abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212394772
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 23:14 schreef loveli het volgende:

[..]
Omdat de WOZ over het vorige jaar wordt vastgesteld, zo ongeveer in het voorjaar. Dus 2023 wordt binnen een paar maanden bekend.
Hier is 2023 en 2024 allang bekend?
pi_212394794
Maar even zonder gekheid. Ik ben dus wel benieuwd welk bedrag aan hypotheek er nog openstaat en waarom Obvion zo moeilijk doet. De mensen wonen er al jaren en dr is een behoorlijke overwaarde door de krapte op de woningmarkt nu. Nergens lees ik dat er sprake is van een gigantisch hypotheekachterstand. Wel dat er sprake was van een achterstand, maar niet hoeveel of hoe vaak.

Waarom wil Obvion die woning dan executair verkopen en geeft Obvion die mensen bijv. na dit laatste vonnis van de rechters niet een half jaar de tijd om die woning zelf te verkopen of een andere hypotheek te regelen?

De mensen moeten nu waarschijnlijk genoegen nemen met forse kosten en een aanzienlijk lagere opbrengst dan bij een normale verkoop. En dat enkel omdat zo'n hypotheekverstrekker geen toestemming heeft gegeven en niet een paar maanden/weken extra kan wachten. Dat is best wel triest, als er sprake is van een overspannen woningmarkt waar nog steeds de huizenprijzen stijgen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Inbox op 11-02-2024 23:59:21 ]
pi_212394833
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 23:45 schreef Inbox het volgende:

[..]
De WOZ waarde die je onlangs (in 2024) ontvangen hebt, is de waarde van je woning op 1-1-2023.

Maar inderdaad, hier ook al bekend. Blijkbaar zijn sommige gemeenten wat sneller dan anderen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_212394855
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 23:49 schreef Inbox het volgende:
Maar even zonder gekheid. Ik ben dus wel benieuwd welk bedrag aan hypotheek er nog openstaat en waarom Obvion zo moeilijk doet. De mensen wonen er al jaren en dr is een behoorlijke overwaarde door de krapte op de woningmarkt nu. Nergens lees ik dat er sprake is van een gigantisch hypotheekachterstand. Wel dat er sprake was van een achterstand, maar niet hoeveel of hoe vaak.

Waarom wil Obvion die woning dan executair verkopen en geeft Obvion die mensen bijv. na dit laatste vonnis van de rechters niet een half jaar de tijd om die woning zelf te verkopen of een andere hypotheek te regelen?

De mensen moeten nu waarschijnlijk genoegen nemen met forse kosten en een aanzienlijk lagere opbrengst dan bij een normale verkoop. En dat enkel omdat zo'n hypotheekverstrekker geen toestemming heeft gegeven en niet een paar maanden/weken extra kan wachten. Dat is best wel triest, als er sprake is van een overspannen woningmarkt waar nog steeds de huizenprijzen stijgen.
Ik vind het ook maar raar. En ook dat de rechter mee gaat in een executieverkoop.
pi_212394946
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 00:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik vind het ook maar raar. En ook dat de rechter mee gaat in een executieverkoop.
Ben wel benieuwd naar het vonnis en wat daarin vermeld wordt wat de media niet melden.

Over de executieverkoop heeft de rechter denk ik weinig te zeggen. De rechter zal wel beslist hebben dat de hypotheek direct opgeeist kan worden en kennelijk is de enige weg volgens Obvion dat dat moet gebeuren middels een executieverkoop. Tamelijk bizar, vind ik dat als er sprake is van een flinke overwaarde en zelfs het Kifid dit aangeeft.

Ben ook zeer benieuwd naar de schikkingsvoorstellen en waarom dit nergens toe heeft geleid?
  Vis een optie? maandag 12 februari 2024 @ 00:17:02 #56
70532 loveli
N
pi_212394956
quote:

[..]
2024?
crap in = crap out
pi_212395079
Even gegoogled. Het is niet enkel het feit dat het stel de woning verhuurde. Er speelde meer.

Het is begonnen met een erfenis met verstrekkende gevolgen. Mevrouw erfde een jaren 30-huis in Arnhem. De verkoop daarvan leverde een grote restschuld op die ze nog steeds aan het afbetalen is. Omdat ze haar man niet mee wilde trekken in haar financiële malaise, besloten ze hun echtelijke woning op zijn naam te zetten.
Dat meldden ze echter niet aan hun hypotheekverstrekker, die dat had willen en moeten weten. Het maakt voor het risico dat de bank loopt nogal verschil of een of twee mensen verantwoordelijk zijn voor de hypotheek. ,,Het gaat om vertrouwen. Dat is geschaad”, zei de jurist van de bank.

Het leidde tot wantrouwen over en weer en daarna zijn ze dus kamers gaan verhuren en daar kwam de bank dus achter. Ook dit hadden ze niet gemeld.

Obvion lijkt redelijk geweest te zijn, want ze waren het eens met Kifid dat verkoop geen belang diende en onredelijke was en heeft een voorstel gedaan om er toch samen uit te komen. Het stel accepteerde die niet.

Ondertussen zijn de studenten zijn eruit geknikkerd, maar de verhuur ging verder. Nu via AirBnB: het zou noodzakelijk zijn om de hypotheek te kunnen betalen. In Augustus zal de schuld afbetaald zijn en is er weer voldoende ruimte om de hypotheek af te betalen.

Obvion stond open voor een schikking, maar het wantrouwen blijft te groot. Ze komen er niet uit op de gang.
,,Ik heb liever een gerechtelijke uitspraak dan een schikking”, zegt Birgit Nieuwenhuis

Goed gespeeld mevrouw. Chapeau! Dakloos, mogelijk nieuwe schulden maar wel een uitspraak!

En toch.. toch denk ik dat de verkoop niet door zal gaan.
pi_212395241
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 00:43 schreef Inbox het volgende:
Even gegoogled. Het is niet enkel het feit dat het stel de woning verhuurde. Er speelde meer.

Het is begonnen met een erfenis met verstrekkende gevolgen. Mevrouw erfde een jaren 30-huis in Arnhem. De verkoop daarvan leverde een grote restschuld op die ze nog steeds aan het afbetalen is. Omdat ze haar man niet mee wilde trekken in haar financiële malaise, besloten ze hun echtelijke woning op zijn naam te zetten.
Dat meldden ze echter niet aan hun hypotheekverstrekker, die dat had willen en moeten weten. Het maakt voor het risico dat de bank loopt nogal verschil of een of twee mensen verantwoordelijk zijn voor de hypotheek. ,,Het gaat om vertrouwen. Dat is geschaad”, zei de jurist van de bank.

Het leidde tot wantrouwen over en weer en daarna zijn ze dus kamers gaan verhuren en daar kwam de bank dus achter. Ook dit hadden ze niet gemeld.

Obvion lijkt redelijk geweest te zijn, want ze waren het eens met Kifid dat verkoop geen belang diende en onredelijke was en heeft een voorstel gedaan om er toch samen uit te komen. Het stel accepteerde die niet.

Ondertussen zijn de studenten zijn eruit geknikkerd, maar de verhuur ging verder. Nu via AirBnB: het zou noodzakelijk zijn om de hypotheek te kunnen betalen. In Augustus zal de schuld afbetaald zijn en is er weer voldoende ruimte om de hypotheek af te betalen.

Obvion stond open voor een schikking, maar het wantrouwen blijft te groot. Ze komen er niet uit op de gang.
,,Ik heb liever een gerechtelijke uitspraak dan een schikking”, zegt Birgit Nieuwenhuis

Goed gespeeld mevrouw. Chapeau! Dakloos, mogelijk nieuwe schulden maar wel een uitspraak!

En toch.. toch denk ik dat de verkoop niet door zal gaan.
Ok, dat verheldert de boel wel enorm ja. Dank voor het zoekwerk en de info.
  maandag 12 februari 2024 @ 02:12:58 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212395370
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 17:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik ken alle details niet maar als ik het goed begrijp kon dankzij de huurders de hypotheek betaald blijven worden? Waar maakt die club zich dan druk om?
Ondanks huurders hadden ze toch een betalingsachterstand, dus de bewering dat ze dankzij de huurders de hypotheek konden betalen is wat krom.
De hypotheekbank heeft immers door de betalingsachterstand ontdekt dat er huurders waren.

Geen wonder dat de bank zich zorgen maakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 februari 2024 @ 02:18:25 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212395405
quote:

[..]
Nee, je hebt geen WOZ met peildatum 01-01-2024.

De WOZ met peildatum 01-01-2023 wordt in deze periode bekendgemaakt, van mijn huis heb ik hem nog niet, van mijn vorige huis is hij al wel bekend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212395917
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 02:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, je hebt geen WOZ met peildatum 01-01-2024.

De WOZ met peildatum 01-01-2023 wordt in deze periode bekendgemaakt, van mijn huis heb ik hem nog niet, van mijn vorige huis is hij al wel bekend.
Klopt, verkeerd onthouden. Het was de belastingaanslag voor 2024 die al binnen was.
pi_212396955
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 00:43 schreef Inbox het volgende:
Het is begonnen met een erfenis met verstrekkende gevolgen. Mevrouw erfde een jaren 30-huis in Arnhem. De verkoop daarvan leverde een grote restschuld op die ze nog steeds aan het afbetalen is.
Tja, daarom een erfenis altijd beneficiair aanvaarden als er ook maar enige twijfel is. Wel lullig dat ze dus het ene gat met het andere moesten gaan vullen en daar wat achterdochtig van werden.
pi_212396973
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:02 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Tja, daarom een erfenis altijd beneficiair aanvaarden als er ook maar enige twijfel is. Wel lullig dat ze dus het ene gat met het andere moesten gaan vullen en daar wat achterdochtig van werden.
Dat snap ik dus ook niet. Ik vraag me ook af hoe dat dan kan? Ze erfde een huis, dan verwacht je dat daar een berg geld uit vrij komt om de schulden van te betalen?
pi_212396987
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
Dat snap ik dus ook niet. Ik vraag me ook af hoe dat dan kan? Ze erfde een huis, dan verwacht je dat daar een berg geld uit vrij komt om de schulden van te betalen?
Er ruste kennelijk een behoorlijke hypo op dat geërfde huis. Als de verkoop dan ff niet mee zit blijf je met een schuld achter, mogelijk ook nog wat verborgen gebreken gevonden of zo.
  maandag 12 februari 2024 @ 09:30:29 #65
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_212397190
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 17:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik weet natuurlijk niet alle details van de situatie, ze schenden hun contractuele verplichtingen met de hypotheekverstrekker, maar de straf lijkt me onevenredig zwaar in verhouding tot de overtreding.
Als je een volledige hypotheek neemt a 500 euro per maand en je verhuurt dat 6 x 600 euro per maand heb ik daar geen medelijden mee.
pi_212397234
De alleenstaande huurders van de gigantische sociale huurwoningen in mijn wijk verhuren hun zolderetages ook allemaal aan studenten. Mag zeker ook niet?
PWBF
  maandag 12 februari 2024 @ 09:51:14 #67
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_212397402
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:35 schreef Nielsch het volgende:
De alleenstaande huurders van de gigantische sociale huurwoningen in mijn wijk verhuren hun zolderetages ook allemaal aan studenten. Mag zeker ook niet?
Nee
  maandag 12 februari 2024 @ 09:51:37 #68
3542 Gia
User under construction
pi_212397403
quote:
2s.gif Op zondag 11 februari 2024 22:58 schreef Jippie het volgende:
Weer open met andere bron https://www.bnnvara.nl/ka(...)erboden-kamerverhuur
en uitgebreidere OP. TS kan de OP eventueel inkorten.

^O^
Nee joh, heb die bron ook geplaatst, maar later. Had ik in de OP moeten doen. Is goed zo.
pi_212397459
quote:
Waarschijnlijk niet. Het ligt aan de verhuurder of je daar toestemming voor krijgt. Je mag er in ieder geval geen winst op maken.
  maandag 12 februari 2024 @ 09:58:53 #70
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_212397468
quote:
Ik weet natuurlijk niet alle details van de situatie, ze schenden hun contractuele verplichtingen met de hypotheekverstrekker, maar de straf lijkt me onevenredig zwaar in verhouding tot de overtreding.
Het is geen straf, het is een consequentie.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 12 februari 2024 @ 10:00:16 #71
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_212397479
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
In de huidige markt zullen ze alsnog wel winst maken op de woning.
Lekker boeiend als je er niets voor terug krijgt hè. Dat beetje winst gaat er in de vrije sector natuurlijk binnen de kortste keren doorheen.
Ik ga naar huis.
pi_212397501
Te zware straf.

Als ze iedereen zo zwaar zouden straffen voor hun misstappen, dan stonden er ineens heel wat "belangrijke" mensen op straat.

Maar die ontspringen meestal natuurlijk de dans.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 12 februari 2024 @ 10:05:22 #73
3542 Gia
User under construction
pi_212397527
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2024 23:15 schreef loveli het volgende:

[..]
Meestal vraagt men bankafschriften op voordat er een hypotheek wordt verstrekt.
Zal destijds wel in orde zijn geweest. Tijden veranderen. Er was een betalingsachterstand.
pi_212398011
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:58 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Het is geen straf, het is een consequentie.
Dit. Wel een zware consequentie natuurlijk. Maar je geeft een hypotheekverstrekker nu eenmaal een goeie reden. Dat moet je niet doen in combinatie met een betalingsachterstand.

Mensen vergeten dat je allerlei verplichtingen aangaat bij het afsluiten van een hypotheek.
pi_212398281
quote:
Maar dat is geen straat in een buurt met allemaal NIMBY's. De laan van klarenbeek ken ik toevallig omdat mijn oom aan de overkant in dezelfde straat woont; dat is een onwijs mooie buurt; er loopt een beek door de voortuin, een groot park twee straten daarachter; allemaal jaren 30 woningen met voor en achtertuin.

Die willen helemaal geen kamerhuurders in de straat hebben joh.
pi_212398356
quote:
Dat klopt, dat mag niet.
pi_212400589
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 10:48 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dit. Wel een zware consequentie natuurlijk. Maar je geeft een hypotheekverstrekker nu eenmaal een goeie reden. Dat moet je niet doen in combinatie met een betalingsachterstand.

Mensen vergeten dat je allerlei verplichtingen aangaat bij het afsluiten van een hypotheek.
Hypotheekverstrekker is de woningeigenaar, hypotheeknemer is de bank.

Grootste probleem is domweg dat het gros van de mensen totaal niet leest waar ze voor tekenen en op het moment dat ze zich niet aan door hen geaccepteerde voorwaarden houden en dan geconfronteerd worden met de consequenties daarvan, iedereen het gedaan heeft behalve zijzelf. Het is lullig, maar het is wel waar je voor tekent. Als er dan vervolgens ook nog allerlei vage constructies zijn bedacht waarbij de hypotheeknemer wordt benadeeld of zelfs meermaals geprobeerd wordt deze te slim af te zijn, sja.... helaas pindakaas. De bekende blaren zeg maar.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 februari 2024 @ 16:52:24 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212401878
Tja, als iets contractueel niet mag, dan mag het niet hè. En als je anders je hypotheek niet kan betalen, woon je sowieso boven je stand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_212402161
quote:
Hangt af van het beleid van de verhuurder. Er zijn woningcorporaties die de verhuur van één kamer toestaan bij grotere woningen, zolang de huurprijs van die kamer is gebaseerd op het puntensysteem voor onzelfstandige woonruimte en dus 'eerlijk' is.

In geval waar het topic over gaat, gaat het om verhuur van meerdere kamers in strijd met de hypotheekvoorwaarden én is niet aan de betalingsverplichtingen voldaan. Op twee vrij cruciale punten voldoen die mensen dus niet aan hun afspraken. En als dan het uitzetten van (een deel van) de huurders als reële oplossing wordt gezien, maar dat direct tot nog grotere financiële problemen leidt voor die mensen die hun hypotheek kennelijk nu al niet kunnen betalen is de huisuitzetting sowieso een kwestie van tijd.

Omzetten naar een duurdere verhuur hypotheek met daarbij afkoop bij Obvion zal ook niet tot de financiële mogelijkheden van het echtpaar hebben behoord.
Dan kunnen we wel allemaal het echtpaar zielig vinden, maar vanuit de bank gezien is er niet echt een andere oplossing mogelijk dan de openstaande schuld opeisen en als het echtpaar daar niet op ingaat de woning veilen.
pi_212402468
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 14:55 schreef allegoedenickszijnop het volgende:
Hypotheekverstrekker is de woningeigenaar, hypotheeknemer is de bank.
Daar denkt google toch anders over.

Noem het dan hypotheekgever.
  maandag 12 februari 2024 @ 17:54:48 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212402543
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 17:43 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Daar denkt google toch anders over.

Noem het dan hypotheekgever.
Eens. In de titel had beter hypotheekverstrekker kunnen staan.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 12 februari 2024 @ 17:59:43 #82
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_212402595
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2024 10:02 schreef schommelstoel het volgende:
Te zware straf.

Als ze iedereen zo zwaar zouden straffen voor hun misstappen, dan stonden er ineens heel wat "belangrijke" mensen op straat.

Maar die ontspringen meestal natuurlijk de dans.
Wat bedoel je?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_212402627
quote:
Zeer zeker niet. En de politiek wilt dit grotendeels ook niet want huizen worden alleen veel duurder bij een kunstmatig tekort.
pi_212403621
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:57 schreef Inbox het volgende:

[..]
Waarschijnlijk niet. Het ligt aan de verhuurder of je daar toestemming voor krijgt. Je mag er in ieder geval geen winst op maken.
Geen winst, maar dan toch zeker wel een marktconforme huurprijs?
pi_212404163
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 09:57 schreef Inbox het volgende:

[..]
Het ligt aan de verhuurder of je daar toestemming voor krijgt.
Ik weet niet wat voor voorwaarden banken allemaal hanteren, maar bij mijn bank gaat het niet om 'toestemming' maar is het gewoon een verbod op straffe van directe opeising van de schuld. En terecht. De initiële hypotheek is immers verstrekt met de woning als onderpand voor een geldlening met de bedoeling dat de woning wordt gebruikt voor het eigen woongenot.

Wil je er iets anders met jouw woning doen waar pandrecht op ligt (onderhuur, kamerhuur, airbnb etc.), dan zal je een mogelijk een andere hypotheekvorm moeten aan gaan of andere afspraken maken met jouw geldverstrekker. Of simpeler; de hypotheek gewoon af moeten lossen. Ik heb er zelf geen kennis van verder, maar dit soort dingen nazoeken als je iets anders wilt doen met jouw huis lijkt mij volkomen logisch als er pandrecht op ligt.

Uiteraard klinkt het zuur vanwege de huidige overspannen woningmarkt (lees: wat Hugo heeft gezegd). Onderhuur is echter niet wettelijk verboden, maar wel gebonden aan eventuele contractuele voorwaarden met de hypotheekverstrekker. En dan kom je uit op het volgende punt; aflossen van een hypotheek is doorgaans niet aantrekkelijk vanwege het rendement, maar biedt in veel gevallen natuurlijk wel andere -zelden benoemde- voordelen, voornamelijk de vrijheid om te doen wat je wilt met jouw eigendom vanwege het wegvallen van het pandrecht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Justinn op 12-02-2024 19:58:52 ]
  dinsdag 13 februari 2024 @ 10:41:14 #86
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_212409146
Lijkt me niet zo gek dat een bank dit verbiedt. Het is hun onderpand, en dan zitten er opeens huurders in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drekkoning op 13-02-2024 10:48:04 ]
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_212418798
quote:
Kassa kiest wel volledig partij voor het Arnhemse stel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212418926
quote:
Zaken zijn zaken.......
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_212418977
Deze mensen zijn toch indertijd akkoord gegaan met de voorwaarden ? Of gelden de voorwaarden waarmee men akkoord is gegaan enkel als het hen goed uitkomt ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_212419015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 00:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Kifid ook.
pi_212419359
Ik snap dit land niet. Als je geen cent te makken hebt en in de problemen komt, krijg je kans op kans. Dat gebeurt ook als je de situatie aan je eigen, onverstandige keuzes te wijten hebt. Valt er wat bij je te halen, dan bekijk je het maar. Ik heb dat ook bij mijn moeder gezien en dat viel moeilijk te verkroppen. De bank stelde zich hardvochtig op.

Zonder deze situatie goed te kennen, ben ik geneigd partij voor het stel te kiezen. Het klinkt alsof ze op een verschrikkelijke manier in de problemen zijn gekomen, namelijk na aanvaarding van een erfenis. Daarna zijn ze onverstandige besluiten gaan nemen, waar ze nu mogelijk de rest van hun leven voor moeten boeten.

Is dat werkelijk proportioneel? Heeft de bank dat echt nodig om zich te beschermen tegen risico’s? Ik vind het moeilijk te geloven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_212419376
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 00:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat is er in de uitzending gezegd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 5 april 2024 @ 12:08:34 #94
3542 Gia
User under construction
pi_213096158
https://www.ed.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F

Update: De uitzetting is inderdaad doorgegaan en het stel hopt nu van vakantiepark naar vakantiepark. Want, tja, permanente bewoning mag ook niet overal en kom maar eens aan een huurwoning.

Als ze nu hadden gezorgd geen betalingsachterstanden te krijgen, had er geen haan naar die kamerverhuur gekraaid. Zo dom, ook.
Aan de andere kant ook heel sneu dat je je huis kwijt raakt en dan dakloos bent, omdat er geen huurwoning beschikbaar is voor mensen in echte woningnood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')