Het record komt ook niet in gevaar, het record wordt eindelijk verbroken.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heerlijk, ik kijk er al naar uit
T-Shirt kan al bijna uit... midden februariquote:Op zondag 11 februari 2024 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heerlijk, ik kijk er al naar uit
Hier vandaag 24 graden, dus ik zou zeggen:quote:Op maandag 12 februari 2024 08:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
T-Shirt kan al bijna uit... midden februari
Sowieso shirtloosquote:Op maandag 12 februari 2024 08:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
T-Shirt kan al bijna uit... midden februari
Het kan altijd erger, dat zie je maar weer. Bedankt voor deze zalvende woorden.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier vandaag 24 graden, dus ik zou zeggen:
[ afbeelding ]
Ik trek me altijd een regenpak aan als ik onder de douche ga. Anders word ik nat.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso shirtloos
Al is het maar onder de douche
Haha, zo ontzettend Limburgs, dat "me" daar tussen.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik trek me altijd een regenpak aan als ik onder de douche ga. Anders word ik nat.
Eigenlijk is het natuurlijk zoiets: Ik trek mich un reagenpak aan as ik onger de douche goan. Angers weer ik nog naat auk.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, zo ontzettend Limburgs, dat "me" daar tussen.
flauwekul op 1quote:Op maandag 12 februari 2024 11:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Eigenlijk is het natuurlijk zoiets: Ik trek mich un reagenpak aan as ik onger de douche goan. Angers weer ik nog naat auk.
Ik trek me daar niks van aan en ik trek een broek aan.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar me is in deze context toch wel gewoon goed? Het is niet dat ik 'me regenpak' aantrek. 😱
Nee, dat is grammaticaal echt fout. Het is een regenpak aantrekken. Ik trek een regenpak aan. Het werkwoord is niet zich aantrekken, maar aantrekken.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar me is in deze context toch wel gewoon goed? Het is niet dat ik 'me regenpak' aantrek. 😱
24 graden is niet erger dan, maar aangenamer dan. Lekker t shirt weerquote:Op maandag 12 februari 2024 10:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, dat zie je maar weer. Bedankt voor deze zalvende woorden.
Oke, echte Limbo dusquote:Op maandag 12 februari 2024 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, dat is grammaticaal echt fout. Het is een regenpak aantrekken. Ik trek een regenpak aan. Het werkwoord is niet zich aantrekken, maar aantrekken.
Ik praat voor mezelf hequote:Op maandag 12 februari 2024 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
24 graden is niet erger dan, maar aangenamer dan. Lekker t shirt weer
Deur open hierquote:Op maandag 12 februari 2024 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
"Prima weer om niet te hoeven stoken" ..... *kijkt naar actuele temp kaart van Nederland.*
[ afbeelding ]
9 graden, en dan al niet meer stoken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |