Ik speel niet met speelgoedquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij mag niet meer klagen over Lego.
Ik hoor dat Brabants iedere aflevering, dit niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig Ronald komt uit Zoetermeer, was even bang dat het een Brabander zou zijn. Dit accent is echt zo veel beter
Homo en voetballerquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
Jeetje dit komt over als die gevaarlijke Zuid-Amerikaanse dame uit B&B Vol Liefde
HAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Homo en voetballer
Maar er was niks voor ze dus doen ze ze bij elkaar
Misschien vroegen ze voor iemand voor een schijnhuwelijk, zodat ze voor hun omgeving in de kast kunnen blijven. Alsof iemand het nog niet door heeftquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Homo en voetballer
Maar er was niks voor ze dus doen ze ze bij elkaar
We zijn tegen racismequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar daar mochten wij niet negatief over zijn!
Geen golddiggerquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn tegen racisme
Tháliá, je spreekt met Lééndert!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Homo met een te strakke broek voor z’n zaakje
Als iemand niet opstaat om te groeten dan ga ik naar huis. Enige dealbreakerquote:
welke nog meer?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit wel in de top twee/drie grootste afknappers ja
Niet dat je aan homo wordt gekoppeld?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand niet opstaat om te groeten dan ga ik naar huis. Enige dealbreaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |