en ze noemt het waxen terwijl dat iets heel anders isquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:57 schreef marky het volgende:
Epilady is ook weer bezig. Ze probeerd weer Tyron over te halen maar die wil het echt niet.
Als hij nu ook gaat zien wie de slangen zijn!! dan krijgt hij mss een stem van mij als hij op de bank zitquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:57 schreef Puzzie het volgende:
Grappig wat er nu gebeurd ,maar Basi ziet het goed , hij is niet gek
Voor Bart.quote:
Hij heeft dat allang doorquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Als hij nu ook gaat zien wie de slangen zijn!! dan krijgt hij mss een stem van mij als hij op de bank zit
Pindakaas?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:59 schreef Snoozey het volgende:
nou zie ik het, dylan lijkt op rapper sjors!
was niet te horen want ze kreeg zendersjekquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:06 schreef DGK-Eric het volgende:
Waar heeft Sabeau het allemaal over met zichzelf?
Die heeft een soort fetish voor epileren, ze krijgt er een nat vooronder van of zo....quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:06 schreef kater1 het volgende:
Ok, schakel net weer de streams in, zit ik midden in een epileersessie met Nouchka. Haar manier van relaxen denk ik. En nu loopt er iemand inzichzelf pratend door de tuin. Ah, de tweede nieuwe, Sabeau. Stresslevel van niets die twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het princiepe is nhetzelfde, beide manieren halen haren met wortel en al eruitquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:58 schreef danilel het volgende:
[..]
en ze noemt het waxen terwijl dat iets heel anders is
Dat is tegenwoordig wel een prè.quote:
Zie haar lachen dan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:20 schreef Puzzie het volgende:
Dylano gaat info delen want Sabeau is een heel bijzonder meisje en dat gaat boven het spel
Zijn adres??quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:20 schreef Puzzie het volgende:
Dylano gaat info delen want Sabeau is een heel bijzonder meisje en dat gaat boven het spel
Ze is verslaafd aan de pijn. Shaving sexquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:20 schreef Ireth het volgende:
Noush heeft een epileerverslaving! (En vind haar nu op dit moment ook erg afgeleefd uit zien, ingevallen oogjes, haar in een staart, dat topje, en dan dat epileerding... het lijkt wel een junkie![]()
Ik verkies dat epileerding boven Dilano en Sabeau. Zo diep ben ik al gezonken..quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik zie je graag in het spel en ze vindt het knap dat Dylano van tactisch naar gevoel gaat
Mijn hemel wat een geleuter
ze zoekt naar gespreksstof, fakerquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik zie je graag in het spel en ze vindt het knap dat Dylano van tactisch naar gevoel gaat
Mijn hemel wat een geleuter
Kan heel rustgevend zijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik verkies dat epileerding boven Dilano en Sabeau. Zo diep ben ik al gezonken..
Ze lult en lult en lult een end in de rondte maar het komt allemaal wat vaag over . Naar de mond praten , beetje flirten ,inlikken , dat kan ze dan weer wel , want Dylano zit al half te kwijlen, maar wel met zijn jas aanquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zoekt naar gespreksstof, faker
Echt welquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel heel veel heeft gestreamed en weet wie ze moet inpakken ...
Ja die houdt zich heel bewust op de vlakte en van de domme.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel heel veel heeft gestreamed en weet wie ze moet inpakken ...
Sabeau heeft hier wel een punt, dit is wel wat Ashley doet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:29 schreef Puzzie het volgende:
Nu over Ashley maar eigenlijk gaat het om communicatie ah daar zijn we Ashley is de manipulator![]()
Zegt de kleine intrigante
Het is ook vooral wat ze zelf doet , wat meer mensen doen en waar je Ashley nu idd heel makkelijk op kan pakkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sabeau heeft hier wel een punt, dit is wel wat Ashley doet.
Haar introductie filmpje ''ik ben een vrouw die heel makkelijk mensen om mijn vingertje kan draaien, precies op het moment dat ik dat wil ''quote:
Iedereen manipuleert, zei ze ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is ook vooral wat ze zelf doet , wat meer mensen doen en waar je Ashley nu idd heel makkelijk op kan pakken
Maar communicatie komt van twee kanten
Alice is liefquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Alice is wel de vondst deze BB denk ik ....
En van mij mag ze winnen ....![]()
blond ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Lief, eerlijk, oprecht, meelevend, spontaan, slim en ik mis er nog een paar ....
zeker, respectquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Als je de vrouwen daar bezig ziet dan is Alice buiten categorie, dat verdient respect.
Liever niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Alice is wel de vondst deze BB denk ik ....
En van mij mag ze winnen ....![]()
Karenquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Liever niet.
Ik heb een theorie.
2021 Jill = Nederlandse vrouw
2022 Salar = Nederlandse man
2023 Bart = Belgische man
Dus dit jaar moet een Belgische vrouw winnen.
En dan komt er maar 1 in aanmerking.![]()
Ok zal niet gebeuren maar een man mag dromen.
Zou ik best wel leuk vinden als die kleine doerak wint.quote:
Ja, ze zitten lekker te kletsen zonder gekonkel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Karen, Tom en Jimmy de beste klik met elkaar hebben ....
Die zit toch niet op de bank ....quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:07 schreef odie22 het volgende:
hoop dat de allergrootste slang er uit gaat zaterdag
Die is niet genomineerd!!quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:07 schreef odie22 het volgende:
hoop dat de allergrootste slang er uit gaat zaterdag
quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die zit toch niet op de bank ....
ASSlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Doe je snel ... Ik ga helaas niet kijken want er is geen eens een spanningsboog ..quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2300 uur staat online, ga nu het leuke gesprek van het laatste kwartier even monteren ....
Die vind je mss niet leuk,maar de slang is echt een ander!quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
ASSlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die zit toch niet op de bank ....
ach die kleine belg, dat is een regenwormpjequote:Op donderdag 8 februari 2024 23:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Die vind je mss niet leuk,maar de slang is echt een ander!
Stream 2 doet het nog.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:31 schreef Xilia het volgende:
Alweer sl?![]()
Heb ik nog wat gemist vanavond na het etentje?
Nee, niet veel, zojuist leuk gesprek Tom, Karen, Jimmy en Alice, ben het nu aan het monteren ...quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:31 schreef Xilia het volgende:
Alweer sl?![]()
Heb ik nog wat gemist vanavond na het etentje?
Nice!quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, niet veel, zojuist leuk gesprek Tom, Karen, Jimmy en Alice, ben het nu aan het monteren ...
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:42 schreef Snoozey het volgende:
ze heeft uitslag. teveel cremes denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, het leukste gesprek van vanavond ....![]()
[ afbeelding ]
Karen, Tom, Alice en Jimmy - 8 februari 2024.Die bewaar ik even voor straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Dacht vanavond opeens dat Ashley best geschikt is voor een rol in Penoza of dat soort seriesquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:57 schreef Snoozey het volgende:
maar zij zoekt niks in het huis
jim en karen hebben de poorten wel open staan voor een tvrelatie
heb er veel over gehoord, maar penoza nooit gezienquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dacht vanavond opeens dat Ashley best geschikt is voor een rol in Penoza of dat soort series
Dus Tom en Karen word niks?quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:59 schreef Snoozey het volgende:
o en nu is het bij jimmie alsof het er niet is. de lust
en tom heeft er ook nog geen moment aan gedacht
ze zei wel dat de gates open arequote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
en karen ook niet vanwege lerares he
ik wens hem alle plezierquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:03 schreef Krambo het volgende:
Jimmy wel, die interesseert het geen ''fuck''
Wtfquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
omg nu zie ik het miss praatje van soebaroe. alles valt op zijn plek nu.
Alufolie eronder, geen probleem toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ze twijfelen of ze hem kunnen gebruiken, of dat het enkel als decoratie dient
Moeten ze wel alufolie hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alufolie eronder, geen probleem toch?
Heb het eerder vanavond gezien tijdens slquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:51 schreef Snoozey het volgende:
klitebandpak is mss op tv geweest dan? heb ik ook niet meegekregen
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:53 schreef Snoozey het volgende:
nou toch fijn dat ze de sl herhalen. had ik gemist
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:55 schreef Schakeltopia het volgende:
man man man, switch is terug naar de woonkamer
Ja!quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:00 schreef Snoozey het volgende:
maar als je zo kijkt is het ook net alsof hij aan het infuus ligt
Tom kruipt ook in bed.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:04 schreef Snoozey het volgende:
lekker in de woonkamer zitten ja. dekentje erbij. zet stream maar aan
En die van daarvoor en van daarvoor etc ...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 01:17 schreef Mercedes. het volgende:
De term "slangen" wordt gebruikt. Komt door de vorige BB.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor de dagdienst, het leukste gesprek van vanavond ....![]()
[ afbeelding ]
Karen, Tom, Alice en Jimmy - 8 februari 2024.Bedankt net terug gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tattoos komen in dit licht wel goed uit.quote:
geef ze eens ongelijk. wat moeten ze de hele dag doenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:07 schreef Snensie het volgende:
Nou dat vroege opstaan zit er ook niet meer in.
Ga eerst maar eens brood bakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
geef ze eens ongelijk. wat moeten ze de hele dag doen
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Zicht op slapers.
In de keuken iemand al brood aan het bakken? Tafel dekken?
Sorry maar ik vind het gewoon een eng gezicht, lijkt wel of er een dikke cobra om z'n nek ligt.. (met een hoop fantasie van Frummie)...quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tattoos komen in dit licht wel goed uit.
Ze mochten vandaag terug heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen!![]()
Ashley heeft d'r persoonlijke top 3 op d'r hoofdeinde (inmiddels voeteneinde) geplaatst? Waarom ligt ze ondersteboven in bed? Ze lag toch niet graag met d'r hoofd bij de deur?
Beetje aanstellerij dit. Maar goed, dat hoort ook wel een beetje bij d'r.![]()
Benieuwd wanneer de drie uit de Solo Room weer terug het huis in gaan vandaag. Wordt nog krap daar!!
Dat is Ashley idd. Ik ben er benieuwd wat het gaat geven volgende week. Na het gesprek van afgelopen avond nacht tussen Bas, Tom, Karen en Danny gaat het denk ik lastiger worden voor Dilano en Jimmy. Bas was teleurgesteld dat Ashley en Nouscka naast Tyron zijn gezet. Hij hoorde namelijk hele andere voorstellen voorbij komen van het groepje rond Dilano en Jimmy. Als Tyron blijft samen met Ash en Bas geeft dit bij hun aan dan moet het voor Doriana en Ronahi toch lastiger worden. Gaat Ashley verschuiven? Ash gaf gister aan dat ze Bas ook wel als duopartner ziet zitten.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
Wie ligt er nu omgekeerd in bed daar in die solo kamer. Aan de foto's te zien vermoed ik ashley. Vind dat echt iets voor haar om de foto van karen, Glenn en Tom op haar bed te zetten.beetje kinderachtig dat wel.Maakt eigenlijk duidelijk dat ze met die drie een bondje wil of zo.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
Wie ligt er nu omgekeerd in bed daar in die solo kamer. Aan de foto's te zien vermoed ik ashley. Vind dat echt iets voor haar om de foto van karen, Glenn en Tom op haar bed te zetten.beetje kinderachtig dat wel.Maakt eigenlijk duidelijk dat ze met die drie een bondje wil of zo.
Ja dat zei BB gisteren dacht ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mochten vandaag terug heb ik gelezen.
BTW die drie lagen voor oud vuil op de grond, gevallen van de muur, en ze heeft ze netjes op de rand van haar bed gezetquote:
Ashley en Jimmy denk ik eerder.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:54 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja dat zei BB gisteren dacht ik.
Asley, nous en Ty weten dat en het huis volgens mij nog niet.
Alleen zitten ze wel een een tekort van een bed . 14 bedden en 15 bewoners.
Ik hoop wel dat t lekker gaat clashen tussen Asley en Ro.
Dat is dan wel weer liev.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
BTW die drie lagen voor oud vuil op de grond, gevallen van de muur, en ze heeft ze netjes op de rand van haar bed gezet
Wat toevallig juist deze driequote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
BTW die drie lagen voor oud vuil op de grond, gevallen van de muur, en ze heeft ze netjes op de rand van haar bed gezet
Ik denk dat Ashley en Jimmy er samen wel uitkomen vandaagquote:
Aha ik lig ook vaak andersom in bed als mijn partner begin te snurkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen!![]()
Ashley heeft d'r persoonlijke top 3 op d'r hoofdeinde (inmiddels voeteneinde) geplaatst? Waarom ligt ze ondersteboven in bed? Ze lag toch niet graag met d'r hoofd bij de deur?
Beetje aanstellerij dit. Maar goed, dat hoort ook wel een beetje bij d'r.![]()
Benieuwd wanneer de drie uit de Solo Room weer terug het huis in gaan vandaag. Wordt nog krap daar!!
Precies. Onderdeel van haar spelquote:
Ben benieuwd jimmy heeft iedereen.gesproken over ashley en elke keer Zei hij erbij ik moet dit eigenlijk met ashley eerst bespreken.Mijn gevoel zegt dat hij niets met ashley bespreektquote:
Die van Karen toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |