PVV en D66, right. Pechtold draait zich om in zijn eeh, nou ja. Je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelet op het commentaar van hooligan Jetten verwacht ik dat deze variant nu eerst geïnformeerd wordt.
D66 met PVV.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelet op het commentaar van hooligan Jetten verwacht ik dat deze variant nu eerst geïnformeerd wordt.
98% van de regeringsleiders op de wereld zou een moord doen voor de omstandigheden waarmee hier politici hun plannen mogen ontvouwenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Bezuinigen, geen geld voor bestaanszekerheid, PVV die Rutte 1 wegliep toen dit moest gebeuren.
Natuurlijk gaat dat niet gebeuren. Maar ik wilde het commentaar van Jetten nog even in perspectief plaatsen. Het is namelijk oever net zo belachelijk als deze actie van Omtzigt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
PVV en D66, right. Pechtold draait zich om in zijn eeh, nou ja. Je snapt wat ik bedoel.
Oe, dan zijn de rapen gaar. Bij beider achterban.quote:
Lees jij het zo? Ik lees het vooral als 'wij hebben vragen op tafel gelegd waar de informateur het antwoord op wist maar dat niet heeft gedeeld'?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Overigens suggereert Omtzigt dat hij niet geïnformeerd is door Plasterk. Maar is hij ook anders behandeld dan anderen? Dat impliceert het, maar staat er niet.
Niet echt. Jetten zit daar niet aan tafel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat niet gebeuren. Maar ik wilde het commentaar van Jetten nog even in perspectief plaatsen. Het is namelijk oever net zo belachelijk als deze actie van Omtzigt.
Waarschijnlijk heeft Omtzigt al diverse keren aangegeven dat ze het wel proberen maar gaandeweg wel zag dat de uitdaging eruit liep en er niets constructiefs in zat. Financiën op orde is wel een heel belangrijk fundament. De rechtsstaat discussies ook hoog in de lijst van redenen erbij.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan allemaal. Maar waarom dan zo gehaast en ongeorganiseerd?
Nee, hij noemde deze combinatie extreemrechts en is nu verongelijkt dat het breekt. Tegen zijn om het tegen zijn, puur politiek hooliganisme.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet echt. Jetten zit daar niet aan tafel.
Dat is het niet helemaal, want als er iemand een hoop geld wil uitgeven dan is het Wilders wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:38 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap de redenatie niet. Er blijken financiële tegenvallers te zijn dus we willen niet verder met de formatie? Omtzigt wil alleen in de regering stappen als er flink geld uitgegeven mag worden?
Er zijn drie opties. Een is bovenstaande en dat zou absurd zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:38 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap de redenatie niet. Er blijken financiële tegenvallers te zijn dus we willen niet verder met de formatie? Omtzigt wil alleen in de regering stappen als er flink geld uitgegeven mag worden?
Nee, juist andersom. Wilders wil allerlei cadeautjes uitdelen aan de burger, waar geen geld voor is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:38 schreef Breekfast het volgende:
Als je als D66 helemaal weggecijferd wil worden moet je dat vooral doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Of de schatkist is echt helemaal leegquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:38 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk juist eerder dat alle ballen op NSC gaan komend debat en hij het daar dan even bij laat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja top van de VVD eerst alles wegbezuinigd en met de vorige regering al de ontstane financiele ruimte verbrast.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of de schatkist is echt helemaal leeg
Maar dan zou je Plasterk eruit knikkeren, hoef je niet te stoppen met praten met de rest toch? Misschien wilde Plasterk alle brieven in context laten plaatsen door DNB en CPB? Ik vind het een raar verhaal dat Omtzigt in 1,5 dag alle brieven van de departementen heeft gelezen, zijn conclusies trekt en weg is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lees jij het zo? Ik lees het vooral als 'wij hebben vragen op tafel gelegd waar de informateur het antwoord op wist maar dat niet heeft gedeeld'?
Lijkt de norm in politiek Nederland. Er zijn er wel meer groot mee geworden dat laatste jaren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, hij noemde deze combinatie extreemrechts en is nu verongelijkt dat het breekt. Tegen zijn om het tegen zijn, puur politiek hooliganisme.
Ze zijn er zeker niet uniek in. Maar voor een partij die deugdelijkheid altijd hoog in het vaandel had is het wel bijzonder.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt de norm in politiek Nederland. Er zijn er wel meer groot mee geworden dat laatste jaren.
Kaag laat overheidsfinanciën blakend gezond achterquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja top van de VVD eerst alles wegbezuinigd en met de vorige regering al de ontstane financiele ruimte verbrast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |