Wat is jouw spirit animal?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Spirit animal
Gaat altijd gepaard met animal crossing en Disney en zolders
Wat is een goede spirit animal?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Wolf als spirit animal, ik knap nu wel een beetje af op Aaron
Als het nou een animal crossing tattoo was, was dat wel grappig geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Spirit animal
Gaat altijd gepaard met animal crossing en Disney en zolders
Ik geloof haar niet. Dus ik hou deze quote even vast.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Deze passen leuk
Wedden dat zij nee zegt?
Uiteraardquote:
Nog nooit over nagedachtquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat is jouw spirit animal?
#durftevragen
Überhaupt het over spirit animal hebben is al een afknapper.quote:
Lekker raaaaizuhquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog nooit over nagedacht
Vogel die altijd weg kan
Dan klinkt die van @Pisces29 prinses gezelligerquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Überhaupt het over spirit animal hebben is al een afknapper.
Maar die anders maar een anaconda
Ook thuis van vrijheid houden.quote:
Live love laughquote:
Home is where the heart isquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Live love laugh
In dit huis praten we het uit en knuffelen we
Verkeerde programmaquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:06 schreef Joop_W het volgende:
Zij wil een album opnemen.
Wil de mensheid dit ook???
Zeer koudquote:
Oh mijn eigen spirit animal? Ik ga voor de dolfijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan klinkt die van @:Pisces29 prinses gezelliger
Ik zat al te bedenken waarom je die anaconda wildequote:Op woensdag 7 februari 2024 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh mijn eigen spirit animal? Ik ga voor de dolfijn
Ik sta niet bekend om mn goede humorquote:Op woensdag 7 februari 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat al te bedenken waarom je die anaconda wilde
Kan toch ook dat iemand het wil uitleggen waarom hij of zij wat afstandelijker is?quote:Op woensdag 7 februari 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
Mensen met een muurtje willen dat altijd zo trots vertellen. Moeilijk doen om 't moeilijk doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |