Het zelfde als hij de een is geen haar beter dan de anderquote:Op zondag 11 februari 2024 19:16 schreef lojanda het volgende: [..] Ik vraag me af als het andersom zou zijn hoe zij zou reageren
![]()
Dat blijkt nergens uit.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:18 schreef greysbones het volgende: [..] Misschien had hij die van Ty of Randy aan
![]()
![]()
Ik wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ja weet alleen niet waar het op slaat. Ik heb deze editie nog geen pestgedrag gezien.
Zie ook niet meer dan een overdreven schrikreactie wanneer Tom iets wat harder op tafel neerlegt. Verder niks dat foetushouding waardig is imo.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronahi is heel uitbundig in gedrag en uitdrukkingen.
Tom kijkt altijd een beetje moeilijk als iemand iets zegt of als ie denkt.
Ze maakt wat gekke bekken terug en dat valt verkeerd bij Tom. Maargoed het is alweer over
Jij vindt blijkbaar wat anders. Maar wat jij vindt of wat ik vind is natuurlijk van evenveel waarde.quote:
Dat heb ik mijn aanpassing in de post ook aangegeven, gezien onze voorkeuren kijken wij er totaal anders tegen aanquote:Op zondag 11 februari 2024 19:25 schreef marky het volgende:
[..]
Jij vindt blijkbaar wat anders. Maar wat jij vindt of wat ik vind is natuurlijk van evenveel waarde.
Hij zei van welquote:Op zondag 11 februari 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
Heeft Randy nu de badkamer gedaan, ik zie Ronahi met dweil lopen.
Hij wordt een beetje te lui...maar even afwachten want het kan ook komen door alle opwinding.....quote:Op zondag 11 februari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei van wel
Ik heb hem niks zien doen
Zoveel doet Randy niet, dus het zou wat nieuws zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei van wel
Ik heb hem niks zien doen
hahahahaha Je kon wel advocaat zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ik niet maar daarmee blijft het een mening en geen feit.
Chocowaquote:Op zondag 11 februari 2024 19:31 schreef Grawlix het volgende:
Er is wat uit de muur getrokken door Glenn. Hij deelt met Sorbeau Jimmie en Ashley
Chocola gisteren geloof ik al,maar Saboo wil niks, had ook geen chips enz gepakt gisteren tijdens het feestjequote:Op zondag 11 februari 2024 19:31 schreef Grawlix het volgende:
Er is wat uit de muur getrokken door Glenn. Hij deelt met Sorbeau Jimmie en Ashley
Yep.quote:
Is denk ik slecht voor haar huidquote:Op zondag 11 februari 2024 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Chocola gisteren geloof ik al,maar Saboo wil niks, had ook geen chips enz gepakt gisteren tijdens het feestje
Thuis eet ze elke dag een halve reep zei zequote:Op zondag 11 februari 2024 19:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is denk ik slecht voor haar huid
Nja thuis eet ze elke dag halve reep chocola en chocomelkquote:Op zondag 11 februari 2024 19:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is denk ik slecht voor haar huid
Kon t niet zien, wat dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:31 schreef Grawlix het volgende:
Dan gunt ze de andere meer….haar tactiek is dat dan om lief gevonden te worden en niet genomineerd zal worden, zou heel slim zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thuis eet ze elke dag een halve reep zei ze
quote:
Zo ontsnapt uit Shakespeares Midzomernachtdroom.quote:
ja hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 19:35 schreef BB-King het volgende:
Sabeau heeft nog steeds niet kunnen schijten?
Is dat mogelijk zo lang?
Goffer PB.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo ontsnapt uit Shakespeares Midzomernachtdroom.
Die heeft een zakje nodig van Ashley niet Tom met zijn diaree.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:35 schreef BB-King het volgende:
Sabeau heeft nog steeds niet kunnen schijten?
Is dat mogelijk zo lang?
Sabeau naar huisquote:Op zondag 11 februari 2024 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nu te lang, en heeft ze wel wat ervoor gekregen dan helemaal.
Twee glaasjes pure pruimensap en je gaat weer als de brandweer.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle hoop verloren
Oh nee toch nie
quote:Op zondag 11 februari 2024 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Twee glaasjes pure pruimensap en je gaat weer als de brandweer.
Als je na die zakjes nog niet bent geweestquote:Op zondag 11 februari 2024 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een espresso en een zwaar shagje.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Danny lult me teveel mee met iedereenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:37 schreef BB-King het volgende:
Danny begint de dames door te krijgen zegt ie.
Gezusters Limburg neem ik aan?
Ja die trekt zijn eigen plan. Niet te vertrouwen.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny lult me teveel mee met iedereen
Patty Brard is zooooo BB3.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je na die zakjes nog niet bent geweest
Koffie klisma
Breng de tuinslang maar
Komt vanavond verandering inquote:Op zondag 11 februari 2024 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee , ook niet op de Belgische manier
Zie je vaak bij Danny`s.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny lult me teveel mee met iedereen
Jij bent in de war met de pruimen op sap zetten.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
Pruimensap klinkt best lekker eigenlijk.
Eric is ook wakker zie ik.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij bent in de war met de pruimen op sap zetten.
Samen met Ashley heeft hij een reep chocolade gekocht.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:31 schreef Grawlix het volgende:
quote:
wowquote:Op zondag 11 februari 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Direct na streamlock op S2. Jimmy is terug uit de DBK en praat met Tom in de slaapkamer
Jimmy: "....ga ik me voorbereiden en dan doe ik m'n act morgenmiddag hier in huis, en jij mag met mij mee
Tom: "Nee, heeft ie dat gezegd?"
Jimmy: "Ja, morgen gaan we door de draaideur"
Tom: "Wij 2?"
Jimmy: "Ja, jij gaat met mij mee. En ik ga make-uppen, ja jij niet hoor, jij hoeft niet"
Tom: "En ik mag ook eh..." <maakt gebaren naar z'n gezicht>
Jimmy: "Dat denk ik niet, weet niet of dat lukt, maar je mag gewoon met mij mee het hele proces doorlopen"
Tom: "Nee! Iedereen mag zoiets doen?"
Jimmy: "Ja weet ik niet, maar ik ga als Heisa morgenmiddag"
Tom: "Ah ik ben blij voor u"
Jimmy: "Cool he? Niks zeggen, is geheim"
Leukquote:Op zondag 11 februari 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Direct na streamlock op S2. Jimmy is terug uit de DBK en praat met Tom in de slaapkamer
Jimmy: "....ga ik me voorbereiden en dan doe ik m'n act morgenmiddag hier in huis, en jij mag met mij mee
Jimmy: "Ja, jij gaat met mij mee. En ik ga make-uppen, ja jij niet hoor, jij hoeft niet"
Jimmy: "Dat denk ik niet, weet niet of dat lukt, maar je mag gewoon met mij mee het hele proces doorlopen"
Die denkt echt dat ze de hele dag op een troon zitquote:Op zondag 11 februari 2024 19:52 schreef Grawlix het volgende:
Ashley vraagt of er een blok hout op het vuur kan
Kwam er ietwat verrot uitquote:Op zondag 11 februari 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die denkt echt dat ze de hele dag op een troon zit
Tom vindt dit ook leuk om te doen....quote:Op zondag 11 februari 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Die denkt dat niet, dat is zo...en terecht.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt hèquote:Op zondag 11 februari 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Awww dat klinkt leuk!!quote:Op zondag 11 februari 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Terecht. Een queen heeft haar personeel.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja die reageerde wel enthousiast vond ikquote:Op zondag 11 februari 2024 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tom vindt dit ook leuk om te doen....
quote:Op zondag 11 februari 2024 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Terecht. Een queen heeft haar personeel.
Ik ook ! Mijn man 😂quote:Op zondag 11 februari 2024 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doe je goed.quote:
Ze zijn dit jaar toch veel creatiever.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die reageerde wel enthousiast vond ik
Hij heeft toch al in jurk en hakken gelopen in het huis......quote:Op zondag 11 februari 2024 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die reageerde wel enthousiast vond ik
correctie qeeunquote:Op zondag 11 februari 2024 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van alles en niksquote:Op zondag 11 februari 2024 20:04 schreef GayGuy het volgende:
Pestgedrag! Wat heb ik NU weer gemist?🤣🤣
Ik wou het nét vragenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:04 schreef GayGuy het volgende:
Eigenlijk niks....was 1bewoner die niet lekker in zijn vel zat en toen 1andere bewoner een beetje kinderachtig reageerde was de maat vol voor diegene die niet lekker in zijn vel zat.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:04 schreef GayGuy het volgende:
Die laatste zou zo een still uit een grote mensen film kunnen zijn....quote:Op zondag 11 februari 2024 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als in 18+ bedoel je?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die laatste zou zo een still uit een grote mensen film kunnen zijn....
😆quote:Op zondag 11 februari 2024 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of uit de Gouden Kooi.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Levend strategoquote:Op zondag 11 februari 2024 20:12 schreef GayGuy het volgende:
Waar gaat het op stream 2 over? Een of ander spel??
Die hebben ze bedacht....worden creatief de boys.....vervelenzichteplettersavonds....quote:Op zondag 11 februari 2024 20:12 schreef GayGuy het volgende:
Soort van levend stratego maar dan BB stylequote:Op zondag 11 februari 2024 20:12 schreef GayGuy het volgende:
Ken het gevoelquote:Op zondag 11 februari 2024 20:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hebben ze bedacht....worden creatief de boys.....vervelenzichteplettersavonds....
Amsterdamed🤣🤣🤣quote:Op zondag 11 februari 2024 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou als ik Randy wa gewoon zeggen gaat je geen moer aan.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:16 schreef humpty het volgende:
Ashley vraagt Randy waarop hij de rangorde van de lijst had samen gesteld
ze heeft hem wel door dus zou beter zijn dat hij gewoon eerlijk antwoord geeft
Randy is bijna niet te verstaan
Randy is een watjequote:Op zondag 11 februari 2024 20:18 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zou als ik Randy wa gewoon zeggen gaat je geen moer aan.
Zolang iedereen het accepteerdquote:Op zondag 11 februari 2024 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vraagt aan iedereen wil je dit doen, wil je dat doen. Koninklijke hoogheid
Danny zei net al een keer tegen haar : the queenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vraagt aan iedereen wil je dit doen, wil je dat doen. Koninklijke hoogheid
Heb al net even te vaak gezien dat hij met iedereen mee lultquote:Op zondag 11 februari 2024 20:20 schreef marky het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel aan de andere kant ook weer niet.
Vroeg me nog wel af waarheen. Vast weer naar het kasteel/mirrorroom/Solo House.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Dat is zijn tactiek. Het lijkt erop dat er toch iets van een plan achter zit. Tis geen Danny die alleen maar bezig is niet genomineerd te worden.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:22 schreef humpty het volgende:
[..]
Heb al net even te vaak gezien dat hij met iedereen mee lult
Okay bedankt voor de infoquote:Op zondag 11 februari 2024 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
Pffff dat spel gelul van ashley is zo nep in mijn ogen. Na dat huilen als toneelstuk gister betwijfel ik heel veel van haar
Ze kan het helemaal niet zo goed. Ze heeft zich een air aangemeten alsof ze de grote gameplayer is maar dat is het niet. Ze kan het alleen op haar manier maar snapt niet dat andere het ook anders kunnen spelen. Ze verkoopt haar spel alsof ze bezig is met haar telemarketing. Het rare is dat niemand haar gewoon zegt dat het niet alleen op haar manier hoeft.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
Pffff dat spel gelul van ashley is zo nep in mijn ogen. Na dat huilen als toneelstuk gister betwijfel ik heel veel van haar
Nou, lijkt wel een interview . Ze gaat echt naast haar schoenen lopen.....quote:Op zondag 11 februari 2024 20:32 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2024 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk gesprek tussen Ashley en Randy.
Randy speelt zijn eigen spel zij onderschat hem.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat weet je niet , vorige week had ze hem al in het vizierquote:Op zondag 11 februari 2024 20:38 schreef marky het volgende:
[..]
Randy speelt zijn eigen spel zij onderschat hem.
Ik kan ineens niet inloggen bij Videoland nu mis ik dat net 😕quote:Op zondag 11 februari 2024 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is raar jaquote:Op zondag 11 februari 2024 20:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik kan ineens niet inloggen bij Videoland nu mis ik dat net 😕
ik had net ook gedoe iddquote:Op zondag 11 februari 2024 20:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik kan ineens niet inloggen bij Videoland nu mis ik dat net 😕
nee volgens sommige gaat het nergens overquote:Op zondag 11 februari 2024 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy en Ashley hebben het erover dat als je even of iets langer weg bent, dat het dan voelt alsof je je plekje weer moet heroveren in het huis. Omdat alles doorgaat, en alles zo snel gaat in het BB huis.
ja dat kreeg ik inderdaad ookquote:Op zondag 11 februari 2024 20:44 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : Ik doe wat ik doe
* ledn81 heeft meteen een liedje in het hoofd![]()
Als Randy in de finale komtquote:
😮💨😮💨quote:Op zondag 11 februari 2024 20:44 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : Ik doe wat ik doe
* ledn81 heeft meteen een liedje in het hoofd![]()
Nie nick was net een bedwang. Niet van de bank/het bed af te krijgenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Randy in de finale komt
Al hangend is dat een prestatie op zich
Zelfs een grotere hang prestatie dan die van Nick destijds
hij vertelde net idd dat ie iemand nodig heeft die hem een beetje pusht en achter hem aan zit.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij praat ook hangen zooooo traaaaagquote:Op zondag 11 februari 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
no shit sherlockquote:Op zondag 11 februari 2024 20:48 schreef marky het volgende:
Wat ze nu doet is proberen een zaadje te planten dat hij niet weer Tyron op de bank zet om haar of een van haar vriendjes eruit te spelen.
Jij ziet dat , ik zie iets heel anders , grappig he?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:48 schreef marky het volgende:
Wat ze nu doet is proberen een zaadje te planten dat hij niet weer Tyron op de bank zet om haar of een van haar vriendjes eruit te spelen.
Ja ..quote:Op zondag 11 februari 2024 20:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nie nick was net een bedwang. Niet van de bank/het bed af te krijgen
Goed bekeken had Nick nog enig nut. Hij kon koken.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ..
en het verschil met Randy is ?
Preciesquote:Op zondag 11 februari 2024 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Goed bekeken had Nick nog enig nut. Hij kon koken.
Ik ook , inderdaad grappig hoe mensen er anders tegen aan kijkenquote:Op zondag 11 februari 2024 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij ziet dat , ik zie iets heel anders , grappig he?
Nick was het bijna geluktquote:Op zondag 11 februari 2024 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, er staat ook nergens dat je niet horizontaal BB mag winnen...
Hadden Kristof enzo dat ook niet ?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:52 schreef ledn81 het volgende:
De Big Brother games gaan over een half uur van start
Dat mag.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij ziet dat , ik zie iets heel anders , grappig he?
De string van de qeeun stinkt dat kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik ga nou aan Big Brother vragen hoe het met m'n was zit, want het schiet niet op, ik ben al de hele dag bezig.
Karen is in luv met alles dat een piemel heeft en groter is dan zijquote:Op zondag 11 februari 2024 20:55 schreef odie22 het volgende:
ik denk dat karen een beetje in luv is met tommie
Hoelaat?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Echt zoveel vooral positieve reacties op het plannetje van BB en Jimmy
Ben heel benieuwd morgen.![]()
[ twitter ]
verkeerde kleur mutsquote:
doe eens niet zo hatelijk zegquote:Op zondag 11 februari 2024 20:56 schreef marky het volgende:
[..]
De string van de qeeun stinkt dat kan natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |