abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2024 @ 23:40:06 #26
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_212340749
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En waarom zou dat om te janken zijn?
Omdat ik Pieter een fijne man en een geweldige politicus vind, en Geert en BBB racist en niet bijster snugger, vvd huichelaarspartij waardoor we nu een hoop ellende hebben, en GLPVDA te links voor me is
  woensdag 7 februari 2024 @ 23:48:22 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212340812
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:40 schreef jigggy het volgende:

[..]
Omdat ik Pieter een fijne man en een geweldige politicus vind, en Geert en BBB racist en niet bijster snugger, vvd huichelaarspartij waardoor we nu een hoop ellende hebben, en GLPVDA te links voor me is
Ah, ok.
Ik heb het zelf niet persé zo veel op Omtzigt. Ook niet met Wilders/de PVV overigens.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212340845
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ah, ok.
Ik heb het zelf niet persé zo veel op Omtzigt. Ook niet met Wilders/de PVV overigens.
Ik heb ook niet heel veel op met de persoon Omtzigt, het is bij vlagen een beetje een act die blijft hangen. Heb ook niet voor niets op iemand lager op de lijst gestemd. (Alhoewel hij natuurlijk wel een mede-Tukker is, dat is altijd +1). Maar de kern van zijn programma over goed bestuur, grondrechten en bestaanszekerheid spreken mij heel erg aan. Ik vind het dan ook heel jammer dat de vorm nu de inhoud benadeeld.

Overigens ben ik tegen regeren met de PVV, ik snap dat je het probeert gezien de uitslag. Maar de standpunten van die partij zijn zo radicaal. De beeldvorming is zo fout. De geschiedenis zo beladen. Regeren met de PVV is gewoon niet in het landsbelang.
zie email 27 oktober
  woensdag 7 februari 2024 @ 23:55:41 #29
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_212340846
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ah, ok.
Ik ook niet zoveel met pvv en vind bbb echt een partij voor mensen die er gewoon niets van snappen, vvd heeft er 10 jaar lang een bende van gemaakt en ellende voor zich uit geschoven ,pvdagl botst met mn beeld voor wat het beste is qua immigratie en klimaat
pi_212340854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:35 schreef jigggy het volgende:
Zou me niets verbazen als Pieter god nu burn-out krijgt na woensdag en heel de partij weer uit mekaar valt :'(
Pieter moet bidden dat er geen nieuwe verkiezingen komen want dan loopt die hele ballon leeg.
De kiezers van deze druiloor zullen zich verdelen over een flink aantal partijen waarbij het de vraag is hoeveel er bij PVV-BBB-VVD terecht komen.
Ik denk dat het best om 10 tot 15 zetels zou kunnen gaan. Maar de kans dat de PVV de stemmers van november vast kan houden lijkt me niet zo groot dus dan kom je in een vergelijkbare puzzel terecht als nu.
-
pi_212340863
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:57 schreef quo_ het volgende:

[..]
Pieter moet bidden dat er geen nieuwe verkiezingen komen want dan loopt die hele ballon leeg.
De kiezers van deze druiloor zullen zich verdelen over een flink aantal partijen waarbij het de vraag is hoeveel er bij PVV-BBB-VVD terecht komen.
Ik denk dat het best om 10 tot 15 zetels zou kunnen gaan. Maar de kans dat de PVV de stemmers van november vast kan houden lijkt me niet zo groot dus dan kom je in een vergelijkbare puzzel terecht als nu.
Verkiezingen zijn we echt nog lang niet, en is ook nog voor niemand aantrekkelijk. Is namelijk een grote gok. Je kunt er nu goed voorstaan. Maar je hebt afgelopen keer gezien dat zoiets in drie dagen nog helemaal op de kop kan gaan.
zie email 27 oktober
pi_212340865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:55 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ik ook niet zoveel met pvv en vind bbb echt een partij voor mensen die er gewoon niets van snappen, vvd heeft er 10 jaar lang een bende van gemaakt en ellende voor zich uit geschoven ,pvdagl botst met mn beeld voor wat het beste is qua immigratie en klimaat
Dan blijft er niet veel keus over.
-
  woensdag 7 februari 2024 @ 23:59:50 #33
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_212340868
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb ook niet heel veel op met de persoon Omtzigt, het is bij vlagen een beetje een act die blijft hangen. Heb ook niet voor niets op iemand lager op de lijst gestemd. (Alhoewel hij natuurlijk wel een mede-Tukker is, dat is altijd +1). Maar de kern van zijn programma over goed bestuur, grondrechten en bestaanszekerheid spreken mij heel erg aan. Ik vind het dan ook heel jammer dat de vorm nu de inhoud benadeeld.

Overigens ben ik tegen regeren met de PVV, ik snap dat je het probeert gezien de uitslag. Maar de standpunten van die partij zijn zo radicaal. De beeldvorming is zo fout. De geschiedenis zo beladen. Regeren met de PVV is gewoon niet in het landsbelang.
Amen, sluit me hier volledig bij aan
  donderdag 8 februari 2024 @ 00:00:57 #34
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_212340873
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:58 schreef quo_ het volgende:

[..]
Exact ,daarom Nsc goden , alleen jammer dat Pieter nu zo gaar er een eind aan breid met die appjes , slechte Pr
pi_212340874
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:58 schreef quo_ het volgende:

[..]
JA21.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_212340876
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Verkiezingen zijn we echt nog lang niet, en is ook nog voor niemand aantrekkelijk. Is namelijk een grote gok. Je kunt er nu goed voorstaan. Maar je hebt afgelopen keer gezien dat zoiets in drie dagen nog helemaal op de kop kan gaan.
Misschien kan ik nog een populistischlinkse partij oprichten voor de verkiezingen, Land van Ooit met als motto voor de verkiezingen: Alles anders
pi_212340885
quote:
7s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:01 schreef nostra het volgende:

[..]
JA21.
Dat slappe aftreksel van FvD waar ze rollebollend over straat gaan? Hoi toch op. Totaal mislukt.
zie email 27 oktober
pi_212340893
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat slappe aftreksel van FvD waar ze rollebollend over straat gaan? Hoi toth op. Totaal mislukt.
Sluit toch het beste aan bij het profiel wat hij schetst.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  donderdag 8 februari 2024 @ 00:03:29 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212340894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is dan prima toch? Je hoeft je net zo min tegenover mij te verantwoorden als ik tegenover jou.

En we gaan elkaar toch niet overtuigen. Overigens ben ik uiteraard ook voor goed bestuur, grondrechten (en de rechtsstaat in het algemeen) en bestaanszekerheid. Alleen niet op de manier van Omtzigt en de NSC. Kan Omtzigt ook niet loskoppelen vd NSC, de NSC bestond niet zonder hem.

Over Wilders/de PVV zijn we het snel eens denk ik.
pi_212340896
quote:

[..]
JA21.
Vond tot mijn ongenoegen Eerdmans best zinnige teksten hebben de laatste tijd.

Maarja op zich ook makkelijk lullen compleet vanaf de zijlijn. Alsof hij dan zon verbinder is.
  donderdag 8 februari 2024 @ 00:04:02 #41
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_212340898
quote:

[..]
JA21.
Alsjeblieft zeg :')
  donderdag 8 februari 2024 @ 00:04:36 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212340903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 23:55 schreef jigggy het volgende:

[..]
Dat is prima toch? We hoeven het niet eens te zijn. Was gewoon benieuwd naar jouw beweegredenen.
  donderdag 8 februari 2024 @ 00:05:14 #43
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_212340907
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat is prima toch? We hoeven het niet eens te zijn. Was gewoon benieuwd naar jouw beweegredenen.
Oh Neehoor , sorry als ik iets te hard de verdediging in schoot, was niet mijn bedoeling
pi_212340909
quote:
10s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Misschien kan ik nog een populistischlinkse partij oprichten voor de verkiezingen, Land van Ooit met als motto voor de verkiezingen: Alles anders
Nee, da's niet de goede insteek; probeer het eens met "Gratis bier voor iedereen behalve de buitenlanders". Heb je zo 30 zetels binnen.
pi_212340910
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Vond tot mijn ongenoegen Eerdmans best zinnige teksten hebben de laatste tijd.

Maarja op zich ook makkelijk lullen compleet vanaf de zijlijn. Alsof hij dan zon verbinder is.
Neuh, het is een marginale stem waar je niet veel mee opschiet, maar goed als je sterk op immigratie wil zijn, economisch rechts, de VVD niet meer wil en Omtzigt een flapdrol vindt, dan blijft er niet veel anders over.
Do I wanna know?
  donderdag 8 februari 2024 @ 00:06:30 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212340916
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, da's niet de goede insteek; probeer het eens met "Gratis bier voor iedereen behalve de buitenlanders". Heb je zo 30 zetels binnen.
:D :X :'(
pi_212340917
quote:
7s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:05 schreef nostra het volgende:

[..]
Neuh, het is een marginale stem waar je niet veel mee opschiet, maar goed als je sterk op immigratie wil zijn, economisch rechts, de VVD niet meer wil en Omtzigt een flapdrol vindt, dan blijft er niet veel anders over.
Op wat opportunisme en populisme uitspraken na is Omtzigt dan ook niet rechts maar dead center Centrum van het spectrum.
  donderdag 8 februari 2024 @ 00:07:06 #48
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_212340920
quote:
7s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:05 schreef nostra het volgende:

[..]
Hier heb je een punt,excuus voor m’n reactie van net
pi_212340921
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat is dan prima toch? Je hoeft je net zo min tegenover mij te verantwoorden als ik tegenover jou.

En we gaan elkaar toch noet overtuigen. Overigens ben ik uiteraard ook voor goed bestuur, gronrechten (en de rechtsstaat in het algemeen) en bestaanszekerheid. Alleen niet op de manier van Omtzigt en de NSC. Kan Omtzigt ook niet loskoppelen vd NSC, de NSC bestond niet zonder hem.

Over Wilders/de PVV zijn we het snel eens denk ik.
Zeker. Niemand hoeft zich hier te verantwoorden. MaaR een beetje argumenten en standpunten uitwisselen maakt een discussie wel wat levendiger ;)
Dat is natuurlijk ook een ding, niemand is tegen goed bestuur, grondrechten en bestaanszekerheid. Maar feit is wel dat die dingen afgelopen jaren te vaak in het gedrang zijn gekomen omdat het politiek opportuun was. Politiek is ook prioriteren…
zie email 27 oktober
pi_212340934
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 00:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Op wat opportunisme en populisme uitspraken na is Omtzigt dan ook niet rechts maar dead center Centrum van het spectrum.
Ja is hij zo centrum? Ik zou hem toch eerder (lichtjes) in dat ingewikkeld kwadrant van links-conservatief plaatsen denk ik. Met enerzijds een sterke focus op bestaanszekerheid en niemand die door de ondergrens mag zakken. Maar tegelijkertijd stevige visies over dingen als migratie.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')