Zondag 3 december horen we om 13:30 op Rai Uno welke big artists mee doen dit jaar. Van de 26 acts die mee doen zijn er 23 van big artists en 3 van nieuwelingen. Op 19 december worden deze nieuwelingen gekozen in Sanremo Giovani. Daar doen ze mee met een ander nummer dan ze straks zullen doen in het grote San Remo.quote:5th night
Host Amadeus + Fiorello
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Momo op 10-02-2024 20:04:11 ]
Wel leuk lijkt me om te doen. Spannend ook natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet iets wat makkelijk te reproduceren is in tekst. Vooral dat ik me moest ontspannen en niet te veel in mijn hoofd moest zitten, want daar werd het niet beter op. Iemand van de theatergroep (niet de coach) liet me een keer een nummer doen terwijl ik moest proberen Netta te imiteren. Omdat ik dáár toen druk mee was en minder met hoe het zou klinken schijnt het beter geklonken te hebben![]()
De coach heeft gewoon goed de tijd genomen om me de drie noten aan te leren die ik moest kunnen en me niet druk te maken over de rest, want dat hoefde toch niet. Het minimale wat nodig was dus, maar dan wel extra tijd besteden daaraan
Zeker, maar gelukkig wel in een veilige omgevingquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leuk lijkt me om te doen. Spannend ook natuurlijk
Jeetje, ja dat is niet erg subtiel inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker, maar gelukkig wel in een veilige omgeving
Ik heb ook een keer een vocal coach gehad bij theater die bij de laatste repetitie voor de voorstelling zei dat ik maar moest gaan playbackenOp zich vond ik dat nog niet zo erg, maar had me dan ook niet die extra uren laten maken
Gelukkig heb ik die feeks nooit meer gezien
Powerpuff Girls?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:02 schreef NailQueen het volgende:
Dit doet me denken aan die ene cartoon
Is playbacken niet ook voldoende wezenlijk anders dan zingen dat je het niet zomaar even doet, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker, maar gelukkig wel in een veilige omgeving
Ik heb ook een keer een vocal coach gehad bij theater die bij de laatste repetitie voor de voorstelling zei dat ik maar moest gaan playbackenOp zich vond ik dat nog niet zo erg, maar had me dan ook niet die extra uren laten maken
Gelukkig heb ik die feeks nooit meer gezien
Welterusten dan, neem ik aan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:02 schreef Strani het volgende:
Oké, mooi 'weest. Bedankt weer voor de leuke avond!
Ik hoefde alleen wat te doen bij groepsnummers en had geen solo's of zoiets. En omdat ik groter ben dan de meeste andere spelers stond ik sowieso al achteraan. Dan valt het allemaal niet zo opquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is playbacken niet ook voldoende wezenlijk anders dan zingen dat je het niet zomaar even doet, of valt dat mee?
Lijkt me toch handig zoiets toch wat verder vooruit aan te geven.
Ah ok, dat is idd wat anders dan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen wat te doen bij groepsnummers en had geen solo's of zoiets. En omdat ik groter ben dan de meeste andere spelers stond ik sowieso al achteraan. Dan valt het allemaal niet zo opDe tekst had ik toch al geleerd, dus dat was makkelijk zat
Vond het eerder een auditie voor de Moldavische voorrondequote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit optreden voelt als iets wat een zeer late avond interval act op Sanremozaterdag zou kunnen zijn.
Ook goedemorgen.quote:
Hoe heb je Netta geimiteerd?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen wat te doen bij groepsnummers en had geen solo's of zoiets. En omdat ik groter ben dan de meeste andere spelers stond ik sowieso al achteraan. Dan valt het allemaal niet zo opDe tekst had ik toch al geleerd, dus dat was makkelijk zat
Die twee dingen ontlopen elkaar niet altijd veel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vond het eerder een auditie voor de Moldavische voorronde
Best netjes, al zeg ik het zelfquote:
Beetje de Italiaanse Lizzoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh wow, mevrouw Kwarktas schuwt de outfits niet zeg
Ze zingt beter dan de rest
Geen allora's meer?quote:
Nog eentje danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nog eentje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, van deze toch?quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit ia die gast van dat verschrikkelijk overschatte lied van 2018
Dat had echt niet gehoeven, vind 2018 misschien wel de matigste inzending sinds ze terug zijn.quote:
Ik weet ook niet of ik tot de laatste minuut ga blijven, dat lijkt me meer iets voor morgen.quote:
Ik geef het nu op. Slaap lekker!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik tot de laatste minuut ga blijven, dat lijkt me meer iets voor morgen.
Hierna is geloof ik de laatste kandidaat met hun duet, die kijk ik nog wel even.
Jij ook, ik ga ook zo afsluiten denk ik.quote:
Welterusten!quote:
Trustenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ook, ik ga ook zo afsluiten denk ik.
Heb ik eerder op de dag nog live gehoord!quote:
Oh shitquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:58 schreef TheVulture het volgende:
Top 5 vanavond:
1. Geolier
2. Angelina Mango
3. Annalisa
4. Ghali
5. Alfa
Met een luid fluitconcert uit de zaal
Geolier gaat Angelina Mango en Annalisa verslaan ben ik bang
Met Mahmood in 2019 was het land ook niet echt gelukkig, al was dat volgens mij minder merkbaar in de zaal zelf. Dit zou wel een vergelijkbaar scenario zijn (en met misschien een even matige line-up als toen op het ESF zou zelfs Geolier kunnen scoren trouwens).quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:50 schreef Em31 het volgende:
Hebben we dit publiek dit eerder horen doen?
[ twitter ]
quote:Ok! An explanation about the voting system is overdue:
from tuesday to tonight the radio and press juries have voted with a score system from 1 to 10. This means that if Angelina scored a 9 across the juries and Geolier a 7 they had a difference so low that the televote had much more power (and we've always known that Geolier would've swept it). BUT! During the final round where the 5 best songs compete and everything resets, each member of the juries (both radio and press) will vote by assigning ONLY ONE PREFERENCE (they have to chose ONE SINGLE person to cast their vote), meaning that they will have a bigger impact. So thus far nothing is done yet, there is still hope!!!
Ja, maar dat werkt dus in twee richtingen (en dat is eigenlijk de kern van het probleem, want de televoting lijkt beslist als heel Napoli telkens hun beltegoed voor Geolier er doorheen jaagt). De jury heeft in theorie heel veel macht in dit systeem, en kan de televoting bijna overbodig maken. Maar als er stoorzenders in de superfinale komen, die opeens heel veel stemmen wegtrekken, wordt het een volledig open strijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:41 schreef Em31 het volgende:
Zie wel dit van een Italiaan op Reddit
[..]
Ik gok dat de jury wel vriendelijk wordt geďnstrueerd dan om anders te stemmen vanavond, zou voor het instituut San Remo ook niet heel fijn zijn als zo'n lokale rapper een festival kaapt met een kutnummerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt dus in twee richtingen (en dat is eigenlijk de kern van het probleem, want de televoting lijkt beslist als heel Napoli telkens hun beltegoed voor Geolier er doorheen jaagt). De jury heeft in theorie heel veel macht in dit systeem, en kan de televoting bijna overbodig maken. Maar als er stoorzenders in de superfinale komen, die opeens heel veel stemmen wegtrekken, wordt het een volledig open strijd.
[ afbeelding ]
Ja, dat zou prima kunnen. Behalve voor het deel van de jury dat ook uit de regio Napoli komt danquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat de jury wel vriendelijk wordt geďnstrueerd dan om anders te stemmen vanavond, zou voor het instituut San Remo ook niet heel fijn zijn als zo'n lokale rapper een festival kaapt met een kutnummer
Het zo nette gala publiek laat zich horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:50 schreef Em31 het volgende:
Hebben we dit publiek dit eerder horen doen?
[ twitter ]
Dit is dus een beetje alsof heel Friesland gaat stemmen in een Nederlandse voorronde.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:20 schreef Momo het volgende:
Ik volg een bepaalde Italiaan voor wielerzaken en die is was ook boos dat Geolier bovenaan stond enkel omdat heel Napoli stemt (schijnbaar rapt hij ook in bepaald dialect).
Dat is altijd hč. Na liedje 30 gaan de telefoonlijnen meteen dicht, dus je kan moeilijk Annalisa als 27e ofzo zetten (tenzij je dus Björkman bent, en lachend iets wat je zelf niets vindt onder de bus gooit).quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, die uren na de favorieten worden zo wel zwaar
Eerst een Finse sauna, dan een Pizza Napoli. Als één geolierde machinequote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:39 schreef Momo het volgende:
Bestellen jullie vanavond Napolitaanse pizza?
Waar twee vechten om een been, loopt Annalisa ermee heen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Odds op dit moment, we lijken een tweestrijd te gaan krijgen.
Ja verbaast mij ook. Waar let zo'n jury dan op? Ik kan me indenken dat de muziek misschien niet je smaak is maar je kunt niet ontkennen dat ze vocaal een van de sterksten zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:12 schreef Greys het volgende:
Il Volo zó laag? Wauw.
Ik bedoel, mijn favoriet voor ESF is het niet maar het is toch qua kwaliteit stukken beter dan héél veel die erboven staan.
Is dit niet gewoon een fanpollquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja verbaast mij ook. Waar let zo'n jury dan op? Ik kan me indenken dat de muziek misschien niet je smaak is maar je kunt niet ontkennen dat ze vocaal een van de sterksten zijn.
Ja dit is inderdaad een grootschalige fan poll onder internationale fans.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:48 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een fanpoll
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dit is inderdaad een grootschalige fan poll onder internationale fans.Alsnog veel te laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“De favorieten komen vroeg in de show”.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“De favorieten komen vroeg in de show”.
De drie toppers rond middernacht dus
Niet overdrijven. Die horen we om 21.00 uur. Tijdschema staat in de OP.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:50 schreef Sableheart het volgende:
We zijn begonnen!
Nog een uurtje tot het eerste nummer?
Jammer, dan ga ik mogelijk nummers missen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Die horen we om 21.00 uur. Tijdschema staat in de OP.
Die heeft ook 15 complettenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Ja, dit zou met ons Wilhelmus nu al minder gaan, mochten we dit ooit kopiëren.
Het eerste mooie nummer komt om 21.30 uur. Van oude bekenden van ESF 2015.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Jammer, dan ga ik mogelijk nummers missen.
Maar ik zou het dan wel leuk vinden als ze het in zijn geheel zouden spelen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Ja, dit zou met ons Wilhelmus nu al minder gaan, mochten we dit ooit kopiëren.
Ik zie al een voorloper, hier was hij pas bij nummer 14quote:
Nou ja als het in de Superfinale opnieuw begint kan het nog wel leuk worden. Hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Nou dat was het dan. Tot volgend jaar
Ah dan zal een deel van Italië nu ook wel door de #ophef massaal op Angelina gaan stemmenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:59 schreef Momo het volgende:
3.Annalisa
2.Angelina
1.Geolier als een tierelier
Ja vind dat ook wel weer sneu voor hemquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat gejoel gaat Amadeus dan wel weer lekker tegenin, blijf het een fijne presentator vinden.
Ik denk dat hij wat ophef ook niet zo erg vindt. Zolang het de zaak niet gaat overheersen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vind dat ook wel weer sneu voor hemhij kan er ook niets aan doen dat ook de jury etc. voor hem gaat
Ik zag vanmiddag een filmpje dat een journalist hem gisteren voeg of hij zich niet schaamt dat hij wonquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat ophef ook niet zo erg vindt. Zolang het de zaak niet gaat overheersen.
Vorig jaar bleef Amadeus ook kalm toen Blanco de rozentuin stuk schopte. Hij is de rust zelve.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat gejoel gaat Amadeus dan wel weer lekker tegenin, blijf het een fijne presentator vinden.
Ja, je vraagt je af wat voor vragen ze dan aan Eden van Israël gaan stellenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een filmpje dat een journalist hem gisteren voeg of hij zich niet schaamt dat hij won
Aan Geolier? Ik weet niet of hij echt heel actief stadsgenoten aan het mobiliseren is. Als dat zo is dan zou het wel een terechte vraag zijn misschien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een filmpje dat een journalist hem gisteren voeg of hij zich niet schaamt dat hij won
Ik vind het al met al een prima editiequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:11 schreef Em31 het volgende:
Toch wel veel prima nummers dit jaar, is echt weleens matiger geweest.
Ja aan hem ja, maar gisteren waren er ook twee jury's dusja..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan Geolier? Ik weet niet of hij echt heel actief stadsgenoten aan het mobiliseren is. Als dat zo is dan zou het wel een terechte vraag zijn misschien.
Dit is een van de betere voorrondes dit jaar. Eigenlijk wel de beste tot nu toe.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:11 schreef Em31 het volgende:
Toch wel veel prima nummers dit jaar, is echt weleens matiger geweest.
Ik zag allemaal filmpjes van stapels met simkaarten want je kan per nummer 5 keer stemmen schijnbaar. Maar goed je hebt dan nog 2 juries.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan Geolier? Ik weet niet of hij echt heel actief stadsgenoten aan het mobiliseren is. Als dat zo is dan zou het wel een terechte vraag zijn misschien.
Pfff ja maar die kant moet je echt niet opwillen... Anders heb je volgend jaar opeens een soort Regio Songfestival met allemaal eigen dialecten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag allemaal filmpjes van stapels met simkaarten want je kan per nummer 5 keer stemmen schijnbaar. Maar goed je hebt dan nog 2 juries.
Maar wie weet is Geolier daar neit bij betrokken he en doen zijn regiogenoten dit.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Pfff ja maar die kant moet je echt niet opwillen... Anders heb je volgend jaar opeens een soort Regio Songfestival met allemaal eigen dialecten.
Oh dat zou zeker kunnen ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wie weet is Geolier daar neit bij betrokken he en doen zijn regiogenoten dit.
Maar het geeft wel Azerbeidzjan 2011 vibes of Tanxugueiras in BF 2022 die 70% televote hadden ofzo vanwege hun streek.quote:
Ja, er zit net geen echt wow-nummer tussen (Diodato 2020, Mĺneskin 2021, dat idee). Dat is jammer. In de breedte is het weer prima.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het al met al een prima editieHet maakt veel NSF's een beetje goed.
Dat vind ik wel echt een gemiste kans ja. Dat liedje zit ook echt in m'n kop steeds.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:18 schreef Em31 het volgende:
Doet toch wel een beetje pijn dat de kans groot is dat we Annalisa (weer) niet op het Songfestival gaan zien.
Nou ja, Geolier is wel echt een vertegenwoordiger van het achtergestelde Zuiden geworden. Meer dan Napoli alleen (volgens een niet geheel neutrale persoon uit Napoli die ik op Instagram volg).quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Pfff ja maar die kant moet je echt niet opwillen... Anders heb je volgend jaar opeens een soort Regio Songfestival met allemaal eigen dialecten.
Enige hoop is dat de winnaar niet wil en de ticket aan Annalisa geeft. Behalve als het Angelina is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:18 schreef Em31 het volgende:
Doet toch wel een beetje pijn dat de kans groot is dat we Annalisa (weer) niet op het Songfestival gaan zien.
Geolier wil naar ESF heeft hij gezegd in interview.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Enige hoop is dat de winnaar niet wil en de ticket aan Annalisa geeft. Behalve als het Angelina is.
Dan moeten die Neapolitanen gewoon eens een baan zoeken! En het vuilnis ophalen!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, Geolier is wel echt een vertegenwoordiger van het achtergestelde Zuiden geworden. Meer dan Napoli alleen (volgens een niet geheel neutrale persoon uit Napoli die ik op Instagram volg).
Ja potverdorriequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Geolier wil naar ESF heeft hij gezegd in interview.
Ja heel jammer, vind haar ook leuk en had haar daar graag als artiest gezien. Wie weet lukt het haar ooit nog wel met een ballad waar ze flink kan uithalen zoals we gisteren tijdens de coveravond zagen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik wel echt een gemiste kans ja. Dat liedje zit ook echt in m'n kop steeds.
Wel lekkere pizza’s.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moeten die Neapolitanen gewoon eens een baan zoeken! En het vuilnis ophalen!
Hopelijk! Even los van dat ik haar niet lelijk vind; ze heeft gewoon een hele toffe uitstraling op het podium. En super zelfverzekerd op een prettige manier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja heel jammer, vind haar ook leuk en had haar daar graag als artiest gezien. Wie weet lukt het haar ooit nog wel met een ballad waar ze flink kan uithalen zoals we gisteren tijdens de coveravond zagen.
Ach dan heeft ze het slechtste resultaat maar heeft ze wel alles gegeven. Strijdend ten onder gaan!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
Loredana Berte begon zelf in haar interviews zelf over Eurovisie, ze wil echt graag
Ja, gelukkig is die maar 8e, ik zie haar niet meer in de Top 5 komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
Loredana Berte begon zelf in haar interviews zelf over Eurovisie, ze wil echt graag
Ja inderdaad, mooie uitstralingquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopelijk! Even los van dat ik haar niet lelijk vind; ze heeft gewoon een hele toffe uitstraling op het podium. En super zelfverzekerd op een prettige manier.
Nouja gaat wel over dat er omgegaan wordt met kinderlevens alsof het niks is in oorlogsgebieden. Maar je hoort wel Bambino Casino inderdaad vooral als je luistert.quote:
Ja, het is een beetje doorsnee liedje. Best leuk, en ook wel Top 10 ESF-materiaal. Maar ik kan er al een stuk of 5 noemen in San Remo die ik leuker vind.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:21 schreef molloot200 het volgende:
Toch stiekem hopen dat Angelina dan voorbij Geolier gaat dan maar ondanks dat Angelina ook niet mijn favoriet is
Lekker met Nebulossa helemaal los in de euroclubquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ach dan heeft ze het slechtste resultaat maar heeft ze wel alles gegeven. Strijdend ten onder gaan!
Ik niet zo, ik vind het een vreemd nummer. Het klinkt aan de ene kant vrolijk en opzwepend en tegelijkertijd vind ik hém elke keer klinken alsof hij er eigenlijk helemaal geen zin in heeft.quote:
Ja je denkt toch een beetje 'ahh shit dit was er ook', maar zou er alsnog wel blij mee zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje doorsnee liedje. Best leuk, en ook wel Top 10 ESF-materiaal. Maar ik kan er al een stuk of 5 noemen in San Remo die ik leuker vind.
Dank, dan blijf ik daar weg!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:23 schreef NailQueen het volgende:
Reclame precies op tijd. [ afbeelding ] alarm in UMK
Johan Derksen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef Strani het volgende:
Zo eerst weer acht minuten met die grijze snorremans.
het was zeker niet niets, maar het was ook geen Käärijäquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was iemand die wolf riep, maar het was niets.
Ik kijk normaal gesproken altijd nog wel, maar dit jaar...... moet nog twee afleveringen kijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef NailQueen het volgende:
En ondertussen was er ook nog WIDM
Dat vat WIDM eigenlijk wel mooi samen ja. 'Dat was er ook nog'quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef NailQueen het volgende:
En ondertussen was er ook nog WIDM
Nou ja hij ligt nogal gevoelig tegenwoordig helaas. Maar ik vind veel van zijn muziek briljant. En als entertainer was hij de beste.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Michael Jackson echt verschikkelijk
Ja, het is met die voorrondes ook steeds een beproeving om die uitzending terug te kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kijk normaal gesproken altijd nog wel, maar dit jaar...... moet nog twee afleveringen kijken.
Ik dacht dat het Serhat wasquote:
Inderdaad ik moet het echt live zien anders kijk ik het niet terug merk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is met die voorrondes ook steeds een beproeving om die uitzending terug te kijken
Dat al je punten na twee afleveringen weg waren door tunnelvisie zal ook niet geholpen hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad ik moet het echt live zien anders kijk ik het niet terug merk ik.
Ook waar jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat al je punten na twee afleveringen weg waren door tunnelvisie zal ook niet geholpen hebben.
In het Italië topicquote:
quote:
Dan ben ik goed, grazie Dioquote:
En nog op tempoquote:
*steltquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien hoe jij verwarde mensen op hun gemak stemt.
Lekker hč, die Rozjeequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien hoe jij verwarde mensen op hun gemak stelt.
Nee, die hebben allemaal een grid penalty en zitten op rij 17.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zit er ook F1 coureur front row, zoals vorig jaar?
Of Ferrari heeft de strategie laten falenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, die hebben allemaal een grid penalty en zitten op rij 17.
Niet ‘stem’ het toch op prijs?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Was al gefixt, maar ik stel het toch op prijs
Leuk weetje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
Fiorello is een Siciliaan, lees ik. Misschien een leuk feitje dat de spinazie daar ooit in Europa is binnengekomen. Door de Arabieren.
Em, dit is hoe ik m'n leven leid...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Em31 het volgende:
Ik vond het in 2015 wel mooi, maar kan hier toch nooit zo goed tegen.dat neppige, overdreven emotionele ofzo
Gelukkig is het bij hun nooit nep.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:38 schreef Em31 het volgende:
Ik vond het in 2015 wel mooi, maar kan hier toch nooit zo goed tegen.dat neppige, overdreven emotionele ofzo
Zoals Il Volo?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Em, dit is hoe ik m'n leven leid...
Ja. Groots, emotioneel. In m'n stamkroeg vinden ze het soms wel vervelend maar ik ben wie ik ben.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:40 schreef Em31 het volgende:
Vooral die links doet dat wat ik bedoel
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Groots, emotioneel. In m'n stamkroeg vinden ze het soms wel vervelend maar ik ben wie ik ben.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]NatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind dit nummer ook wel mooi hoor, maar ik zet het zelf niet op verder
Dát zullen we nog wel eens zienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
Nou nog 1x dit nummer horen en dan nooit weer
Trek die stekker eruitquote:
Volgend jaar een eerbetoon neem ik aan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
Nou nog 1x dit nummer horen en dan nooit weer
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat hard maar als het moet dan moet het
Ok, ik wacht nog even.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik wacht nog even.
De show duurt nog lang.
Die haalt het einde niet joh!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik wacht nog even.
De show duurt nog lang.
Ik doe alles om die smurf het zwijgen op te leggen Straan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat hard maar als het moet dan moet het
Het is net als met het concept eeuwigheid. Je leeft eeuwig in het nú. Denk in het nú, niet in het ooit. Ooit zal nooit bestaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef Em31 het volgende:
Ik wil graag het einde halen, maar tegelijkertijd vind ik het nu een heel naar idee dat we daar nog meer dan 4 uur op moeten wachten
Ik denk ook niet dat ik het haalquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef Em31 het volgende:
Ik wil graag het einde halen, maar tegelijkertijd vind ik het nu een heel naar idee dat we daar nog meer dan 4 uur op moeten wachten
Ja kijk dit is me al teveel, nu al.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is net als met het concept eeuwigheid. Je leeft eeuwig in het nú. Denk in het nú, niet in het ooit. Ooit zal nooit bestaan.
Ik zie het niet als vier uur wachten, er staat vier uur aan vermaak voor mijn neus. Als ik Titanic kijk denk ik ook niet "Bah, nu moet ik drie uur wachten tot die boot zinkt." oid.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef Em31 het volgende:
Gisteren werd ik rond de uitslag weer wakker, dat was waardeloos maar erger ook wel leuk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het haal
Ja jij bent het gewend als Spanjool en door het tijdsverschil!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
Kom op zeg, beetje doorzettenVoor mij is dit slechts de warm-up voor de Super Bowl morgen.
Daarna nog wel geslapen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gisteren werd ik rond de uitslag weer wakker, dat was waardeloos maar erger ook wel leuk.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja jij bent het gewend als Spanjool en door het tijdsverschil!
We praten over 3 uur en 5 interval acts verder wel weer Roger!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het niet als vier uur wachten, er staat vier uur aan vermaak voor mijn neus. Als ik Titanic kijk denk ik ook niet "Bah, nu moet ik drie uur wachten tot die boot zinkt." oid.
Ik zie het als nog vier uur genieten met mijn beste internetvriendenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het niet als vier uur wachten, er staat vier uur aan vermaak voor mijn neus. Als ik Titanic kijk denk ik ook niet "Bah, nu moet ik drie uur wachten tot die boot zinkt." oid.
Ik ben er klaar voor hoor. Ik haal in het weekend toch al vaak tot een uurtje of 6 door, dus eind Sanremo mag niet moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
We praten over 3 uur en 5 interval acts verder wel weer Roger!
Earth calling Strani.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is net als met het concept eeuwigheid. Je leeft eeuwig in het nú. Denk in het nú, niet in het ooit. Ooit zal nooit bestaan.
Precies. Hoewel de tijd buitenshuis wel sneller gaat dan thuis op de bank. Maar we doen het gewoon.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor hoor. Ik haal in het weekend toch al vaak tot een uurtje of 6 door, dus eind Sanremo mag niet moeilijk zijn.
Ahwquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het als nog vier uur genieten met mijn beste internetvrienden
Ik weet niet hoe laat het bij de anderen is, maar hier is het al 23.55 uur!quote:
Ohh oké nee hier bijna 19 uur nu inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat het bij de anderen is, maar hier is het al 23.55 uur!
Oh echtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gisteren werd ik rond de uitslag weer wakker, dat was waardeloos maar erger ook wel leuk.
Thuis op de bank/bureaustoel red ik dat ook wel. Wijntje open, goede serie of gewoon wat muziek en ik haal de dageraad wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Hoewel de tijd buitenshuis wel sneller gaat dan thuis op de bank. Maar we doen het gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |