quote:
Oh, vertel?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:43 schreef Coco het volgende:
Laat @:scrummie met rust. Die heeft het nu al moeilijk genoeg.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:41 schreef Elan het volgende: [..] Dat soort infantiele Amerikaanse shit moeten we hier juist niet hebben. Lekker laten gaan en in de avond op het gemak van het bedje lichten.
Dat doen ze dan weer meestal vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat soort infantiele Amerikaanse shit moeten we hier juist niet hebben. Lekker laten gaan en in de avond op het gemak van het bedje lichten.
Police Academyquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:zipportal
Is er een reden waarom je mentions zo vreselijk vindt?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Ik begrijp niet waarom @:onlogisch mij hier weer in moet betrekken.
Weet nog wel hoe mokerwoedend je was toen Coco eindelijk eens een keertje doorhad met je eigen goalsquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen chevy had meltdowns tijdens hax.
Vind ik niet hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je mentions zo vreselijk vindt?
Broer bedankt voor de waarschuwing. De battle is aan!quote:
Oké.quote:
Nee, @Scrummie klaagt gewoon graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je mentions zo vreselijk vindt?
'Broer'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Broer bedankt voor de waarschuwing. De battle is aan!
quote:
Er zijn genoeg filmpjes waarbij politie waar het kan een auto ramt. Schieten op banden tsja, dat zijn Amerikaanse toestanden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Politie zou veel meer bevoegdheid moeten krijgen om dit soort labiele mohammedanen van de weg te halen. Paar keer goede ram mogelijkheid of banden lek schieten gezien. Maar door regeltjes mag dat dan weer niet.
Heerlijke content.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |