Het is nu ook wel duidelijk dat Pieter gewoon eerst het verslag wil zien en dan debatteren over hoe de kamer wil dat het verder gaat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ze smeken dat Omtzigt terugkomt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omtzigt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Plasterk en heleboel andere mensen gaat er geen lampie branden dat hij helemaal niets met de kneuzen van de pvv en bbb te maken wil hebben......quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is nu ook wel duidelijk dat Pieter gewoon eerst het verslag wil zien en dan debatteren over hoe de kamer wil dat het verder gaat.
Dit is er eentje in de categorie 'nooit geschoten is altijd mis' van ome Roon en vrienden.
Ik welquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Serviceflats zijn er nog in zeer grote mate, alleen wel duur. Verzorgingshuizen stonden echt steeds leger aan het eind, daar wilde men niet meer wonen. Ik ken zelf ook geen ouderen die dat wel zouden willen.
Behalve dat je >35 jr. ineens niet meer in aanmerking komt voor regelingen voor starters. Al ben je écht een starter op de koopmarkt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom moet de overheid nog steeds niet mensen subsidie geven die er geen recht op hebben. Dan kunnen ze beter goedkope startersleningen gaan subsideren oid.
Dat de hoge huizenprijzen moeten worden aangepakt is duidelijk. Want inderdaad is dit voor starters niet of nauwelijks meer te doen. En ik vind de nieuwe huurwet van De Jonge wat dat betreft een goede stap in de richting.
Hoezo?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:06 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vinden jullie van Andreas Kinneging?
Ja joh? Wat gaaf!quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo?
Was 1 van mijn professors ooit.
Zie mijn edit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja joh? Wat gaaf!
Ik luister wat van zijn podcasts, en zijn denken sluit deels aan bij mijn denken. Hoewel hij wel een behoorlijk autoritaire inslag lijkt te hebben. Misschien dat ik eens een boek van'm koop als ik mijn stapels heb bijgewerkt.
Wat vond jij van'm dan?
Het moge geen verrassing zijn dat onze denkbeelden nogal verschillen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja joh? Wat gaaf!
Ik luister wat van zijn podcasts, en zijn denken sluit deels aan bij mijn denken. Hoewel hij wel een behoorlijk autoritaire inslag lijkt te hebben. Misschien dat ik eens een boek van'm koop als ik mijn stapels heb bijgewerkt.
Wat vond jij van'm dan?
Nee hoor, hij is gewoon een loopjongen van Wilders en doet wat hem gevraagd wordt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een sneue uithaal van Plasterk. Daar zit hoop frustratie en woede in.
Na 3 maanden Caroline, Yesilgoz, Wilders en Omtzigt zou ik ook enige frustratie kennen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moest bij deze post hieraan denkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gewoon een loopjongen van Wilders en doet wat hem gevraagd wordt.
Dat is zijn goed recht, maar wees daar dan gewoon eerlijk over, en geef aan dat je onvoldoende perspectief ziet. Dat is transparant en eerlijke politiek.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
hij wil gewoon deze formatie niet omdat ze onzin uitkramen
Plasterk is dus een beroerde gespreksleider, dat verbaast me dan weer niks.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:40 schreef potjecreme het volgende:
Een mooie reconstructie
[ twitter ]
Ik ben het wel met Plasterk eens eigenlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Plasterk eens eigenlijk
https://www.nu.nl/pieter-(...)van-informateur.html
Politiek en eerlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:49 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dat is zijn goed recht, maar wees daar dan gewoon eerlijk over, en geef aan dat je onvoldoende perspectief ziet. Dat is transparant en eerlijke politiek.
wie heeft dit getekendquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik moest bij deze post hieraan denken
[ twitter ]
Heel veel woorden maar staat eigenlijk heel weinig in.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Plasterk eens eigenlijk
https://www.nu.nl/pieter-(...)van-informateur.html
mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gewoon een loopjongen van Wilders en doet wat hem gevraagd wordt.
mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel veel woorden maar staat eigenlijk heel weinig in.
Ten eerste dient Plasterk uiteraard hierboven te staan. Hij moet het gesprek leiden en niet een mening vormen over woorden of daden van de partijen waarmee hij praat. Ten tweede kan hij prima de Kamer gaan briefen. Immers heeft hij maanden kunnen meeluisteren waar de partijen elkaar wel vonden en/of elkaar niet vonden. Dat kan hij prima op papier zetten.
Met zo'n man is toch ook gewoon geen zaken te doen? Wat een drama zeg, zou er niemand zijn die hem er op kan wijzen dat een stukje constructivisme de wereld uiteindelijk beter kan maken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Plasterk is dus een beroerde gespreksleider, dat verbaast me dan weer niks.
En dat Omtzigt weer eens heeft staan stampvoeten "ik wil het nu!", dat ziet iedereen ook zo voor zich. Maar het is vooral duidelijk dat de andere 3 verwachtingen hadden van Omtzigt die hij nooit heeft beloofd en die hij ook nooit waar zou maken, de kans dat hij in dit kabinet stapte is volgens mij nooit echt aanwezig geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |