Je zou maar net inschakelen. Zoals ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef Greys het volgende:
Ja joh, gewoon in z'n blote reet hahahaaaaa
Huidkleurig onderborekquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef Greys het volgende:
Ja joh, gewoon in z'n blote reet hahahaaaaa
Meteen schaamhaarbeelden in your face.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je zou maar net inschakelen. Zoals ik.
Met de bovenste helft van z'n schaamhaar er bovenuit dan want dat was duidelijk in beeld hahaha.quote:
Ik ben nu het optreden aan het terugkijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Meteen schaamhaarbeelden in your face.
Flink om glimlachen, heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:03 schreef usagi414 het volgende:
Dit is eigenlijk heel slecht maar in alle slechtheid ook wel weer briljant.
Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken.
ja dit geloof ikquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:03 schreef usagi414 het volgende:
Dit is eigenlijk heel slecht maar in alle slechtheid ook wel weer briljant.
Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken.
Ik kom zo naar het litouwen topicquote:
Ik ook, en anders voor Cyanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:05 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik voor de Windowsman ben.
Met Cyan Kicks als derde keus voor mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:06 schreef grazz het volgende:
Windows95man of Sara graag, liefst Sara
Hierna een optreden en dan nog een filmpje en dan de juryvotes en DAN Krij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand mij roepen als de babyhulk er is? Ik blijf in Italie
ga ik proberen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand mij roepen als de babyhulk er is? Ik blijf in Italie
Hopelijk wel een van die twee, jou nog niet op beeld gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef Cee het volgende:
Publiek ging hier in elk geval het luidst los bij Paskana en No Rules.
Ditquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:06 schreef grazz het volgende:
Windows95man of Sara graag, liefst Sara
quote:
Als ik het zo lees was het niet heel anders dan toen ik bij jou op bezoek was?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:11 schreef MMF93 het volgende:
Ik ga voor Sara of Cyan. Windowsmeneer moet nog landen bij mij, weet nog even niet waar ik nou net getuige van ben geweest
Handig, zo'n insiderquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hierna een optreden en dan nog een filmpje en dan de juryvotes en DAN Krij.
Hij viel op in een relatief matige editie.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:17 schreef MMF93 het volgende:
Legt iemand mij eens uit waarom we fan zijn van Windowsmeneer? Kijken of ik dan mee kan fangirlen voor het geval hij straks wint
Gezellige chaosquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:17 schreef MMF93 het volgende:
Legt iemand mij eens uit waarom we fan zijn van Windowsmeneer? Kijken of ik dan mee kan fangirlen voor het geval hij straks wint
Ik zie het!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:17 schreef NailQueen het volgende:
@:Greys feestje met Dargen nu in Sanremo
Oh jij bent daar ook gewoon "even"quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hierna een optreden en dan nog een filmpje en dan de juryvotes en DAN Krij.
Vanmiddag ook de repetitie gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh jij bent daar ook gewoon "even"wat gaaf !
Als de basis goed is kan je alles met een nummer doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:23 schreef H_T het volgende:
Zo klinkt het bijna als iets van Hans Zimmer of zo
Degene die ze niet noemen krijgt er nog 6, toch ?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:35 schreef H_T het volgende:
12 punten van Spaanse jury naar Sara, nu geen punten voor Sini
Die weten dat ene nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef H_T het volgende:
Oekrane geeft de max aan Mikael en Nublu, Sini weer geen punten
Oh weet ik niet, daar zou ik op moeten lettenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Degene die ze niet noemen krijgt er nog 6, toch ?
No wayquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef H_T het volgende:
Oekrane geeft de max aan Mikael en Nublu, Sini weer geen punten
Jesse werd vorige ronde niet genoemd en had bij de volgende jury hetzelfde aantal puntenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Degene die ze niet noemen krijgt er nog 6, toch ?
Oh dus buiten eigen land kunnen ze wel normaal stemmen, die paella-vreters?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:35 schreef H_T het volgende:
12 punten van Spaanse jury naar Sara, nu geen punten voor Sini
Als er 1 jury was die dat zou doen, was het het VK, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:42 schreef H_T het volgende:
UK geeft 12 punten aan Windows95Man. Verbaast me ergens niet
Dat laatste gaat met de publieksstem wel veranderen gok ik hahahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:40 schreef H_T het volgende:
Na 5 jury's heeft Sara Siipola een gat geslagen. 52 voor haar, 38 voor Mikael en Nublu, 36 voor Cyan Kicks. Windows95Man onderaan met 16
Ik zat niet op te letten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Jesse werd vorige ronde niet genoemd en had bij de volgende jury hetzelfde aantal punten
Vorig jaar kreeg Kaarija 72 punten van de jury en was daarmee jurywinnaar. Daarna kwamen er nog 467 punten van het thuispubliek bij, dus de jurypunten zeggen ook weer niet allesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik de concept tweet voor Windowsman wel kan deleten.![]()
Televote is 75% hequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik had zo'n leuke tweet klaarstaan dat het ondergoed weinig plek gaat innemen in hun bagage voor Malm.
zat je er al klaar veur meidt?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik de concept tweet voor Windowsman wel kan deleten.![]()
Was leukquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef NailQueen het volgende:
EN NU ALLEMAAL
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, @Cee dan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef Greys het volgende:
Helemaal niemand van vanavond komt ook maar half in de buurt van de Groene God.
Goed om te zien dat je je in houdt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat zei je?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je je in houdt.
Hahaha ja die wel.quote:
Maar echt, nog niet misschienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja die wel.
Nee maar echt, niemand vanavond haalt het bij hem en ChaChaCha. In de verste verten niet.
Nee, de liedjes zijn niet veel. Wel jammer, want de show is verder prima.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja die wel.
Nee maar echt, niemand vanavond haalt het bij hem en ChaChaCha. In de verste verten niet.
Eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de liedjes zijn niet veel. Wel jammer, want de show is verder prima.
Is de pina colada op of is dit voor het echte alloragevoel?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Zo en nu gooi ik de processofles open
Hele fles gaat eraan?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Zo en nu gooi ik de processofles open
Ik was al een beetje bang dat de lat te hoog lag. Maar het zijn zeker geen slechte nummersquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
Nou ligt de Krijlat ook wel bizar hoog natuurlijk.
Ja, maar het publiek is natuurlijk anders verdeeld, ipv 12 maximaal.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Meer dan verhouding dan 3x70 van Sara
The Rasmus had aan 310 genoeg om te winnen, maar ik weet niet of het systeem toen hetzelfde was. Blind Channel en Kaarija hadden veel meer, maar ook een behoorlijke landslidequote:
Dit inderdaad. Met slechts 27 voor Sini blijft er nog veel over.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar het publiek is natuurlijk anders verdeeld, ipv 12 maximaal.
Denk het welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:00 schreef Greys het volgende:
Sara zal wel iets van 300+ punten krijgen toch.
Ik snap die verdeling sowieso niet echt. Je kunt net zo goed alleen televoting doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:04 schreef H_T het volgende:
273 voor Sara dus, 40 punten verschil. Daar voor je jury's
Dat zie ik ook wel gebreuren.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:05 schreef koffieleuk het volgende:
Joost Klein en deze zie ik wel goeie buddies worden, enige troost.
Ja, of de jury gewoon n totaal laten doen ofzo. Het echte gewicht is 10-15% in dit systeem ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:05 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik snap die verdeling sowieso niet echt. Je kunt net zo goed alleen televoting doen.
Dit vult meer zendtijdquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:05 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik snap die verdeling sowieso niet echt. Je kunt net zo goed alleen televoting doen.
Ierland stuurt Corpse Bride, Spanje een oude sloerie, Frankrijk de favoriet van Greys, Belgi een tekenfilmkatquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:07 schreef grazz het volgende:
Kan me weinig van de reeds geselecteerde inzendingen herinnerenmaar geloof dat ik dit het leukste vind.
Oh ja. Coca-Cola moest aangepast worden (lang geleden)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:06 schreef Momo het volgende:
Hopelijk mag de merknaam Windows naar Eurovisie
Sturen wij EINDELIJK iets leuks. Doen andere landen dat ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een klein probleem voor Joost, dit zit behoorlijk in zijn vaarwater qua presentatie en act
In elk geval in de andere semi. Al die lolligheid gaat toch niet winnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een klein probleem voor Joost, dit zit behoorlijk in zijn vaarwater qua presentatie en act
Maar echt precies ditquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sturen wij EINDELIJK iets leuks. Doen andere landen dat ook
Kakquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sturen wij EINDELIJK iets leuks. Doen andere landen dat ook
Had je liever Cyan Kicks als winnaar gehad?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit vreselijk. Echt zo slecht.
Nee, al was dat iets minder vreselijk geweest. Dit doet me echt denken aan de twijfelachtige kwaliteit van de vroege 2000's.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je liever Cyan Kicks als winnaar gehad?
Ja samequote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, al was dat iets minder vreselijk geweest. Dit doet me echt denken aan de twijfelachtige kwaliteit van de vroege 2000's.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Ja, in elk geval een finalist. Geen idee wat de jury hier dan nog aan gaat geven.
Nee, er zat niet echt wat tussen dit jaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja same![]()
nouja het is ook niet dat ik een ander nummer nu mis gelukkig, maar ik hoor het ook niet.
Ja same, ik vind dit echt van het schijtlollige niveau als die piraten uit Estland of Leto Svet uit Estland. Vraag me ook af of het de finale haalt als ze Windows niet mogen gebruiken. Zitten wel in de sterkere halve finale met landen met grote diaspora. Wel in de - tot nu toe- zwakkere tweede helft.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, al was dat iets minder vreselijk geweest. Dit doet me echt denken aan de twijfelachtige kwaliteit van de vroege 2000's.
Windows95 kan op zich inspelen op het sentiment bij de doorgaans wat oudere juryleden. Maar goed, dit zal wel 18e ofzo worden, dus zo veel maakt het ook weer niet uit.quote:
Ik wilde al vragen of het kwartje bij jou al gevallen was inmiddels maar ook nog niet dus, ik zit er ook nog hetzelfde bijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja same![]()
nouja het is ook niet dat ik een ander nummer nu mis gelukkig, maar ik hoor het ook niet.
Ja je kunt nu zoiets weer sturen terwijl de finale normaal kansloos was. Hopelijk slaat dat in de toekomst niet door.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:03 schreef molloot200 het volgende:
Het is ook dat ik niet echt een favoriet had hier. Wel mooi. Maar laat ook wel een beetje zien wat het doet als je geen jury meer in de semi’s stopt
Noemen ze de UK nou GB in Finland? 🤔quote:
Als hij kon zingen wel. Maar vooral die gozer die erbij zit is zo vals als een kraai. Denk dat het niks wordt.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voorrondes in de andere landen kunnen stopgezet worden, we hebben een winnaar!
"Inmiddels is ruim de helft van het deelnemersveld van het liedjesfestijn bekend."quote:
95 Windows Man zijn gewoon een getal en twee woordenquote:
Ik hoop niet, gewoon op ze af laten komen dit.quote:Op zondag 11 februari 2024 11:56 schreef Rob310 het volgende:
Ik ben eigenlijk alleen maar benieuwd naar hoe Peter van de Veire deze act gaat omschrijven bij de aankondiging......
Ik zag dat zelfs het Jeugdjournaal het had gedeeld jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:35 schreef Em31 het volgende:
Joost mag wel opschieten want random mensen die het Songfestival niet echt volgen beginnen over dit nummer tegen mij.
Ik hoorde het vanmiddag van mijn neefjequote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zag dat zelfs het Jeugdjournaal het had gedeeld ja
Zo slim van Microsoft om dit te omarmen in plaats van legal gedoe omwille van de merknaam. Overigens kan dit zomaar mijn favoriet van het jaar worden. De act zit wel echt geniaal in elkaar en het nummer is net goed (en ook catchy) genoeg. Hier gaan we het jaren later nog over hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:41 schreef Momo het volgende:
Onder video op UMK kanaal, het officile Windows account
[ afbeelding ]
Nou ja, geniaal... het was leuk geweest als het ook iets met Windows95 te maken had. Laat het optreden halverwege vastlopen, ik noem maar wat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 00:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zo slim van Microsoft om dit te omarmen in plaats van legal gedoe omwille van de merknaam. Overigens kan dit zomaar mijn favoriet van het jaar worden. De act zit wel echt geniaal in elkaar en het nummer is net goed (en ook catchy) genoeg. Hier gaan we het jaren later nog over hebben.
Op Twitter/X ookquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:41 schreef Momo het volgende:
Onder video op UMK kanaal, het officile Windows account
[ afbeelding ]
Met als verschil dat Facebook nog steeds wordt aangeboden als commercieel product en Windows 95 al ruim 25 jaar niet meer. Misschien is dat genoeg reden om het niet als reclame te tellen en het wel toe te staanquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:44 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
er is nog steeds discussie geloof ik over de artiestennaam, aangeizien deze natuurrlijk commercieel is. zie San Marino 2012, waarbij de The Facebook song, uiteindelijk The Social Network song werd. YLE zelf vind Windows 95 geen echt merk meer.
Dit lijkt me gewoon een beetje kandidaat-mollen. Wat meer aandacht is natuurlijk nooit weg.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:48 schreef Nexum het volgende:
Ze twijfelen nog wel of ze willen gaan
https://x.com/luismesacab(...)vLRjoxKJG3Na8g3Df7bw
Ik zou eerder constateren dat dit het jaar van de vrouwelijke artiesten is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:43 schreef Spumonisal het volgende:
Het wordt echt zo'n lang leve de lol jaar he?
Ik zie deze post nu pas maar jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden @:Thrts en @:molloot200 weten wie clippy is?
Ja klopt hoor. Maar is meer mijn gevoel denk ik? Vind er tot nu toe niet echt iets geweldigs bij zitten. En dan reken ik Finland tot de lange leve de lol bijdrages, waarbij ik meteen denk dat NL ook iets in die jaren 90 trant (dance of hakkuh etc) gaat sturen. En dan meer van het blije soort zeg maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou eerder constateren dat dit het jaar van de vrouwelijke artiesten is.
Het is wel zo dat ze voor het NSF hadden al aangegeven om sowieso te gaan, dus dit voelt voor mij toch vooral om voor de bhne even het goede te doen, maar niet dat ze zich in werkelijkheid nou zo verschrikkelijk veel zorgen maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:22 schreef Greys het volgende:
Over de enorme druk die ze voelen door grote hoeveelheid reacties om ESF te boycotten. Dat ze dat na nadenken niet gaan doen maar wel dan gaan proberen druk uit te oefenen op de EBU om Isral niet mee te laten doen. En dat ze de boycotreacties zullen blijven houden tot aan het Eurovisie omdat het er niet op lijkt dat de EBU ze gaat bannen.
Leuk jaar zo voor de deelnemers.![]()
[x]https://twitter.com/yleuutiset/status/1759886143963762700[/x]
Oh dat eerste wist ik niet, dat ze sowieso al zouden gaan. Maar kan me toch wel voorstellen dat die hele kuddes reacties op de socials tegen de deelnemers ze veel druk geven om er toch (weer) even iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze voor het NSF hadden al aangegeven om sowieso te gaan, dus dit voelt voor mij toch vooral om voor de bhne even het goede te doen, maar niet dat ze zich in werkelijkheid nou zo verschrikkelijk veel zorgen maken.
Een beetje als deze oude reclame
Volgens ESCUnited gaven ze in de persconferentie voor de Finse finale in elk geval aan dat ze wel zouden gaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:46 schreef Cee het volgende:
Ze hebben nooit aangegeven sowieso te gaan. Ze zouden er over nadenken. Dus vandaag is het pas echt officieel.
En daarna volgde een hausse aan negatieve reacties waardoor ze weer gingen twijfelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens ESCUnited gaven ze in de persconferentie voor de Finse finale in elk geval aan dat ze wel zouden gaan.
[x]https://twitter.com/escunited/status/1756341313048367327[/x]
Ik zou er geen minuut rouwig om zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:05 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit is wel dramatisch slecht live.
Ik zie dit best wel als een mogelijke surprise NQ.
Zonder die vermakelijk act blijft er weinig van over he?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:05 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dat denk ik eigenlijk ook al best wel een tijdje. Het is niet zo veel, dit.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:05 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Bij die nationale finale klonk het ook al voor geen meter. Maar toch won het dik de televote. Dit gaat dus gewoon kwalificeren.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:05 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Leuk weer! Leuke vragen en ze zijn erg sympathiek.quote:
Erg leuk en goed gedaan iddquote:
Beetje offtopic maar dit zijn zulke heerlijk mensen. In het 1e minuut lig ik al dubbel van het lachen "We're reacting to youtube thumbnails" "Bring the mouse over"quote:
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)als_day_2_live_blog/quote:11:50 CEST: Rehearsal 3: 🇫🇮 Finland – Windows95Man – No Rules!
Buckle in, it’s time for Finland’s Windows95man to rehearse No Rules! It’s still early in the rehearsal schedule, but we’ve had our coffee and are ready for a reboot.
Fans of their winning UMK performance will be delighted to hear that the Denim Egg Show has made it to Malm, along with the ‘just within the rules’ nudity (a thong, we can confirm, hopefully secured with more than a couple of Clippy paperclips), tiny jorts and Henri Piispanen’s high notes. In fact, this pretty much a cut and paste of their UMK staging, but with even more processing power and a cloudy LED wall that’s giving 90s screensaver.
Listeners to the Official Eurovision Podcast will know that the backing dancers in this performance are inspired by Teemu’s love of Gina G’s Ooh Aah…Just A Little Bit. So Windows 95, inspired by Eurovision 96. We live for this kind of fun fact.
🔥 PYRO UPDATE: can confirm that the handheld fireworks and eggy smoke have returned. Photos coming soon
Denk het wel gezien er steeds wordt gezegd dat dit een kopie van de NF is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of ze dat Austin Powers trucje weer gaan doen met de camera, zo ja dan kan het best wel eens de verassing worden qua televoting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |