een hele dikkequote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
Randy had een steenpuist toch?
Heeft Nous soms ook zijn derriere onthaart
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:45 schreef Lillibet het volgende:
dilano vraagt aan nouchka sabeau en ? of hij zijn baard zal laten staan
top zeg!quote:
Van die donshaartjes.quote:
Dat valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley wil haar zin doordrijven, mevrouw wil met alle geweld chocolade en anders wordt het en en nacho voor Glenn en reep voor haar
Nooit meer naar huisdiner it is!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:51 schreef engine het volgende:
Ashley komt ff the wall leegtrekken![]()
Afscheidsdiner noemt ze het.
glenn had vanmorgen ook al van die pretoogjes toen Ashley terug kwam uit de solo roomquote:
Ze heeft het gewoon met hem overlegd maar je kan als je wil alles anders interpreterenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu toch was gewoon wat zei wilde haha
Tis niet onaardig maar dr gezicht spreekt boekdelenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:53 schreef Lillibet het volgende:
Ashley vindt het helemaal niet zo lekker
Hij is echt tof , in het begin moest ik wel ff wennen aan hem , maar ik ben wel van mening veranderdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
glenn had vanmorgen ook al van die pretoogjes toen Ashley terug kwam uit de solo room
Toch gaat Ashley als eerste vrijgesteld worden....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:58 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Tyron is de Instagramlieveling
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch gaat Ashley als eerste vrijgesteld worden....
Ja al zal het kielekiele zijn, is het wel leuk voor TV dat ze als eerste vrij gesteld wordt. Ook voor het verhaal er achter.quote:
Ja dat zou ik i dit geval ook logisch vinden , maar ook voor Ashley zelfquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja al zal het kielekiele zijn, is het wel leuk voor TV dat ze als eerste vrij gesteld wordt. Ook voor het verhaal er achter.
BB 6 Moniquequote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Plottwist, Glenn en Ashley krijgen iets samen. Thuisfront in alle staten.
Ai.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
Ashley kan zich niet voorstellen dat zij als eerste wordt vrijgesteld
ik hoop hetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch gaat Ashley als eerste vrijgesteld worden....
Er is daar heul geen poort.quote:
ja er zijn een paar mensen die denken dat ashley er al zo goed als uit ligtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:14 schreef BB-King het volgende:
Ashley: Als ik als eerst van de bank ga dan ga je echt koppen krijgen te zien.
Hoe meer Ashley, hoe beter.quote:
Voor daar is ze prima.quote:
Die shots wil ik wel zien ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:14 schreef BB-King het volgende:
Ashley: Als ik als eerst van de bank ga dan ga je echt koppen krijgen te zien.
Feit. Wie iets negatiefs over Ashley zegt krijgt er meteen van langs.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik bedoel : aannames maken en interpretatie dingetjes
Ten eerste ben ik geen fan, dus hou daar gewoon mee op
Ik heb vaak genoeg hier verteld dat zij net als ieder ander leuke en minder leuke kanten heeft en ik ben niet blind voor de mindere kanten
Met je waarheid onzin
Wow ik wou dat ik dat hadquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:23 schreef engine het volgende:
Dilano heeft alles in huis op een plek liggen. Hij weet van alles waar het ligt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dan ben je gewoon zwaar aan het overdrijven
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is onderhand maar al te duidelijk dat je ziet wat je wil zien
Never mind
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zie wat je wil zien maar soms moet je wat verder kijken
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die zien wat ik zie maar durven dat niet hier neer te zetten. Ik vind dat een kwalijke zaak.
Ik vind Ashley een naar mens en dat moet gewoon kunnen zonder aangesproken worden door een fan.
Juist een fan is blind voor de waarheid.
Moet het hier trouwens niet gaan over de streams? En niet over een cosser die niet ziet wat jij ziet?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik bedoel : aannames maken en interpretatie dingetjes
Ten eerste ben ik geen fan, dus hou daar gewoon mee op
Ik heb vaak genoeg hier verteld dat zij net als ieder ander leuke en minder leuke kanten heeft en ik ben niet blind voor de mindere kanten
Met je waarheid onzin
quote:
Gaan jullie lekker?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Feit. Wie iets negatiefs over Ashley zegt krijgt er meteen van langs.
Hou daar mee op.
Laat mensen vinden wat ze willen.
Me to.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:23 schreef engine het volgende:
Dilano heeft alles in huis op een plek liggen. Hij weet van alles waar het ligt.
zal helaas het doel wel weznquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:33 schreef Rhosyn het volgende:
Als dit zo door gaat met Tyron close in beeld brengen omringd door meiskes wordt hij morgen nog als eerste vrij gesteld.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:35 schreef Ebinas het volgende:
Hij paste niet eens helemaal in de opname![]()
[ afbeelding ]
Die gaap kwam uit haar ziel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:35 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk als je zo kan gapenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die gaap kwam uit haar ziel.
En daarna nog een keer.
So, daar past ook een kilo binten in...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:35 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
1e keer dat ik een tweet van jou niet kan bekijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:30 schreef ledn81 het volgende:
grappig momentje net in de douche met Alice.
Die gezichten van Ronahi en Tyron![]()
krijg hem niet gepost met de twitter plugin. is ff iets stuk denk
https://twitter.com/ledn81/status/1756034141508837796
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Tyron van Gogh.quote:
Ze blijft zelfs mooi als ze zo geeuwt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die gaap kwam uit haar ziel.
En daarna nog een keer.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
1e keer dat ik een tweet van jou niet kan bekijkenoh vandaar ik kreeg hem heir ook niet gepost.. apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyron loopt in zijn tietjes rond dus daar zal wel iets op aanslaan
ja 1 gedeeld dus beide 2 en halve minuutquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:33 schreef Ebinas het volgende:
Is er al weel eens een coin in die douche gegaan?
Snap hier geen hol van.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oh vandaar ik kreeg hem heir ook niet gepost.. apart
Tyron loopt in zijn tietjes rond dus daar zal wel iets op aanslaan
Toch wel dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja 1 gedeeld dus beide 2 en halve minuut
Hij is heel vrolijk uit dat hok gekomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:33 schreef Rhosyn het volgende:
Als dit zo door gaat met Tyron close in beeld brengen omringd door meiskes wordt hij morgen nog als eerste vrij gesteld.
Ja ik hoor het ineens , dat was wel een leuke BBquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:42 schreef Ebinas het volgende:
Over Jill die bijna elke week op de bank heeft gezeten.
Heftig, bizar echt gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kreeg Dora daar geen waarschuwing voor?quote:
In gesprekken blijkt dat ze veel overeenkomsten hebben. Praten ook regelmatig over hun vriend en vriendinquote:
ja die heeft behoorlijke bips!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:53 schreef Rhosyn het volgende:
Alice zit met haar dikke reet op het aanrecht.
Eens, 19 jaar en zo'n lichaam, doet ze veel moeite voor ....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:56 schreef -river- het volgende:
Alice heeft een prachtige gespierde kont.
Je moet er van houden , ik vind het niet mooi, maar het kan ook komen door het ondergoed en die legging dingenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:56 schreef -river- het volgende:
Alice heeft een prachtige gespierde kont.
Mijn dochter is net zo en gaat 4 maal in de week naar de sportschool.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Eens, 19 jaar en zo'n lichaam, doet ze veel moeite voor ....
Ja maar het ging niet om de onderbroek maar om de grenzenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy liet zijn onderbroek slingeren, daar had ze moeite mee ....
Vind ik heel knap.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:03 schreef engine het volgende:
Jimmy, Sabeau en Dilano kunnen wel lekker kletsen over van alles en nog wat. Ik kan daar wel goed naar luisteren.
Maar eigenlijk niets dusquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:03 schreef Hznootje het volgende:
Mijn hemel, zoveel woorden bij Sabeau
Ik denk niet dat dat zo gaat zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Zie ik graag beide de finale in gaan.
Volgens mij deed ze dat ook, staat me iets van bijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:08 schreef Ebinas het volgende:
Het kan zijn dat ik het niet goed zie.
Maar het lijkt als of Nouska die sinaasappel met schil en al eet
[ afbeelding ]
Ja dat was wel ff prettig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:03 schreef engine het volgende:
Jimmy, Sabeau en Dilano kunnen wel lekker kletsen over van alles en nog wat. Ik kan daar wel goed naar luisteren.
Ow. brrrrr moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij deed ze dat ook, staat me iets van bij
Dat klopt en Randy ook, ze zaten samen in de soloroom en toen had ze kipspiesjes met stukjes sinaasappel met schil gemaakt, beide aten dat zo opquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:08 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eten vind ik ook slecht, heel weinig en totaal niet gevarieerdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn conclusies na vier weken BB streamen ....![]()
Dezelfde maaltijden voor een week is totale onzin en moet heel snel afgeschaft worden.
Douchen met koud water heeft geen enkele meerwaarde, gewoon normaal kunnen douchen.
Nominaties via opdrachten, spelletjes, PON etc is totaal debiel, gewoon iedereen weer individueel laten stemmen.
Geheime kamer gewoon opheffen, voegt niets toe.
Kortom, ga gewoon weer terug naar het origenele concept zoals het ooit bedoeld was ....
Oh Randy ookquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat klopt en Randy ook, ze zaten samen in de soloroom en toen had ze kipspiesjes met stukjes sinaasappel met schil gemaakt, beide aten dat zo op
Gatver is veel te bitter.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat klopt en Randy ook, ze zaten samen in de soloroom en toen had ze kipspiesjes met stukjes sinaasappel met schil gemaakt, beide aten dat zo op
echte mannen doen datquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:08 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is het tijd voor iets anders.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind haar in bikini mooier, daar heeft ze die push up niet. Maar ik vind tenger mooier al vind ik het wel altijd knap hoor van mensen die zo ‘n zelfdiscipline hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je moet er van houden , ik vind het niet mooi, maar het kan ook komen door het ondergoed en die legging dingen
Dus toch een push up ding?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:17 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind haar in bikini mooier, daar heeft ze die push up niet. Maar ik vind tenger mooier al vind ik het wel altijd knap hoor van mensen die zo ‘n zelfdiscipline hebben.
vast iets tegen pukkeltjes oid?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:19 schreef Snensie het volgende:
Wat plakt die Sabeau toch telkens op haar gezicht, nu heeft ze er weer zo’n wit ding zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Verder vind ik dat er altijd normaal uitziet, onopvallend zeg maarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik zowiezo over hoe ze zich kleed, ik vind het geen gezicht.
Aha, ik dacht telkens dat ze haar crème niet uitgesmeerd had🙃quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vast iets tegen pukkeltjes oid?
Ik denk ook niet dat er nog wat gaat gebeuren . Jammer wel . Ik ga wat anders doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik geloof het wel voor vandaag, ga de stad in een biertje pakken, tot morgen ....
Nou ik denk dat ze er nu toch best opvallend uitziet. 😉quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verder vind ik dat er altijd normaal uitziet, onopvallend zeg maar
Doei doei🙂quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nog wat gaat gebeuren . Jammer wel . Ik ga wat anders doen.
Godzijdank lijkt mijn 20 jarige totaal niet op Sabeau!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:29 schreef engine het volgende:
Sabeau weet van haarzelf dat ze ook echt heel druk en knettergek is. Echt een twintigjarige.
Best slim, kunnen ze de nominaties nog sturenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:24 schreef rinardo het volgende:
op 3 namen na zijn ze allemaal genoemd in de uitzending
nouchka en Sabeau op basiri en Tom
Alice en Danny op Dilano en Nouchka
Tom en ronahi op Ashley en ??
AShley en Glenn op Nouchka en Sabeau
Basiri en Karen op Nouchka en ??
Doriana en Randy op Ashley en ??
Dilano en Jimmy op Ashley en Alice
Andere stream gesprek tussen Sorbo en Alice... is niet heel veel beter...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:31 schreef GayGuy het volgende:
Val met mijn neus in de weerwolvenbotee🤪😬😬
Weer een weekopdracht voor extra's bovenop het basis voedselpakket.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn conclusies na vier weken BB streamen ....![]()
Dezelfde maaltijden voor een week is totale onzin en moet heel snel afgeschaft worden.
Douchen met koud water heeft geen enkele meerwaarde, gewoon normaal kunnen douchen.
Nominaties via opdrachten, spelletjes, PON etc is totaal debiel, gewoon iedereen weer individueel laten stemmen.
Geheime kamer gewoon opheffen, voegt niets toe.
Kortom, ga gewoon weer terug naar het originele concept zoals het ooit bedoeld was ....
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Godzijdank lijkt mijn 20 jarige totaal niet op Sabeau!
Ik had haar serieus met terugwerkende kracht opgegeven voor adoptiequote:
Tom op Danny. Heeft hij verteld.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:24 schreef rinardo het volgende:
op 3 namen na zijn ze allemaal genoemd in de uitzending
nouchka en Sabeau op basiri en Tom
Alice en Danny op Dilano en Nouchka
Tom en ronahi op Ashley en ??
AShley en Glenn op Nouchka en Sabeau
Basiri en Karen op Nouchka en ??
Doriana en Randy op Ashley en ??
Dilano en Jimmy op Ashley en Alice
hahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Sorbo kan wel goed met haar eigen doekje overweg
Ik vind haar een enorme slijmbal. Je kunt ook aardig zijn zonder bij mensen in hun reet te kruipen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:39 schreef engine het volgende:
Sabeau is wel goed met de complimentjes. Nu Alice ook nog even een veer in de reet
Er gebeurd tenminste iets als Sabeau op stream is. Ze is altijd in een gesprek met iemand of ergens mee bezig. Dat zie ik veel liever dan die bankhangers en groepjes. Nouchka mag van mij ook blijven. Die doet ook lekker haar eigen ding.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een nietszeggende spraakwaterval is het toch. Heel veel.praten en niets zeggen
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind haar een enorme slijmbal. Je kunt ook aardig zijn zonder bij mensen in hun reet te kruipen.
Neurolinguïstisch Programmerenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een nietszeggende spraakwaterval is het toch. Heel veel.praten en niets zeggen
Ik hoor nu Kristof in mijn achterhoofd "NoMinaTie" zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:46 schreef Ireth het volgende:
Pyamashirt van Alice is weg... shirt van haar vriendje...
Danny heeft de bedden afgehaald en haar shirt is waarschijnlijk met de beddenwas mee naar "BaBa"....
Het bed afhalen,nu heeft danny het gedaan en haar shirt is wegquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:47 schreef engine het volgende:
Alice teleurgesteld dat haar spul weg is. Volgende keer gaat ze het weer zelf doen.
Weet niet wat ze bedoeld.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef engine het volgende:
"Mijn dag is pas volmaakt als ik iemand een beetje geholpen heb met iets"
Sabeau.
Laat Ashley maar winnen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Zie ik graag beide de finale in gaan.
Kristofquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoor nu Kristof in mijn achterhoofd "NoMinaTie" zeggen
Je gaat net zo vaag lullen als Sabeauquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Neurolinguïstisch Programmeren
NLP
Veel gelul en niks zeggen
Den Danny gaat winnen.quote:
Pff van dit soort lange en moeilijke woorden krijg ik last vanquote:
😂quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Je gaat net zo vaag lullen als Sabeau
NLP ken je toch nog wel ? Hiske en Bauke de Boer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Je gaat net zo vaag lullen als Sabeau
Wie??quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
NLP ken je toch nog wel ? Hiske en Bauke de Boer.
En slaapbroekquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
wereldramp Alice is het shirt van haar vriend kwijt
Ik begin zo onderhand te denken dat Glenn het ook wel eens zou kunnen winnen...quote:
Bed afhalenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:47 schreef engine het volgende:
Alice teleurgesteld dat haar spul weg is. Volgende keer gaat ze het weer zelf doen.
Weet niet wat ze bedoeld.
Nee alleen shirt. Maar was lang shirt en die heeft ze nu niet meer, dus moest ze nu ook een broekje hebben.quote:
Allebei mogelijk, zijn fijne deelnemersquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin zo onderhand te denken dat Glenn het ook wel eens zou kunnen winnen...
(Als Danny wint cancelt Wendy gelijk de echtscheidingsadvocaat...)
Een terugkomend item in een andere RLS.quote:
Hele goede jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
NLP
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze dat uit een boekje NLP voor dummies
Tikkie erger dan datquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een terugkomend item in een andere RLS.
Waar zit jij in de bus?
Welke pinguïn ben jij.
Soort van Emile Ratelband gelul.
Ze zit niet voor niks in de sales.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
NLP
Die denkt echt al 40 te zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau : Want het is nu al 4 weken op de teller, meid!
Anders zou ze ook niet uw hulp in huis kunnen zijn hèquote:
Denk het wel 😜quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die denkt echt al 40 te zijn
Ze zal wel vinden dat ze een oude ziel heeft ofzo
Het gele doekje van Vannes.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders zou ze ook niet uw hulp in huis kunnen zijn hè
zij was toch degene die 4 dagen ervoor een 'vriendje' had gekregen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:46 schreef Ireth het volgende:
Pyamashirt van Alice is weg... shirt van haar vriendje...
Danny heeft de bedden afgehaald en haar shirt is waarschijnlijk met de beddenwas mee naar "BaBa"....
Omdat sommige worden erg mooi zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom vinden 'wij' als Nederlanders in het huis eigenlijk dat we de Vlaamse woorden moeten overnemen?
Wat heeft dat met ongesteld te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
sorbo is ongesteld, al 4 dagen niet naar het toilet kunnen gaan
Kuisenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat sommige worden erg mooi zijn
Zoals konkelfoezen![]()
Protje
Poepen
Dat zegt ze in 1 zinquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat heeft dat met ongesteld te maken
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Kom gewoon gezellig..
Sabeau : Hebben ze dat aangegeven?
Jimmy : Nee, dat zeg ik helemaal uit mezelf.
Sabeau : Ja, dat wil ik ook, maar weet je wat het is. Ik doe nu langzamer met schoonmaken omdat na die opmerking voel ik het niet meer fijn om daar te zitten.
Jimmy : Oh, ok.
Watskeburt?
Amai.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat sommige worden erg mooi zijn
Zoals konkelfoezen![]()
Protje
Poepen
Hoorde haar vanmiddag tegen iemand zeggen dat ze binnen een paar dagen een nieuwe beugel krijgtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
heeft door nog iets gezegd over haar beugel?
amai is ze op haar teentjes getrapt geweestquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Kom gewoon gezellig..
Sabeau : Hebben ze dat aangegeven?
Jimmy : Nee, dat zeg ik helemaal uit mezelf.
Sabeau : Ja, dat wil ik ook, maar weet je wat het is. Ik doe nu langzamer met schoonmaken omdat na die opmerking voel ik het niet meer fijn om daar te zitten.
Jimmy : Oh, ok.
Sabeau : En die opmerking hoeft niet naar mij gegooid te worden.
Watskeburt?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hoorde haar vanmiddag tegen iemand zeggen dat ze binnen een paar dagen een nieuwe beugel krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |