Je onderschat hoe snel de telegraaf gaat draaien als het ze uitkomtquote:Op zondag 11 februari 2024 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Wilders heeft Plasterk uitgekozen + je kunt Plasterk nauwelijks nog een PvdA-er noemen.
Ik onderschat de Telegraaf echt niet hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 15:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je onderschat hoe snel de telegraaf gaat draaien als het ze uitkomt
De VS blaakt niet uit als voorbeeld. Zeker niet met twee senielen aan de absolute macht.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:01 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als ik te lang in de VS blijf zonder visum word ik ook aangepakt.
Drogreden. Genoeg Nederlanders die een wereldreis maken.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is geen 1530 meer waar je met je plunjezak van hot naar hen kon he.
Het zou de Amerikanen dun door de broek lopen als ze het zonder illegalen zouden moeten rooien.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:01 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Vind ik niet. Als ik te lang in de VS blijf zonder visum word ik ook aangepakt.
Ja, toen kon je door te reizen ontduiken wat je wilde. Van overtreding tot zwaar misdrijf.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is geen 1530 meer waar je met je plunjezak van hot naar hen kon he.
Nog een bron. Alle posten waren al verdeeld. 6-4-3-2. Plasterk zou premier worden. Luister maar.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou bijzonder voorzichtig zijn met het geloven van anonieme twitteraccounts
Welke krant niet?quote:Op zondag 11 februari 2024 12:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zoek eens op wat 'impliceren' betekent. De NRC moet ook premium accounts verkopen hé.
Dit is wel van het niveau Veronica Inside en Roddelpraatquote:Op zondag 11 februari 2024 16:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Nog een bron. Alle posten waren al verdeeld. 6-4-3-2. Plasterk zou premier worden. Luister maar.
Fleur Agema en Mona Keijzer vice premiers. Fleur doet zorg, Mona economische zaken.
Ik begrijp steeds beter dat Omtzigt weggerend is.
[ twitter ]
met een geldige visa. Er Zijn regels en die zijn er niet voor nietsquote:Op zondag 11 februari 2024 16:17 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De VS blaakt niet uit als voorbeeld. Zeker niet met twee senielen aan de absolute macht.
[..]
Drogreden. Genoeg Nederlanders die een wereldreis maken.
Kan jij het uitleggen?quote:Op zondag 11 februari 2024 17:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met een geldige visa. Er Zijn regels en die zijn er niet voor niets
Dit is toch verschrikkelijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:10 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit is wel van het niveau Veronica Inside en Roddelpraat
Nou ja, een paar feiten:quote:Op zondag 11 februari 2024 17:10 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit is wel van het niveau Veronica Inside en Roddelpraat
Yesilgoz geen vice premier? Dat lijkt mij niet te kloppen.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Nog een bron. Alle posten waren al verdeeld. 6-4-3-2. Plasterk zou premier worden. Luister maar.
Fleur Agema en Mona Keijzer vice premiers. Fleur doet zorg, Mona economische zaken.
Ik begrijp steeds beter dat Omtzigt weggerend is.
[ twitter ]
Als deze man/vrouw al een ingang heeft, lijkt dat bij het CDA en waarschijnlijk niet bij de top van de onderhandelende partijen.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Die zit wel vaker goed. Maar je mag het natuurlijk beoordelen zoals je wil![]()
Het is ieg wel een hardnekkig gerucht. Zo hardnekkig dat het geen grapje meer is.
Lijkt me wel. Het is of alle partijleiders het kabinet in, of allemaal niet. Anders heeft straks Yeşilgöz in feite de macht in de ministerraad.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yesilgoz geen vice premier? Dat lijkt mij niet te kloppen.
Hoezo? Partijleider was Rutte ook en geen Kamerlid als minister.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Het is of alle partijleiders het kabinet in, of allemaal niet. Anders heeft straks Yeşilgöz in feite de macht in de ministerraad.
Omdat Plasterk daar dan een soort bij de gratie van Yeşilgöz zit. Ik had dan Hermans of Becker als vice-premier verwacht.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo? Partijleider was Rutte ook en geen Kamerlid als minister.
Plasterk.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Het is of alle partijleiders het kabinet in, of allemaal niet. Anders heeft straks Yeşilgöz in feite de macht in de ministerraad.
Plasterk zit daar sowieso bij de gratie van een partij, de PVV om te beginnen, ik snap die logica niet zo. Yesilgoz heeft geen zak meer te vertellen in de ministerraad omdat zij partijleider isquote:Op zondag 11 februari 2024 18:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Omdat Plasterk daar dan een soort bij de gratie van Yeşilgöz zit. Ik had dan Hermans of Becker als vice-premier verwacht.
Teveel twijfelquote:Op zondag 11 februari 2024 18:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yesilgoz geen vice premier? Dat lijkt mij niet te kloppen.
In theorie niet, in praktijk denk ik wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Plasterk zit daar sowieso bij de gratie van een partij, de PVV om te beginnen, ik snap die logica niet zo. Yesilgoz heeft geen zak meer te vertellen in de ministerraad omdat zij partijleider is
Ik hoor bij een minderheidskabinet of extraparlementair kabinet alleen maar welke theoretische voorbeelden het kan hebben. Ik hoor alleen nooit hoe het gaat werken als het spannend wordt.quote:Op zondag 11 februari 2024 15:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)dskabinet-onmogelijk
Helemaal eens met Remkes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |