Mooi zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen wat anders gaan doen.
Giminez is over en uit, tijd voor Ueda.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Ah, een wel scorende spits, daar hopen ze bij de concurrentie ook op denk ik
Die heeft eigenlijk altijd net pech, als ik de fans mag geloven.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Giminez is over en uit, tijd voor Ueda.
Wie?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Giminez is over en uit, tijd voor Ueda.
Ik las ergens een vergelijking met Inzaghi. Die moest het ook van de aanvoer hebben en daar schijnt het aan te schorten bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die heeft eigenlijk altijd net pech, als ik de fans mag geloven.
Godverdomme, zal je net zien zeg. Heb je Inzaghi 2.0 lopen, zit net de aanvoer tegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik las ergens een vergelijking met Inzaghi. Die moest het ook van de aanvoer hebben en daar schijnt het aan te schorten bij Feyenoord.
Het is VBL, pas je aan of ga weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze grapjes worden gemaakt door pubers of mentaal beperkte mensen.
Doe dus maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |