een hele dikkequote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
Randy had een steenpuist toch?
Heeft Nous soms ook zijn derriere onthaart
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:45 schreef Lillibet het volgende:
dilano vraagt aan nouchka sabeau en ? of hij zijn baard zal laten staan
top zeg!quote:
Van die donshaartjes.quote:
Dat valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley wil haar zin doordrijven, mevrouw wil met alle geweld chocolade en anders wordt het en en nacho voor Glenn en reep voor haar
Nooit meer naar huisdiner it is!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:51 schreef engine het volgende:
Ashley komt ff the wall leegtrekken![]()
Afscheidsdiner noemt ze het.
glenn had vanmorgen ook al van die pretoogjes toen Ashley terug kwam uit de solo roomquote:
Ze heeft het gewoon met hem overlegd maar je kan als je wil alles anders interpreterenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu toch was gewoon wat zei wilde haha
Tis niet onaardig maar dr gezicht spreekt boekdelenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:53 schreef Lillibet het volgende:
Ashley vindt het helemaal niet zo lekker
Hij is echt tof , in het begin moest ik wel ff wennen aan hem , maar ik ben wel van mening veranderdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
glenn had vanmorgen ook al van die pretoogjes toen Ashley terug kwam uit de solo room
Toch gaat Ashley als eerste vrijgesteld worden....quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:58 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Tyron is de Instagramlieveling
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch gaat Ashley als eerste vrijgesteld worden....
Ja al zal het kielekiele zijn, is het wel leuk voor TV dat ze als eerste vrij gesteld wordt. Ook voor het verhaal er achter.quote:
Ja dat zou ik i dit geval ook logisch vinden , maar ook voor Ashley zelfquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja al zal het kielekiele zijn, is het wel leuk voor TV dat ze als eerste vrij gesteld wordt. Ook voor het verhaal er achter.
BB 6 Moniquequote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Plottwist, Glenn en Ashley krijgen iets samen. Thuisfront in alle staten.
Ai.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
Ashley kan zich niet voorstellen dat zij als eerste wordt vrijgesteld
ik hoop hetquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch gaat Ashley als eerste vrijgesteld worden....
Er is daar heul geen poort.quote:
ja er zijn een paar mensen die denken dat ashley er al zo goed als uit ligtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:14 schreef BB-King het volgende:
Ashley: Als ik als eerst van de bank ga dan ga je echt koppen krijgen te zien.
Hoe meer Ashley, hoe beter.quote:
Voor daar is ze prima.quote:
Die shots wil ik wel zien ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:14 schreef BB-King het volgende:
Ashley: Als ik als eerst van de bank ga dan ga je echt koppen krijgen te zien.
Feit. Wie iets negatiefs over Ashley zegt krijgt er meteen van langs.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik bedoel : aannames maken en interpretatie dingetjes
Ten eerste ben ik geen fan, dus hou daar gewoon mee op
Ik heb vaak genoeg hier verteld dat zij net als ieder ander leuke en minder leuke kanten heeft en ik ben niet blind voor de mindere kanten
Met je waarheid onzin
Wow ik wou dat ik dat hadquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:23 schreef engine het volgende:
Dilano heeft alles in huis op een plek liggen. Hij weet van alles waar het ligt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dan ben je gewoon zwaar aan het overdrijven
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is onderhand maar al te duidelijk dat je ziet wat je wil zien
Never mind
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zie wat je wil zien maar soms moet je wat verder kijken
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die zien wat ik zie maar durven dat niet hier neer te zetten. Ik vind dat een kwalijke zaak.
Ik vind Ashley een naar mens en dat moet gewoon kunnen zonder aangesproken worden door een fan.
Juist een fan is blind voor de waarheid.
Moet het hier trouwens niet gaan over de streams? En niet over een cosser die niet ziet wat jij ziet?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik bedoel : aannames maken en interpretatie dingetjes
Ten eerste ben ik geen fan, dus hou daar gewoon mee op
Ik heb vaak genoeg hier verteld dat zij net als ieder ander leuke en minder leuke kanten heeft en ik ben niet blind voor de mindere kanten
Met je waarheid onzin
quote:
Gaan jullie lekker?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Feit. Wie iets negatiefs over Ashley zegt krijgt er meteen van langs.
Hou daar mee op.
Laat mensen vinden wat ze willen.
Me to.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:23 schreef engine het volgende:
Dilano heeft alles in huis op een plek liggen. Hij weet van alles waar het ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |