quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Is dat rode water opvangen afgelopen?
Ja en ze hebben het gehaald gisteren.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Denk het wel Dot, kon er ook niks over vinden in de SV..quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Ah okeequote:Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja en ze hebben het gehaald gisteren.
O gisteren al, dacht dat ik ze vanmorgen nog zag staanquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja en ze hebben het gehaald gisteren.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Balanceren ze op het slappe koord ?
Nee ik ook niet had net nog even terug gelezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het wel Dot, kon er ook niks over vinden in de SV..
Tot dat de mensen die zij genoteerd heeft er op staan en ze spijt heeft.quote:
Het werd net verteld in een herhaling op de SL, 1000 euri erbijquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet had net nog even terug gelezen.
Doraina aan de babbel met Glenn, die kletsen veel die twee
Ireth in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:14 schreef Dotteke het volgende:
Tyron wil weg dus die gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:21 schreef Puzzie het volgende:
Als er nu weer een Nederlander uit moet dan vind ik het wel wat raar gaan
Dat gaat dus niet op......snap er niks meer van. Want dat kan ook betekenen dat automatisch Doriana ook een kwijtstelling heeftquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je Do er uit wil, stem je op dus Randy en Do en zit Do zeker op de bank, omdat Randy vrijstelling heeft
Maar volgens mij heeft niemand deze week een vrijstelling gehad.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet op......snap er niks meer van. Want dat kan ook betekenen dat automatisch Doriana ook een kwijtstelling heeft
En door Nouschka heeft Saboo ook een vrijstelling. Maar die zijn nieuw dus worden niet weg gestemd. Raar dat zij wel mogen stemmen omdat ze er pas inzitten....Randy Tom en Tyron zijn diegene die ze nog korter kunnen.
Randy heeft een officiele vrijstelling van BB gekregenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft niemand deze week een vrijstelling gehad.
Dan hadden ze wel een pin gehad toch?
Tom, Nouchka en Randy hebben zich safe gespeeld uit de solo kamer.
Maar kunnen nog altijd genomineerd worden door de andere bewoners.
Het enige wat zeker is is dat Tyron is genomineerd.
Ja ik denk dat je gelijk hebt.....er is geen een pin uit gedeeld. Ook al dacht ik dat hij dat wel tegen Randy had gezegdquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft niemand deze week een vrijstelling gehad.
Dan hadden ze wel een pin gehad toch?
Tom, Nouchka en Randy hebben zich safe gespeeld uit de solo kamer.
Maar kunnen nog altijd genomineerd worden door de andere bewoners.
Het enige wat zeker is is dat Tyron is genomineerd.
Wat is daar dan mee, ik zie Ro bij Doriane zitten>quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Bb zou moeten ingrijpen bij ronahi en dilano vind ik
Voor wat precies? Ik heb iets gemistquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Bb zou moeten ingrijpen bij ronahi en dilano vind ik
Ik zie haar bij Alicequote:Op woensdag 7 februari 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is daar dan mee, ik zie Ro bij Doriane zitten>
ik ben voor!quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Regels zoals vroeger. Wie praat over de nominaties is zelf ook genomineerd.
nou en, dan ben je nogal dom als je Ashley nomineerd, heb je zelf minder kans om te blijven want Ashley gaat er nooit uitquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:40 schreef Hznootje het volgende:
Ashley komt weer op de bank denk ik…
Dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou en, dan ben je nogal dom als je Ashley nomineerd, heb je zelf minder kans om te blijven want Ashley gaat er nooit uit
Ashley is wel gezakt in popu hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou en, dan ben je nogal dom als je Ashley nomineerd, heb je zelf minder kans om te blijven want Ashley gaat er nooit uit
Non-verbale communicatie - Rohani doorspelen naar Dylano op wie ze zelf had gestemd, Dylano terug communiceren op wie hij zou stemmen, voor hij naar DBK moestquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor wat precies? Ik heb iets gemist
Oh dat heb ik gezien iddquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Non-verbale communicatie - Rohani doorspelen naar Dylano op wie ze zelf had gestemd, Dylano terug communiceren op wie hij zou stemmen, voor hij naar DBK moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |