Ik zag alleen geen Schwalbe nadat er iemand zogenaamd een por met een elleboog kreeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:10 schreef eborn het volgende:
Voelt een beetje alsof ik naar een debat in de 2e kamer aan het kijken ben 😁
Jouw post zien we straks terug bij Moltalk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
Analoog -> Anna loog
Anna is de mol
Dit is geil.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Jouw post zien we straks terug bij Moltalk.
Ik voorspel Eva Jinek.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik denk zomaar ineens dat de winnaar of de mol van dit jaar het stokje van Rik gaat overnemen.
Eens, er zitten zoveel mensen te klooien, het slaat nergens meer op.quote:
Waarom Rian?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef golfer het volgende:
1. Rian
2. Kees
3. Anna
Mijn kandidaat-mollen zitten er nog steeds in.
Omdat ze constant loopt te klooien en zogenaamd zich steeds vergist.quote:
dat doen ze allemaalquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat ze constant loopt te klooien en zogenaamd zich steeds vergist.
Waarom zouden ze niet klotenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, er zitten zoveel mensen te klooien, het slaat nergens meer op.
Hij of Kees zijn vreselijke nepmollen, en misschien wel allebeiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
Gelijk weer alle puntjes op Fons ingezet
Dat was ook mijn geheime clue jaquote:
Een beetje klooien mag, maar als je nog harder loopt te mollen dan de echte mol vind ik het vrij irritantquote:
Boeien. Die opdrachten gaan sowieso nergens over. Kees is de enige die dat snapt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een beetje klooien mag, maar als je nog harder loopt te mollen dan de echte mol vind ik het vrij irritant
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:21 schreef Salina het volgende:
Niemand wil afvallen?
Rian denk ik toch wel?
Kloptquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:47 schreef TLC het volgende:
Hoorde ik nu Rian ergens 25 zeggen waar het 52 was ?bij dat Maya spel
Is dat niet al jaren de zwakte van het spel? Meer nepmollen dan echte molstreken?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, er zitten zoveel mensen te klooien, het slaat nergens meer op.
Dat komt omdat geld geen rol speeltquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dat niet al jaren de zwakte van het spel? Meer nepmollen dan echte molstreken?
Denk dat je je daar in vergist, maar dat bekendheid nog veel belangrijker is dan wat extra cashquote:
Ik mis daardoor wel de gretigheid om de opdrachten tot n goed eind te brengenquote:Op zondag 11 februari 2024 10:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denk dat je je daar in vergist, maar dat bekendheid nog veel belangrijker is dan wat extra cash
Ik denk dat elke kandidaat gewoon zo lang mogelijk in het spel wil blijven zitten; welk bedrag ze winnen is toch bijna niet te sturen alhoewel ze het wel doen geloven.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij denkt dat al die kandidaten miljonair zijn of zo
Met wat langer er in blijven en dan daarna wat vaker aanschuiven in het Hilversumse incestcircus schuift beter dan zo'n pot.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Denk dat je je daar in vergist, maar dat bekendheid nog veel belangrijker is dan wat extra cash
Dat denk ik ook.quote:
Oh dat zou best eens een goede aanvulling kunnen zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 12:09 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk zou de laatste test(wie de winnaar wordt) ook bepaald moeten worden op hoeveel geld je in de pot hebt gebracht. Vaak zitten de 2 niet mollen al op dezelfde mol tegen die tijd en word de winnaar dan bepaald op het snel invullen van de test.
Door het bedrag aan geld dat je in de pot hebt gebracht op de een of andere manier voor de helft te laten meetellen gaan ze denk ik in het spel veel meer voor geld ipv topitos, vrijstellingen, jokers en de nep mol uithangen.
En dan noem je jezelf 'Tooske'?quote:Op zondag 11 februari 2024 13:25 schreef roos94 het volgende:
Tooske heet eigenlijk Antonia Grietje. Zou niet misstaan in de 18e eeuw
Het zal mij benieuwen hoe anders dit is bij niet-BNers, uiteindelijk kan je alleen maar winnen door er lang in te zitten en op te letten.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik mis daardoor wel de gretigheid om de opdrachten tot n goed eind te brengen
Tooske is één van de redenen dat ik dit seizoen niet kijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 13:25 schreef roos94 het volgende:
Tooske heet eigenlijk Antonia Grietje. Zou niet misstaan in de 18e eeuw
Alleen nogal moeilijk te tellen wie voor welke Euro heeft gezorgd.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:09 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk zou de laatste test(wie de winnaar wordt) ook bepaald moeten worden op hoeveel geld je in de pot hebt gebracht. Vaak zitten de 2 niet mollen al op dezelfde mol tegen die tijd en word de winnaar dan bepaald op het snel invullen van de test.
Door het bedrag aan geld dat je in de pot hebt gebracht op de een of andere manier voor de helft te laten meetellen gaan ze denk ik in het spel veel meer voor geld ipv topitos, vrijstellingen, jokers en de nep mol uithangen.
Rian is de Mol.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef TLC het volgende:
Vanwege de 24'jes en 52'jes blijft Rian mijn mol
Ik denk Anna.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:57 schreef TLC het volgende:
Vanwege de 24'jes en 52'jes blijft Rian mijn mol
@rian pik je ditquote:Op zondag 11 februari 2024 19:44 schreef byah het volgende:
Het feit dat "de oudere vrouw" er nog in zit diet mij vrezen dat ze de (matige) mol is. Ze wil, kan, diet bijna niks op beeld, behalve zweten dan
Je ziet helemaal niks. Niet geil.quote:Op zondag 11 februari 2024 19:53 schreef byah het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het was iig NIET "Op een klein stationnetje"quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:01 schreef Salina het volgende:
Come with Ome Kees.
Krijg een beetje rare vibes.
Neuh, je weet toch wel dat er iemand kijkt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
De mol moest toch wel kijken om het bieden te triggeren.
Dat vond ik best meevallenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Neuh, je weet toch wel dat er iemand kijkt.
Met bieden kon de mol meer geld uit de pot krijgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Goed puntquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Dát. En er is normaliter altijd wel iemand die voor zichzelf gaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met bieden kon de mol meer geld uit de pot krijgen.
Maar je weet met bieden best dat er iemand flink in gaat zettenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met bieden kon de mol meer geld uit de pot krijgen.
Dan zeggen jullie hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar je weet met bieden best dat er iemand flink in gaat zetten
Hahaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ben bedeen weer all-in op Fons. Het was nog nooit zo duidelijk
Ja, daar hoop ik ook op. Volgende week iemand eruit, en in aflevering 9 nog iemand.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:28 schreef Meke het volgende:
Ik hoop trouwens wel doordat Babs er nu uit is, dat er op één of andere manier nog een dubbele executie komt, en er gewoon een finale met drie is. Maar dat zal wel niet![]()
Misschien nog één afvaller eruit in Mexico in elk geval, zodat de livefinale maar met drie is?
Plus dat de mol die vragen helemaal niet nodig heeft, want die blijft er toch wel in.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:39 schreef TLC het volgende:
De mol zal toch niet kiezen op in de envelop te kijken wetende dat ie daarna er veel meer kan uithalen bij het bieden ? dus daarom vallen Fons en Rosario al af bij me
De mol weet dat er toch wel kandidaten veel gaan bieden voor een vrijstelling. Mooie kans om zichzelf voor te doen als kandidaat, plus de kans groter maken dat er daadwerkelijk geld verloren wordt want de vrijstelling-kopers moesten een spieker noemen. Dus door te spieken sloeg de mol 2 vliegen in 1 klap.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus dat de mol die vragen helemaal niet nodig heeft, want die blijft er toch wel in.
Ergo Fons en Rosario zijn niet de mol.
Rian zette maar 550 in.
Anna of Kees dus als mol.
Als het de tactiek van de mol zou zijn om met het bieden het meeste geld eruit te halen is Kees dus de molquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:39 schreef TLC het volgende:
De mol zal toch niet kiezen op in de envelop te kijken wetende dat ie daarna er veel meer kan uithalen bij het bieden ? dus daarom vallen Fons en Rosario al af bij me
Maar de mol kan ook de gok nemen dat er iemand kijkt om dan op zeker een flink extra bedrag uit de pot te trekken. 1500 euro is dan een mooi 'midden' bedrag. En als dan iemand meer biedt is dat mooi meegenomen, en ben je ook niet meteen verdacht.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
De mol weet dat er toch wel kandidaten veel gaan bieden voor een vrijstelling. Mooie kans om zichzelf voor te doen als kandidaat, plus de kans groter maken dat er daadwerkelijk geld verloren wordt want de vrijstelling-kopers moesten een spieker noemen. Dus door te spieken sloeg de mol 2 vliegen in 1 klap.
Denk dat iedereen dan had mogen biedenquote:Op zondag 18 februari 2024 04:04 schreef Gia het volgende:
Het is niet duidelijk wat er was gebeurd als niemand de finalevragen had bekeken, behalve 3000 in de pot.
Hadden ze dan alsnog alle 6, bij wijze van bonus, mogen bieden op de vrijstelling? En zou het hoogste bod dan boven die 2000 zijn geweest?
Of...zou dan het hele bieden op de vrijstelling off the table zijn geweest?
Dan is het voor de mol van belang wel de finalevragen te kijken, om het bieden op de vrijstelling op gang te krijgen.
Zou de mol tussendoor gebriefd worden? Dus dat hij weet of er is gespiekt?quote:Op zondag 18 februari 2024 00:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar de mol kan ook de gok nemen dat er iemand kijkt om dan op zeker een flink extra bedrag uit de pot te trekken. 1500 euro is dan een mooi 'midden' bedrag. En als dan iemand meer biedt is dat mooi meegenomen, en ben je ook niet meteen verdacht.
Precies.. als je nergens ook maar slightly kunt zien wat r misging is er niks aan. Dan is t gewoon n toneelstukje.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:52 schreef Remco het volgende:
Wat een ontzettende matige aflevering. Die muziekopdracht was niet leuk en op de een of andere manier afgestemd op de groep want iedereen kon ineens noten lezen en had enorme muzikale kennis.
Bij het op volgorde zetten van die namen wordt je kijker weer enorm buiten spel gezet. Als deelnemer weet je precies wie celin na charley heeft gezet in het programma wordt dit er natuurlijk uitgeknipt. Maar ook in de gesprekjes na de tijd laat niemand los dat ze hebben gezien wie het was.
Geld uit de pot opdrachten zijn nooit leuk maar op deze manier is het altijd helemaal ellendig, dat als je geen geld uit de pot hebt gehaald in eerste instantie je daarna alsnog meer geld kan laten verdwijnen. Zo wordt je ook 0 wijzer over wie de mol is.
Juist wel. Bij dit soort “opdrachten” hoef je helemaal niet te mollen, want je weet toch wel dat er andere deelnemers zijn die veel geld bieren voor een vrijstelling. Is gewoon gratis geld uit de pot voor de mol. En je weet ook dat er deelnemers zijn die 500 bieden voor de testvragen. Als mol kan je lekker achteroverleunen dus. Voor de vorm 500 bieden, maar jezelf dus lekker voor doen als goede kandidaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:39 schreef TLC het volgende:
Je het is dat, of het feit dat Mexico een tropisch klimaat heeft en het zomer is. Één van de twee.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:06 schreef roos94 het volgende:
Rian heeft het heel warm elke aflevering geloof ik. Molzenuwen?
Ja, het is bloedheet daar. Bij de opdracht waar Jeroen en Fons de gekleurde vlaggetjes moesten tellen zag je Jeroen ook al klagen dat het door de hitte gewoon geen doen was.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je het is dat, of het feit dat Mexico een tropisch klimaat heeft en het zomer is. Één van de twee.
Of dat ze net wat kilootjes te dik is.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je het is dat, of het feit dat Mexico een tropisch klimaat heeft en het zomer is. Één van de twee.
Niemand zweet zo erg als Rian, je kan dr bijna opdweilenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Te duidelijk, naar mijn mening.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ben bedeen weer all-in op Fons. Het was nog nooit zo duidelijk
Zo niet dan is ie wel een leuke mol.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef -XOR- het volgende:
Fons is meer een fanatieke kandidaat die af en toe eens wat verkeerd doet om te kijken hoe anderen daarop reageren.
Exact dit dacht ik dus ook. De Mol wist dat er nog een bieding na kwam.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:39 schreef TLC het volgende:
Kees is toch veeel in beeld?quote:Op maandag 19 februari 2024 08:31 schreef hilliebillie het volgende:
Als Anna de mol is vind ik het echt veel te opvallend. Dan zou ik het echt een slecht seizoen vinden. Dan is het zo in beeld gebracht dat iedereen het duidelijk door had.
Ik twijfel tussen Rosario en Fons. Waarbij ik het gros van de punten op Rosario gezet heb en een paar nog op Fons.
Rian en Kees doen voor mij eigenlijk niet mee als molkandidaat. Daar wordt dan weer bijna niks van in beeld gebracht ook. Dus als een van hun het zou zijn zou het wel heel veilig zijn van de productie.
Ja klopt. Ik verwoord het inderdaad niet goed. Ik vind Rian weinig in beeld, en Kees verdenk ik gewoon nietquote:
Dan gaan ze hints opnieuw gebruiken? Nee, denk ik niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:31 schreef Max23 het volgende:
Bij het bieden zegt Rik tegen iedereen "Kennis is macht"
Dat was destijds een officiële hint toen Kim, k(ennis) i(s) m(acht), de mol was. Zal het nu een hint naar Kees zijn?
Kees is mol?
Whyquote:Op maandag 19 februari 2024 15:47 schreef roos94 het volgende:
Ik hoop niet dat het anna is want vind haar echt niet leuk
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon de gehele pot bieden. Who fucking cares. Ik had het wel gedaan iig. Ook een mooi signaal naar de regie toe dat ze moeten stoppen met dit soort opdrachten. Ze gaan nergens over en ze hebben totaal geen zin welke vorm dan ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:43 schreef Steven184 het volgende:
Vind ze trouwens wel lafjes bieden. Vrijstelling voor aflevering 7 kan je gewoon 5000 euro op bieden.
Hoe zou een deelnemer dat dan al in aflevering 2 kunnen weten?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:55 schreef xzaz het volgende:
Mijn theorie blijft staan:
Kees wist al sinds aflevering 2 wie de mol is en ik denk dat het Fons is
Fout van regie, betrapt tijdens overleg hij zit al 100% bij de toets op de mol sinds die aflevering en heeft zijn bevestiging. Kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zou een deelnemer dat dan al in aflevering 2 kunnen weten?
Ook niet vergeten dat het werk wat Kees doet is juist mensen betrappen en onderzoeken. Kan je ook zien aan de manier waarop hij speelt; hij weet dat de spellen een dekmantel zijn en niet belangrijk. Geld is ook geen factor in wie is de mol dus ook niet van toepassing.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zou een deelnemer dat dan al in aflevering 2 kunnen weten?
Ah ja, zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Fout van regie, betrapt tijdens overleg hij zit al 100% bij de toets op de mol sinds die aflevering en heeft zijn bevestiging. Kan van alles zijn.
Volgens mij was het bij Margriet een aantal jaar geleden ook al snel duidelijk voor iemand; weet niet meer precies hoe en wat.
Ja dat vond ik ook heel vreemd, oh ik kan m niet vinden, laat maarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:12 schreef xzaz het volgende:
Ook btw in aflevering 6 was Fons aan het graven naar zijn Joker...
Uhh ok.
Dat was Rik, bij een treinopdracht met koffers, Margriet ging direct voor een bepaalde koffer, terwijl ze daarvoor steeds afwachtend was. Rik besefte toen dat ze wist dat ze dié bepaalde koffer moest hebben als mol.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Fout van regie, betrapt tijdens overleg hij zit al 100% bij de toets op de mol sinds die aflevering en heeft zijn bevestiging. Kan van alles zijn.
Volgens mij was het bij Margriet een aantal jaar geleden ook al snel duidelijk voor iemand; weet niet meer precies hoe en wat.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beetje laat met melden, niet met kijken
inderdaadquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef Legoblokje het volgende:
Ze gaan de laseropdracht van de mol Belgie op de Canarische Eilanden exact nabootsen
Inderdaad. Ben alleen even kwijt waar de mol toen stond 😄quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef Legoblokje het volgende:
Ze gaan de laseropdracht van de mol Belgie op de Canarische Eilanden exact nabootsen
owquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef Legoblokje het volgende:
Hij kwam me al bekend voor ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef Legoblokje het volgende:
Zelfs met de opdrachten, jeetje. Kaartenhuis bouwenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef Legoblokje het volgende:
Dit is de samenvatting van vrijwel elke opdracht dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:43 schreef Fred_B het volgende:
Maar als Rosario iedereen neerschiet, heeft hij dus voor een paar duizend euro een hele batterij jokers? Dat klinkt voor elke mol of kandidaat een prima deal.
Ja, datquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:43 schreef Fred_B het volgende:
Maar als Rosario iedereen neerschiet, heeft hij dus voor een paar duizend euro een hele batterij jokers? Dat klinkt voor elke mol of kandidaat een prima deal.
Mag maar 1 tegelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:48 schreef golfer het volgende:
Waarom met z'n allen bij elkaar staan wachten i.p.v. elk apart een opdracht doen?
Ja, er is ook geen enkele reden om een andere strategie te hanteren.quote:
Niksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Wat heeft hij te verliezen... Wat een dom spel.
Klopt, hij heeft niks te verliezenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, er is ook geen enkele reden om een andere strategie te hanteren.
Nou, tot nog toe maar eentje.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:56 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon gratis jokers binnenharken voor Sor dit
Correcte waarneming.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nou, tot nog toe maar eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |