quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Is dat rode water opvangen afgelopen?
Ja en ze hebben het gehaald gisteren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Denk het wel Dot, kon er ook niks over vinden in de SV..quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Ah okeequote:Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja en ze hebben het gehaald gisteren.
O gisteren al, dacht dat ik ze vanmorgen nog zag staanquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja en ze hebben het gehaald gisteren.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Balanceren ze op het slappe koord ?
Nee ik ook niet had net nog even terug gelezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het wel Dot, kon er ook niks over vinden in de SV..
Tot dat de mensen die zij genoteerd heeft er op staan en ze spijt heeft.quote:
Het werd net verteld in een herhaling op de SL, 1000 euri erbijquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet had net nog even terug gelezen.
Doraina aan de babbel met Glenn, die kletsen veel die twee
Ireth in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Tyron wil weg dus die gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:21 schreef Puzzie het volgende:
Als er nu weer een Nederlander uit moet dan vind ik het wel wat raar gaan
Dat gaat dus niet op......snap er niks meer van. Want dat kan ook betekenen dat automatisch Doriana ook een kwijtstelling heeftquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je Do er uit wil, stem je op dus Randy en Do en zit Do zeker op de bank, omdat Randy vrijstelling heeft
Maar volgens mij heeft niemand deze week een vrijstelling gehad.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet op......snap er niks meer van. Want dat kan ook betekenen dat automatisch Doriana ook een kwijtstelling heeft
En door Nouschka heeft Saboo ook een vrijstelling. Maar die zijn nieuw dus worden niet weg gestemd. Raar dat zij wel mogen stemmen omdat ze er pas inzitten....Randy Tom en Tyron zijn diegene die ze nog korter kunnen.
Randy heeft een officiele vrijstelling van BB gekregenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft niemand deze week een vrijstelling gehad.
Dan hadden ze wel een pin gehad toch?
Tom, Nouchka en Randy hebben zich safe gespeeld uit de solo kamer.
Maar kunnen nog altijd genomineerd worden door de andere bewoners.
Het enige wat zeker is is dat Tyron is genomineerd.
Ja ik denk dat je gelijk hebt.....er is geen een pin uit gedeeld. Ook al dacht ik dat hij dat wel tegen Randy had gezegdquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft niemand deze week een vrijstelling gehad.
Dan hadden ze wel een pin gehad toch?
Tom, Nouchka en Randy hebben zich safe gespeeld uit de solo kamer.
Maar kunnen nog altijd genomineerd worden door de andere bewoners.
Het enige wat zeker is is dat Tyron is genomineerd.
Wat is daar dan mee, ik zie Ro bij Doriane zitten>quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Bb zou moeten ingrijpen bij ronahi en dilano vind ik
Voor wat precies? Ik heb iets gemistquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Bb zou moeten ingrijpen bij ronahi en dilano vind ik
Ik zie haar bij Alicequote:Op woensdag 7 februari 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is daar dan mee, ik zie Ro bij Doriane zitten>
ik ben voor!quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Regels zoals vroeger. Wie praat over de nominaties is zelf ook genomineerd.
nou en, dan ben je nogal dom als je Ashley nomineerd, heb je zelf minder kans om te blijven want Ashley gaat er nooit uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:40 schreef Hznootje het volgende:
Ashley komt weer op de bank denk ik…
Dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou en, dan ben je nogal dom als je Ashley nomineerd, heb je zelf minder kans om te blijven want Ashley gaat er nooit uit
Ashley is wel gezakt in popu hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou en, dan ben je nogal dom als je Ashley nomineerd, heb je zelf minder kans om te blijven want Ashley gaat er nooit uit
Non-verbale communicatie - Rohani doorspelen naar Dylano op wie ze zelf had gestemd, Dylano terug communiceren op wie hij zou stemmen, voor hij naar DBK moestquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor wat precies? Ik heb iets gemist
Oh dat heb ik gezien iddquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Non-verbale communicatie - Rohani doorspelen naar Dylano op wie ze zelf had gestemd, Dylano terug communiceren op wie hij zou stemmen, voor hij naar DBK moest
ja ze schreef met haar vinger op zijn been, ik zag het ookquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Non-verbale communicatie - Rohani doorspelen naar Dylano op wie ze zelf had gestemd, Dylano terug communiceren op wie hij zou stemmen, voor hij naar DBK moest
nee hoor? en zeker niet bij mij, en mijn mening is de enige belangrijkste meningquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ashley is wel gezakt in popu hoor
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is een woord dat ik nog nooit heb gehoord.
Ja precies! Zij is wel een van de weinigen die zegt waar het op staat en niet bang is om haar bek los te trekken . Kan ik zeer waarderenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ook, als ashley ook nog vertrekt dan wordt het wel een dooie boel daar
ja met modelletje Dilano en z'n theater nepmens Sabeauquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ook, als ashley ook nog vertrekt dan wordt het wel een dooie boel daar
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hoor? en zeker niet bij mij, en mijn mening is de enige belangrijkste mening
Okay aparte reden. Bij mij gaat het meer om haar persoon ipv haar botox en dikke nep tettenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ashley is echt een vrouw naar mijn smaak, ik hou van veel botox en fillers
zo grappig jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
basiri trok de stoel weg toen ze wilde gaan zitten
Het werd wel mooi buiten beeld gehouden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
basiri trok de stoel weg toen ze wilde gaan zitten
Ireth in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het wel Dot, kon er ook niks over vinden in de SV..
Gelukkig hebben de airbags haar val gebroken.quote:
quote:
Morgen na de nominatie bekend making mag hij er vast uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Germ , dat mag wel een keer klaar zijn vind ik .
Ik vind die kamer niet zo heel erg interessantquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Morgen na de nominatie bekend making mag hij er vast uit![]()
Dan kunnen ze die kamer weer ombouwen.
Ja ging ook over de verstopte spullen , was mij ook allemaal wat te chaotischquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
Ik snap er niks meer van, over de grap van Basiri en wel/geen secret mission, alles gaat door elkaar
Crowded room weekquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Morgen na de nominatie bekend making mag hij er vast uit![]()
Dan kunnen ze die kamer weer ombouwen.
Same, vond die korte streamwissel naar Nouchka en Sabeau zelfs even rustgevendquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ging ook over de verstopte spullen , was mij ook allemaal wat te chaotisch
Jaquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same, vond die korte streamwissel naar Nouchka en Sabeau zelfs even rustgevend
vreemd, er staan maar 2 beddenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
de 2 genomineerden komen morgen bij hem
Twee? waar gaan die slapen dan?quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
de 2 genomineerden komen morgen bij hem
Big Brother heeft 2 containers naast die hut staan, daar zit vast nog wel iets in om op te slapenquote:
Ik denk dat er eentje bijkomtquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Big Brother heeft 2 containers naast die hut staan, daar zit vast nog wel iets in om op te slapen
dan is het een stuk makkelijker om een duo weg te stemmenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop ook echt dat ze weer van duo veranderen of er mee stoppen. En dan Ro en Do in een duo.
Maar dat zou betekenen dat er weer een Nederlander weg moet, ik snap dat niet helemaal.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Dilano gaat morgen dan naar Tyron
oops spoilers
who cares om de nederlanders, ikke nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat er weer een Nederlander weg moet, ik snap dat niet helemaal.
Aan dilano doorgeven wat ze gestemd heeftquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor wat precies? Ik heb iets gemist
Eens. Maar ik denk ook niet dat er nog nieuwen bijkomen. Althans dat hoop ik meer eigenlijkquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:00 schreef -river- het volgende:
Echt niet tof als je er al ruim een maand zit dat er dan nieuwe bij komen.
nee, die doen niks verkeerdquote:
Genomineerden .. dus meer dan 1quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Hallo Tyron, hoe gaat het?"
Tyron: "Ja wel goed"
BB: "Dat is goed om te horen. je zit hier nu alleen, er is zojuist genomineerd in het huis"
Tyron: "Dat dacht ik al ja"
BB: "Hoezo dacht je dat?"
Tyron: "Nou ik hoorde het alarm af gaan en toen moest elk duo apart naar de dagboekkamer komen"
BB: "Ja dat is wel een goeie indicatie ja. Ik kan je daarmee ook vertellen dat je hier nu nog alleen zit, maar dat morgen de andere genomineerden hier ook naar toe komen. Dus ik zou zeggen geniet nog even van je rust, dat is morgen voorbij."
Tyron: "Ja? OK! Gezellig! Enneh, krijg morgen weten pas te weten wie dat zijn, of krijg ik dat zo hier al te zien?"
BB: "Niets is leuker dan een verrassing"
Tyron: "Dat is waar, ik ben benieuwd"
Nee Ashleyquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
dus Dilano gaat morgen dan naar Tyron
oops spoilers
mss wordt er een bed bij gezetquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Genomineerden .. dus meer dan 1
2 of misschien wel 3quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op zich logisch maar ik blijf het allemaal maar raar vinden hoe het gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich logisch maar ik blijf het allemaal maar raar vinden hoe het gaat.
26 dagenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:00 schreef -river- het volgende:
Hallo Tyron er kruipt een drol tegen de muur. Oja nou das toch prima.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Hallo Tyron, hoe gaat het?"
Tyron: "Ja wel goed"
BB: "Dat is goed om te horen. Je zit hier nu alleen, er is zojuist genomineerd in het huis"
Tyron: "Dat dacht ik al ja"
BB: "Hoezo dacht je dat?"
Tyron: "Nou ik hoorde het alarm af gaan en toen moest elk duo apart naar de dagboekkamer komen"
BB: "Ja dat is wel een goeie indicatie ja. Ik kan je daarmee ook vertellen dat je hier nu nog alleen zit, maar dat morgen de andere genomineerden hier ook naar toe komen. Dus ik zou zeggen geniet nog even van je rust, dat is morgen voorbij."
Tyron: "Ja? OK! Gezellig! Enneh, krijg ik morgen weten pas te weten wie dat zijn, of krijg ik dat zo hier al te zien?"
BB: "Niets is leuker dan een verrassing"
Tyron: "Dat is waar, ik ben benieuwd"
Ze hebben geleerd dat hoe minder inwoners, hoe saaier het wordt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:00 schreef -river- het volgende:
Er zijn genoeg bedden te vinden.quote:
Jaaaaaa altijd nieuwe!!!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens. Maar ik denk ook niet dat er nog nieuwen bijkomen. Althans dat hoop ik meer eigenlijk
lijkt mij juist een heel goed ideequote:Op woensdag 7 februari 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
Lijkt mij ook niet toch, dat er elke week een uit gaat en ook weer een nieuwe bij komt..tenzij ze het alleen nog in deze maand dat doen.. vanaf maart niet meer?
Maar dan blijven ze dus tot het ergens eind maart met zoveel mensen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bedden te vinden.
[..]
Jaaaaaa altijd nieuwe!!!
[..]
lijkt mij juist een heel goed idee
ach wat een polls zullen dat zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:11 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er op twitter allemaal rondgaat over deze nominatie![]()
![]()
Maar ja wachten tot morgen maar met de roddels en polls
Je kan veel vinden van Dilano, maar dit doet Ro toch echt zelf hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, die doen niks verkeerd
Dilano zijn schuld dat Ronahi zo negatief overkomt
Geen idee, ik snap weinig van twitterquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ach wat een polls zullen dat zijn
60% Tyron om te blijven
30% Doriana om te blijven
0% Dilano om te blijven
heel verrassend zal deze week niet zijn LOL LOL LOL
Dat staat ook niet op Twitterquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap weinig van twitter
echt nietquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kan veel vinden van Dilano, maar dit doet Ro toch echt zelf hoor
huh? waar zijn deze 3 namen op gekozen?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ach wat een polls zullen dat zijn
60% Tyron om te blijven
30% Doriana om te blijven
0% Dilano om te blijven
heel verrassend zal deze week niet zijn LOL LOL LOL
Ronahi & Ashley moeten eigenlijk besties worden vind ikquote:
Ja precies , daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat staat ook niet op Twitter
Sommigen verzinnen maar wat
Jep!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan blijven ze dus tot het ergens eind maart met zoveel mensen?
ik snap veel van twitter maar deze poll heb ik niet gezienquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap weinig van twitter
We gaan het zien.. hoe het gaat zijn over een maandjequote:
Dat dusquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat staat ook niet op Twitter
Sommigen verzinnen maar wat
Is ook een poll die er niet is, hij zegt zo maar watquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik snap veel van twitter maar deze poll heb ik niet gezien
ja op de twee zwakke schakels in de groep = Dilano en Dorianaquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:18 schreef marky het volgende:
Ik denk niet dat ze duo's moeten nomineren maar individueel. Dan kan je makkelijk op twee personen komen.
ik bedoelde bij Tyron voor de 2 andere genomineerden.....of 3?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaa altijd nieuwe!!!
[..]
Welke pollquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik snap veel van twitter maar deze poll heb ik niet gezien
Tot de kerst!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan blijven ze dus tot het ergens eind maart met zoveel mensen?
Bij Tyron voor twee extra genomineerden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik bedoelde bij Tyron voor de 2 andere genomineerden.....of 3?
hahahahaha wat droom jij?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja op de twee zwakke schakels in de groep = Dilano en Doriana
Als ledn een poll op Twitter zet zal ik hem hier wel postenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , daar zit ik ook niet op te wachten
Ahh thnx!!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ledn een poll op Twitter zet zal ik hem hier wel posten
Dacht dat ze Tom leuk vond?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Karen legt vast even vast dat Basiri haar schatje voor Valentijn is.
Je wil immers niet zonder schatje zijn die dag
nou, gebaseerd op de namen die iedereen bijna noemde staat Ashley er opquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
Ik zelf zou het niet weten wie er deze keer op de bank komen..
En dan komt ze voor de 3e keer weer terugquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou, gebaseerd op de namen die iedereen bijna noemde staat Ashley er op
Nee ik denk dat Nouch en Ash genomineerd zullen zijn dan.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja op de twee zwakke schakels in de groep = Dilano en Doriana
als Ashley eropstaat dan kijk ik niet meerquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou, gebaseerd op de namen die iedereen bijna noemde staat Ashley er op
@ledn81 zet ff een polletje op twitter aubquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ledn een poll op Twitter zet zal ik hem hier wel posten
ind dat juist andersom. Dilano is trouw aan Rohani omdat hij de eerste week samen met haar zat. Rohani roddelt en zwetst tegen Dilano waardoor Jimmy ook weer de kant kiest van Rohani omdat hij loyaal aan Dilano is.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, die doen niks verkeerd
Dilano zijn schuld dat Ronahi zo negatief overkomt
ik denk dat de nieuwe een vrijstelling hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik denk dat Nouch en Ash genomineerd zullen zijn dan.
met wat? er is nog niemand genomineerd ofzo.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:ledn81 zet ff een polletje op twitter aub
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Solicitatieronde voor Intratuin. AFGEWEZEN,
ze wilden hem meenemen naar de badkamer denk. Wij gaan onze salon even gereed maken zei Esliequote:Op woensdag 7 februari 2024 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
Lol, wat waren ze met die plant aan het doen?
stond nog op mute want eetstreams
Ireth in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
Hoe is t eigenlijk afgelopen met de waterbak?
maakt niet uit, daar komt nog wel ergens een week waar er veel geld uit de pot gaat, hopelijk komt die veiling snelquote:
De mirrorroom had er 3.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaa altijd nieuwe!!!
[..]
Planten terug of ¤1000 uit de potquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maakt niet uit, daar komt nog wel ergens een week waar er veel geld uit de pot gaat, hopelijk komt die veiling snel
of Eslie genomineerdquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Planten terug of ¤1000 uit de pot
ze blokkeren camera's e.d. Ze mogen vanalles maar er zijn grenzenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:28 schreef BB-King het volgende:
Bewoners mogen niet creatief zijn of lol trappen.
Saaie kerel die Big Brother.
Staat er een keer wel een "echt iets" van mij in de sv, leest niemand hetquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ireth in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Staat er een keer wel een "echt iets" van mij in de sv, leest niemand het
Nu, maar ik heb Randy gewoon rode kool zien eten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
Voordeel is wel als je in het hok zit, dat je ieder geval een lekker maaltijd krijgt
Flauw weer..quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu, maar ik heb Randy gewoon rode kool zien eten.
Ja, die is er eigenlijk het meest bekaaid van afgekomen deze week, of in dat hok in het algemeen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik zwaai hem met liefde uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:32 schreef Puzzie het volgende:
Ik las op de BB site dat Basi het moeilijk heeft en ook wel naar huis wil
Hij verveelt zich zoooquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:32 schreef Puzzie het volgende:
Ik las op de BB site dat Basi het moeilijk heeft en ook wel naar huis wil
Gisteren moesten ze het zelf klaar maken met het zelfde als ze in huis hadden toch??quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
Voordeel is wel als je in het hok zit, dat je ieder geval een lekker maaltijd krijgt
Nee dan was dat al wel bekend.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat de nieuwe een vrijstelling hebben
Dat overleef je ook wel een keer...quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:33 schreef Snensie het volgende:
Nu nog wat salade erbij en stokbrood met kruidenboter. Zowiezo zitten hier geen of nauwelijks groenten in.
Tom is masseur.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze wilden hem meenemen naar de badkamer denk. Wij gaan onze salon even gereed maken zei Eslie
Voor massage ofzo denk van Tom
edit : oh een irritatie meditatie van Basiri of Tom
Je overleeft het wel maar ze eten daar wel heel veel snelle koolhydraten.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat overleef je ook wel een keer...
Heb gisteren niet gekeken.. dus niet gezien.. maar raar dat Ty nu wel een lekkere maaltijd krijgtquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gisteren moesten ze het zelf klaar maken met het zelfde als ze in huis hadden toch??
Had Tyron ook voor zichzelf gemaakt maar de helft was mislukt...hij wou wat uitproberen maar lukte niet....quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En toch zag ik Randy ook een keer rode kool snijden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
Van mij mag hij wel een getest worden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
Veel op Ashley dus , als je die drie moet geloven.
[ afbeelding ]
nee gister hebben tyron en Randy zelfde eten moeten maken als in het huis.quote:
Randy heeft volgens mij geen aparte maaltijd gehad maar kreeg dezelfde ingrediënten als de bewoners in het huis.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
En toch zag ik Randy ook een keer rode kool snijden.
De 3 met de glazen bolquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:36 schreef Puzzie het volgende:
Veel op Ashley dus , als je die drie moet geloven.
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij mag hij wel een getest worden.
Enige voordeel is de douche met warm water.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:33 schreef Ireth het volgende:
Dit kamertje lijkt nog het meest op een hondenhok in het asiel. Klein, saai en een toegangsdeur naar een stukje buiten..
Uhuquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:37 schreef Puzzie het volgende:
Roni wil Ashley weg, net als Dora ,want tactisch
Ah ok.. dan heeft ie wel geluk gehad dat ie een maaltijd va BB gekregen heeft dusquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
nee gister hebben tyron en Randy zelfde eten moeten maken als in het huis.
En vandaag Tyron ook, maar gedeelte met pannekoek was mislukt....
Ja klopt , gister hadden ze het zelfde als in het grote huisquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
En toch zag ik Randy ook een keer rode kool snijden.
Omdat het eten gedeeltelijk mislukt was die hij gemaakt had. Had er ook niet om gevraagd maar BB had het gezien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb gisteren niet gekeken.. dus niet gezien.. maar raar dat Ty nu wel een lekkere maaltijd krijgt
Hij kan wel wat goed eten gebruiken die kop is echt vermagerd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. dan heeft ie wel geluk gehad dat ie een maaltijd va BB gekregen heeft dus
Heb je geluk. Ik versta ze allebeiquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik versta weer geen kloten van basari
En wat is dan tactisch stemmenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
Zou iemand die weg wil tactisch stemmen?
Basiri zegt met gevoel gestemd te hebben, maar ook een beetje tactisch.
Tyron ook. Dit is een beetje extra want gister was bijna alles opgegaan. En een gedeelte was mislukt.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Randy heeft volgens mij geen aparte maaltijd gehad maar kreeg dezelfde ingrediënten als de bewoners in het huis.
Ze proberen Basiri hun kant op te sturen zonder te zeggen dat hij hetzelfde moet doen als hun.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
Dor
Neee joh
Sorry hoor hoe dom ben je dan
Tegen Bas
Joh!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:42 schreef marky het volgende:
Dus ze hebben individueel moeten stemmen
Smerig mens is het. Lief in je gezicht maar zo achterbaks als de tyfus.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:42 schreef Jockari het volgende:
Ro staat wel echt voor Roddeltante. Weg er mee.
Beledigen werkt meestal niet bevorderendquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ze proberen Basiri hun kant op te sturen zonder te zeggen dat hij hetzelfde moet doen als hun.
Geen idee, vraag me af of ie wel echt weg wilquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat is dan tactisch stemmen
Ze hebben geen jdee wie popu is
En wie niet
quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Smerig mens is het. Lief in je gezicht maar zo achterbaks als de tyfus.
Ik vind haar nietszeggendquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:46 schreef Snensie het volgende:
Er zit gewoon totaal geen leven in Doriana! Ze ligt nu ook weer.
lol! Die spreekt zichzelf ook lekker tegenquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:48 schreef rinardo het volgende:
Moet nu heel erg denken aan 2 tegeltjes die voor hem gemaakt zijn 2 week terug
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Basiri legt uit dat dat misschien met 'die secret mission' te maken heeft.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:47 schreef greysbones het volgende:
Ashley en Tom waren aan het fluisteren
Dat vind Doriana niet fijn
De opperfluistersmurf herself
zegt Ro dat? dan liegt ze dit ook....quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom en Ironahi zaten op 1 lijn ... wow...
Tom heeft gezegdquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom en Ironahi zaten op 1 lijn ... wow...
Dylano de allesweterquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:49 schreef greysbones het volgende:
Dan heb je neppe Dylano er nog bij
Hoop dat er dan eentje van hun erop staatquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:41 schreef rinardo het volgende:
oh nieuwe geen vrijstelling, ze konden op hun stemmen
Dat zei ze wel ja.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:50 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zegt Ro dat? dan liegt ze dit ook....
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
Tom denkt dat Alice kans maakt om te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |