Geeft niks Jolandaquote:Op zondag 11 februari 2024 17:24 schreef lojanda het volgende:
Sorry zag te laat dat ik de laatste post had
Daar vergist jimmy zich inquote:Op zondag 11 februari 2024 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik merk dat er een kamp Noord en een kamp Zuid in. En wij (Jimmy, Dilano, Sabeau) zitten er tussenin. Ze zijn helemaal niet met ons bezig.
Had ik nooit van je gedacht enginequote:Op zondag 11 februari 2024 17:27 schreef engine het volgende:
Ik ben wel een vrouw die ook menstrueert.
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had ik nooit van je gedacht engine
Met wie is Jimmy nu een duo......quote:Op zondag 11 februari 2024 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik merk dat er een kamp Noord en een kamp Zuid in. En wij (Jimmy, Dilano, Sabeau) zitten er tussenin. Ze zijn helemaal niet met ons bezig.
dat mag!quote:Op zondag 11 februari 2024 17:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Jup en daarom wil ik vaker mijn was doen.
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:27 schreef engine het volgende:
Warum?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:30 schreef Hznootje het volgende:
Het is iig geval nu al een feit dat Ashley weer op de bank zit zaterdag.
en niet lekkerquote:Op zondag 11 februari 2024 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri wil spinazie eerst koken en dan oppakken. Dat is niet echt gezond
Het slinkt altijd heel erg.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij denkt dat het niet past Hij moet ff geduld hebben......
Lijkt me ook niet lekker. Beter gewoon alleen wat bakken..quote:Op zondag 11 februari 2024 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri wil spinazie eerst koken en dan oppakken. Dat is niet echt gezond
Oh jeequote:Op zondag 11 februari 2024 17:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk ik, ook door hoe er nu met elkaar gesproken wordt
s dacht ik een beetje achterhaald.....Doe het nu al weer jaren en dat gaat prima voor spinazietaart invriezen en later weer opwarmen....of de volgende dag nog heerlijk door de pastaquote:Op zondag 11 februari 2024 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
Spinazie mag je nooit nog een meer opwarmen.
Ik zou het overal rauw doorheen gooienquote:Op zondag 11 februari 2024 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Idioten gaan ze eerst spinazie koken. Dat is in 5 min klaar. Die worsten duren zeker 20 min en die rijst of zo ook 15 min
Volgens mij denken ze het met 3potten te kunnen doen....quote:Op zondag 11 februari 2024 17:36 schreef Ireth het volgende:
Spinazie??? Dan mogen ze er wel aardig wat van hebbenIk heb altijd 3 grote zakken voor 3 personen en dan blijft er ook niks van over
Ja met Randy erbijquote:Op zondag 11 februari 2024 17:37 schreef engine het volgende:
Tyron nu bij Ronahi en Doraina. Clubje.
Maar ja Basiri weet het beter en volgens de genomineerde van vorige week kookt hij restaurant waardigquote:Op zondag 11 februari 2024 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Idioten gaan ze eerst spinazie koken. Dat is in 5 min klaar. Die worsten duren zeker 20 min en die rijst of zo ook 15 min
Drie waarschuwing en bij de 4e gaat er geld uit de potquote:Op zondag 11 februari 2024 17:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op dat fluisteren van die kut mag wel een sanctie staan BB .....
Randy heeft de volgorde bepaald van wie een duopartner mocht kiezen. Ronahi dus al eerste en die koos Tyron. Als ze gekozen werden mochten ze weigeren. Alleen Alice overkwam dat. Basiri zei nee tegen haar toen koos Alice Karen.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet![]()
![]()
![]()
Wie heeft de duos nu gevormd ?
Randy, of hebben ze het zelf gedaan ?
Oké Anouk. 🥲 lolquote:Op zondag 11 februari 2024 17:27 schreef engine het volgende:
Opvallend iddquote:Op zondag 11 februari 2024 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ro kan niet tegen het gefluister van de andere
Ja ze wil het horenquote:Op zondag 11 februari 2024 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ro kan niet tegen het gefluister van de andere
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:40 schreef Puzzie het volgende:
Het gekonkel gaat weer verder![]()
Niets veranderd dus . Maar ik begrijp dat Randy de volgorde mocht bepalen en dat Basi de duo's mocht maken
Ja, maar wat Tyron nu vertelt over de keuze van Tom is wel hoe het gegaan is ....quote:Op zondag 11 februari 2024 17:47 schreef engine het volgende:
Tom Tom Tom![]()
Ronahi krijgt het langzaam maar zeker voor elkaar.
Hij is al in een duo geweest met Doriana en geen wrijving geweest tussen hun twee.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet Tyron zo close is met die slangen, ik denk vanwege Randy ....
Hoe was het dan? Want daar staat niets over in de streamverslagen ?quote:
Dat weet ik allemaal niet maar die Ronahi blijft maar bezig over Tom. Elke situatie waar ze kans ziet begint ze erover bij wie maar wil luisteren.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar wat Tyron nu vertelt over de keuze van Tom is wel hoe het gegaan is ....
Zij zat te janken in de DBK en Tom heeft de knoop doorgehakt ...quote:Op zondag 11 februari 2024 17:50 schreef engine het volgende:
Dat weet ik allemaal niet maar die Ronahi blijft maar bezig over Tom.
Elke situatie waar ze kans ziet begint ze erover bij wie maar wil luisteren.
Ja het komt heel persoonlijk over voor mijquote:Op zondag 11 februari 2024 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet maar die Ronahi blijft maar bezig over Tom. Elke situatie waar ze kans ziet begint ze erover bij wie maar wil luisteren.
Randy heeft de volgorde gemaakt. In die volgorde waren ze aan de beurt om te kiezen.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe was het dan? Want daar staat niets over in de streamverslagen ?
Ja dat is het ook maar ik snap niet zo goed waarom. Je kunt elkaar niet liggen maar er is haar niks aangedaan.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het komt heel persoonlijk over voor mij
Goede vraag van Alice. Want Karen en Ashley denken dat.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
Alice vraagt aan karen hoe weet je dat ze jullie uit elkaar willen halen.
Ze heeft een bloedhekel aan hem , reden weet ik niet maar het zit wel diep bij haarquote:Op zondag 11 februari 2024 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het ook maar ik snap niet zo goed waarom. Je kunt elkaar niet liggen maar er is haar niks aangedaan.
Sommigen wilden hun ook uit elkaar halen. dat is geen gelul van Karenquote:Op zondag 11 februari 2024 17:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goede vraag van Alice. Want Karen en Ashley denken dat.
Ze vergeten dat ze daar allemaal zijn om de ander weg te werken.
En ik krijg het idee dat dit precies de bedoeling van Big Brother is.....Karen zit bij Jimmy en Alice en die zegt eigenlijk al te veel waarop Alice vraagt waarom denk je dat hun jullie eruit willen hebbenquote:
Maar waar blijkt dat uit? Ik snap dat niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommigen wilden hun ook uit elkaar halen. dat is geen gelul van Karen
Dora en Roni en nog wat mensen hadden het er vorige week ook over en het speelt al langerquote:Op zondag 11 februari 2024 17:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar waar blijkt dat uit? Ik snap dat niet.
Daar gaat het niet om maar Karen is bang dat ze al te veel heeft gezegd.....en nu geen antwoord wist te geven....quote:Op zondag 11 februari 2024 17:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommigen wilden hun ook uit elkaar halen. dat is geen gelul van Karen
Uit elkaar halen en eruit halen.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar waar blijkt dat uit? Ik snap dat niet.
Dan moet dat cluppie van Ashley haar er op zetten.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ashley dus weer op de bank…..weer Ronahi niet……wanneer komt zij nou is aan de beurt
Veel succes, iedere keer dat er eentje van hun groepje tegenover Tom en/of Ashley staat, gaat die eruit ...quote:Op zondag 11 februari 2024 18:02 schreef Snoozey het volgende:
randi gaat nog steeds op tom. rohan ook. dorian: jaa die moet eruit
ja en ashley, zegt randi
Ja raar gedoequote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ashley dus weer op de bank…..weer Ronahi niet……wanneer komt zij nou is aan de beurt
misschien moeten ze wel strijden en verliest ze.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Is Ronahi ooit wel is genoemd om genomineerd te worden ?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan moet dat cluppie van Ashley haar er op zetten.
Denk aan diepvries spinazie en potjes hak.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
Spinazie mag je nooit nog een meer opwarmen.
Daar moet je niet te zeker van zijn. En dan wordt de strijd leuker,,,,want eerlijk gezegd is er nog weinig gebeurt....Eedere BB's was er al lang groepjes.....Je had ook een man die bij de "vijand" lag op de slaapkamer en ondertussen alles kon door sluizen....quote:Op zondag 11 februari 2024 18:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Veel succes, iedere keer dat er eentje van hun groepje tegenover Tom en/of Ashley staat, gaat die eruit ...![]()
Het wordt wel een keer tijd voor veranderingquote:Op zondag 11 februari 2024 18:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
misschien moeten ze wel strijden en verliest ze.
komt ze er op met ashley en tom.... dan weet ik wel wie er uit moet..... zal een mooi senario zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat andere clubje is geen haar beter. Daar begon het gekonkel nog eerder.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doe dat maar lekker thuis.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:09 schreef Grawlix het volgende:
er moet een foto gemaakt worden voor insta met het nieuwe duo.
zegt Jimmy
Ja wat dat betreft zijn ze wel aan elkaar gewaagd de groepjes daarquote:Op zondag 11 februari 2024 18:10 schreef marky het volgende:
[..]
Dat andere clubje is geen haar beter. Daar begon het gekonkel nog eerder.
Tsja zo is Tom en eerst moet je kijken hoe zijn neus staat....quote:Op zondag 11 februari 2024 18:06 schreef Rhosyn het volgende:
Tom is wat snauwerig naar Doriana. Ze kwam kijken en vroeg waar de spinazie was en Tom wijst en snauwt ... loopt doriana beledigt weg.Goed, doe je ding. Bye..
Zo werkt het. Het spel is op de wagen nu. Ze willen elkaar elimineren. De een is geen haar beter dan de ander.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
Wat waren de 1e 2 weken leuk zonder dat gezeik van hun tegen ons. Nu weer terug in 2 kampen en een enkele neutraal persoon ertussen
Niemand is neutraalquote:Op zondag 11 februari 2024 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
Wat waren de 1e 2 weken leuk zonder dat gezeik van hun tegen ons. Nu weer terug in 2 kampen en een enkele neutraal persoon ertussen
Hij is dan iig niet nep zoals Doriana.. die doet heel aardig en vriendelijk en maakt je achter je rug weer zwart.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja zo is Tom en eerst moet je kijken hoe zijn neus staat....
Ik ga voor Roni en Dilano en Tom.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt wel een keer tijd voor verandering![]()
Dori en Roni op de bank samen met Randy
Op de bank? Kan ik me ook prima in vinden , dan gaat het tussen Roni en Dylanoquote:
Maar wel moeilijk toch......quote:Op zondag 11 februari 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is dan iig niet nep zoals Doriana.. die doet heel aardig en vriendelijk en maakt je achter je rug weer zwart.
Doriana is de enige echte tegenstander van Eslie.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is dan iig niet nep zoals Doriana.. die doet heel aardig en vriendelijk en maakt je achter je rug weer zwart.
Voor Ashley zou het natuurlijk ideaal zijn om met Tom en Tyron op de bank te komen.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
Tom had erop moeten staan, niet Nouchka zegt Doriana. Dan was het Tyron, Ashley en Tom geweest en dan was Ashley of Tom eruit geweest.
Tyron: "Ja! Of ik!"
Dames in koor: "Neeheee"
Ze hadden eerst die worstjes moeten bakkenben daar achteraan de spinazie zodat de smaak die in de worstjes zit aan de spinazie komt.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:16 schreef lojanda het volgende:
Valt niet mee een worstje bakken![]()
Waarom zoveel in één panLeg die worsten in een ovenschaal en doe ze in de oven.. hoe moeilijk kan het zijn
Ze is niet blij......zij is hier niet voor gemaakt als ze alleen is.....Samen met Ashley een grote mond maar alleen nietquote:
Nee vind ik niet moeilijk in dit geval.. zo leuk zijn Doriana en Ronahi ook niet voor hem. Hij is niet achterlijk en weet echt wel wat ze aan het doen zijn.quote:
Dan had ze er idd uit gelegen denk ikquote:Op zondag 11 februari 2024 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor Ashley zou het natuurlijk ideaal zijn om met Tom en Tyron op de bank te komen.
Dat ook maar je gaat toch geen worsten doormidden snijdenquote:Op zondag 11 februari 2024 18:17 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hadden eerst die worstjes moeten bakkenben daar achteraan de spinazie zodat de smaak die in de worstjes zit aan de spinazie komt.
Dat denk ik nietquote:Op zondag 11 februari 2024 18:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor Ashley zou het natuurlijk ideaal zijn om met Tom en Tyron op de bank te komen.
Dat hoeft niet te veranderen. Als hij slim is laat hij de keuzes aan haar over.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tyron gaat nu minder popiejopie worden door Ronahi
Hij staat er ook bij of hij een 3 sterren chef is.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:16 schreef lojanda het volgende:
Valt niet mee een worstje bakken![]()
Waarom zoveel in één panLeg die worsten in een ovenschaal en doe ze in de oven.. hoe moeilijk kan het zijn
Ik denk dat er niet veel van overblijft zoals ze er mee bezig zijn.. en van de worsten ook nietquote:Op zondag 11 februari 2024 18:20 schreef Ireth het volgende:
Is er nog wat over van die spinazie?? Wij hebben het hier net gegetenmet aardappelen, balletje gehakt en een eitje
Het spel moet gespeeld worden en denk ook dat ze dat te horen hebben gekregen....Allemaal tegelijk aan het kwebbelen....quote:Op zondag 11 februari 2024 18:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tyron gaat nu minder popiejopie worden door Ronahi
Die biefstuk van de week had hij goed gedaan.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij staat er ook bij of hij een 3 sterren chef is.
Zo is hij van de week wel genoemd en hij denkt dat nu helemaal natuurlijk. Ik denk eerder dat hij meer van het koken met blikvoer is.. even opwarmen en klaarquote:Op zondag 11 februari 2024 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij staat er ook bij of hij een 3 sterren chef is.
Als ik dit nu zo bekijk was dat puur gelukquote:Op zondag 11 februari 2024 18:22 schreef marky het volgende:
[..]
Die biefstuk van de week had hij goed gedaan.
Nee hoor. De meeste stemmers zijn vrouwen en die gaan vaak toch voor de mooiboys. Die stemmen zouden dan verspreid worden en daar zou Ashley dan van profiteren.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan had ze er idd uit gelegen denk ik
Er is geen verschil in de groepen. Waar bb niets aan heeft kunnen doen is dat Eslie en Tom samen zitten en dit komt alleen omdat Eslie wist hoe populair Tom was/is.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het spel moet gespeeld worden en denk ook dat ze dat te horen hebben gekregen....Allemaal tegelijk aan het kwebbelen....
Vind het een nare kerel. Lief zolang hij zijn zin krijgt of goedgehumeurd is.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsja zo is Tom en eerst moet je kijken hoe zijn neus staat....
Alles overkookt, de nitrieten in de spinazie zijn lekker vrijgekomen nu, kankerverwekkend.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet veel van overblijft zoals ze er mee bezig zijn.. en van de worsten ook niet
Is achterhaald.. je mag spinazie gewoon opwarmen.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:26 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Alles overkookt, de nitrieten in de spinazie zijn lekker vrijgekomen nu, kankerverwekkend.
Sabeau en Dilano hun bedquote:Op zondag 11 februari 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben condooms op iemand zijn /haar bed gelegd?
Ik vind het ook geen prettig persoon. Beetje achter de ellebogen ook.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vind het een nare kerel. Lief zolang hij zijn zin krijgt.
Allemaal aan het konkelen.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
De rest zit nog te konkelen in de slaapamers?
Die worst hoef je alleen een beetje op te bakken, maar ze kunnen hem straks uitstrooien in de tuinquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 18:23 schreef ledn81 het volgende:
Leuke middag met een hoop overleg en geventileer in de hut![]()
Voor wie het gemist heeft
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
De beddenindeling is uiteraard ook weer veranderd![]()
[ afbeelding ]
Ashley zit in duo met Basiriquote:Op zondag 11 februari 2024 18:24 schreef marky het volgende:
[..]
Er is geen verschil in de groepen. Waar bb niets aan heeft kunnen doen is dat Eslie en Tom samen zitten en dit komt alleen omdat Eslie wist hoe populair Tom was/is.
😆quote:Op zondag 11 februari 2024 18:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die worst hoef je alleen een beetje op te bakken, maar ze kunnen hem straks uitstrooien in de tuin
Chiara deed dat ook steeds vorig jaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:33 schreef lojanda het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom Alice achter elke zin schat moet zeggen
Zo overdreven altijd.. heeft ook helemaal geen betekenis zo..quote:Op zondag 11 februari 2024 18:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara deed dat ook steeds vorig jaar.
Woensdag zijn ze er al weer klaar meequote:Op zondag 11 februari 2024 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
"Fucking lekker!"
Ja, de eerste dag nog wel.
Denk dat je hier wel meer mee kunt dan rode koolquote:Op zondag 11 februari 2024 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
"Fucking lekker!"
Ja, de eerste dag nog wel.
Ovengerecht er mee maken?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat je hier wel meer mee kunt dan rode kool
Beter dan vorig jaar waar uieindekijk het hogere IQ in blauw zat. Hier is het redelijk verdeeld. Ik vind het knap van Randy dat hij dit zo gedaan heeft met het samenstellen van de lijst. Wetende dat Rohani voor Ty zou kiezen maar het zeker niet zeker was dat Ty voor Ronahi zou kiezen want volgens mij heeft die Alice aardig op de korrel.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft zijn ze wel aan elkaar gewaagd de groepjes daar
Worstjes als gehakt gebruikenquote:
Hebben ze nog pasta over eigenlijk?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Worstjes als gehakt gebruiken
Spinazie als salade
Lasagne ( met spinazie
Kunnen ze ook makenquote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
Nou een lekker toetje of vla mis ik ook wel, hebben ze ook niet
Ze hebben orzoquote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben ze nog pasta over eigenlijk?
Nou wie weet komt iemand daar wel op dat ideequote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kunnen ze ook maken
Van peer met melk
Perenijs
Er was een volgorde, dus denk dat de lager geplaatste persoon geen keus had.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:37 schreef marky het volgende:
[..]
Beter dan vorig jaar waar uieindekijk het hogere IQ in blauw zat. Hier is het redelijk verdeeld. Ik vind het knap van Randy dat hij dit zo gedaan heeft met het samenstellen van de lijst. Wetende dat Rohani voor Ty zou kiezen maar het zeker niet zeker was dat Ty voor Ronahi zou kiezen want volgens mij heeft die Alice aardig op de korrel.
Goh, ook al? verbaast mij niets, zoveel beweringen zijn al teruggedraaidquote:Op zondag 11 februari 2024 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is achterhaald.. je mag spinazie gewoon opwarmen.
Zijn verbale en nonverbale communicatie stroken niet met elkaar.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen prettig persoon. Beetje achter de ellebogen ook.
Die zou ik linea recta op de bank proberen te krijgen, als ik daar zat.
Maar voor het sfeertje daar mag hij nog wel even blijven.
Spinazie kan je best opwarmen.quote:
Toen Eslie terug kwam van haar 12 uur buiten info opsnuiven was ze ineens helemaal into Tom.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet ik niet dat verandert zo vaak.
Sommige 'banden' zijn wel oprecht en dat blijft in contact met elkaar in het huisquote:Op zondag 11 februari 2024 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet ik niet dat verandert zo vaak.
Dat dus.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
Ja, dat is veilig. Het is wel belangrijk dat je restjes spinazie na de eerste bereiding snel laat afkoelen en in de koelkast bewaart, bij 4 °C. Zo krijgen bacteriën die nitriet produceren, minder kans om te groeien. Bewaar restjes niet langer dan 2 dagen in de koelkast.
Bron:Voedingcentrum
Is een meeloperquote:Op zondag 11 februari 2024 17:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee volgens Eslie een laagje op?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:43 schreef Lovely het volgende:
Spinazie was dus niet afgespoeld, zat nog wat zand tussen
Heeft vannacht nog afgewassen , strijkt vaak de kleding van danny , zuigt de kamersquote:Op zondag 11 februari 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
Eslie die nooit een hand uitsteekt in de keuken voert weer het hoogste woord en meld dat de spinazi de volgende keer gewassen moet worden
Tyron wil ook naar de finale en kan daar Eslie en Tom niet bij gebruiken. Waarom mag hij het spel niet spelen? Is dat alleen toegestaan voor de andere?quote:
Je hebt 2 soorten. Gewassen en ongewassen. Zonder verpakking weet je het dus niet. Voor de zekerheid dan toch maar spoelen.quote:
Bij haar zit het er meer ingespoten. Zag gister trouwens dat die botox in haar wangen behoorlijk begint te vervallen.quote:
Ik ben er toch nu.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
Ik ga wel
Wat anders doen
Verre van gezellig hier
Ik zou in ieder geval stiekem mijn vingers even natellen als hij mij een hand zou geven.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:41 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn verbale en nonverbale communicatie stroken niet met elkaar.
Ervan uitgaande dat alles bij de appie vandaan komt is het gewoon gewassen.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten. Gewassen en ongewassen. Zonder verpakking weet je het dus niet. Voor de zekerheid dan toch maar spoelen.
Ik denk dat je mijn posts niet altijd hebt gelezenquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat alles bij de appie vandaan komt is het gewoon gewassen.
Oh even opletten.. lippen zullen ook wel minder dik worden na verloop van tijd..quote:Op zondag 11 februari 2024 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
Bij haar zit het er meer ingespoten. Zag gister trouwens dat die botox in haar wangen behoorlijk begint te vervallen.
Ach, ik vind het een inhoudsloos ventje net zoals Dilano trouwens, die 2 mogen van mij als eerste wegquote:Op zondag 11 februari 2024 18:47 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron wil ook naar de finale en kan daar Eslie en Tom niet bij gebruiken. Waarom mag hij het spel niet spelen? Is dat alleen toegestaan voor de andere?
En mag die ook nog eens naast haar slapen, omdat de duo zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 18:53 schreef lojanda het volgende:
Ahh Dilano heeft net gewacht tot Sabeau klaar is met eten voordat hij van tafel gaat.. als dat geen liefde is
Heb ik me ook een keer in vergist.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn dag kan niet mee4 stukquote:Op zondag 11 februari 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
En mag die ook nog eens naast haar slapen, omdat de duo zijn
Dat kan maar waarom mag hij het spel niet spelen dan? Iemand inhoudsloos vinden die de eerste 4 weken makkelijk heeft overleefd.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach, ik vind het een inhoudsloos ventje net zoals Dilano trouwens, die 2 mogen van mij als eerste weg
Ja man.. faja.. 💯quote:Op zondag 11 februari 2024 18:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tyron en Randy zijn allebei niet van die slimme spelers. Dat blijkt al uit het feit dat ze klakkeloos aannemen wat die 2 slangen vertellen.
Ja, maar dacht meer in slaapkamers met het woord kamp....ff terug gekeken maar 4 van het ene kampje en 4 van het andere kampje ligt bij elkaar op de slaapkamerquote:Op zondag 11 februari 2024 18:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige 'banden' zijn wel oprecht en dat blijft in contact met elkaar in het huis
Ja daar spat de intelligentie van afquote:Op zondag 11 februari 2024 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja man.. faja.. 💯
En dat de hele dag door
ja en dat doet ze dus vakerquote:Op zondag 11 februari 2024 19:00 schreef humpty het volgende:
Tom zet zijn beker op tafel en ronahi schrikt en trekt rara bekken
waarop hij zegt als ik niet eens mijn beker op tafel kan zetten
Ze stak hem de gek aan en hij zag het
En hij heeft nog gelijk ook.quote:
wat nee toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
Ik ga wel
Wat anders doen
Verre van gezellig hier
Hoeft zich niet in te houdenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vermoeiend om je konstant in te moeten houden. Kost bakken energie.
spinazie moet je echt wel wassen hoor kist spinazie zit gewoon zandquote:Op zondag 11 februari 2024 18:44 schreef marky het volgende:
Eslie weet het weer beter. Spinazie hoef je alleen maar te wassen als het ongewassennis voor het zand. Er zit geen laagje op.
Het zat in grote glazen potten en denk dat het al gespoeld is......quote:Op zondag 11 februari 2024 19:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
spinazie moet je echt wel wassen hoor kist spinazie zit gewoon zand
dat weet je dus niet kan ook losse krat wezen en dat is zeker nog vuilquote:Op zondag 11 februari 2024 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
Tom is ook wel beetje snel op zijn plassertje getraptquote:Op zondag 11 februari 2024 19:00 schreef humpty het volgende:
Tom zet zijn beker op tafel en ronahi schrikt en trekt rara bekken
waarop hij zegt als ik niet eens mijn beker op tafel kan zetten
Ze stak hem de gek aan en hij zag het
Dan zie je dat wel onderin die pot en je voelt het echt meteen.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat weet je dus niet kan ook losse krat wezen en dat is zeker nog vuil
Wat is dat? Hoeft dan het licht niet aan als hij op de pot zitquote:
Dan zal het een hele lange plasser zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[..]
Tom is ook wel beetje snel op zijn plassertje getrapt
Denk dat de plasser niet hard is als hij zit kakka te doenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is dat? Hoeft dan het licht niet aan als hij op de pot zit
Net stond er toch "pillen" (post gewijzigd)quote:Op zondag 11 februari 2024 19:08 schreef Grawlix het volgende:
[..]
Denk dat de plasser niet hard is als hij zit kakka te doen
Het begint idd een beetje flauw te worden dus ik heb het verder niet meer gelezen , ben er een beetje klaar meequote:Op zondag 11 februari 2024 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zal het een hele lange plasser zijn![]()
Als iemand constant jou onderuit haalt
Wordt het vanzelf een keer heel erg vervelend
En dat doet ronahi
Consequent
Meerdere keren per dag
Het is gewoon pest gedrag
Van een volwassen vrouw
nou niet als ze het vaker doet dan is het vet irritant hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 februari 2024 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net stond er toch "pillen" (post gewijzigd)
ja ok jij wilt graag gelijk hebben altijdquote:Op zondag 11 februari 2024 19:07 schreef marky het volgende:
[..]
Dan zie je dat wel onderin die pot en je voelt het echt meteen.
Vind het ook drama om niks. Ze heeft het zonder twijfel op 'm voorzien, maar hier nou zo'n drama van te maken ..quote:Op zondag 11 februari 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom kruipt graag in de slachtofferrol.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Doriana de muurbloem mag blij zijn dat ze nog niet geofferd isquote:Op zondag 11 februari 2024 18:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
Doriana weer klagen dat ze kleine stukjes worst heeft
Dit gebeurt nu al een maand, het houdt een keer op.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het ook drama om niks. Ze heeft het zonder twijfel op 'm voorzien, maar hier nou zo'n drama van te maken ..
Dat ook maar in deze situatie was het duidelijk niet het geval. Volgens Eslie zat een laagje op geen zand.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok jij wilt graag gelijk hebben altijd
Om ong. zes uur had hij al een beetje lelijk gedaan tegen Doriana die hem iets vroeg over het eten had hij heel nors gereageerd waardoor zij zei.....Laat maar hoeft al niet meer.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronahi is heel uitbundig in gedrag en uitdrukkingen.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het ook drama om niks. Ze heeft het zonder twijfel op 'm voorzien, maar hier nou zo'n drama van te maken ..
Ze zijn beide even erg.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit gebeurt nu al een maand, het houdt een keer op.
ja vast nou ik zou het ook stront vervelend vinden en persoonlijk en wie weet is hij vroeg ook gepest dan is het extra vervelendquote:Op zondag 11 februari 2024 19:12 schreef marky het volgende:
[..]
Tom kruipt graag in de slachtofferrol.
Ja die zakjes zijn juist als je niet kanquote:Op zondag 11 februari 2024 19:14 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje Geeft Ashley hem een zakje terwijl hij diaree heeft dan word het alleen maar erger.
Ik vraag me af als het andersom zou zijn hoe zij zou reagerenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vast nou ik zou het ook stront vervelend vinden en persoonlijk en wie weet is hij vroeg ook gepest dan is het extra vervelend
Ronduit irritant inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2024 19:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok jij wilt graag gelijk hebben altijd
Jankenquote:Op zondag 11 februari 2024 19:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af als het andersom zou zijn hoe zij zou reageren
Volgens mij deed Lenie het zelf ookquote:Op zondag 11 februari 2024 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Lenie hier nog was geweest had ie die konten van het aanrecht af gejaagd.![]()
En wie weet heeft zijn luier te strak gezeten. Wat je niet weet kan je geen rekening mee houden.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vast nou ik zou het ook stront vervelend vinden en persoonlijk en wie weet is hij vroeg ook gepest dan is het extra vervelend
quote:Op zondag 11 februari 2024 19:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mij deed Lenie het zelf ook
Misschien had hij die van Ty of Randy aanquote:Op zondag 11 februari 2024 19:17 schreef marky het volgende:
[..]
En wie weet heeft zijn luier te strak gezeten. Wat je niet weet kan je geen rekening mee houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |