1,5 uur geleden alquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Eerste (natte) sneeuw nu gemeld in Noord Holland en Friesland.
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:25 schreef THEFXR het volgende:
hier kutweer, dat die carnevallers maar verzuipen, ze melden ze erna toch massaal ziek.
Wij gingen vroeger altijd naar Oeteldonkquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgen hossen met 14 graden en zon in het Brabantse![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd naar Oeteldonk
Ik ging altijd naar vrienden in Helmond, Deurne en soms Eindhoven. Overigens ook vaak bij familie in Roosendaal geweest met 2/3x een uitstapje naar Bergen op Zoom.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd naar Oeteldonk
Iedereen moet dat sowieso altijd lekker zelf wetenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vier het tegenwoordig ook al jaren niet meer, maar laat iedereen gewoon lekker zijn ding doen
Liever duizend dronken carnavalvierders dan honderd dronken en doorgesnoven voetbal supporters.
Ja die haat richting mensen die carnaval vieren is verder totaal niet ongepast / offtopic ofzo..quote:
Dat zijn sneeuwklokjesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
De eerste krokussen gespot
Bijna voorjaar
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
De eerste krokussen gespot
Bijna voorjaar
[ link | afbeelding ]
Wel lekker, ja! Beter dan die 2/3 graden van gisterquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan nog net een tulp van een bloemkool onderscheiden
Hier staan de krokusjes wel al een dikke week in bloeiquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
De eerste krokussen bloemetjes gespot
Bijna voorjaar
[ link | afbeelding ]
Ik heb ze vandaag ook voor het eerst gespot.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier staan de krokusjes wel al een dikke week in bloei
Niks ervan! Na februari is het KLAAR.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:05 schreef pietkanarie het volgende:
In maart en april kan het nog koud worden.
In februari al dan, deze maand wordt niks qua winter. Heb het graag verkeerd maar kan me niet voorstellen dat er nog kou komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niks ervan! Na februari is het KLAAR.
Dat is bijna altijd van die kansloze kou die gepaard gaat met gigantisch veel wind of grijze omstandigheden. Het is dan alleen maar koud omdat alle warmte weggeblazen wordt, uit je huis en uit je lichaam.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:05 schreef pietkanarie het volgende:
In maart en april kan het nog koud worden. Februari heb ik alvast afgeschreven. Lelijke verwachtingen en pluimen weer 👎👎
Hoewel elke sneeuwbui nog welkom is heb ik niet zoveel met korte winterprikjes in het voorjaar… als het in wat ooit een echte wintermaand was al niet lukt dan zullen evt. winterse dagen in maart en april niet veel voorstellen.
Kan nog makkelijk in februari, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is bijna altijd van die kansloze kou die gepaard gaat met gigantisch veel wind of grijze omstandigheden. Het is dan alleen maar koud omdat alle warmte weggeblazen wordt, uit je huis en uit je lichaam.
Maar het is nog maar 9 februari, voor voorjaar of voorjaars omstandigheden is het echt te vroeg.
In maart zijn meestal die sneeuwsettings die het beste uitpakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kan nog makkelijk in februari, inderdaad.
In maart , en zeker na half maart, hoeft het van mij echt niet meer en meestal is het dan ook gewoon echt te laat. Als het dan een winterse setting is, dan wordt het niet meer zo koud, dus sowieso kansloos. Vorig jaar was zo'n mooi voorbeeld. Laat het in maart maar mooi 10+ blijven
Het record komt ook niet in gevaar, het record wordt eindelijk verbroken.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heerlijk, ik kijk er al naar uit
T-Shirt kan al bijna uit... midden februariquote:Op zondag 11 februari 2024 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heerlijk, ik kijk er al naar uit
Hier vandaag 24 graden, dus ik zou zeggen:quote:Op maandag 12 februari 2024 08:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
T-Shirt kan al bijna uit... midden februari
Sowieso shirtloosquote:Op maandag 12 februari 2024 08:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
T-Shirt kan al bijna uit... midden februari
Het kan altijd erger, dat zie je maar weer. Bedankt voor deze zalvende woorden.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier vandaag 24 graden, dus ik zou zeggen:
[ afbeelding ]
Ik trek me altijd een regenpak aan als ik onder de douche ga. Anders word ik nat.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso shirtloos
Al is het maar onder de douche
Haha, zo ontzettend Limburgs, dat "me" daar tussen.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik trek me altijd een regenpak aan als ik onder de douche ga. Anders word ik nat.
Eigenlijk is het natuurlijk zoiets: Ik trek mich un reagenpak aan as ik onger de douche goan. Angers weer ik nog naat auk.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, zo ontzettend Limburgs, dat "me" daar tussen.
flauwekul op 1quote:Op maandag 12 februari 2024 11:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Eigenlijk is het natuurlijk zoiets: Ik trek mich un reagenpak aan as ik onger de douche goan. Angers weer ik nog naat auk.
Ik trek me daar niks van aan en ik trek een broek aan.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar me is in deze context toch wel gewoon goed? Het is niet dat ik 'me regenpak' aantrek. 😱
Nee, dat is grammaticaal echt fout. Het is een regenpak aantrekken. Ik trek een regenpak aan. Het werkwoord is niet zich aantrekken, maar aantrekken.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar me is in deze context toch wel gewoon goed? Het is niet dat ik 'me regenpak' aantrek. 😱
24 graden is niet erger dan, maar aangenamer dan. Lekker t shirt weerquote:Op maandag 12 februari 2024 10:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, dat zie je maar weer. Bedankt voor deze zalvende woorden.
Oke, echte Limbo dusquote:Op maandag 12 februari 2024 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, dat is grammaticaal echt fout. Het is een regenpak aantrekken. Ik trek een regenpak aan. Het werkwoord is niet zich aantrekken, maar aantrekken.
Ik praat voor mezelf hequote:Op maandag 12 februari 2024 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
24 graden is niet erger dan, maar aangenamer dan. Lekker t shirt weer
Deur open hierquote:Op maandag 12 februari 2024 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
"Prima weer om niet te hoeven stoken" ..... *kijkt naar actuele temp kaart van Nederland.*
[ afbeelding ]
9 graden, en dan al niet meer stoken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |