Dank, dan blijf ik daar weg!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:23 schreef NailQueen het volgende:
Reclame precies op tijd. [ afbeelding ] alarm in UMK
Johan Derksen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef Strani het volgende:
Zo eerst weer acht minuten met die grijze snorremans.
het was zeker niet niets, maar het was ook geen Käärijäquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was iemand die wolf riep, maar het was niets.
Ik kijk normaal gesproken altijd nog wel, maar dit jaar...... moet nog twee afleveringen kijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef NailQueen het volgende:
En ondertussen was er ook nog WIDM
Dat vat WIDM eigenlijk wel mooi samen ja. 'Dat was er ook nog'quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:29 schreef NailQueen het volgende:
En ondertussen was er ook nog WIDM
Nou ja hij ligt nogal gevoelig tegenwoordig helaas. Maar ik vind veel van zijn muziek briljant. En als entertainer was hij de beste.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Michael Jackson echt verschikkelijk
Ja, het is met die voorrondes ook steeds een beproeving om die uitzending terug te kijkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kijk normaal gesproken altijd nog wel, maar dit jaar...... moet nog twee afleveringen kijken.
Ik dacht dat het Serhat wasquote:
Inderdaad ik moet het echt live zien anders kijk ik het niet terug merk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is met die voorrondes ook steeds een beproeving om die uitzending terug te kijken
Dat al je punten na twee afleveringen weg waren door tunnelvisie zal ook niet geholpen hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad ik moet het echt live zien anders kijk ik het niet terug merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |