Ashley wordt als eerste vrijgesteldquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat Ty als eerst terug komt..
mag hopen van nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Lovely het volgende:
Maar er gaat ook weer iemand naar de andere kamer?
Ze zegt net ik had avond afwas dat is het probleem.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
De hele dag de tijd en zijn ze 10 min voor de live nog niet klaar
wil die haar echt graag weg hebben?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
Het gezicht van Dylano als Ashley als eerste mag blijven
Komop FEBO we willen die shot
Vol ingezoomd
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ashley wordt als eerste vrijgesteld
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.. zou zo jammer zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Lovely het volgende:
Maar er gaat ook weer iemand naar de andere kamer?
ik hoop het wel gun het haar wel om niet weer door die deur te moetenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik gun het haar ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik hoop het wel gun het haar wel om niet weer door die deur te moeten
oh jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja die bouwen ze om toch een love hok
Ze heeft daarvoor toch haar haren kunnen doen lijkt mijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze zegt net ik had avond afwas dat is het probleem.
Beter later in de weekquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.. zou zo jammer zijn.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:52 schreef Lillibet het volgende:
ty zegt dat hij het niet erdoorheen (blouse) gaat prikken en niet weet waar de pin ligt
Yep, misschien krijgen ze dan ook eindelijk ''normaal'' etenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Lillibet het volgende:
[..]
oh ja
commercieel feest is deze week
Ik denk Tyron, dat is denk zoals het is, en voor het verhaal in het huis ook interessanter.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik gun het haar dat ze voorgoed door die deur mag gaan. 3X scheepsrechtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik hoop het wel gun het haar wel om niet weer door die deur te moeten
alleen de love duo;s wellichtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, misschien krijgen ze dan ook eindelijk ''normaal'' eten
Eentje als een hobbezak en de andere wil een Spice Girl uitstralenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft daarvoor toch haar haren kunnen doen lijkt mij
Maar goed het gaat zo beginnen eens kijken hoe mooi de presentatrices weer hebben aangekleed
Idd en nu eerst eens een leuk feestje met iedereenquote:
Denk dat het zo niet werkt, Ashley als eerste vrijstellen levert het grootste gedoe op in de huiskamer, en gelijk effect live op TV.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk Tyron, dat is denk zoals het is, en voor het verhaal in het huis ook interessanter.
Ashley als winnares nu een keer is vast ook leuk voor zure gezichten, maar dan loopt Tyron volgende week de hut uit.
Die jongen heeft een steuntje in de rug nodig om de saaie tijd nog uit te zitten.
het is / blijft echt doodsaai als Ashley er nu als beste uit komt. Uiteindelijk zegt het ook allemaal niet zoveel.
Enige slimme zet is om Tyron het zetje in de rug te geven zodat ie blijft.
Nopequote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:58 schreef Clasientjuh het volgende:
Tyron wordt als eerste vrijgesteld.
Jepquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wil die haar echt graag weg hebben?
Maar als Nouch terug komt moet ze er 2 terug betalenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:55 schreef Lillibet het volgende:
sabo heeft een coin gepakt voor nouch als aandenken
Dat kunnen we over nouchka niet zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag tenminste een bh aan
Ongelofelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
Echt dat gezeik van Ro Ro over Tom
Is zo ziekelijk
Werd ook eens tijd dat BB dat deedquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:04 schreef Ireth het volgende:
Ff lekker Ronahi framen in de uitzending, in de dbk zo meegaand met die lieve Tom... en vervolgens weer klagen
Echt zo triestquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
Is zo ziekelijk
nou die Tom treft het echt niet treft er eerst 1 die ziekelijk verliefd is op hem en treft er ook 1 die hem constant zwart maaktquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
Is zo ziekelijk
Hoe sneller hoe liever!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:05 schreef missmistreated het volgende:
Die Ro ro moet er zo gauw mogelijk uit, wat een watje is dat, dus ->
Het ziet er echt niet uit,quote:
Echt triest ... moeten we maar de dagelijkse uitzendingen kijken vermoed ikquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen ze nu echt niks beters verzinnen, dan deze troosteloze samenvatting
Ze kijkt toch met haar ogenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat kan die Ashley toch vies kijken met die lippen
Anders zou ze als een zuurpruim op de bank zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heeft Mar*o de account van greysbones gehacked?
Jasje van Jimmy gejatquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Is Randy in de pot met glitters gevallen
Je zou niet dragen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Is Randy in de pot met glitters gevallen
WIe is sorbo?quote:
En kijk die Ronahi nep lachen..quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach basiri wil de kinderdroom van zijn moeder waarmaken![]()
Op een kameel zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:15 schreef Lillibet het volgende:
basiri zou met zijn moeder met vriendin en broertje naar de egypte gaan om haar kinderdroom (mama) waar te maken
Met de pin ik zijn tet gepriktquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:16 schreef ben34567 het volgende:
Dilano zou een held zijn indien hij zonder tshirt op de liveshow gaat
sabo hem gegevenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano heeft een hartje op z'n token oog ding.
Terwijl Sabeau langs kwam rennenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:16 schreef Lillibet het volgende:
het moment van dilano
zonder shirt pull ups doen
Ja hij zegt precies hoe het zit.quote:
Tjaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:20 schreef Ireth het volgende:
"Ik hoop dat mijn duopartner ook heeft gezegd waarom??"
Maw: ze gaat er gewoon vanuit dat Tom haar heeft verlinkt
Ah welnee, Ro skijt 7 kleuren en probeert zich alvast in te dekken voor ze verlinkt wordt...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt Rohani wel krachtig in dit gesprek en Ashley minder.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah welnee, Ro skijt 7 kleuren en probeert zich alvast in te dekken voor ze verlinkt wordt...
ronahi heeft eerst met zowat bijna de hele groep haar ongenoegen besproken over ashleyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Snap er niks meer van hoor
Ashley spreekt iemand ergens op aan:
Alice spreekt Ashley aan: vermijdend
Ronahi spreekt Ashley aan: burn the witch!
Wat mij opviel is dat Karen zegt dat de meisjes "jaloers" zijn op Ashley en haar omdat zij goed met de jongens omgaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
Niet alle meisje hebben op ashley gestemd zoals karen zegt
Hoe eerder Ro vliegt hoe lieverquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah welnee, Ro skijt 7 kleuren en probeert zich alvast in te dekken voor ze verlinkt wordt...
En Alice was ontwijkendquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:22 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ronahi heeft eerst met zowat bijna de hele groep haar ongenoegen besproken over ashley
ashley is , vind ik, te fel maar wel direct
Ze weegt ook hetzelfde als een eend ... a witch!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Echt he.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Die meisjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat mij opviel is dat Karen zegt dat de meisjes "jaloers" zijn op Ashley en haar omdat zij goed met de jongens omgaan.
Tja![]()
Het zegt veel over Karen.
Ja dat zag hij zekerquote:
Sorry maar vond het zo overkomen .Volgens mij had Ashley haar niet verwacht.....en in het filmpje was toch duidelijk dat Tom haar naam niet genoemd heeft omdat hij het belooft had maar zei wel ik heb op een man gestemd en 1+1+quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo rolt BBquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:26 schreef Clasientjuh het volgende:
Is het een Ashley show vandaag? Ik zie alleen maar Ashley op beeld in de live.
Er kan er maar eentje de Queen zijn ....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:26 schreef Clasientjuh het volgende:
Ja, dat moeten ze niet teveel doen....we moeten nog zolang.....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:26 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik kijk nu tegen do aanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:26 schreef Clasientjuh het volgende:
Sorbo hier, Sorbo daarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:25 schreef PinkLow het volgende:
Reclame..
Tijd dus om het hele huishouden even te doen! #duurtaltijdzolang
Alice gaat het nooit meer een ander laten doenquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:30 schreef Hoempah het volgende:
[..]
had er een paar en was aan het mikken op de grootste
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Van ellende maar roomservice besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhmm.. die heb ik hier niet... gewerkt, dus weinig boodschappen gedaan.. zit nu een beschuitje smeerworst weg te knagen..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Van ellende maar roomservice besteld
He, en dat op de zaterdagavond is ook niet gezellig......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm.. die heb ik hier niet... gewerkt, dus weinig boodschappen gedaan.. zit nu een beschuitje smeerworst weg te knagen..
Ze is ook gewoon leuk en grappig. #teamronahiquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:31 schreef zodeju het volgende:
Ronahi kwam in beeld maar qua gezicht is ze ontzettend knap.....
Nee! Eens is het klaar hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:31 schreef MacDeMarco het volgende:
komt er vandaag ook weer een nieuwe binnen?
Ashley deed dat toen met Doriana net zo goed, buiten in de tuin tegen 3 anderen roepen hoe egoïstisch Doriana het spel wel niet speelde. Enkel op basis van haar eigen fout aanname. Leuk dat ze daarna gaat zitten met Doriana en haar fout aan haar toegaf, maar dat was na het stoken. Zij kan bepalen hoe ze haar spel speelt, maar hoeft dat niet voor anderen te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:22 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ronahi heeft eerst met zowat bijna de hele groep haar ongenoegen besproken over ashley
ashley is , vind ik, te fel maar wel direct
Ze is niet lelijk maar sabeau is een knappere versie van haarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:31 schreef zodeju het volgende:
Ronahi kwam in beeld maar qua gezicht is ze ontzettend knap.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |