Dat is altijd hè. Na liedje 30 gaan de telefoonlijnen meteen dicht, dus je kan moeilijk Annalisa als 27e ofzo zetten (tenzij je dus Björkman bent, en lachend iets wat je zelf niets vindt onder de bus gooit).quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh man, die uren na de favorieten worden zo wel zwaar
Eerst een Finse sauna, dan een Pizza Napoli. Als één geolierde machinequote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:39 schreef Momo het volgende:
Bestellen jullie vanavond Napolitaanse pizza?
Waar twee vechten om een been, loopt Annalisa ermee heen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Odds op dit moment, we lijken een tweestrijd te gaan krijgen.
Ja verbaast mij ook. Waar let zo'n jury dan op? Ik kan me indenken dat de muziek misschien niet je smaak is maar je kunt niet ontkennen dat ze vocaal een van de sterksten zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:12 schreef Greys het volgende:
Il Volo zó laag? Wauw.
Ik bedoel, mijn favoriet voor ESF is het niet maar het is toch qua kwaliteit stukken beter dan héél veel die erboven staan.
Is dit niet gewoon een fanpollquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja verbaast mij ook. Waar let zo'n jury dan op? Ik kan me indenken dat de muziek misschien niet je smaak is maar je kunt niet ontkennen dat ze vocaal een van de sterksten zijn.
Ja dit is inderdaad een grootschalige fan poll onder internationale fans.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:48 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een fanpoll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dit is inderdaad een grootschalige fan poll onder internationale fans.Alsnog veel te laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |