Die haalt het einde niet joh!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik wacht nog even.
De show duurt nog lang.
Ik doe alles om die smurf het zwijgen op te leggen Straan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik wel wat hard maar als het moet dan moet het
Het is net als met het concept eeuwigheid. Je leeft eeuwig in het nú. Denk in het nú, niet in het ooit. Ooit zal nooit bestaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef Em31 het volgende:
Ik wil graag het einde halen, maar tegelijkertijd vind ik het nu een heel naar idee dat we daar nog meer dan 4 uur op moeten wachten
Ik denk ook niet dat ik het haalquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef Em31 het volgende:
Ik wil graag het einde halen, maar tegelijkertijd vind ik het nu een heel naar idee dat we daar nog meer dan 4 uur op moeten wachten
Ja kijk dit is me al teveel, nu al.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is net als met het concept eeuwigheid. Je leeft eeuwig in het nú. Denk in het nú, niet in het ooit. Ooit zal nooit bestaan.
Ik zie het niet als vier uur wachten, er staat vier uur aan vermaak voor mijn neus. Als ik Titanic kijk denk ik ook niet "Bah, nu moet ik drie uur wachten tot die boot zinkt." oid.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:49 schreef Em31 het volgende:
Gisteren werd ik rond de uitslag weer wakker, dat was waardeloos maar erger ook wel leuk.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het haal
Ja jij bent het gewend als Spanjool en door het tijdsverschil!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
Kom op zeg, beetje doorzettenVoor mij is dit slechts de warm-up voor de Super Bowl morgen.
Daarna nog wel geslapen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gisteren werd ik rond de uitslag weer wakker, dat was waardeloos maar erger ook wel leuk.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja jij bent het gewend als Spanjool en door het tijdsverschil!
We praten over 3 uur en 5 interval acts verder wel weer Roger!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het niet als vier uur wachten, er staat vier uur aan vermaak voor mijn neus. Als ik Titanic kijk denk ik ook niet "Bah, nu moet ik drie uur wachten tot die boot zinkt." oid.
Ik zie het als nog vier uur genieten met mijn beste internetvriendenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie het niet als vier uur wachten, er staat vier uur aan vermaak voor mijn neus. Als ik Titanic kijk denk ik ook niet "Bah, nu moet ik drie uur wachten tot die boot zinkt." oid.
Ik ben er klaar voor hoor. Ik haal in het weekend toch al vaak tot een uurtje of 6 door, dus eind Sanremo mag niet moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
We praten over 3 uur en 5 interval acts verder wel weer Roger!
Earth calling Strani.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is net als met het concept eeuwigheid. Je leeft eeuwig in het nú. Denk in het nú, niet in het ooit. Ooit zal nooit bestaan.
Precies. Hoewel de tijd buitenshuis wel sneller gaat dan thuis op de bank. Maar we doen het gewoon.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor hoor. Ik haal in het weekend toch al vaak tot een uurtje of 6 door, dus eind Sanremo mag niet moeilijk zijn.
Ahwquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het als nog vier uur genieten met mijn beste internetvrienden
Ik weet niet hoe laat het bij de anderen is, maar hier is het al 23.55 uur!quote:
Ohh oké nee hier bijna 19 uur nu inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat het bij de anderen is, maar hier is het al 23.55 uur!
Oh echtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gisteren werd ik rond de uitslag weer wakker, dat was waardeloos maar erger ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |