Wat een leuk verslagquote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hee @:Coco
Hierbij het verslag van de wedstrijd. FC Volendam begon furieus en kwam na 1 minuut al op 1-0. PSV kwam in een saaie en nietszeggende eerste helft nog tot 1-1. Tweede helft werd er, dankzij nr. 17 Volendam orde op zaken gesteld. 1-5.
Bedankt.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuk verslag
Voelt echt alsof ik er zelf bij was
Ga je ook het Nieuwe Testament opnieuw schrijven? Jezus wat een boekwerkquote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hierbij het verslag van de wedstrijd. FC Volendam begon furieus en kwam na 1 minuut al op 1-0. PSV kwam in een saaie en nietszeggende eerste helft nog tot 1-1. Tweede helft werd er, dankzij nr. 17 Volendam orde op zaken gesteld. 1-5.
Alleen een forumbeest met wind in de rug.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:56 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Present.
(maar wel in het Feyenoord topic totdat we veilig voor staan)
Hallo amice.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen een forumbeest met wind in de rug.
Ik weet zeker dat Coco hier genoeg aan heeftquote:Op zondag 11 februari 2024 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga je ook het Nieuwe Testament opnieuw schrijven? Jezus wat een boekwerk
Ik heb de slechtste prestatie geleverd sinds ik officieel meedoe, anderhalf jaar geleden. Het was afschuwelijk en heb de rest van de avond in de diepte gestaard.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice.
Hoe ging het darten in Alphen?
Je kan niet altijd 6 gooien maat.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb de slechtste prestatie geleverd sinds ik officieel meedoe, anderhalf jaar geleden. Het was afschuwelijk en heb de rest van de avond in de diepte gestaard.
Darten op donderdagavond is ook suboptimaal. Beetje alsof je Feyenoord v FC Volendam uit het weekend zou trekken naar donderdag. Weg is je weekenduitje.quote:Op zondag 11 februari 2024 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan niet altijd 6 gooien maat.
Bedankt, hier heb ik genoeg aanquote:Op zondag 11 februari 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou het wat uitmaken in deze rigged competitie?quote:Op zondag 11 februari 2024 20:59 schreef PSVCL het volgende:
Wat een dood elftal dat Feyenoord. 3 maart helemaal kapot maken dat gajes uit rotterdam.
en weer een goedkope feyenorod penal haha, idd riggedquote:Op zondag 11 februari 2024 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken in deze rigged competitie?
Alle scheidsrechters zijn Feyenoord fan volgens jouquote:Op zondag 11 februari 2024 21:17 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoorder supporter boekel gaat em sowieso geven
Lol, duidelijker krijg je ze niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:17 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoorder supporter boekel gaat em sowieso geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |