Deze nog maar even omhoog gooien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Staat een toch wel ontluisterend artikel over Yesilgoz en haar werk op J&V in de NRC. Het is nu wel duidelijk waarom de deur naar Wilders wagenwijd werd opengezet. Zelf heeft ze ook niet veel op met de rechtsstaat.
Gaat om dit artikel, neem ik aan: https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-de-wet-op-a4189649quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze nog maar even omhoog gooien.
Dit zou niemand moeten verbazen. De VVD ziet de rechtstaat al jaren voornamelijk als een vervelend obstakel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Deze nog maar even omhoog gooien.
Die valt me zo tegen. Dilan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:01 schreef Hanca het volgende:
Dit artikel is inderdaad een extra reden om niet met de VVD in zee te willen als fatsoenlijke partij. In elk geval niet zo lang Yeşilgöz er zit. Ik hoop dat er ook kamervragen en een debat over komen. Zou wel wat zijn als NSC de vertrouwensvraag opwerpt richting Yeşilgöz...
Had je meer verwacht? Ze koos toch voor de verkiezingen al duidelijk zo'n koers, vol naar radicaal rechts kijken en het centrum afvallen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Die valt me zo tegen. Dilan.
Meeheulen met Wilders met die tweets. En nu dit weer.
En constant het niveau naar beneden bijstellen. Lege oneliners, meer niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Had je meer verwacht? Ze koos toch voor de verkiezingen al duidelijk zo'n koers, vol naar radicaal rechts kijken en het centrum afvallen.
Uitstekend werk van Yesilgoz dus.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Gaat om dit artikel, neem ik aan: https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-de-wet-op-a4189649
Ja, zaken als 'iedereen is voor de wet gelijk' en andere grondrechten interesseren jou niet? Gaat dat alleen op als anderen daar tegen aan lopen, of zou je het ook prima vinden om zelf daar de dupe van te zijn?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Uitstekend werk van Yesilgoz dus.
Ja. Ik had meer standvastigheid verwacht. Niet met iedere tweet van Wilders meeheulen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Had je meer verwacht? Ze koos toch voor de verkiezingen al duidelijk zo'n koers, vol naar radicaal rechts kijken en het centrum afvallen.
Dat is de essentie van conservatisme.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, zaken als 'iedereen is voor de wet gelijk' en andere grondrechten interesseren jou niet?
Wat zijn dit voor idiote praktijken? Minister opzouten, staatssecretaris opzouten en iedere hoofdofficier van zowel politie als justitie die hier aan meegewerkt heeft ook opzouten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Gaat om dit artikel, neem ik aan: https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-de-wet-op-a4189649
Iedereen is ook voor de wet gelijk, maar dat neemt niet weg dat je in de aanpak en uitvoering kan prioriteren. Móet prioriteren in dit geval ook, omdat de overlast een enorme wissel op de directe omgeving trekt en een te groot beslag op de beperkte uitvoeringscapaciteit. Dat schuurt dan misschien tegen wat randen aan, maar ik lees niets wat daar overduidelijk overheen gaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, zaken als 'iedereen is voor de wet gelijk' en andere grondrechten interesseren jou niet? Gaat dat alleen op als anderen daar tegen aan lopen, of zou je het ook prima vinden om zelf daar de dupe van te zijn?
Nou, nou, nou, niet zo negatief. Dit gaat om asielzoekers, niet om normale mensen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor idiote praktijken? Minister opzouten, staatssecretaris opzouten en iedere hoofdofficier van zowel politie als justitie die hier aan meegewerkt heeft ook opzouten.
Dit kan écht niet.
Dat de ene persoon een waarschuwing krijgt en de andere gelijk wordt vervolgd, op basis van het horen van een (zelfverzonnen) groep, is juist het bewijs dat niet iedereen voor de wet gelijk is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Iedereen is ook voor de wet gelijk, maar dat neemt niet weg dat je in de aanpak en uitvoering kan prioriteren. Móet prioriteren in dit geval ook, omdat de overlast een enorme wissel op de directe omgeving trekt en een te groot beslag op de beperkte uitvoeringscapaciteit. Dat schuurt dan misschien tegen wat randen aan, maar ik lees niets wat daar overduidelijk overheen gaat.
Tja, wat verwacht je van iemand die vindt dat "wokisme" de grootste bedreiging is van de rechtsstaat: https://nos.nl/artikel/24(...)-van-de-bedreigingenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Die valt me zo tegen. Dilan.
Meeheulen met Wilders met die tweets. En nu dit weer.
Beter nog, dit gaat om "overlastgevende" veiligelanders. Niemand kan toch tegen een beetje onrechtsstatelijkheid zijn om deze groep aan te pakken?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, niet zo negatief. Dit gaat om asielzoekers, niet om normale mensen.
'Probleem' is dat ze ook de fractievoorzitter is van een partij die sowieso zal moeten gaan regeren. En dat blijft zo, ook als je haar weg stuurt als minister.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Normaal gesproken is dit uiteraard EXIT Yesilgoz. Lachwekkend
Ware het niet dat 'normaal gesproken' niet meer telt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Normaal gesproken is dit uiteraard EXIT Yesilgoz. Lachwekkend
Hoe fijn dat tegen de randen van de grondwet en rechtsstaat aanschurken en er niet al te opzichtig overheen gaan het nieuwe normaal is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Iedereen is ook voor de wet gelijk, maar dat neemt niet weg dat je in de aanpak en uitvoering kan prioriteren. Móet prioriteren in dit geval ook, omdat de overlast een enorme wissel op de directe omgeving trekt en een te groot beslag op de beperkte uitvoeringscapaciteit. Dat schuurt dan misschien tegen wat randen aan, maar ik lees niets wat daar overduidelijk overheen gaat.
En dat zou zeer alarmerend moeten zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:58 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ware het niet dat 'normaal gesproken' niet meer telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |