Ik heb het haar horen zeggen.
Zo is het en ze zeurt er in ieder geval niet zo overquote:Op maandag 12 februari 2024 08:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En is haar goed recht ze.had 16 coins en zaterdag niets uit de wall gekocht en anderen wel.
Nog eentje volgens mij,maar weet niet zeker.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zijn nu al die thuisdingetjes er uit?
Ze zijn weer duo'squote:Op maandag 12 februari 2024 08:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En is haar goed recht ze.had 16 coins en zaterdag niets uit de wall gekocht en anderen wel.
Oki..quote:Op maandag 12 februari 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog eentje volgens mij,maar weet niet zeker.
Daarom ze doet keihard maar is dat niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:48 schreef Frummelie het volgende:
Nou Ashley er lag er nog 1 in toen Basiri hem pakte, had um dan gepakt ipv nu te lopen janken..
Nou ik las "sinaasappelschillen", en dat vind ik gewoon goorquote:Op maandag 12 februari 2024 08:47 schreef zodeju het volgende:
Vindt het wel vreemd dat Tom zo duidelijk van dit soort grappen houdt en er zelf mee begonnen is, dingen verstoppen en dingen in bed leggen zoals schoenen en allerlei soorten kleding sieraden noem maar op.
En steeds iets nieuw probeert nu door iedereen hier zielig gevonden worden en het triest vindt.
Slappe hap en zo vals om nu te zeggen ze kijken mij niet eens aan en vragen niet.. maar wel 80 keer zeggen, neem hem dan, pak hem dan...quote:Op maandag 12 februari 2024 08:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom ze doet keihard maar is dat niet.
erg hèquote:Op maandag 12 februari 2024 08:49 schreef ledn81 het volgende:
Ashley ik, mij, ik, ik mij, ik, mij, ik
quote:Op maandag 12 februari 2024 08:49 schreef ledn81 het volgende:
Ashley ik, mij, ik, ik mij, ik, mij, ik
Ja alles moet om haar draaien. Naar mens aan het worden.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:52 schreef Giggio het volgende:
[..]
erg hè
beetje zeurdoos aan het worden
26 hoorde ik vd week. Maar weet niet of ie er meer heeftquote:Op maandag 12 februari 2024 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Danny: ik mis mijne kleine ook he..
Zijn dochter is in de twintig toch?
Hoe ze gisteren vanuit de hottub iederen rond liep te delegeren... m'n nekharen gingen alle kanten op..quote:Op maandag 12 februari 2024 08:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja alles moet om haar draaien. Naar mens aan het worden.
En schoenen tussen je lakens niet?? Vindt het sowieso dat je van spullen van een ander af moet blijven....en voedsel niet in bed moet stoppen. Gaat mij erom dat toen het zelfs leuk gevonden werd hier....maar toen was het Tom die dat deed.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ik las "sinaasappelschillen", en dat vind ik gewoon goor![]()
Ben net online hoor, dus nog niks verder gezien, gehoord of gelezen.
Zo jammer, heb me zo verkeken op haar.....vond haar meteen leuk maar er is niks meer van over.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
Trut zegt er was er.maar 1 die zei pak hem tegen ashley. Verder niemand daar is ze.heel erg van geschrokken. Het is continue zo dat er haar niets gegund wordt. Ze gaat nu zeggen van ik krijg nooit iets hier. Ze vind het heel hard hier met dit. Ze is de persoon die keihard is steeds en nu elke keer janken en janken
Nee is een manipulerende grootmond. Andere veroordelen en zelf precies doen wat ze anderen verwijt. En janken als ze iets niet krijgt.ze zegt gaan vandaag heel veel spanningen komen. En ja hoor gelijk weer tactisch gelul over anderen.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo jammer, heb me zo verkeken op haar.....vond haar meteen leuk maar er is niks meer van over.
Hier nog eentje, ik was zo blij dat ze weer terug kwam maar ze mag wat mij betreft weer heel rap het pand verlaten..quote:Op maandag 12 februari 2024 09:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo jammer, heb me zo verkeken op haar.....vond haar meteen leuk maar er is niks meer van over.
En die is vol adoratie... laat zich ook gebruiken voor de opdrachten van Queenie..quote:
Ze drukt een te grote stempel op de geoepquote:Op maandag 12 februari 2024 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier nog eentje, ik was zo blij dat ze weer terug kwam maar ze mag wat mij betreft weer heel rap het pand verlaten..
Hier blijkt echt uit dat ze gewend is haar zin te krijgen, dat alles om haar draait in het leven.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
In de slaapkamer schijnt iemand iets gezegd te hebben dat Alice had gepakt en ashley heeft toen gezegd iedereen mag pakken wat ze willen. Ze wil dat karen niet op staat om haar iets te gunnen want dan kan ze kijken hoe of wat.
Mee eens.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier nog eentje, ik was zo blij dat ze weer terug kwam maar ze mag wat mij betreft weer heel rap het pand verlaten..
quote:Op maandag 12 februari 2024 08:47 schreef zodeju het volgende:
Vindt het wel vreemd dat Tom zo duidelijk van dit soort grappen houdt en er zelf mee begonnen is, dingen verstoppen en dingen in bed leggen zoals schoenen en allerlei soorten kleding sieraden noem maar op.
En steeds iets nieuw probeert nu door iedereen hier zielig gevonden worden en het triest vindt.
waarom wordt alles zo uit z’n verband getrokken ??quote:Op maandag 12 februari 2024 08:36 schreef humpty het volgende:
Tom wilde niet iedereen wakker maken omdat zijn bed vol lag en is daarom in de barbiekamer gaan liggen
maar wie kaatst kan de bal verwachten he zegt hij
Jimmy vind het niet kunnen, geloof dat Tom er niet zo mee zitquote:Op maandag 12 februari 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
waarom wordt alles zo uit z’n verband getrokken ??
Toch knap dat er in de cos wordt gedaan of Tomquote:Op maandag 12 februari 2024 09:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy vind het niet kunnen, geloof dat Tom er niet zo mee zit
Ja, en die ligt niet meer bij haar op de kamer zeker dus de Queenie moet haar heel dicht bij zich houden want die dwarrelt zo een andere kant op,quote:Op maandag 12 februari 2024 09:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En die is vol adoratie... laat zich ook gebruiken voor de opdrachten van Queenie..
Hoorde het net ook, dat hij het helemaal niet zo'n drama vond......quote:Op maandag 12 februari 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Hallelujah...quote:Op maandag 12 februari 2024 09:13 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Ze is diep beledigd dat er niemand is die tegen haar zegt pak jij 'm maar.
Zelf zou ze het niet pakken maar ze wil heel graag dat er een heleboel tegen haar zeggen dat ze het moet pakken en dat is haat probleem. Ze wil geadoreert worden , in het middelpunt staan, alles moet om haar draaien.
Actie reactie Tom is al een paar dagen daarmee bezig en Ro en Ty dachten dat Tom het in hun bed hadden gelegd en hebben het terug gelegd alleen was het Tom niet deze keer. Ze hebben nu afgesproken niet meer het bed te doen. Het lijkt erop dat er dit keer geen groot ding van gemaakt wordt.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:38 schreef Frummelie het volgende:
Ik mis even wat ze bij Tom in z'n bed gelegd hebben en welke rotzakjes hebben dat gedaan?
of ze vindt het gewoon fijn dat iemand haar iets zou gunnen. Lijkt mij heel normaal in die setting. En het is niet de eerste keer dat haar niets gegund wordt.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:13 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mee eens.
Ze is diep beledigd dat er niemand is die tegen haar zegt pak jij 'm maar.
Zelf zou ze het niet pakken maar ze wil heel graag dat er een heleboel tegen haar zeggen dat ze het moet pakken en dat is haat probleem. Ze wil geadoreert worden , in het middelpunt staan, alles moet om haar draaien.
Nee, weet niet of het op mij slaat maar vond dat er hier een mega ding van gemaakt werd en erg zielig gevonden werd.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch knap dat er in de cos wordt gedaan of Tom
Er een mega issue mee heeft
Precies. Tom doet er zelf niet moeilijk over. Juist omdat hij zelf het leuk vindt om prangs uit te halen. Dan weet je dat je wordt terug gepakt.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy vind het niet kunnen, geloof dat Tom er niet zo mee zit
Maar ze had zelf al aangegeven dat ze het niet hoefde maar Basiri wel gunde.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
of ze vindt het gewoon fijn dat iemand haar iets zou gunnen. Lijkt mij heel normaal in die setting. En het is niet de eerste keer dat haar niets gegund wordt.
maar ze zegt zelf ook dat ze daar niet ziet om vrienden te maken, dus even huilen hierom en dan weer verder met het spel.
Van mij mag ze nog een tijd blijven, ik gun het haar wel
Niet op jouquote:Op maandag 12 februari 2024 09:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, weet niet of het op mij slaat maar vond dat er hier een mega ding van gemaakt werd en erg zielig gevonden werd.
Ah, vandaar dat ik hem hoorde zeggen dat hij bang is dat iemand zich vergist in bed en dat hij de dupe wordt. Dus er wordt niet meer met bedden gesold,quote:Op maandag 12 februari 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Tom doet er zelf niet moeilijk over. Juist omdat hij zelf het leuk vindt om prangs uit te halen. Dan weet je dat je wordt terug gepakt.
Jimmy doet overdreven beschermend nmbm omdat ze een duo zijn.
Hij loopt als een hondje achter Tom aan net als hij eerst bij Dilano deed.
Ja Karen wordt helemaal ingepalmd..quote:Op maandag 12 februari 2024 09:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en die ligt niet meer bij haar op de kamer zeker dus de Queenie moet haar heel dicht bij zich houden want die dwarrelt zo een andere kant op,
Als je die tent binnenkomt en tegen iedereen zegt dat je er bent om het spel te spelen moet je niet raar staan te kijken dat mensen niet meteen aan je denken. Daarnaast zijn er mensen die er helemaal niets van vinden en er ook niet mee bezig zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
of ze vindt het gewoon fijn dat iemand haar iets zou gunnen. Lijkt mij heel normaal in die setting. En het is niet de eerste keer dat haar niets gegund wordt.
maar ze zegt zelf ook dat ze daar niet ziet om vrienden te maken, dus even huilen hierom en dan weer verder met het spel.
Ouwe meuk grapjes... neej alleen Jimmy vond het niet zo grappig...quote:Op maandag 12 februari 2024 09:19 schreef marky het volgende:
[..]
Actie reactie Tom is al een paar dagen daarmee bezig en Ro en Ty dachten dat Tom het in hun bed hadden gelegd en hebben het terug gelegd alleen was het Tom niet deze keer. Ze hebben nu afgesproken niet meer het bed te doen. Het lijkt erop dat er dit keer geen groot ding van gemaakt wordt.
Er zijn er twee onderweg geloof ik. Nog effe en het is er voor allemaal.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:25 schreef ledn81 het volgende:
Basirir : "dat vliegtuig heb ik gezien, maar kreeg daarna heimwee en kan het beeld niet meer voor mij zien"
Nou cancel al die vliegtuigjes maar weer![]()
(loop wat achter ivm opname)
Danny die zelf al zijn munten erdoorheen joeg zaterdag avondquote:Op maandag 12 februari 2024 09:27 schreef OmaJacky het volgende:
Danny is een beetje bang dat als er nog zoiets komt in de wall dat degenen die nu iets gepakt hebben het dan weer gaan pakken.
inderdaad, , hij zegt ff later zelf''wie de bal kaatst kan hem terug verwachten '' en haalt zn schouders opquote:Op maandag 12 februari 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Dat flikt Bassie steeds.Snap de irritatie van Den Danny wel.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
danny vraagt wie er gisteravond brood heeft gemaakt. Er stond nog afwas dat vindt hij ambitant om op allemaal te moeten afwassen. basiri was bakkertje
Grappig vind ik zij denkt dat ze sterk is omdat ze save is..op die manier bekijkt ze ook de nieuwe duo's..ze is save met bas.. want dan gaat niemand haar nomineren..quote:Op maandag 12 februari 2024 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Basiri laat vaker z'n zooi staan..quote:Op maandag 12 februari 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
danny vraagt wie er gisteravond brood heeft gemaakt. Er stond nog afwas dat vindt hij ambitant om op allemaal te moeten afwassen. basiri was bakkertje
De enige die dik won ronde 1 was Tomquote:Op maandag 12 februari 2024 09:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Grappig vind ik zij denkt dat ze sterk is omdat ze save is..op die manier bekijkt ze ook de nieuwe duo's..ze is save met bas.. want dan gaat niemand haar nomineren..
Of als ze wel genomineerd is gaat bas eruit
Ze vergeet dat iedere x dat ze genomineerd is behalve de eerste x ze tegenover een bij het publiek minder populair persoon stond.. ronde 1 stond ze tegenover Sonja...die ze dik en dik verloor.. ze alleen teruggekomen is omdat deze zelf exit is gegaan
Maja als je zo in een waanwereld leeft vergeet je denk wel meer dingen
Officieel had ze er bij de eerste nominatie al uitgelegen!!!
Misschien maar ik denk zo maar dat als het tussen bas en ashley gaat bas gaat winnenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
De enige die dik won ronde 1 was Tom
Sonja en ashley was redelijk close
De reden dat Bas nog geen nominatie heeft gehad was omdat hij met Karen zat in een duo
En dat weet Ash ook heel goed
Dat karen in het huis geliefd is ( tot nu toe)
Dat heeft Danny vorige week ook al gevraagd, toen had Basiri ook de avond ervoor brood gebakken en de zooi laten staan.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
Misschien vindt BB dat ze teveel brood en pannenkoeken bakken. Ze gebruiken het als snack.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
Geen pannekoeken en brood bakken vandaag zegt Danny we hebben nog maar 2 potten bloem
Dat waren letterlijk tom zn woordenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
Als ge de bal speelt kunt u da terug verwachten.
Deden ze vorig jaar ookquote:Op maandag 12 februari 2024 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien vindt BB dat ze teveel brood en pannenkoeken bakken. Ze gebruiken het als snack.
quote:Op maandag 12 februari 2024 09:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat waren letterlijk tom zn woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |