Geeft niks Jolandaquote:Op zondag 11 februari 2024 17:24 schreef lojanda het volgende:
Sorry zag te laat dat ik de laatste post had
Daar vergist jimmy zich inquote:Op zondag 11 februari 2024 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik merk dat er een kamp Noord en een kamp Zuid in. En wij (Jimmy, Dilano, Sabeau) zitten er tussenin. Ze zijn helemaal niet met ons bezig.
Had ik nooit van je gedacht enginequote:Op zondag 11 februari 2024 17:27 schreef engine het volgende:
Ik ben wel een vrouw die ook menstrueert.
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had ik nooit van je gedacht engine
Met wie is Jimmy nu een duo......quote:Op zondag 11 februari 2024 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik merk dat er een kamp Noord en een kamp Zuid in. En wij (Jimmy, Dilano, Sabeau) zitten er tussenin. Ze zijn helemaal niet met ons bezig.
dat mag!quote:Op zondag 11 februari 2024 17:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Jup en daarom wil ik vaker mijn was doen.
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:27 schreef engine het volgende:
Ik ben wel een vrouw die ook menstrueert.
Warum?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:30 schreef Hznootje het volgende:
Het is iig geval nu al een feit dat Ashley weer op de bank zit zaterdag.
en niet lekkerquote:Op zondag 11 februari 2024 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri wil spinazie eerst koken en dan oppakken. Dat is niet echt gezond
Het slinkt altijd heel erg.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij denkt dat het niet past Hij moet ff geduld hebben......
Lijkt me ook niet lekker. Beter gewoon alleen wat bakken..quote:Op zondag 11 februari 2024 17:31 schreef Koos1958 het volgende:
Basiri wil spinazie eerst koken en dan oppakken. Dat is niet echt gezond
Oh jeequote:Op zondag 11 februari 2024 17:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk ik, ook door hoe er nu met elkaar gesproken wordt
s dacht ik een beetje achterhaald.....Doe het nu al weer jaren en dat gaat prima voor spinazietaart invriezen en later weer opwarmen....of de volgende dag nog heerlijk door de pastaquote:Op zondag 11 februari 2024 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
Spinazie mag je nooit nog een meer opwarmen.
Ik zou het overal rauw doorheen gooienquote:Op zondag 11 februari 2024 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Idioten gaan ze eerst spinazie koken. Dat is in 5 min klaar. Die worsten duren zeker 20 min en die rijst of zo ook 15 min
Volgens mij denken ze het met 3potten te kunnen doen....quote:Op zondag 11 februari 2024 17:36 schreef Ireth het volgende:
Spinazie??? Dan mogen ze er wel aardig wat van hebbenIk heb altijd 3 grote zakken voor 3 personen en dan blijft er ook niks van over
Ja met Randy erbijquote:Op zondag 11 februari 2024 17:37 schreef engine het volgende:
Tyron nu bij Ronahi en Doraina. Clubje.
Maar ja Basiri weet het beter en volgens de genomineerde van vorige week kookt hij restaurant waardigquote:Op zondag 11 februari 2024 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
Idioten gaan ze eerst spinazie koken. Dat is in 5 min klaar. Die worsten duren zeker 20 min en die rijst of zo ook 15 min
Drie waarschuwing en bij de 4e gaat er geld uit de potquote:Op zondag 11 februari 2024 17:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op dat fluisteren van die kut mag wel een sanctie staan BB .....
Randy heeft de volgorde bepaald van wie een duopartner mocht kiezen. Ronahi dus al eerste en die koos Tyron. Als ze gekozen werden mochten ze weigeren. Alleen Alice overkwam dat. Basiri zei nee tegen haar toen koos Alice Karen.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet![]()
![]()
![]()
Wie heeft de duos nu gevormd ?
Randy, of hebben ze het zelf gedaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |