OMGquote:Op zondag 11 februari 2024 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo noemen sommige vrienden haar, vertelt ze net tegen randy
Ashley?quote:Op zondag 11 februari 2024 23:27 schreef Snoozey het volgende:
die wil nog in gesprek met glenn. maar die ging eerst douchen begreep ik
Ik ben het helemaal eensquote:Op zondag 11 februari 2024 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind Ashley verreweg de leukste daar. Ze snapt waarom ze daar zit en wat ze aan het doen is.
Ze zei de eerste dag al "Ik zit hier niet om vrienden te maken, maar voor het spel".
Daar was ze net ook volop mee bezig, maar BB zal het teveel tactische info hebben gevonden en ze werd weggeschakeld.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind Ashley verreweg de leukste daar. Ze snapt waarom ze daar zit en wat ze aan het doen is.
Ze zei de eerste dag al "Ik zit hier niet om vrienden te maken, maar voor het spel".
Maar wij hebben net wel weer meer info gekregen aan de hand van wat Karen en Ashley met elkaar besproken en ik hoop dat ze nu ook sterker staanquote:Op zondag 11 februari 2024 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar was ze net ook volop mee bezig, maar BB zal het teveel tactische info hebben gevonden en ze werd weggeschakeld.
die groep met Ashley vind ik zeker stuk leuker dan Ronahi en haar vriendjesquote:Op zondag 11 februari 2024 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee hij is nu groterquote:Op zondag 11 februari 2024 23:37 schreef Thorelf het volgende:
maar Ashley groep is stuk kleiner dan groep ronahi......ik denk maar 4 pers.
Ja ik ookquote:Op zondag 11 februari 2024 23:37 schreef PunkieePie het volgende:
Ik vind die vriendschap tussen Ashley en Karen ook wel lief!
febo regelt wel dat de exits wat symmetrisch blijven. Was vorig jaar ook zo tussen de blauwe en rode kamer.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:37 schreef Thorelf het volgende:
maar Ashley groep is stuk kleiner dan groep ronahi......ik denk maar 4 pers.
Maar niet meer nodig , de groep is al aan het uitbreidenquote:Op zondag 11 februari 2024 23:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
febo regelt wel dat de exits wat symmetrisch blijven. Was vorig jaar ook zo tussen de blauwe en rode kamer.
echt? had weer late dienst,,,,,dus niet veel kunnen volgen,maar zou top zijn. Wie zijn het die Ronahi en co doorkrijgen?quote:
had niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar +1 voor basiriquote:Op zondag 11 februari 2024 23:40 schreef Puzzie het volgende:
Door de keuze van basi is het hele plan van Randy in het water gevallen
In het laatste stuk van het vorige topic kan je teruglezen waar het een beetje over ging en er komen vast ook nog wel filmpjes overquote:Op zondag 11 februari 2024 23:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
echt? had weer late dienst,,,,,dus niet veel kunnen volgen,maar zou top zijn. Wie zijn het die Ronahi en co doorkrijgen?
Ja dat was een masterzetquote:Op zondag 11 februari 2024 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar +1 voor basiri
quote:Op zondag 11 februari 2024 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Sabeau raadt het hoek " Getting things big" aan?
Lang en dat dagelijksquote:Op zondag 11 februari 2024 23:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoelang is zij nu al aan het smeren? Ik ken echt niemand die zo'n uitgebreide skincare routine heeft!
Of is ze het naar bed gaan en naast Dilano neerploffen zolang mogelijk aan het uitstellen?
nee nee, de blauwe kamer is weer op 2....quote:Op zondag 11 februari 2024 23:59 schreef Puzzie het volgende:
Op die andere gewoon een SL dus verplicht kijken naar het gesmeer van Sabo
Owwquote:Op maandag 12 februari 2024 00:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee nee, de blauwe kamer is weer op 2....
Jaquote:Op maandag 12 februari 2024 00:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En dan morgenochtend weer opnieuw
wat een gedoe manquote:Op maandag 12 februari 2024 00:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
En dan morgenochtend weer opnieuw
Moet ze niet met Dilano aanpappen.quote:Op zondag 11 februari 2024 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Sabeau raadt het hoek " Getting things big" aan?of "The Magic of Big Things?"
![]()
Geen idee , die zou nog met Glenn gaan praten en die is ook nog wegquote:Op maandag 12 februari 2024 00:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nog steeds groene kamer denk ik.....wat zou de reden zijn dat we die niet te zien krijgen?
ze zeggen vaak te dom om te poepen! zal dat ook zo met sobo zijn ?quote:Op maandag 12 februari 2024 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even over de poep strugles.
rohani kan ook niet lekker poepen
Zodat we niet meekrijgen wat er geroddeld wordt.quote:Op maandag 12 februari 2024 00:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nog steeds groene kamer denk ik.....wat zou de reden zijn dat we die niet te zien krijgen?
roddelen doen ze allemaal......wat logisch daarquote:Op maandag 12 februari 2024 00:12 schreef marky het volgende:
[..]
Zodat we niet meekrijgen wat er geroddeld wordt.
Ze moeten die mensen volkorenmeel geven. Zitten veel vezels in en daar kun je lekker van poepen. Of koffie;)quote:Op maandag 12 februari 2024 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even over de poep strugles.
rohani kan ook niet lekker poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |