quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Ik heb niks met Vegas en Amerika ook niet echt maar ik wil zo een gratis reisje ook wel doen. 5 dagen plezier.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
shows, duur eten, hoeren. Beetje gokken, eten, neuken
Lesbische Pisang Gorengquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Een banaan, ingebakken in de cultuur.
Gebakken banaan dus.
Mensen die klagen over een geslachtquote:
Dit waren er al tweequote:Op woensdag 7 februari 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Hoeveel may/mee grapjes gaat ze vertellen?
En dan ook dit glas bier drinkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Vind die rode pot een beetje viezig overkomen. Misschien is het d'r haar ofzo.
Haarquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
Vind die rode pot een beetje viezig overkomen. Misschien is het d'r haar ofzo.
Nouquote:
We zijn toch maar stomquote:Op woensdag 7 februari 2024 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
matige juffies deze 2. Daar zijn we als man niets aan verloren
1 keer en nooit meer voor mij.quote:
Ze lijkt er wel goed op te gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
Wel een halve tamme dit. Deze meid kan wel beter krijgen.
quote:
Ciao ciaoquote:
Wat is jouw spirit animal?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Spirit animal
Gaat altijd gepaard met animal crossing en Disney en zolders
Wat is een goede spirit animal?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Wolf als spirit animal, ik knap nu wel een beetje af op Aaron
Als het nou een animal crossing tattoo was, was dat wel grappig geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Spirit animal
Gaat altijd gepaard met animal crossing en Disney en zolders
Ik geloof haar niet. Dus ik hou deze quote even vast.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Deze passen leuk
Wedden dat zij nee zegt?
Uiteraardquote:
Nog nooit over nagedachtquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat is jouw spirit animal?
#durftevragen
Überhaupt het over spirit animal hebben is al een afknapper.quote:
Lekker raaaaizuhquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog nooit over nagedacht
Vogel die altijd weg kan
Dan klinkt die van @Pisces29 prinses gezelligerquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Überhaupt het over spirit animal hebben is al een afknapper.
Maar die anders maar een anaconda
Ook thuis van vrijheid houden.quote:
Live love laughquote:
Home is where the heart isquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Live love laugh
In dit huis praten we het uit en knuffelen we
Verkeerde programmaquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:06 schreef Joop_W het volgende:
Zij wil een album opnemen.
Wil de mensheid dit ook???
Zeer koudquote:
Oh mijn eigen spirit animal? Ik ga voor de dolfijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan klinkt die van @:Pisces29 prinses gezelliger
Ik zat al te bedenken waarom je die anaconda wildequote:Op woensdag 7 februari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh mijn eigen spirit animal? Ik ga voor de dolfijn
Ik sta niet bekend om mn goede humorquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al te bedenken waarom je die anaconda wilde
Kan toch ook dat iemand het wil uitleggen waarom hij of zij wat afstandelijker is?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
Mensen met een muurtje willen dat altijd zo trots vertellen. Moeilijk doen om 't moeilijk doen.
Dat zou echt heel leuk zijn!quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou @:cherrycoke in de Valentijnsuitzending komen?
aardige telefoonstemquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ze kwam wel aardig en positief over!
Ik vond vooral het meisje lief en aandachtig luisteren naar die jongen met Tourette en was bang voor vriendschap.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Leuk eindelijk een match. Waren ook allebei leuk en sympathiek.
Ga je je dan opgeven?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
Meau mag wel aan celebrity first dates meedoen.
Ik weet niks van haar maar op het uiterlijk zou ik het toch niet kunnen. En dat kapsel.quote:
Ze heeft een apengezicht en dat liedje is gewoon zo deprimerend.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niks van haar maar op het uiterlijk zou ik het toch niet kunnen. En dat kapsel.
Pokémon is af en toe wel leuk maar niet die Go shit.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker stukkie Pokemon vanguh in het Haagse @:dkup
Jij mag niet meer klagen over Lego.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Pokémon is af en toe wel leuk maar niet die Go shit.
Zeker. Alles beter dan die achterlijke zachte g.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig Ronald komt uit Zoetermeer, was even bang dat het een Brabander zou zijn. Dit accent is echt zo veel beter
Ik speel niet met speelgoedquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij mag niet meer klagen over Lego.
Ik hoor dat Brabants iedere aflevering, dit niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig Ronald komt uit Zoetermeer, was even bang dat het een Brabander zou zijn. Dit accent is echt zo veel beter
Homo en voetballerquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
Jeetje dit komt over als die gevaarlijke Zuid-Amerikaanse dame uit B&B Vol Liefde
HAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Homo en voetballer
Maar er was niks voor ze dus doen ze ze bij elkaar
Misschien vroegen ze voor iemand voor een schijnhuwelijk, zodat ze voor hun omgeving in de kast kunnen blijven. Alsof iemand het nog niet door heeftquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Homo en voetballer
Maar er was niks voor ze dus doen ze ze bij elkaar
We zijn tegen racismequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar daar mochten wij niet negatief over zijn!
Geen golddiggerquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn tegen racisme
Tháliá, je spreekt met Lééndert!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Homo met een te strakke broek voor z’n zaakje
Als iemand niet opstaat om te groeten dan ga ik naar huis. Enige dealbreakerquote:
welke nog meer?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit wel in de top twee/drie grootste afknappers ja
Niet dat je aan homo wordt gekoppeld?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand niet opstaat om te groeten dan ga ik naar huis. Enige dealbreaker
Hij was voor jou de knapste Fok!kerquote:
hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was voor jou de knapste Fok!ker
Andersom.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was voor jou de knapste Fok!ker
Proest, met dat enge kettinkje en borsthaarquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:45 schreef Joop_W het volgende:
Dit is iemand van 23 verkleed als goochelaar van 53.
Statsquote:
Prosecco helpt niet meequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Maaike mag wel een paar KG kwijtraken
Jij was toch die van 2020?quote:
Genoteerdquote:
Ik ook niet. Ze heeft weekend nodig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik begrijp niet waar ze het over heeft
Coco had de titel knapste Fokker. Jij had later een titel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik begrijp niet waar ze het over heeft
Nee.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coco had de titel knapste Fokker. Jij had later een titel.
Hallo popjequote:
Heeft Coco nooit gehadquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coco had de titel knapste Fokker. Jij had later een titel.
Kappen nou hoorquote:
Echt welquote:
Op de schouders.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan je nooit meenemen naar een concert
Nee daar is het @Calandquote:
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Die vervelende vent weer. Wat een lulletje zeg.
Nu levenslessen van een wijze man.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is ook een serieus programma
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
En isa wordt bestempeld als lesbisch
Goh
Kunstzinnige muts was mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
En isa wordt bestempeld als lesbisch
Goh
Goede castingquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
1.75 man gekoppeld aan 1.83 chick
Goh
Hij laat z’n blouse open staanquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:53 schreef Coco het volgende:
Maaike maaike maaike waarom heb je je zo laten gaan.
Dit is zo'n man die ze gebruiken als fotomodel om duitse nazi's uit te beelden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Goh
Vieze kraakbewonerquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Kunstzinnige muts was mijn eerste gedachte.
Kan prima, al staat niet een ieder daarvoor open.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Goh
Fout is idd een goeie titel bij deze, ja.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dit is zo'n man die ze gebruiken als fotomodel om duitse nazi's uit te beelden.
Hoe lang ben jij?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Kan prima, al staat niet een ieder daarvoor open.
Klopt. Ik vind een paar cm verschil niet zo erg.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Kan prima, al staat niet een ieder daarvoor open.
Hoe lang was jouw langste ex?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind een paar cm verschil niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |