Ashley wordt als eerste vrijgesteldquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat Ty als eerst terug komt..
mag hopen van nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Lovely het volgende:
Maar er gaat ook weer iemand naar de andere kamer?
Ze zegt net ik had avond afwas dat is het probleem.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Dotteke het volgende:
De hele dag de tijd en zijn ze 10 min voor de live nog niet klaar
wil die haar echt graag weg hebben?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
Het gezicht van Dylano als Ashley als eerste mag blijven
Komop FEBO we willen die shot
Vol ingezoomd
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ashley wordt als eerste vrijgesteld
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.. zou zo jammer zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef Lovely het volgende:
Maar er gaat ook weer iemand naar de andere kamer?
ik hoop het wel gun het haar wel om niet weer door die deur te moetenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik gun het haar ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik hoop het wel gun het haar wel om niet weer door die deur te moeten
oh jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja die bouwen ze om toch een love hok
Ze heeft daarvoor toch haar haren kunnen doen lijkt mijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:52 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze zegt net ik had avond afwas dat is het probleem.
Beter later in de weekquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.. zou zo jammer zijn.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:52 schreef Lillibet het volgende:
ty zegt dat hij het niet erdoorheen (blouse) gaat prikken en niet weet waar de pin ligt
Yep, misschien krijgen ze dan ook eindelijk ''normaal'' etenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Lillibet het volgende:
[..]
oh ja
commercieel feest is deze week
Ik denk Tyron, dat is denk zoals het is, en voor het verhaal in het huis ook interessanter.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik gun het haar dat ze voorgoed door die deur mag gaan. 3X scheepsrechtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik hoop het wel gun het haar wel om niet weer door die deur te moeten
alleen de love duo;s wellichtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep, misschien krijgen ze dan ook eindelijk ''normaal'' eten
Eentje als een hobbezak en de andere wil een Spice Girl uitstralenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft daarvoor toch haar haren kunnen doen lijkt mij
Maar goed het gaat zo beginnen eens kijken hoe mooi de presentatrices weer hebben aangekleed
Idd en nu eerst eens een leuk feestje met iedereenquote:
Denk dat het zo niet werkt, Ashley als eerste vrijstellen levert het grootste gedoe op in de huiskamer, en gelijk effect live op TV.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk Tyron, dat is denk zoals het is, en voor het verhaal in het huis ook interessanter.
Ashley als winnares nu een keer is vast ook leuk voor zure gezichten, maar dan loopt Tyron volgende week de hut uit.
Die jongen heeft een steuntje in de rug nodig om de saaie tijd nog uit te zitten.
het is / blijft echt doodsaai als Ashley er nu als beste uit komt. Uiteindelijk zegt het ook allemaal niet zoveel.
Enige slimme zet is om Tyron het zetje in de rug te geven zodat ie blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |