Vanavond pas.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit wordt nog een hete slotfase.
Gelukkig keept die kettingroker niet meer, die zou hem er anders zelf in trappen.quote:
Daarom zuivere speeltijd, maar dat is een soort taboe of zo.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:15 schreef RipCity het volgende:
ook altijd zo'n hypocriet gedoe. Tot 80'ste minuut mag je tijdrekken wat je wil maar daarna gaat de scheidsrechter opeens doen alsof hij er druk mee bezig is en dingen affluiten.
Net als kaarten geven als optelsom.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:15 schreef RipCity het volgende:
ook altijd zo'n hypocriet gedoe. Tot 80'ste minuut mag je tijdrekken wat je wil maar daarna gaat de scheidsrechter opeens doen alsof hij er druk mee bezig is en dingen affluiten.
Edwin van der Sar ging ooit tijdrekken tegen Luxemburg LOLquote:Op zondag 11 februari 2024 16:18 schreef Coco het volgende:
Ajax ging ooit tijdrekken in de champions league.
quote:Op zondag 11 februari 2024 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
Post verwijderd. Kanker kan je gewoon achterwege laten.
Ik moet zo PSV missen trouwens.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is niet alsof er al 90 minuten gespeeld zijn.
Oh jeetje. wat jammer.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet zo PSV missen trouwens.
Graag verslag als ik terug ben.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet zo PSV missen trouwens.
Graag verslag als ik terug ben.
Buiten dat heb je er geen ene reet aan.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima kegel van Henderson.
Dat kan hij wel.
Speel niet met mijn privé.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij wie dan?
Dit mag allemaal wel wat specifieker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 11 februari 2024 16:24 schreef KingRoland het volgende:
GOOOOOOOOL AJAX!! 3-3 EN HET STAAT GELIJK DAMES EN HEREN
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Mimimimimimiquote:Op zondag 11 februari 2024 16:25 schreef Zorro het volgende:
Er wordt al veel meer tijd bijgeteld dan de blessure van Haye was
VAR is zo'n net-niet baantje.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben niet graag een VAR in deze.
wowquote:Op zondag 11 februari 2024 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit geen goal eigenlijk
Dit blijft 3-2
Je kan ook een hobby zoekenquote:Op zondag 11 februari 2024 16:27 schreef RipCity het volgende:
Dit gaan we weer 9403498934 x terug zien vanavond
Oh, @Scrummie is erquote:
Ik keur dit goed.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, @:scrummie is er
Woordle 967 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 763 5/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hierbij.
Hij is pas helemaal leeg als ze zich niet kwalificeren voor Europees voetbal. Dat is nog ver weg.quote:
Lekker maatquote:Op zondag 11 februari 2024 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, @:scrummie is er
Woordle 967 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 763 5/6
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hierbij.
Ik denk dat die er wel over was nu eigenlijkquote:
WAS DUIDELIJK EEN DOELPUNTquote:
Nou wat zijn we onder de indruk.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wit voetje halen bij jullie(feyenooders)
Dit siert je.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat die er wel over was nu eigenlijk
Maar dit is geen bewijs, dus terecht gehandeld van de VAR
Wat een lieverd ben je soms.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je wat specifieker zijn?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Je hebt vermoeiende dagen achter de rug
Bedankt voor het begripquote:Op zondag 11 februari 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Je hebt vermoeiende dagen achter de rug
Wel waardeloos dat die doellijntechnologie er niet is. Nu zullen we het nooit zeker weten.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij moet de doellijn gepasseerd zijn. Lijkt niet zo te zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Vreemd dat ie niet gegeven is nu ik de beelden zo bekijk lol
Verder vindt deze kut user dat ie leuk is.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben jou niet gemist hoor.
Dat doe ik alleen bij users die ik niet mag.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder vindt deze kut user dat ie leuk is.
Hoeveel FOK!ers heb je al een ban aangesmeerd ?
Ik heb nooit users een ban aangesmeerd. Maar wees er trots op. Ik peer en smeer hem er tussenuit. Zelfs Abe drukte zijn snor.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij users die ik niet mag.![]()
Bij jou bijvoorbeeld een keertje.
Africa cup finale om 21.00. Gelukkig is Saibari daar niet bijquote:
Lijkt mij ook wel ja.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit komt wel goed in de tweede helft.
zo denken de spelers ook, daarom loopt het niet meer zo soepel. domme ajax instellingquote:Op zondag 11 februari 2024 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit komt wel goed in de tweede helft.
quote:Op zondag 11 februari 2024 17:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zo denken de spelers ook, daarom loopt het niet meer zo soepel. domme ajax instelling
Hij is gewoon robuust gebouwd met een goede stierenkontquote:Op zondag 11 februari 2024 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
ben ik de enige die saibari gewoon dik vind
deze man kan toch nooit zo snel zijn....
voetballen kan die wel
Trok zelf zn schoen uit die ratttenkopquote:Op zondag 11 februari 2024 17:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig heeft die 3 jaar gedaan over z'n veters strikken.
Dan hoop ik dat Luuk dit vaker laat zienquote:Op zondag 11 februari 2024 18:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat daarom Ueda er in staat vandaag inderdaad.
Wat een leuk verslagquote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee @:Coco
Hierbij het verslag van de wedstrijd. FC Volendam begon furieus en kwam na 1 minuut al op 1-0. PSV kwam in een saaie en nietszeggende eerste helft nog tot 1-1. Tweede helft werd er, dankzij nr. 17 Volendam orde op zaken gesteld. 1-5.
Bedankt.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuk verslag
Voelt echt alsof ik er zelf bij was
Ga je ook het Nieuwe Testament opnieuw schrijven? Jezus wat een boekwerkquote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hierbij het verslag van de wedstrijd. FC Volendam begon furieus en kwam na 1 minuut al op 1-0. PSV kwam in een saaie en nietszeggende eerste helft nog tot 1-1. Tweede helft werd er, dankzij nr. 17 Volendam orde op zaken gesteld. 1-5.
Alleen een forumbeest met wind in de rug.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:56 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Present.
(maar wel in het Feyenoord topic totdat we veilig voor staan)
Hallo amice.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen een forumbeest met wind in de rug.
Ik weet zeker dat Coco hier genoeg aan heeftquote:Op zondag 11 februari 2024 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga je ook het Nieuwe Testament opnieuw schrijven? Jezus wat een boekwerk
Ik heb de slechtste prestatie geleverd sinds ik officieel meedoe, anderhalf jaar geleden. Het was afschuwelijk en heb de rest van de avond in de diepte gestaard.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice.
Hoe ging het darten in Alphen?
Je kan niet altijd 6 gooien maat.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb de slechtste prestatie geleverd sinds ik officieel meedoe, anderhalf jaar geleden. Het was afschuwelijk en heb de rest van de avond in de diepte gestaard.
Darten op donderdagavond is ook suboptimaal. Beetje alsof je Feyenoord v FC Volendam uit het weekend zou trekken naar donderdag. Weg is je weekenduitje.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan niet altijd 6 gooien maat.
Bedankt, hier heb ik genoeg aanquote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou het wat uitmaken in deze rigged competitie?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:59 schreef PSVCL het volgende:
Wat een dood elftal dat Feyenoord. 3 maart helemaal kapot maken dat gajes uit rotterdam.
en weer een goedkope feyenorod penal haha, idd riggedquote:Op zondag 11 februari 2024 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken in deze rigged competitie?
Alle scheidsrechters zijn Feyenoord fan volgens jouquote:Op zondag 11 februari 2024 21:17 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoorder supporter boekel gaat em sowieso geven
Lol, duidelijker krijg je ze niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:17 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoorder supporter boekel gaat em sowieso geven
Nou dat zegt in de Kuip niks heb ik gemerkt. Hoewel, nu was het in Feyenoord's voordeel dus dat scheelt.quote:
Pol van Boekel is Feyenoord-fanaat in hart en nieren. De 20-jarige Vierlingsbeker, die vijf jaar geleden uit de B-jeugd van Volharding door VVV werd weggeplukt, koestert, met een knipoog, de ambitie om eens in het rood-wit in de Rotterdamse Kuip te voetballen.”quote:Op zondag 11 februari 2024 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alle scheidsrechters zijn Feyenoord fan volgens jou.
Als tegenstanders zo laf komen voetballen in de Kuip hoeft Feyenoord niet eens goed te zijn.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Feyenoord is echt slecht. Het is dat er echt 0 concurrentie is voor plek 2, maar manmanman wat een treurig zooitje.
Jij vond 't geen penalty?quote:Op zondag 11 februari 2024 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Pol van Boekel is Feyenoord-fanaat in hart en nieren. De 20-jarige Vierlingsbeker, die vijf jaar geleden uit de B-jeugd van Volharding door VVV werd weggeplukt, koestert, met een knipoog, de ambitie om eens in het rood-wit in de Rotterdamse Kuip te voetballen.”
https://www.forzanec.nl/n(...)duel-nec-in-de-kuip/
Hier nog steeds over jankenquote:Op zondag 11 februari 2024 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dat zegt in de Kuip niks heb ik gemerkt. Hoewel, nu was het in Feyenoord's voordeel dus dat scheelt.
Tegenover het "veel duidelijker krijg je ze niet" is er geen beter voorbeeld.quote:
Je kan ook gewoon stellen dat de spelers van Heracles niet bovenmatig slim zijn.quote:
Tsja het is Almelo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon stellen dat de spelers van Heracles niet bovenmatig slim zijn.
Hun trainer begrijpt er zelf helemaal niks van.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Heracles is echt een mokerdom elftal
Mooi zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen.
Giminez is over en uit, tijd voor Ueda.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Ah, een wel scorende spits, daar hopen ze bij de concurrentie ook op denk ik
Die heeft eigenlijk altijd net pech, als ik de fans mag geloven.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Giminez is over en uit, tijd voor Ueda.
Wie?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Giminez is over en uit, tijd voor Ueda.
Ik las ergens een vergelijking met Inzaghi. Die moest het ook van de aanvoer hebben en daar schijnt het aan te schorten bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die heeft eigenlijk altijd net pech, als ik de fans mag geloven.
Godverdomme, zal je net zien zeg. Heb je Inzaghi 2.0 lopen, zit net de aanvoer tegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik las ergens een vergelijking met Inzaghi. Die moest het ook van de aanvoer hebben en daar schijnt het aan te schorten bij Feyenoord.
Het is VBL, pas je aan of ga weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze grapjes worden gemaakt door pubers of mentaal beperkte mensen.
Doe dus maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |