Hoe heb je Netta geimiteerd?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen wat te doen bij groepsnummers en had geen solo's of zoiets. En omdat ik groter ben dan de meeste andere spelers stond ik sowieso al achteraan. Dan valt het allemaal niet zo opDe tekst had ik toch al geleerd, dus dat was makkelijk zat
Die twee dingen ontlopen elkaar niet altijd veel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vond het eerder een auditie voor de Moldavische voorronde
Best netjes, al zeg ik het zelfquote:
Beetje de Italiaanse Lizzoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh wow, mevrouw Kwarktas schuwt de outfits niet zeg
Ze zingt beter dan de rest
Geen allora's meer?quote:
Nog eentje danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nog eentje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, van deze toch?quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit ia die gast van dat verschrikkelijk overschatte lied van 2018
Dat had echt niet gehoeven, vind 2018 misschien wel de matigste inzending sinds ze terug zijn.quote:
Ik weet ook niet of ik tot de laatste minuut ga blijven, dat lijkt me meer iets voor morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |