Het zelfde als hij de een is geen haar beter dan de anderquote:Op zondag 11 februari 2024 19:16 schreef lojanda het volgende: [..] Ik vraag me af als het andersom zou zijn hoe zij zou reageren
![]()
Dat blijkt nergens uit.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:18 schreef greysbones het volgende: [..] Misschien had hij die van Ty of Randy aan
![]()
![]()
Ik wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ja weet alleen niet waar het op slaat. Ik heb deze editie nog geen pestgedrag gezien.
Zie ook niet meer dan een overdreven schrikreactie wanneer Tom iets wat harder op tafel neerlegt. Verder niks dat foetushouding waardig is imo.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ronahi is heel uitbundig in gedrag en uitdrukkingen.
Tom kijkt altijd een beetje moeilijk als iemand iets zegt of als ie denkt.
Ze maakt wat gekke bekken terug en dat valt verkeerd bij Tom. Maargoed het is alweer over
Jij vindt blijkbaar wat anders. Maar wat jij vindt of wat ik vind is natuurlijk van evenveel waarde.quote:
Dat heb ik mijn aanpassing in de post ook aangegeven, gezien onze voorkeuren kijken wij er totaal anders tegen aanquote:Op zondag 11 februari 2024 19:25 schreef marky het volgende:
[..]
Jij vindt blijkbaar wat anders. Maar wat jij vindt of wat ik vind is natuurlijk van evenveel waarde.
Hij zei van welquote:Op zondag 11 februari 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
Heeft Randy nu de badkamer gedaan, ik zie Ronahi met dweil lopen.
Hij wordt een beetje te lui...maar even afwachten want het kan ook komen door alle opwinding.....quote:Op zondag 11 februari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei van wel
Ik heb hem niks zien doen
Zoveel doet Randy niet, dus het zou wat nieuws zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei van wel
Ik heb hem niks zien doen
hahahahaha Je kon wel advocaat zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ik niet maar daarmee blijft het een mening en geen feit.
Chocowaquote:Op zondag 11 februari 2024 19:31 schreef Grawlix het volgende:
Er is wat uit de muur getrokken door Glenn. Hij deelt met Sorbeau Jimmie en Ashley
Chocola gisteren geloof ik al,maar Saboo wil niks, had ook geen chips enz gepakt gisteren tijdens het feestjequote:Op zondag 11 februari 2024 19:31 schreef Grawlix het volgende:
Er is wat uit de muur getrokken door Glenn. Hij deelt met Sorbeau Jimmie en Ashley
Yep.quote:
Is denk ik slecht voor haar huidquote:Op zondag 11 februari 2024 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Chocola gisteren geloof ik al,maar Saboo wil niks, had ook geen chips enz gepakt gisteren tijdens het feestje
Thuis eet ze elke dag een halve reep zei zequote:Op zondag 11 februari 2024 19:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is denk ik slecht voor haar huid
Nja thuis eet ze elke dag halve reep chocola en chocomelkquote:Op zondag 11 februari 2024 19:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is denk ik slecht voor haar huid
Kon t niet zien, wat dan?quote:Op zondag 11 februari 2024 19:31 schreef Grawlix het volgende:
Dan gunt ze de andere meer….haar tactiek is dat dan om lief gevonden te worden en niet genomineerd zal worden, zou heel slim zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thuis eet ze elke dag een halve reep zei ze
quote:
Zo ontsnapt uit Shakespeares Midzomernachtdroom.quote:
ja hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 19:35 schreef BB-King het volgende:
Sabeau heeft nog steeds niet kunnen schijten?
Is dat mogelijk zo lang?
Goffer PB.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo ontsnapt uit Shakespeares Midzomernachtdroom.
Die heeft een zakje nodig van Ashley niet Tom met zijn diaree.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:35 schreef BB-King het volgende:
Sabeau heeft nog steeds niet kunnen schijten?
Is dat mogelijk zo lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |